Syvälle välle uudestaan ja uudestaan kunnes laukeat. Aah!
Haluaisin saad paljailtaan kalua peppuuni
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ööhh äähh ööhh pläähh paskaa
- Anonyymi
Oletko paskafetissi?
- Anonyymi
Tää on täällä tunnettu paskasta nauttija.Muistaa mainostaa sitä joka paikassa.Kaikenlaisii tyyppejä sitä maailmaan mahtuu.Nauti kun tunnut tykkäävän siitä itsestään
- Anonyymi
Aamupalaksi nautit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamupalaksi nautit.
Sinähän sen tiedät kun toisten persesuolia hoonaat viemäripelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun toisten persesuolia hoonaat viemäripelle
En todellakaan tiedä kun en hoonaa.Sinähän aloitit sulla on varmasti enempi tietoo.Mut tommonen rakinlöyhkä varmaan on perehtynyt asiaan tosissaan.
- Anonyymi
Sinähän itse tuossa aloituksessa kerroit kullisi värin muuttuneen ruskeaksi.Kukaan muu ei ole kertonut sitä.Sulla on siis käynyt näin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894