Käykää katsomassa tää sivu, se pitää paikkansa ja rahaa tulee heti. http://www.tekstivippi.fi/
Kiinostaa muiden kommentit...
TEKSTIVIESTI VIPPI 100€
15
30089
Vastaukset
- Sologdin
on olemassa laki. Tuon lainamuodon korko olisi vuositasolla n. 347 %. Lyhyeen loppuu jos ja kun asiasta tehdään rikosilmoitus.
- Jaan.73
otin asiasta selvää ja ei laki alle kolmenkuukauden vippejä. asian on tutkinut kuluttaja-asiamies.
- jaakko73
vuosikorolla ei ole mitään merkitystä, kun laina-aika on kuukausi. "todellinen" vuosikorko on täysin merkityksetön tollasissa lyhyisä lainoissa. lainaat satasen, maksat 120 takas.
- pöö..
miksköhä meikälle ei myönnetty tuota 100... mul on luotto tiedot ihan kunnossa... liittymä omas kunnos,eikä oo mikään salainen numero , ja oon täys ikäne vuokra kämpässä asuva opiskelia....... en tajuuu...... vastatkaa....=)
- Työrukkanen
koska olet opiskelija
- Pennonen
Työrukkanen kirjoitti:
koska olet opiskelija
Kyllä minä vaan sain, vaikka olen opiskelija. Tosin teen myös opiskelun ohessa töitä. Et jos ne näkee jostain, et mun tilille tulee "säännöllisesti" tuloja...
- Tietäjä väinämöinen
Pennonen kirjoitti:
Kyllä minä vaan sain, vaikka olen opiskelija. Tosin teen myös opiskelun ohessa töitä. Et jos ne näkee jostain, et mun tilille tulee "säännöllisesti" tuloja...
Sillä, että tekee töitä tai onko opiskelija ei ole mitää merkitystä tekstivippien yms pikalainojen myöntämisen kannalta, itse olen "ei työtätekevä" opiskelija ja olen monesti ottanut noita lainoja, aina myönnetty. Ne tarkistaa vain luottotiedot ja sen et sun liittymä on hyväksyttyä tyyppiä. Siihen miksi eivät myöntäneet sulla lainaa voi olla syynä mm lainaviestin virheellinen kirjotusasu aka typo. Tai et oot joskus huomaamattas kussu luottotietos.
- miksi.......
kokeile vaikka viestilainaa tai viestivippiä. Niistä oon ainaki saanu lainan. Kysy asiakaspalvelusta, miks et saa! Kokeile se viestilaina, niil on ainaki asiakaspalvelupuhelin, josta kysyy syytä...
- Hani85
'VAIN' 22€ kuluja! Huh.
- Don Mega
jep halvemmalla saa rahaa käyttöön jos ostaa esim. hobbyhallista tai netanttilasta kalleimman mahollisen jutun ja maksaa siitä sit osamaksua about sen vuoden ajan ja myy sen uutena hyvään hintaan esim. huuto.netissä. sit vaa käyttelee rahat miten lystää
- jack Herrer
Don Mega kirjoitti:
jep halvemmalla saa rahaa käyttöön jos ostaa esim. hobbyhallista tai netanttilasta kalleimman mahollisen jutun ja maksaa siitä sit osamaksua about sen vuoden ajan ja myy sen uutena hyvään hintaan esim. huuto.netissä. sit vaa käyttelee rahat miten lystää
kasvata budii ja poista kavereilles eikä mitää piuhoja/pikavippei..niist mee ku luottotiedot ku näin sossupummina tilailee eikä huvita takasin maksaa...
- Nimetön
jack Herrer kirjoitti:
kasvata budii ja poista kavereilles eikä mitää piuhoja/pikavippei..niist mee ku luottotiedot ku näin sossupummina tilailee eikä huvita takasin maksaa...
Siinä neronleimaus, sit jää kiinni ja maksa sakkoja vitusti isommalla korolla. Ja kun sossupummeina eletään , niin voihan sen istumassakin käydä. Jos ei maksella huvita P´c
Nimetön kirjoitti:
Siinä neronleimaus, sit jää kiinni ja maksa sakkoja vitusti isommalla korolla. Ja kun sossupummeina eletään , niin voihan sen istumassakin käydä. Jos ei maksella huvita P´c
Suomessa ei ole enään velkavankeutta, eli et voi kuitata velkojasi istumalla.
- vipvipp
Paljon parempia 100e vippejä löytyy täältä:
http://www.vippilinko.com/vippi-vertailu/100-vippi/ - Pekkarainen
Katsos! Tämä taitaa olla ihan pikalainojen alkuajoilta, mikäli sivun http://www.luottopiste.fi/blogi/kotimainen-tekstiviestivippi/ artikkeliin on luottamista :) En tiennytkään että pikalaina on suomalainen keksintö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497