Kuinka pitkäaikainen

Anonyymi

altistus kohdennetulle lämmittäville radioaalloilla ja jostain aiheutettu terävänä sirinää kuuluva ääni aiheuttaa kuulolle, tämä ääni koskee korviini..

5

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä niitä lämmittäviä radioaaltoja luulet tulevan ?
      Korvat voi siristä ihan muuten vaan, varsinkin iän myötä kuulee vaikka minkälaisia
      ääniä välillä. Ei ne mitään radioaaltoja ole. Usko pois !

      • Anonyymi

        Jotain on, koska tuntuu kuin niveletkin kipeytyy tämän sirinän aikana. Voiko ääni aiheuttaa jotain liikettä tai mobiilisäteily, tai ne radioaallotko, joka tuntuu sitten kipuna nivelissä, samoin aiemmin vähäisesti loukkaantunut sääri ei tahdo parantua, vaan kuin "imee" kipua, ja kipu
        on kuin sähköiskuja jalassa. Sirinä ei kuulu muualla kuin kotonamme..
        Sirinä ja kohdentunut kuumennus hävisi n.neljä vuotta sitten , kun vein auton kodistamme n. 0,5 kilometrin päähän..ja heti kun kävin autoni kotimme pihaan "meteli" alkoi..ajattelen että onko melu jonkun bluetoot yhteyden kautta aiheutettua, ja on infraääni taajuudella..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain on, koska tuntuu kuin niveletkin kipeytyy tämän sirinän aikana. Voiko ääni aiheuttaa jotain liikettä tai mobiilisäteily, tai ne radioaallotko, joka tuntuu sitten kipuna nivelissä, samoin aiemmin vähäisesti loukkaantunut sääri ei tahdo parantua, vaan kuin "imee" kipua, ja kipu
        on kuin sähköiskuja jalassa. Sirinä ei kuulu muualla kuin kotonamme..
        Sirinä ja kohdentunut kuumennus hävisi n.neljä vuotta sitten , kun vein auton kodistamme n. 0,5 kilometrin päähän..ja heti kun kävin autoni kotimme pihaan "meteli" alkoi..ajattelen että onko melu jonkun bluetoot yhteyden kautta aiheutettua, ja on infraääni taajuudella..

        Niskan ja hartiaseudun jäykkyyden, virheellisen purennan tms. aiheuttamasta korvien soimisesta olen lukenut jostakin, mutten ole varma lähteen luotettavuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain on, koska tuntuu kuin niveletkin kipeytyy tämän sirinän aikana. Voiko ääni aiheuttaa jotain liikettä tai mobiilisäteily, tai ne radioaallotko, joka tuntuu sitten kipuna nivelissä, samoin aiemmin vähäisesti loukkaantunut sääri ei tahdo parantua, vaan kuin "imee" kipua, ja kipu
        on kuin sähköiskuja jalassa. Sirinä ei kuulu muualla kuin kotonamme..
        Sirinä ja kohdentunut kuumennus hävisi n.neljä vuotta sitten , kun vein auton kodistamme n. 0,5 kilometrin päähän..ja heti kun kävin autoni kotimme pihaan "meteli" alkoi..ajattelen että onko melu jonkun bluetoot yhteyden kautta aiheutettua, ja on infraääni taajuudella..

        Lisään vielä, että epämukava ja kipua aiheuttava olo on yhteydessä siihen kun otan puhelimeni käyttöön, eli avaan puhelimen eli onko puhelimeni liitetty johonkin jatkuvaa toistoa ylläpitävään verkkoon..mm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että epämukava ja kipua aiheuttava olo on yhteydessä siihen kun otan puhelimeni käyttöön, eli avaan puhelimen eli onko puhelimeni liitetty johonkin jatkuvaa toistoa ylläpitävään verkkoon..mm

        Sinulla on ihan tavalinen nk."micro wave sickness", "micro wave syndrome" joka on todettu jo Saksassa 1930-luvulla, Neuvostoliitossa ja Yhdysvalloissakin. Siitä ei vain saada puhua, myös Salossa oltiin siitä hiljaa, ettei tule potkut (Nokian tehtaalla).
        RF-säteily on paikoin lisääntynyt kaupungeissa siten, että osa väestöstä voi saada sen.
        Vältä RF-säteilyä, no helppoa se ei nykyään ole. Lopeta kännykän käyttö nyt ainakin ensin, tai vaihda 2- tai 3G-kännykkään ensin takaisin ja hanki voip-puhelin kotipuhelimeksi.
        4- ja 5G-kännykät vaihtavat dataa lähes koko ajan, 2- ja 3G-puhelimet eivät, kokeilepa sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe