TEKSTIVIESTI VIPPI 100€

Jaan.73

Käykää katsomassa tää sivu, se pitää paikkansa ja rahaa tulee heti. http://www.tekstivippi.fi/
Kiinostaa muiden kommentit...

15

30089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sologdin

      on olemassa laki. Tuon lainamuodon korko olisi vuositasolla n. 347 %. Lyhyeen loppuu jos ja kun asiasta tehdään rikosilmoitus.

      • Jaan.73

        otin asiasta selvää ja ei laki alle kolmenkuukauden vippejä. asian on tutkinut kuluttaja-asiamies.


      • jaakko73

        vuosikorolla ei ole mitään merkitystä, kun laina-aika on kuukausi. "todellinen" vuosikorko on täysin merkityksetön tollasissa lyhyisä lainoissa. lainaat satasen, maksat 120 takas.


    • pöö..

      miksköhä meikälle ei myönnetty tuota 100... mul on luotto tiedot ihan kunnossa... liittymä omas kunnos,eikä oo mikään salainen numero , ja oon täys ikäne vuokra kämpässä asuva opiskelia....... en tajuuu...... vastatkaa....=)

      • Työrukkanen

        koska olet opiskelija


      • Pennonen
        Työrukkanen kirjoitti:

        koska olet opiskelija

        Kyllä minä vaan sain, vaikka olen opiskelija. Tosin teen myös opiskelun ohessa töitä. Et jos ne näkee jostain, et mun tilille tulee "säännöllisesti" tuloja...


      • Tietäjä väinämöinen
        Pennonen kirjoitti:

        Kyllä minä vaan sain, vaikka olen opiskelija. Tosin teen myös opiskelun ohessa töitä. Et jos ne näkee jostain, et mun tilille tulee "säännöllisesti" tuloja...

        Sillä, että tekee töitä tai onko opiskelija ei ole mitää merkitystä tekstivippien yms pikalainojen myöntämisen kannalta, itse olen "ei työtätekevä" opiskelija ja olen monesti ottanut noita lainoja, aina myönnetty. Ne tarkistaa vain luottotiedot ja sen et sun liittymä on hyväksyttyä tyyppiä. Siihen miksi eivät myöntäneet sulla lainaa voi olla syynä mm lainaviestin virheellinen kirjotusasu aka typo. Tai et oot joskus huomaamattas kussu luottotietos.


      • miksi.......

        kokeile vaikka viestilainaa tai viestivippiä. Niistä oon ainaki saanu lainan. Kysy asiakaspalvelusta, miks et saa! Kokeile se viestilaina, niil on ainaki asiakaspalvelupuhelin, josta kysyy syytä...


    • Hani85

      'VAIN' 22€ kuluja! Huh.

      • Don Mega

        jep halvemmalla saa rahaa käyttöön jos ostaa esim. hobbyhallista tai netanttilasta kalleimman mahollisen jutun ja maksaa siitä sit osamaksua about sen vuoden ajan ja myy sen uutena hyvään hintaan esim. huuto.netissä. sit vaa käyttelee rahat miten lystää


      • jack Herrer
        Don Mega kirjoitti:

        jep halvemmalla saa rahaa käyttöön jos ostaa esim. hobbyhallista tai netanttilasta kalleimman mahollisen jutun ja maksaa siitä sit osamaksua about sen vuoden ajan ja myy sen uutena hyvään hintaan esim. huuto.netissä. sit vaa käyttelee rahat miten lystää

        kasvata budii ja poista kavereilles eikä mitää piuhoja/pikavippei..niist mee ku luottotiedot ku näin sossupummina tilailee eikä huvita takasin maksaa...


      • Nimetön
        jack Herrer kirjoitti:

        kasvata budii ja poista kavereilles eikä mitää piuhoja/pikavippei..niist mee ku luottotiedot ku näin sossupummina tilailee eikä huvita takasin maksaa...

        Siinä neronleimaus, sit jää kiinni ja maksa sakkoja vitusti isommalla korolla. Ja kun sossupummeina eletään , niin voihan sen istumassakin käydä. Jos ei maksella huvita P´c


      • Nimetön kirjoitti:

        Siinä neronleimaus, sit jää kiinni ja maksa sakkoja vitusti isommalla korolla. Ja kun sossupummeina eletään , niin voihan sen istumassakin käydä. Jos ei maksella huvita P´c

        Suomessa ei ole enään velkavankeutta, eli et voi kuitata velkojasi istumalla.


    • vipvipp
    • Pekkarainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe