Rakastan aamusaunaa, mikään ei rentouta sen enempää, pistää päivän käyntiin.
Yhtenä kauniina aamuna kävin aamusaunassa ja poliisi ilmestyi ovelleni, lasini olivat huurussa saunan takia. Poliisi teki rynnäkön asuntooni koska epäili minulla olevan cannabiskasvattamon asunnossani. Siinä meni kaksi ulkoovea ja yksi vessan ovi pirstaleiksi. Onko tämä oikein kansalaista kohtaan? Vai olenko lainsuojaton? vai onko tämä poliisivaltio? Yhtäkään murusta ei kyseistä cannabista löytynyt asunnostani, kotietsintä pöytäkirjassa luki: ''kuivattanut saunassa cannabista''... loppuun vielä kysymys: Onko oikein että joudun itse korvata ovet pienestä sairaspäivärahastani? Näin jälleen kerran poliisi pääsi kuin koira veräjästä, vai pääsikö ;)
Syrjäydyn...
Anonyymi
2
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kotietsintäpöytäkirjan teksti on fiktiota, sillä eihän poliisi kirjoita siihen sellaista, mitä ei ole paikan päällä todennut.
- Anonyymi
John Holmesilta ei jää mitään huomaamatta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962