Että haukuit mua olit silloin umpi kännissä. Samana yönä kun mieheni myöhemmin kosi minua. Olisiko ollut liikaa pyydetty pitää turpansa kiinni ja mielipiteet ihan omana tietona. Nyt kun mietin mun kosintaa niin muistan että ainiin se oli myöskin se ilta kun haukkuit minua.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Ja ihan sama saatko koskaan tietää et varmasti tätä lue. Mutta helpottaa omaa oloa kun saa jonnekin tämän laitettua suoraan sanottuna se on vituttanut niin monia vuosia jo.
- Anonyymi
Omalla käytökselläsi ei siis ole ollut osaa, eikä arpaa missään? Mitä hän sitten sinulle sanoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla käytökselläsi ei siis ole ollut osaa, eikä arpaa missään? Mitä hän sitten sinulle sanoi?
No ei ainakaan sinä iltana. Luulin että sovussa erotiin. Istuin autossa tuli huutamaan siihen auton viereen. En ollut puhunut kyseiselle ihmiselle vuosiin. Enkä kyllä silloinkaan sanonut mitään. Katsoi vaan asiakseen kertoa miten ruma ja vastenmielinen hänen mielestään olen yms. Paskaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan sinä iltana. Luulin että sovussa erotiin. Istuin autossa tuli huutamaan siihen auton viereen. En ollut puhunut kyseiselle ihmiselle vuosiin. Enkä kyllä silloinkaan sanonut mitään. Katsoi vaan asiakseen kertoa miten ruma ja vastenmielinen hänen mielestään olen yms. Paskaa..
Eli oli exäsi? No voi voi, exät kuuluu jättää historiaan ja unohtaa kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oli exäsi? No voi voi, exät kuuluu jättää historiaan ja unohtaa kokonaan.
No voi voi itsellesi. Saahan se nyt vituttaa. Vaikka historiaa onkin. Olisi itse antanut minun vain olla olisi tarvinnut tulla tahallaan mua loukkaamalla satuttamaan. Ja mitä väliä vaikka olisi ex ihminen kuin ihminen kellään ole oikeutta tehdä noin. Sitä mieltä minä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi itsellesi. Saahan se nyt vituttaa. Vaikka historiaa onkin. Olisi itse antanut minun vain olla olisi tarvinnut tulla tahallaan mua loukkaamalla satuttamaan. Ja mitä väliä vaikka olisi ex ihminen kuin ihminen kellään ole oikeutta tehdä noin. Sitä mieltä minä olen.
Ja koska se oli erityinen ilta niin ärsyttävää että siitä on jäänyt tuommoinen muisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep tarkoitin vain, että oli kateellinen ja kiukkuinen. Ei exien kanssa kaveerata syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep tarkoitin vain, että oli kateellinen ja kiukkuinen. Ei exien kanssa kaveerata syystä.
Juu näköjään ei. Kyllä sen ymmärrän. Ja tiedän ettei häntä tää liikuta. Mut saapahan omaa vitusta vähän pois. Kellekään tämmöistä edes ilkeä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näköjään ei. Kyllä sen ymmärrän. Ja tiedän ettei häntä tää liikuta. Mut saapahan omaa vitusta vähän pois. Kellekään tämmöistä edes ilkeä kertoa.
Ei olisi nyttenkään kannattanut kertoa trollimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi nyttenkään kannattanut kertoa trollimies.
Näinpä, mikä saa ihmisen tarinoimaan itsekseen näitä jatkokertomuksiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs kannatti. Olo nyt paljon helpompi. Että hyvä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se lukee jos osaat lukea. Että saa purettua omaa vitutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se lukee jos osaat lukea. Että saa purettua omaa vitutusta.
Ja kyllä mulle eilen joku muu vastailla olipaha trolli tai ihan sama mikä peikko vittu mitä touhua tää on.
Ikäviä yhteensattumia. Minunkin hääpäivää, josta on ollut vain myönteisiä muistoja varjostaa myöhemmin vuoden samana päivänä sattunut tapaus, jota ei tee lainkaan mieli muistella. Keskittyisi vain häihin, muttei enää voi. Hyvää jatkoa sinulle!
- Anonyymi
Pireissä ja umpijurrissa olin ja selvisi hänen läimäyttämästään litsarista kun tapasimme seuraavan kerran että jotain oli tapahtunut. :/
- Anonyymi
No ei pidä paikkaansa . Emme ole nähneet sen jälkeen emmekä nää jos se on musta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa . Emme ole nähneet sen jälkeen emmekä nää jos se on musta kiinni.
Joo, ei sinun kanssa. :)
- Anonyymi
Aika tilata tuttu ja turvallinen joulupukki nyt, muutoin se voi olla vieras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
- 113799
- 140735
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619- 32529
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166528Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405