Naisräppäri kuvaa biisissään Baltzarin touhuja??

Anonyymi

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olin ollut puhtaana juuri/ Kuukauden, kun kuulin, että Jumala on suuri/ Pieni mies, vaikka kumarassa kuljit/ Kai silti itseäsi Jumalaksi luulit/

Sanoin, et kun tapasin sut, mulle kävi hyvin/ Sanoit, et sä teet musta Suomen Marilynin/ Jos Marilyn olis vielä elossa/ Niin eihän teillä olis paljoo ikäerookaan/

Every girl needs a da-da-daddy/ Mut sä voisit olla mun isoisäni/ En mä ajatellut silloin ikääsi/ Ja vaikka mulle oli uskoteltu milloin mitäkin/ Mä luulin, et sä haluut tehdä must tähden/ Sä luulit, että tekisin mitä vain sen tähden/ Sä luulit, että tekisin, mitä tahdot/ Mä olin sun synti ja sä mun isähahmo/

"You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun nymfetti ja kaikkeen mist sua syytettiin/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun lolita, et pystyny mua omistaa/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Clare Quilty/"

Jahtasit mua, niinkuin Quilty Doloresta/ Annoit mulle yhden päärooleista/ Et ollut ohjaaja, olit kultinjohtaja/ Mut luulit ostavas, koska tulin pohjalta/

Mä mietin niitä lapsuuteni iltoja/ Kun mä luin sun kirjoja/ En olis uskonut milloinkaan/ Et katsoitkin mua toivoen, et mul ei ois viel rintoja/

Silloinkaan, kun sä tahdoit ottaa kuvia/ En uskonut, et tahdot toteuttaa sun päiväunia/ Pyysit mut viikonlopuks kartanoos/ Sanoit, tahdot sieluni, mut tahdoitkin mun vartalon/

Aloitit sen jo automatkalla/ Sanoit, tulet huoneeseeni illalla jatkamaan/ Sun silmissä olin niin viaton ja liaton/ Illalla raahasin oven eteen pianon/

"You're guilty...

Lights, camera, acción/ Mä päätin, että show must go on/ Sä tahdoit, että mä pukeudun, kuin teini/ Käskit totella ohjaajaa ja mä tein niin/

Mul oli ruutuhame ja letit/ Sä käskit tulla vierellesi petiin/ Sä olit Charles ja mä Linda Kasabian/ Sä tahdoit tietää, mikä on mun fantasia/

Tahdonko, et sidot mut puuhun ja ruoskit/ "Tää näytelmä on tässä", päätin, kun mä ulos juoksin/ En vastannut sun puheluihin enää koskaan/ Mä tiesin, menestys on paras tapa kostaa/

Sä et tehnytkään musta Marilynii/ Mut mul on vieläkin susta äänityksii/ Kuinkahan moni tunnistais sun äänen?/ Jos mä tahdon niin, mä voin tehdä susta tähden/

• Anonyymi

Bentso voisi nyt kyllä tehdä tosiaan Baltsarista vielä enemmän "tähden"....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bentso voisi nyt kyllä tehdä tosiaan Baltsarista vielä enemmän "tähden"....

Ööö!?
        Ei o kovin vahvana toi logiikka tollakaan vosulla!? :/

Jos se on menny ihan vapaaehtosesti antamaan pimpaa manneparoonille, niin mitähän helvetin merkitystä jollain sen ”äänityksillä” on siinä vaiheessa!? :D :/

Meneeks se kyttiksen tiskille soittaa sen ähinäpuhinansa, poliisi kuuntelee sen korvat höröllä, ja sanoo ”Joo. Ihan hyvin naitu. Oliks sulla jotain asiaakin?”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö!?
        Ei o kovin vahvana toi logiikka tollakaan vosulla!? :/

Jos se on menny ihan vapaaehtosesti antamaan pimpaa manneparoonille, niin mitähän helvetin merkitystä jollain sen ”äänityksillä” on siinä vaiheessa!? :D :/

Meneeks se kyttiksen tiskille soittaa sen ähinäpuhinansa, poliisi kuuntelee sen korvat höröllä, ja sanoo ”Joo. Ihan hyvin naitu. Oliks sulla jotain asiaakin?”

Jos sulla löytyy toimivat aivot niin varmaan keksit osuvampiakin skenaarioita.

• Anonyymi

Uskomaton kultti ja täällä suomessa!

• Anonyymi

mielenkiintoista

• Juuh... Tää on niin tätä, demari syö pöydässäsi.

• Anonyymi

Mitään ei ole vielä rikolliseksi todistettu ja näytelmäohjaajatkin ovat usein mahtailevia psykopaatteja.
      Mitä tulee vuokranantajiin niin minäkin ottaisin miehenä vuokralle nuoren opiskelijan ja kiltin tytön en mitään rikollista tai juoppoa ukkoa.
      Uskonnollinen ryhmä ei ole vielä mikään rikos vaan aika normi nykyisessä maailmassa.
      Tuskin niihin pakoitetaan ketään.
      Kaaleilla on vähän eri arvot kuin tavan ihmisillä joten hankauksia syntyy melkein aina.
      Rikollisuutta on vain montaa lajia: valkokaulusrikollisuus ei ole heidän heiniänsä vaan pikkurikollisuus lähinnä.
      Laskin tässä kerran suurimpien huijauksien tekijät niin suurin ryhmä oli arvostettuja,huippuasiantuntijoita koukkunokkia kuitenkin.

• Anonyymi

Playboy kartanoon oli jopa tunkua, miksei sitten tuohon vaatimattomampaan lukaaliin?

Ulkomaiset naisia saa tulla EUn alueelta ja maahanmuuttoa jopa kannustetaan joissakin piireissä. Outoa noitavainoa.

• Anonyymi

Eikö nuoret naiset koskaan opi? Ja eikö äidit koskaan opeta tyttäriään??
      Mikä tämän(kin) maan naisia vaivaa??
      Kysyy vanhempi nainen, joka ei tuollaista menoa käsitä.

• Anonyymi

Ei voi tyttö demariin luottaa.

• Anonyymi

Bentso on näytellyt Baltzarin Jumala on suuri näytelmässä

• Anonyymi

Sitten kun langennut tyttönen ei pääsekkään huvilan määräjäksi tai pääosaan niin se suuttuu ja tekee rikosilmoituksen. Näin täällä ja esim. Amerikassa tänään.

• Anonyymi

Osui ja upposi...

• Anonyymi

Kappale ja mölyäjä olivat kyllä perseestä ja syvältä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Johan oli paskaa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3434
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2642
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      382
      2588
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1767
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1415
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      1005
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      965
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      799
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      744
    Aihe