En ymmärrä..

Anonyymi

Olen tullut uskoon noin 15 vuotta sitten, olen nähnyt merkityksellisiä unia siitä lähtien. Olen tulkinnut asian niin, että minua "herätelty" rukoilemaan jonkin asian puolesta. Unet ovat vertauskuvallisia, esimerkiksi hampaiden irtoaminen/rikkoutuminen on merkinnyt kuolemaa. Nyt olen kuukausia nähnyt unta vanhoista taloista, siis todella vanhoista ja huono kuntoisista. Mitä tämä voisi tarkoittaa, mitä en nyt ymmärrä?

20

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhusten määrä kasvaa. Jos kaikki on kovin huonokuntoisia, mistä hoitajat?
      Jeesuksen turvaan pääsee jokainen vanha ja nuori. Konkreettisina auttajina on läheisemme terveet lapset ja nuoret. Rukoillaan helle tasapainoista elämää Jeesuksen tuntemisessa. Heitä ei saa antaa vietellä haureuden saastuttamaan elämäntapaan.

      • Anonyymi

        Tyhjää täynnä olevaa puhetta.


    • En yleensä suoraan halua tulkita unia mutta autan ymmärtämään niitä. Jeesus sanoi ettei kerro opetuslapsille mitään, ilman vertauskuvia, elikkä symboliikkaa . Siksi unetkin ovat usein sellaisia.
      Hampaat ovat ihmisen ylpeys ja kunnia. Varsinkin etuhampaat ovat ihmisen julkinen kunnia.
      Talo on taas ihmisen sukujuuri, perhe jne. Vanha talo, jossa on kivijalka, se kuvastaa sukupolvia. Vanhaan aikaan Abraham, Iisak ja Jaakob asuivat teltoissa, kuten muistatte ja Efraim päätti tehdä kivijalkaan talon. Tämä symbolisoi kokonaisuudessaan maailmaan rakastumista ja kiintymystä. Me uskovat emme kiinny maailmaan, vaan elämme koko ajan pää taivaallisissa matkoissa (PS 84.)
      Jos maailman talot näyttävät ränsistyneen, niin se näyttää tämän päivän pahaa tilannetta. Miettikää itse... Kiitos kaikille jotka ymmärrätte!

    • Anonyymi

      Yhdyn Jarmoon eli olen samaa mieltä. Vanha hävitetään kuten esim. raamattu ja sen luoma totuus meidän maailmastamme. Maailmamme on paha ja pahenee entisestään. 154 kansakuntaa on nyt päättänyt, että Israelilla ei ole raamatullista oikeutusta maahansa. Eli sehän tarkoittaa yksinkertaisuudessaan, että papeilta loppui työ kertaheitolla. Kirkolla ei ole enää virkaa. Jumalan sana on valhetta. Tässä on muuttuvan vanhan maailman kuva. YK ja Unesko ovat molemmat muslimimielisten hallussa. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Uskomme, hyvin lähitulevaisuudessa, joutuu koetukselle. Tsemppiä Maunolta!

    • Anonyymi

      > Nyt olen kuukausia nähnyt unta vanhoista taloista, siis todella vanhoista ja huono kuntoisista. Mitä tämä voisi tarkoittaa, mitä en nyt ymmärrä?

      Unien kanssa pitää ehkä olla vähän varovainen, erityisesti jos niihn ei selvästi liity jotain sanomaa, joka tukisi Raamatullista ilmoitusta. Mutta voin kyllä sanoa, korjausrakentaminen tulee todennäköisesti kasvamaan. Voisi myös ehkä tulkta niin, että uskova väestönosa vanhenee ja on ollut pitkään heikossa hengellisessä huollossa. Kirkko panostaa liikaa hölynpölyyn ja ihmisten mielistelyyn, sen sijaan, että julistaisi Jeesuksen ja Jumalan oppia.

    • Anonyymi

      Vanhat ja huonokuntoiset talot kertovat minusta seuraavaa:
      - Suomalaiset ovat jättäneet leiviskänsä hoitamatta. Välinpitämättömyys ja arvojen alasajo on jättänyt suuren osan kansan niin aineellisesta kuin henkisestä perinnöstä sään, ajan ja välinpitämättämyyden armoille. Nyt asiat alkavat tulla näkyviksi.

    • Muistaakseni Ardemidoroksen unikirjan mukaan talon näkeminen huonokuntoisena tietää huonoa ja kurjuutta ja köyhyyttä unen näkijälle itselleen ja hänen perheelleen.

      • Anonyymi

        Paljon vanhoja huonokuntoisia taloja. Joko paljon vanhuksia ympäristössäsi tai koko Suomi . Onhan tämä melkoinen vanhustalo kohta. Maassamme radikaalivuosina muodostunut lapsivihamielisyys johti tähän ja nyt nuoria opetetaan perustamaan samasukupuoliperheitä?

        Onkohan samasukupuoleen liittymisyllyttäjillä oma lehmä ojassa; ainakin vielä vähäksi aikaa riittäisi vanhushoitajia, kun nuorten aikaa ei maassa sidottaisi lastenhoitoon? Nuoret jo opetettiin englanninkielelle, niin pärjäävät sitten itse vanhoina jo ulkomaalaishoitajiensa kanssakin, vaikka ei omia lapsia olisikaan.

        Toi jälkimmäinen nyt heitoksi, mutta oikeasti ja kiireesti pitäisi vapauttaa nuori ihminen takaisin luonnollisuuteen ja perustamaan ilokseen monilapsinen perhe. Tässä maassa on tilaa. On ollut aina yllin kyllin, niin mikä täällä sai aikaan sellaisen hullutuksen, että oli otettava perheiden lapsimäärässä käyttöön kiinanmalli jopa etuajassa heidän kanssaan?
        V.1970 alkaen Suomessa lapsilisät jäädytettiin moniksi vuosiksi, vaikka inflaatio oli niinä vuosina hurjimmillaan. Lisäksi yhteisverotus poistettiin, mikä esti lapsen kotihoidon. Linkolakaan ei vielä ollut vauhdissa silloin.


    • Ja kun olet nähnyt noita hammasunia niin nehän tietävät aina sairautta ja kuolemaa unennäkijän läheisille ja ympäristölle.

      • Anonyymi

        Tulee päivä kun huudat ja raivoat mutta mitään et asialle voi. Tavallaan jo teet niin, joten ehkä tämä on sulle normaali olitila. Huutaa ja raivota.


    • Anonyymi

      Olisiko se vanha talo Suomi, joka tarvitsee perusteellisen remontin?

    • Anonyymi

      Talo olet sinä itse js korjaaminen on parannuksentekoa

      • Anonyymi

        Nimenomaan, maailma on paha ja pahenemassa.


      • Anonyymi

        Jep. Et ymmärrä elämän ja maailmankaikkeuden perusasioita
        Uskovaisuus rappeuttaa ihmiset.


    • Anonyymi

      >> hampaiden irtoaminen/rikkoutuminen on merkinnyt kuolemaa. <<

      Olet uskossa? Siis raamatullisessa uskossako?

      Tällainen selitys hampaiden irtoamiselle nimittäin löytyy pakanallisten unikirjojen symboliikasta.

      • Anonyymi

        Hampaat unessa on monien ihmisten kertomuksissa todettu esim. jtakn suurta muutosta tarkoittavan . Itselläni on määrätynlaiset unet enteilleet samantapaista toimintaa tulevaisuudessa tapahtuvaksi. Itsekukin tietää , kun pitkään uniaan seuraa. Ei siinä mitään pakanuutta ole. Sinänsä toisten tulkitsemana kylläkin saattaa alkaa pelolla odottamaan tulevaa, jos tulkitsija on kovin vakuuttava, että pahaahan tuo tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampaat unessa on monien ihmisten kertomuksissa todettu esim. jtakn suurta muutosta tarkoittavan . Itselläni on määrätynlaiset unet enteilleet samantapaista toimintaa tulevaisuudessa tapahtuvaksi. Itsekukin tietää , kun pitkään uniaan seuraa. Ei siinä mitään pakanuutta ole. Sinänsä toisten tulkitsemana kylläkin saattaa alkaa pelolla odottamaan tulevaa, jos tulkitsija on kovin vakuuttava, että pahaahan tuo tarkoittaa.

        Unien maailma on ihmeellinen, todella.


      • Se on ikivanha, jo muinaisten egyptilääisten tekemä havainto.


    • Anonyymi

      Valtion talouden kurjuus tulee konkretisoitumaan. Ihmiset köyhtyy.

    • Anonyymi

      Minä näin tässä yksi yö unta, että toinen etuhampaista irtosi, mutta sitten kun katsoin peiliin, niin siihen oli ilmestynyt uusi hammas.
      Onkohan tällä hengellisessä mielessä mitään merkitystä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe