Oletko nainen seurustellut rikkaan miehen kanssa?

Anonyymi

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikähän olisi oikein hyvä tv-sarja, no ainakin The Mandalorian ainakin on aika jännittävä juttu.

    • Anonyymi

      Tuollaiset naiset on aika säälittäviä. Ei se ole rakkautta käydä pitkillä päivällisillä rikkaan miehen kanssa. Naiset ajattelee vaan miehen rahoja ja mielyttääkseen miestään käy syömässä miehen sukulaisilla kultalautasista.

      • Anonyymi

        Harvemmille naisille rikkaus on se pääasia ei todellakaan ole vaan ihan muut seikat ja tässä ne ovat:

        Miehen ulkonäkö, ennekaikkea miehen pituus minimivaatimus noin 185s ja siitä ylöspäin

        Komea pitää olla sharmikas ja paljon puhutta ns. "jännämies" renttutyyppi ja ennenkaikkea
        naistenmies- tyyppiä

        Jos olet tuollainen niin olet naisten suosiossa. Ja naiset kokee sitä kipinää ja kemiaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmille naisille rikkaus on se pääasia ei todellakaan ole vaan ihan muut seikat ja tässä ne ovat:

        Miehen ulkonäkö, ennekaikkea miehen pituus minimivaatimus noin 185s ja siitä ylöspäin

        Komea pitää olla sharmikas ja paljon puhutta ns. "jännämies" renttutyyppi ja ennenkaikkea
        naistenmies- tyyppiä

        Jos olet tuollainen niin olet naisten suosiossa. Ja naiset kokee sitä kipinää ja kemiaa

        Tai söpö. :)


        https://youtu.be/liq-seNVvrM



    • Anonyymi

      "Yllättävän harva pariutuu luokkarajojen yli
      Vaikka uskoisi rakkauden voimaan, hyvinvointiyhteiskuntaan ja mahdollisuuksien tasa-arvoon, perhetaustalla on väliä. Yllättävän harvat suomalaiset pariutuvat luokkarajojen yli."

      Ja sitten "Naisille ei kelpaa köyhä mies."

      Näyttää nyt siis sille, että kaikki parisuhteessa tai naimisissa olevat naiset ovat sitä kourallisen rikkaita miehiä kanssa. Siis yhdellä rikkaalla miehellä on valtavan iso liuta tyttöystäviä ja vaimoja.

      • Se on tuo luetun ymmärtäminen..

        "1980-luvulla oli naurettavaa puhua luokista. Sellainen näytti taakse jääneeltä elämältä, kun 60-luvulta asti oli rakennettu hyvinvointiyhteiskunta"

        Niin oli, ja noissa ajatuksissa aikuikseksi kasvoin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se on tuo luetun ymmärtäminen..

        "1980-luvulla oli naurettavaa puhua luokista. Sellainen näytti taakse jääneeltä elämältä, kun 60-luvulta asti oli rakennettu hyvinvointiyhteiskunta"

        Niin oli, ja noissa ajatuksissa aikuikseksi kasvoin.

        Ei mitään muistikuvaa opiskeluajoilta, että jotain olisi kiusattu köyhyyden takia, tai että jollain olisi ollut älyttömästi rahaa..Tuon asian suhteen oltiin samalla viivalla, mikä oli hyvä.


    • Anonyymi

      Olen. Rikkaus ei kuitenkaan takaa hyvää parisuhdetta.

    • Anonyymi

      En ole, vain köyhän ja vielä köyhemmän. Yhden erittäin varakkaan olen torjunut ja toisen, jolla oli isin rahoja mitä mällätä. Jälkikäteen voi miettiä, että olisi ehkä pitänyt valita se raha.

    • Anonyymi

      oon nähny,en tavannu.oon hiton rikas mielikuvituksissani ja he.......rikkaita,mut en oo ees köyhä.

      • Anonyymi

        Syö huono keksi on samaa kuin huono keksi, keksi kuin seksi.


    • Anonyymi

      Olen. Varakkailla miehillä on ikävä ongelma: he pelkäävät, että nainen on TIETYSTI vain sen rahan perään. Toinen ongelma: kuvitellaan, että raha antaa automaattisen määräysvallan naiseen ja naisen elämään yksityiskohtia myöden.
      Tästä oppineena jos treffailen varakasta miestä, niin se on takuulla juuri niiden rahojen takia. Heti, kun äijä alkaa osoittaa kontrollointia, niin vaihdan seuraavaan.

      • Anonyymi

        Varakkailla ihmisillä tuntuu olevan aina itsellä se raha takaraivossa. Ei ihme, että päätyvät yhteen kunnon huorien kanssa, kun on yhteinen lempi rahaan.

        On ollut varakkaita miehiä muutama iskuelkeissä, en ole ollut kiinnostunut. Oma elämäntyyli rento ja henkinen, tärkeintä esim musiikki ja luonnonsuojelu. Varakkaat miehet eivät tykkää siitä, ettei heidän rahoillaan olekkaan mitään merkitystä naiselle, etteivät ne olekkaan riittävä houkutus, että jotain muutakin pitäisi osata antaa itsestään, että suhde alkaisi. Loukkaantuvat suorastaan verisesti. Sama pätee rikkaisiin ystäväehdokkaisiin.

        En voi mitenkään teeskennellä, että ulkomaanmatkat, hieno auto tai mahdollisesti lahjat ja taloudellinen auttaminen tekisivät suuren vaikutuksen. Siinä kun vaan pokkana on, että "jaa-a, no kiva että sulla riittää", kun mies on lyönyt tiliotteen pöytään, on ollut muutama hieman närkästynyt ilme ja homma on loppunut siihen.

        Oma köyhyys ja kouluttamattomuus on myös ajanut miehiä tiehensä, jopa ennen kun olen saanut tilaisuuden kertoa, ettei yhteistalous ole unelmissa vaan ainoastaan hyvä yhdessäolo. Tämä vähän närkästyttää, että heti leimataan mahdolliseksi golddiggeriksi, kun ei vaan viitsi teeskennellä ja piilotella taloustilannettaan. Joka minullakin kuitenkin vakaissa kantimissa, rahaa pankissakin pahan päivän varalle😊.

        Miehet kyllä välittävät rahasta ja statuksesta itse melko lailla, riippumatta siitä ovatko rikkaita tai keskiluokkaisia. Köyhät miehet eivät tunnu tuloja kyselevän, kun eivät halua omistaankaan puhua. Sopii minulle👍


    • Anonyymi

      Olin rikkaan naisen kanssa. Se osti mulle kaiken pyytämättä. Auton osti vaikka en pyytänyt tai tarvinnut. Sitten se jätti minut myös.

    • Tapailin yhtä hyvin varakasta miestä muutaman kerran nuorikkona, mutta tympäännyin jo alkuunsa siihen itteensä parempana pitämiseen. Nimenomaan, kun rahaa ja maallista on... Joten ilmoitin, etten tahdo tavata enää. Syyksi valehtelin välimatkan, että pääsin oitis tyypistä eroon.

      Oli itsekin välimatkasta harmissaan, joten se syy toimi.

      • Sisko tapasi työpuolelta jotenkin ymmärtääkseni rikkaan miehen ja nyt he ovat yhdessä sekä kihloissa. Siskon miehellä sähkömersu, jos oikein ymmärsin ja nuorena hän on käynyt kolme kertaa Hawaijilla. Sisko on käynyt Euroopan Hawaijilla eli Kanarialla kerran sekä jonkun kerran Kreetalla. Rikas mies selvästi kohentaa siskoni elintasoa, joten itse en ole pahoillani sitä, että hän on aloittanut seurustelemaan ja asumaan yhdessä rikkaan miehen kanssa.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Sisko tapasi työpuolelta jotenkin ymmärtääkseni rikkaan miehen ja nyt he ovat yhdessä sekä kihloissa. Siskon miehellä sähkömersu, jos oikein ymmärsin ja nuorena hän on käynyt kolme kertaa Hawaijilla. Sisko on käynyt Euroopan Hawaijilla eli Kanarialla kerran sekä jonkun kerran Kreetalla. Rikas mies selvästi kohentaa siskoni elintasoa, joten itse en ole pahoillani sitä, että hän on aloittanut seurustelemaan ja asumaan yhdessä rikkaan miehen kanssa.

        Eihän kaikki välttis ole mulkkuja, vaikka ne on rikkaita. Näin suoraan sanottuna, mutta joistain se oikeen paistaa läpi, että raha muka tekee ihmisestä jotenkin paremman mitä köyhemmät.

        Ei sellaisen kanssa vaan voi elää, ei mitenkään.


        Joo, ehkä siskosi myös tykkää elintasostaan? :)


      • Helmiina kirjoitti:

        Eihän kaikki välttis ole mulkkuja, vaikka ne on rikkaita. Näin suoraan sanottuna, mutta joistain se oikeen paistaa läpi, että raha muka tekee ihmisestä jotenkin paremman mitä köyhemmät.

        Ei sellaisen kanssa vaan voi elää, ei mitenkään.


        Joo, ehkä siskosi myös tykkää elintasostaan? :)

        "Joo, ehkä siskosi myös tykkää elintasostaan? :)"

        Tunteet siinä vaikutti, sillä mies oli vähän yli 30-vuotias ja hänen aviomiestään paljon nuorempi. Vaihtoi vanhemmasta miehestä ikäisekseen ja oli onnellinen uudesta suhteesta. Siskolla oli avioliitosta vanhemman miehen kanssa kaksi lasta. Nyt toinen on muutamassa kotoa nuorena aikuisena ja se toinen alle täysi-ikäinen muutti asumaan isänsä luokse. Sisko on syntynyt samana vuonna kuin sinä, mutta teki lapset nuorena. Rakkaus on se minusta ratkaisi ja vaihto nuorempaan itsensä ikäiseen lähes 20 vuotta vanhemmasta.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        "Joo, ehkä siskosi myös tykkää elintasostaan? :)"

        Tunteet siinä vaikutti, sillä mies oli vähän yli 30-vuotias ja hänen aviomiestään paljon nuorempi. Vaihtoi vanhemmasta miehestä ikäisekseen ja oli onnellinen uudesta suhteesta. Siskolla oli avioliitosta vanhemman miehen kanssa kaksi lasta. Nyt toinen on muutamassa kotoa nuorena aikuisena ja se toinen alle täysi-ikäinen muutti asumaan isänsä luokse. Sisko on syntynyt samana vuonna kuin sinä, mutta teki lapset nuorena. Rakkaus on se minusta ratkaisi ja vaihto nuorempaan itsensä ikäiseen lähes 20 vuotta vanhemmasta.

        Tunteet toki, mutta meinaan että et vain sinä ole hyvillään tuosta"Rikas mies selvästi kohentaa siskoni elintasoa", vaan luultavasti myös siskosikin on. 😃

        Harva ihminen on pahoillaan hyvästä elintasosta, mutta joskus se voi olla liikaakin. Ja se on selvästi liikaa silloin, jos muut arvot kärsii. Enkä tarkoita siskoasi. Vaan yleisesti.

        Tärkeempiä arvoja mulle on kumminkin oikeesti toisesta välittäminen, inhimillisyys ihmisiä kohtaan, solidaarisuus siis jollain muotoa, tietynlainen tasa-arvoisuu ja yhdenmukaisuus ajattelu. Raha tms. Status ei tee ihmisestä toista ihmistä arvokkaampaa eikä parempaa ihmisarvoltaan, vaikka se rahanahneille niin monasti toimiikin.


      • Helmiina kirjoitti:

        Tunteet toki, mutta meinaan että et vain sinä ole hyvillään tuosta"Rikas mies selvästi kohentaa siskoni elintasoa", vaan luultavasti myös siskosikin on. 😃

        Harva ihminen on pahoillaan hyvästä elintasosta, mutta joskus se voi olla liikaakin. Ja se on selvästi liikaa silloin, jos muut arvot kärsii. Enkä tarkoita siskoasi. Vaan yleisesti.

        Tärkeempiä arvoja mulle on kumminkin oikeesti toisesta välittäminen, inhimillisyys ihmisiä kohtaan, solidaarisuus siis jollain muotoa, tietynlainen tasa-arvoisuu ja yhdenmukaisuus ajattelu. Raha tms. Status ei tee ihmisestä toista ihmistä arvokkaampaa eikä parempaa ihmisarvoltaan, vaikka se rahanahneille niin monasti toimiikin.

        Ja tarkoitan niitä ihmisiä, joista tulee mulkkuja muita kohtaan, kun itellä pyyhkii hyvin tai on rahaa ja valtaa, asemaa jolla ratsastaa.
        Mielissään saa olla kaikesta kohtaamastaan hyvästä, olipa se raha tai rakkaus. Onnea en kieltäs keltään, mutta ylimielisyys on perseestä. 😖

        Muiden vähättely... Johan repes puheboxi. Ollut niin tympeää se miten raha sekoittaa ja luo harhoja joillekin...


      • Anonyymi

        Kokemukseni pohjalta olen sitä mielipuolta, että enemmänkin köyhyys tekee ihmisistä viddumaisia kuin mitä varakkuus. Toki tää siis noin yleensä, ja yksittäisissä tapauksissa voi asia olla toisinkin päin. Varsinkin jos henkilö on kamppaillut köyhästä varoihinsa, niin helposti se on silloin viddumainen köyhempiä kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukseni pohjalta olen sitä mielipuolta, että enemmänkin köyhyys tekee ihmisistä viddumaisia kuin mitä varakkuus. Toki tää siis noin yleensä, ja yksittäisissä tapauksissa voi asia olla toisinkin päin. Varsinkin jos henkilö on kamppaillut köyhästä varoihinsa, niin helposti se on silloin viddumainen köyhempiä kohtaan.

        Voi olla, mutta ne tapaukset joihin olen ikäväkseni pääasiassa törmännyt, ovat olleet leuhkoja siitä että on kultalusikka suussa syntyneitä. Ja nk. parempia ihmisiä, mistä mä en taas tykkää yhtään ihmisessä. Arvottamisesta rahan ja varallisuuden mukaan.

        Se on tyhmää ja lapsellista. Ja erittäin pienisieluista.

        Mutta kuten sanoin, ei varakkuus kaikkia mulkuksi tee. On ihmisiä joilla on sydäntä ja järkee yllinkyllin, vaikka on myös tauhkaa. :)


      • Helmiina kirjoitti:

        Voi olla, mutta ne tapaukset joihin olen ikäväkseni pääasiassa törmännyt, ovat olleet leuhkoja siitä että on kultalusikka suussa syntyneitä. Ja nk. parempia ihmisiä, mistä mä en taas tykkää yhtään ihmisessä. Arvottamisesta rahan ja varallisuuden mukaan.

        Se on tyhmää ja lapsellista. Ja erittäin pienisieluista.

        Mutta kuten sanoin, ei varakkuus kaikkia mulkuksi tee. On ihmisiä joilla on sydäntä ja järkee yllinkyllin, vaikka on myös tauhkaa. :)

        Ja toki en yhtään viisaampana pidä sitäkään, että kustannetaan elämää systemaattisesti muiden selkänahasta eli eletään loisina. Haluamatta itse tehdä mitään kummempaa elantonsa eteen. Siis ihan vaan hyötymismielessä ollaan ja loisitaan, vaikka olisi kykyjä ja terveyttäökin osallistua itse oman elämisenä kustantamiseen.


      • Helmiina kirjoitti:

        Ja toki en yhtään viisaampana pidä sitäkään, että kustannetaan elämää systemaattisesti muiden selkänahasta eli eletään loisina. Haluamatta itse tehdä mitään kummempaa elantonsa eteen. Siis ihan vaan hyötymismielessä ollaan ja loisitaan, vaikka olisi kykyjä ja terveyttäökin osallistua itse oman elämisenä kustantamiseen.

        Tavallaan kai mua tökkää kummassakin se asenne, olen niin hyvä että mun ei tarvi..emmä viitti tai lyhytkaitseisuus. Muiden pilana pitäminen.


      • Helmiina kirjoitti:

        Tavallaan kai mua tökkää kummassakin se asenne, olen niin hyvä että mun ei tarvi..emmä viitti tai lyhytkaitseisuus. Muiden pilana pitäminen.

        Ja joo, äkkirikastuminen saattaa ollakin käyhemmille semmonen tekijä, että kusi nousee päähän. Tullaan ylepiksi ja leuhkoiksi, kun mulla on nääs...voi teitä rappanat.


        Onnellinen saa tietysti olla ja iloinen hyvistä asioista elämässään, mutta muiden huonompana pitäminen niiden takia on se mikä saa ihmisen näyttämään tollolta.


      • Helmiina kirjoitti:

        Voi olla, mutta ne tapaukset joihin olen ikäväkseni pääasiassa törmännyt, ovat olleet leuhkoja siitä että on kultalusikka suussa syntyneitä. Ja nk. parempia ihmisiä, mistä mä en taas tykkää yhtään ihmisessä. Arvottamisesta rahan ja varallisuuden mukaan.

        Se on tyhmää ja lapsellista. Ja erittäin pienisieluista.

        Mutta kuten sanoin, ei varakkuus kaikkia mulkuksi tee. On ihmisiä joilla on sydäntä ja järkee yllinkyllin, vaikka on myös tauhkaa. :)

        Ehkäpä heidän vanhemmat on niitä äkkirikastuneita, joiden asenteet ne lapset on sitten omaksuneet. Paremmuudesta sen myötä?


      • Helmiina kirjoitti:

        Tunteet toki, mutta meinaan että et vain sinä ole hyvillään tuosta"Rikas mies selvästi kohentaa siskoni elintasoa", vaan luultavasti myös siskosikin on. 😃

        Harva ihminen on pahoillaan hyvästä elintasosta, mutta joskus se voi olla liikaakin. Ja se on selvästi liikaa silloin, jos muut arvot kärsii. Enkä tarkoita siskoasi. Vaan yleisesti.

        Tärkeempiä arvoja mulle on kumminkin oikeesti toisesta välittäminen, inhimillisyys ihmisiä kohtaan, solidaarisuus siis jollain muotoa, tietynlainen tasa-arvoisuu ja yhdenmukaisuus ajattelu. Raha tms. Status ei tee ihmisestä toista ihmistä arvokkaampaa eikä parempaa ihmisarvoltaan, vaikka se rahanahneille niin monasti toimiikin.

        Helmiina: "Tärkeempiä arvoja mulle on kumminkin oikeesti toisesta välittäminen, inhimillisyys ihmisiä kohtaan, solidaarisuus siis jollain muotoa, tietynlainen tasa-arvoisuu ja yhdenmukaisuus ajattelu. Raha tms. Status ei tee ihmisestä toista ihmistä arvokkaampaa eikä parempaa ihmisarvoltaan, vaikka se rahanahneille niin monasti toimiikin."

        Itse en ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt solidaarisuus, ammattiliitto ja työväenliikearvoja. Olen kyllä ollut jäsenenä ammattiliitossa ja kerran PAM maksoi minulle lipun kevätretkelleen. Olisi kuulema maksanut matkan Helsinkiin edestakaisin, vaikka olisin asunut Utsjoella. Retki piti itse maksaa (jotain 10 euroa), mutta solidaarisesti ammattiliitto halusi antaa kaikille mahdollisuuden osallistua kevätretkelle. Mitä sinä sillä solidaarisuudella tarkoitat?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina: "Tärkeempiä arvoja mulle on kumminkin oikeesti toisesta välittäminen, inhimillisyys ihmisiä kohtaan, solidaarisuus siis jollain muotoa, tietynlainen tasa-arvoisuu ja yhdenmukaisuus ajattelu. Raha tms. Status ei tee ihmisestä toista ihmistä arvokkaampaa eikä parempaa ihmisarvoltaan, vaikka se rahanahneille niin monasti toimiikin."

        Itse en ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt solidaarisuus, ammattiliitto ja työväenliikearvoja. Olen kyllä ollut jäsenenä ammattiliitossa ja kerran PAM maksoi minulle lipun kevätretkelleen. Olisi kuulema maksanut matkan Helsinkiin edestakaisin, vaikka olisin asunut Utsjoella. Retki piti itse maksaa (jotain 10 euroa), mutta solidaarisesti ammattiliitto halusi antaa kaikille mahdollisuuden osallistua kevätretkelle. Mitä sinä sillä solidaarisuudella tarkoitat?

        Minä tarkoitan solidaarisuudella paitsi myötämielisyyttä muita ihmisiä kohtaan (olivat he kaltaisiani tai eivät). Ja kaikenkaikkiaan kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, olipa he köyhiä, rikkaita tms.

        Toisin kun nuo tyypit, jotka nostin esiin, jotka ovat solidaarisia vain heimolaisilleen eli niille paremmille ihmisille. Vauraille tässä asiayhteydessä. Kun puhuin ekassa viestissäni ketjussa.


      • Helmiina kirjoitti:

        Minä tarkoitan solidaarisuudella paitsi myötämielisyyttä muita ihmisiä kohtaan (olivat he kaltaisiani tai eivät). Ja kaikenkaikkiaan kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, olipa he köyhiä, rikkaita tms.

        Toisin kun nuo tyypit, jotka nostin esiin, jotka ovat solidaarisia vain heimolaisilleen eli niille paremmille ihmisille. Vauraille tässä asiayhteydessä. Kun puhuin ekassa viestissäni ketjussa.

        Mutta en ole niinkään myötämielinen kyllä niille bättre folkeille, kuten sille miehelle jolta liukenin hänen menttaliteettinsa vuoksi.


      • Helmiina kirjoitti:

        Mutta en ole niinkään myötämielinen kyllä niille bättre folkeille, kuten sille miehelle jolta liukenin hänen menttaliteettinsa vuoksi.

        En koskaan haluaisi olla sellaisen miehen kumppani, joka mitätöi muita ihmisiä tai katselee nenänvartta pitkin, koska he eivät ole yhtä laadukkaita kun hän ja kaltaisensa.

        Ymmärrän, että omat on omia ja rakkaita, tärkeimpiä vaan ei sittenkään niin, että muita ihmisiä pitäisi mitätöidä tai ei tarttisi kunnioittaa. Hän oli kyllä vastenmielinen tyyppi....


      • Helmiina kirjoitti:

        Minä tarkoitan solidaarisuudella paitsi myötämielisyyttä muita ihmisiä kohtaan (olivat he kaltaisiani tai eivät). Ja kaikenkaikkiaan kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, olipa he köyhiä, rikkaita tms.

        Toisin kun nuo tyypit, jotka nostin esiin, jotka ovat solidaarisia vain heimolaisilleen eli niille paremmille ihmisille. Vauraille tässä asiayhteydessä. Kun puhuin ekassa viestissäni ketjussa.

        Helmiina: "Toisin kun nuo tyypit, jotka nostin esiin, jotka ovat solidaarisia vain heimolaisilleen eli niille paremmille ihmisille. Vauraille tässä asiayhteydessä. Kun puhuin ekassa viestissäni ketjussa."

        Minä en noi koe. Itselläni oli noin 30 rikkaimman suomalaissuvun jäsen solunaapurina. Jos unohdin kukkaroni asunnolle niin hän tuli tuomaan vähät rahani autolla yliopistolle. Myönnetäänkö, että hänellä oli periaate, että kenellekään hän ei lahjoita rahaa ja vain korkoa sai pääomasta käyttää. Niillä perheelle tulevilla "koroilla" hän sitten osteli uusia autoja, puhelimia ja moottoripyöriä. Minä en kuulema koskaan tule olemaan rikkaampi kuin hän, vaikka lotossa voittaisin. Ei tämä ruotsinkieliseltä kuuluvan suvun vesa ollut sinun kuvauksesi mukainen.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina: "Toisin kun nuo tyypit, jotka nostin esiin, jotka ovat solidaarisia vain heimolaisilleen eli niille paremmille ihmisille. Vauraille tässä asiayhteydessä. Kun puhuin ekassa viestissäni ketjussa."

        Minä en noi koe. Itselläni oli noin 30 rikkaimman suomalaissuvun jäsen solunaapurina. Jos unohdin kukkaroni asunnolle niin hän tuli tuomaan vähät rahani autolla yliopistolle. Myönnetäänkö, että hänellä oli periaate, että kenellekään hän ei lahjoita rahaa ja vain korkoa sai pääomasta käyttää. Niillä perheelle tulevilla "koroilla" hän sitten osteli uusia autoja, puhelimia ja moottoripyöriä. Minä en kuulema koskaan tule olemaan rikkaampi kuin hän, vaikka lotossa voittaisin. Ei tämä ruotsinkieliseltä kuuluvan suvun vesa ollut sinun kuvauksesi mukainen.

        Vaikka hän ei olisi, ne jotka ovat niin ne ovat sellaisia. Solidaarisia omilleen. 😃

        Et nyt saa ajatuksesta kiinni? 😉


      • Helmiina kirjoitti:

        Vaikka hän ei olisi, ne jotka ovat niin ne ovat sellaisia. Solidaarisia omilleen. 😃

        Et nyt saa ajatuksesta kiinni? 😉

        Helmiina: "Et nyt saa ajatuksesta kiinni? 😉"

        Ehkä saan, mutta silloin kyseessä on enemmänkin yläluokka kuin raha pelkästään. Esimerkiksi en voisi kuvitella oikein seurustelevani filosofi Heidi Liehun kanssa. Ikäeroa häneen alle kymmenisen vuotta, mutta sivistyseroa häneen ja suuremmaksi osaksi hånen lähipiiriinsä on tuntuva. Heillä olisi omat akateemiset käyttäytymispiirit ja intohimona filosofia. Mieluumin stadista etsisin seurustelukumppaniksi sellaisen, joka vastaisi sivistykseltään ja koulutukseltaan enemmän minua. Tohtoripiireissä saatetaan katsoa vähän nenää pitkin sitä, että en ole edes maisteri.

        Toisaalta kävi eilen minun luona yksi tohtoriopiskelija, mutta heitä tuttapiirissäni ole kuin kovin montaa. En tunne paljoa tohtoreita ja en liiku heidän piireissään, joissa tämä tohtoriopiskelija liikkuu. Minusta he ovat pain pitemmän koulutuksen saaneita, mutta eivät kuuluu siihen kuplaan, jossa minä liikun. Itse tunnen solidaarisuutta opiskelijaa kohtaan opiskelijana, mutta saa nähdä miten asiat menee, kun tämä kaveri on tohtori ja minä en edes maisteri pian.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina: "Et nyt saa ajatuksesta kiinni? 😉"

        Ehkä saan, mutta silloin kyseessä on enemmänkin yläluokka kuin raha pelkästään. Esimerkiksi en voisi kuvitella oikein seurustelevani filosofi Heidi Liehun kanssa. Ikäeroa häneen alle kymmenisen vuotta, mutta sivistyseroa häneen ja suuremmaksi osaksi hånen lähipiiriinsä on tuntuva. Heillä olisi omat akateemiset käyttäytymispiirit ja intohimona filosofia. Mieluumin stadista etsisin seurustelukumppaniksi sellaisen, joka vastaisi sivistykseltään ja koulutukseltaan enemmän minua. Tohtoripiireissä saatetaan katsoa vähän nenää pitkin sitä, että en ole edes maisteri.

        Toisaalta kävi eilen minun luona yksi tohtoriopiskelija, mutta heitä tuttapiirissäni ole kuin kovin montaa. En tunne paljoa tohtoreita ja en liiku heidän piireissään, joissa tämä tohtoriopiskelija liikkuu. Minusta he ovat pain pitemmän koulutuksen saaneita, mutta eivät kuuluu siihen kuplaan, jossa minä liikun. Itse tunnen solidaarisuutta opiskelijaa kohtaan opiskelijana, mutta saa nähdä miten asiat menee, kun tämä kaveri on tohtori ja minä en edes maisteri pian.

        En meinaa yläluokkaa, vaan itseään ylivertaisena ja ylempään luokkaan nostavia tyyppejä. 😃

        Koulutus ei tee kestään sen yläluokkaisempaa ihmisenä, korkeintaan koulutetumman ja oppineemman. Silti yhtä ihminen, kun vähemmän opiskelleetkin. 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        En meinaa yläluokkaa, vaan itseään ylivertaisena ja ylempään luokkaan nostavia tyyppejä. 😃

        Koulutus ei tee kestään sen yläluokkaisempaa ihmisenä, korkeintaan koulutetumman ja oppineemman. Silti yhtä ihminen, kun vähemmän opiskelleetkin. 😃

        Helmiina: "En meinaa yläluokkaa, vaan itseään ylivertaisena ja ylempään luokkaan nostavia tyyppejä. 😃"

        Minä en tunne yhtään sellaista tyyppiä suomalaisista. Briteistäkin vain Victoria Beckham on joskus vaikuttanut sellaiselta. Ehkä itse olen jotenkin ylempää keskiluokkaa, sillä on rehtorin poika ja akateemisessa maailmassa, mutta minulle ei ole tuttu ylivertaisena itseään pitävä tyyppi, joka nostaa itseään ylempään luokka. Sinä siis tunnet sellaisia?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina: "En meinaa yläluokkaa, vaan itseään ylivertaisena ja ylempään luokkaan nostavia tyyppejä. 😃"

        Minä en tunne yhtään sellaista tyyppiä suomalaisista. Briteistäkin vain Victoria Beckham on joskus vaikuttanut sellaiselta. Ehkä itse olen jotenkin ylempää keskiluokkaa, sillä on rehtorin poika ja akateemisessa maailmassa, mutta minulle ei ole tuttu ylivertaisena itseään pitävä tyyppi, joka nostaa itseään ylempään luokka. Sinä siis tunnet sellaisia?

        Valitettavasti olen joutunut tuntemaan, koko ikäni. Isäni puolen suvun.

        Ovat ylivoimaisesti hienompia, yliluokkaisia ihmisiä. Mielestään, koska ovat eläneet aikoinaan vauraasti maanviljelyksen kulta-aikaan. Oisko peruja aatelisuudestakin se paremmuusharha?

        Ja onpa niitä vastaan tullut muitakin, kultaan valettuja ja niin sanotusti itseään parempina pitäviä. 😛


      • Helmiina kirjoitti:

        Valitettavasti olen joutunut tuntemaan, koko ikäni. Isäni puolen suvun.

        Ovat ylivoimaisesti hienompia, yliluokkaisia ihmisiä. Mielestään, koska ovat eläneet aikoinaan vauraasti maanviljelyksen kulta-aikaan. Oisko peruja aatelisuudestakin se paremmuusharha?

        Ja onpa niitä vastaan tullut muitakin, kultaan valettuja ja niin sanotusti itseään parempina pitäviä. 😛

        Otan osaa, jos sukulaisissakin on sellaisia. Itse en ole sellaisia kokenut. Hyvää sunnuntain jatkoa ja hyvää alkavaa viikkoa.


    • En ole

      nainen, enkä ole seurustellut rikkaankaan miehen kanssa.

      En myöskään ole seurustellut rikkaan naisen kanssa. Itseäni vähämmän köyhien kanssa kyllä, mut en rikkaan.

    • Eiks kukaan huomannut, että bättrefolk-Heikin tyttöystävä Petra olikin yhtäkkiä Lauri?

      • Anonyymi

        En huomannut, mutta kuitenkin..


    • Anonyymi

      Kerran olis ollu mahdollisuus ruveta superrikkaan ulkomaalaisen salarakkaaksi. En ruvennut.

      • Anonyymi

        AvaruusOlija, on siis avaruudessa.... näissä saturnuslaiset siniset vihaiset väkivaltaiset oikein militaristi-ihmisiä. Mikähän Orionin tähtisumussa asuvat kylmäveriset vihreät ihmiskauppiaat, tai minkä tahansa kauppiaat :D


    • Anonyymi

      Rikkastella ovat ovat yrittäneet seurustella minun kanssani. Leveilevät ja ostelevat lahjoja jotta voivat näyttää kaikille miten saavat helposti naisen. Annan pakit sellaisille. Olen mielummin köyhän kanssa joka on normaali eikä yritä ostaa minua. Olen melko varattoman miehen kanssa suhteessa eikä se yritä esittää muuta kun on. On miehelläni ollut kymmenii tuhansii rahaa mutta tuhlasi ne melko nopeesti, halusi viedä mut lomalle mutta vaadin että maksan omat kuluni eikä se ollut ongelma.

    • Anonyymi

      Miksi vaimosi on noin ruma, mies?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe