...jos joku on näin pöljään aikaan hereil..)))
meikiksen vähän pakko olla,koht baanalle..((
virpomaan siit koko huuhaa sakki,Naiset tänne,miehet tuonne..)))
eikä sit mitään Palmuviinaa/viiniä...))
aamua...
12
472
Vastaukset
Kyllähän tässä yks "pöljä"on kans herännyt
pöljään aikaan! ;)))- muikkumiesSL
Auki on täälläkin ,vaikka ilta meni pitälle rellustelussa ja ellustelussa.Huomenia kanssa kaikille
- quistis
Täällä odotan kissani kanssa vitsojia!Taitavat kiertää taas tänäkin vuonna kyöpelivuoren;o( Outoa ja kummallista..En ymmärrä ollenkaan:o)))
- vesieläin
joo oikein pirtsakkaa aamujen aamua vaan kaikille, olo on mahtava rimpsalla on käyty, samoin avantouinilla jo aamutuimaan
- muikkumiesSL
Odottaa arkku täynnä kiiltäviä kolikoita;)
Hyvää sunnuntaita sinnekin - Doe-10
Piiskaavatko ne nykyisin kissojakin?Sehän on eläinrääkkäystä:)
- quistis
Doe-10 kirjoitti:
Piiskaavatko ne nykyisin kissojakin?Sehän on eläinrääkkäystä:)
eläinaktivistina en sallisi sitä.Kissasta vain tunnistaa todellisen noita-akan:o)))
quistis kirjoitti:
eläinaktivistina en sallisi sitä.Kissasta vain tunnistaa todellisen noita-akan:o)))
..tulikin ikävä yhtä mustaa kissaa kun en oo nähnyt aikoihin.. se on niin pirun musta ja seurallinen katti..
- Doe-10
quistis kirjoitti:
eläinaktivistina en sallisi sitä.Kissasta vain tunnistaa todellisen noita-akan:o)))
sulla on myös varsiluuta ja nokinen kahvipannu:))?
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tulikin ikävä yhtä mustaa kissaa kun en oo nähnyt aikoihin.. se on niin pirun musta ja seurallinen katti..
Kisu siellä noita;o)))
- quistis
Doe-10 kirjoitti:
sulla on myös varsiluuta ja nokinen kahvipannu:))?
varustukset löytyy.Uskallatko katsoa silmiin:o)))
- n52
kun en älynny tuoho aikaa täällä käydä.
Minä valvoin silloin.
No täytyy olla jatkossa tarkempi.
Virvon varvon siulle hyvän päivän ja miulle sit palkka =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429