Kertokaa minne kannattaa mennä? Kävin yhdessä hoitolassa missä oli joku vieraileva sairaanhoitaja. Ei ihan onnistunut, jotenkin näyttää toispuoleiselta.
Olin toista viikkoa ihan mustelmilla. Onneksi ei mitään tärkeää menoa tai palaveria.
Paras klinikka tai hoitola pistoshoitoihin Tampereella
6
233
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ammattitaito ja turvallisuus ovat tärkeysjärjestyksen yläpäässä, niin suosittelen Kc clinicia.
Jos taas olet tottunut johonkin "hoitolahintoihin" ja raha on ratkaiseva tekijä, niin ota edes kunnolla selvää paikan henkilökunnan koulutustaustasta. Julkiterhikistä löytyy luvat ja googlaamalla mahdollisimman monipuolisesti löydät muiden kokemuksia. - Anonyymi
Hinta ei kriteeri vaan laatu. Ehdottomasti. Olen kaikkiaan käyttänyt jo yli 7te eli muutama satanen ei ratkaise.
- Anonyymi
Mitä sulle on tehty tuollaisella rahalla, vaihtopää?
- Anonyymi
Onnettomuudesta johtuen lähestulkoon uusi pää. Niinhän siinä käy että lapasesta lähtee...Ehkä suuresta muutoksesta johtuen en ole tyytyväinen. Ongelma myös että osin tunnottomuutta kasvoissa. Isosta leikkauksesta ja pitkästä toipumisesta johtuen ei enää leikkausta. Pistoksilla saa hoitua. Mesolankaus kiinnostaa myös.
- Anonyymi
Onko Lookilla vielä hoitolaa Tampereella? Asuessani siellä käytin sitä ja olin erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
Ei ole enää Tampereella, ohi kulkiessa konsultoivat. Harmi, kävin myös vuosia sitten, nyt täytyy mennä Hesaan Karhupuistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1312339
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292338Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141731Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141572Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701251- 1051208
- 171162
- 93957
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19858Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks132850