Pekka Haaviston johtamaan ulkoministeriöön hiipi synkkä ilmapiiri

Anonyymi

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko nämä vihreet tehneet ikinä mitään mistä olisi ollut etua ja hyötyä Suomelle ja Suomalaisille ? Että silleen.

    • Anonyymi

      Timo Haapala on lähestulkoon ainoa valtamedian toimittaja, joka ei nuole vihreän Haaviston persettä.

    • Anonyymi

      Olen kuullut, että homot muuttuvat hyvin agressiivisiksi kun joutuvat kohtaamaan normaalisti kehittyneitä miehiä. omot suvaitsevat vain itsensä kaltaisia.

    • Anonyymi

      Nostan hattua jokaiselle toimittajalle, joka uskaltaa nykyään tuoda asioita esille. (Käyttää sitä sananvapauttaan vielä kun voi). Siis muita kuin vihervasemmiston syöttämiä/vuotamia juttuja. Toimittajia jotka kykenevät kirjoittamaan asiaa. Viihdetoimittajia on liikaa..twitterissä sitä tätä, koomikon anteeksi pyynnöt, keksityt rasistisuudet, turhat julkkikset, poliitikkojen selittelyjen selittelyt kaunistellen...
      Näitä oikeita, puolueettomia, toimittajia ei ole monta. Missä Ulla A:n kolumnit. pääkirjoitukset? Onko boikotissa?
      Vielä vähemmän on riippumattomia, viisaita asiantuntijoita, jotka uskaltavat tulla julkisuuteen. Onko kaikki "aivovuoto" Suomesta ulkomaille jo tapahtunut.

    • Anonyymi

      Maamme polittiset ministerit vaikuttavatko he olevan Suomen "Maduroja" ???
      Olen kuullut tuollaista puhuttavan ja siksi lehdistöllä onkin suuri rooli keskustelussa sananvapaudesta.

    • Ylioppilaalle on mennyt kusipäähän, ei pressa ainesta.

      • Anonyymi

        Kusi on noussut päähän ja on katkera kun ministeriössä ei ole tarpeeksi homoja.


    • Anonyymi

      Veikkaanpa, että kohta saadaan lukea kaikenlaisia tarinoita Haavistosta ja tämän 23-v miespuolisesta neuvonantajasta(?). Tähän tarinointiin nivoutuu mukaan tiukasti myös Pekan Antonio-rakas. Hmm, mitähän tarinat mahtavatkaan koskea?

      • Anonyymi

        No tässä yksi tarina Pekka Haavisto on ollut Veijo Balzarin Drommin ohjausryhmässä jossa oli myös Paavo LIpponen, Liisa Jaakonsaari, ILkka Kanerva ja Outi Alanko-Kahiluoto.
        Että silleen.


    • Anonyymi

      tän hetken hallituspuolueista ei ole hoitamaan sisä eikä ulkopolitiikkaa, tän varmasti suurin osa tajusi jo ensimetreiltä

    • Anonyymi

      Yhden toimittajan arvailuja... Ei hän eikä muutkaan tiedä todellisia syitä erottamiseen. Ei ole kyse ainakaan journalismista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe