Naisräppäri kuvaa biisissään Baltzarin touhuja??

Anonyymi

17

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olin ollut puhtaana juuri/ Kuukauden, kun kuulin, että Jumala on suuri/ Pieni mies, vaikka kumarassa kuljit/ Kai silti itseäsi Jumalaksi luulit/

      Sanoin, et kun tapasin sut, mulle kävi hyvin/ Sanoit, et sä teet musta Suomen Marilynin/ Jos Marilyn olis vielä elossa/ Niin eihän teillä olis paljoo ikäerookaan/

      Every girl needs a da-da-daddy/ Mut sä voisit olla mun isoisäni/ En mä ajatellut silloin ikääsi/ Ja vaikka mulle oli uskoteltu milloin mitäkin/ Mä luulin, et sä haluut tehdä must tähden/ Sä luulit, että tekisin mitä vain sen tähden/ Sä luulit, että tekisin, mitä tahdot/ Mä olin sun synti ja sä mun isähahmo/

      "You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun nymfetti ja kaikkeen mist sua syytettiin/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun lolita, et pystyny mua omistaa/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Clare Quilty/"

      Jahtasit mua, niinkuin Quilty Doloresta/ Annoit mulle yhden päärooleista/ Et ollut ohjaaja, olit kultinjohtaja/ Mut luulit ostavas, koska tulin pohjalta/

      Mä mietin niitä lapsuuteni iltoja/ Kun mä luin sun kirjoja/ En olis uskonut milloinkaan/ Et katsoitkin mua toivoen, et mul ei ois viel rintoja/

      Silloinkaan, kun sä tahdoit ottaa kuvia/ En uskonut, et tahdot toteuttaa sun päiväunia/ Pyysit mut viikonlopuks kartanoos/ Sanoit, tahdot sieluni, mut tahdoitkin mun vartalon/

      Aloitit sen jo automatkalla/ Sanoit, tulet huoneeseeni illalla jatkamaan/ Sun silmissä olin niin viaton ja liaton/ Illalla raahasin oven eteen pianon/

      "You're guilty...

      Lights, camera, acción/ Mä päätin, että show must go on/ Sä tahdoit, että mä pukeudun, kuin teini/ Käskit totella ohjaajaa ja mä tein niin/

      Mul oli ruutuhame ja letit/ Sä käskit tulla vierellesi petiin/ Sä olit Charles ja mä Linda Kasabian/ Sä tahdoit tietää, mikä on mun fantasia/

      Tahdonko, et sidot mut puuhun ja ruoskit/ "Tää näytelmä on tässä", päätin, kun mä ulos juoksin/ En vastannut sun puheluihin enää koskaan/ Mä tiesin, menestys on paras tapa kostaa/

      Sä et tehnytkään musta Marilynii/ Mut mul on vieläkin susta äänityksii/ Kuinkahan moni tunnistais sun äänen?/ Jos mä tahdon niin, mä voin tehdä susta tähden/

      • Anonyymi

        Bentso voisi nyt kyllä tehdä tosiaan Baltsarista vielä enemmän "tähden"....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bentso voisi nyt kyllä tehdä tosiaan Baltsarista vielä enemmän "tähden"....

        Ööö!?
        Ei o kovin vahvana toi logiikka tollakaan vosulla!? :/

        Jos se on menny ihan vapaaehtosesti antamaan pimpaa manneparoonille, niin mitähän helvetin merkitystä jollain sen ”äänityksillä” on siinä vaiheessa!? :D :/

        Meneeks se kyttiksen tiskille soittaa sen ähinäpuhinansa, poliisi kuuntelee sen korvat höröllä, ja sanoo ”Joo. Ihan hyvin naitu. Oliks sulla jotain asiaakin?”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö!?
        Ei o kovin vahvana toi logiikka tollakaan vosulla!? :/

        Jos se on menny ihan vapaaehtosesti antamaan pimpaa manneparoonille, niin mitähän helvetin merkitystä jollain sen ”äänityksillä” on siinä vaiheessa!? :D :/

        Meneeks se kyttiksen tiskille soittaa sen ähinäpuhinansa, poliisi kuuntelee sen korvat höröllä, ja sanoo ”Joo. Ihan hyvin naitu. Oliks sulla jotain asiaakin?”

        Jos sulla löytyy toimivat aivot niin varmaan keksit osuvampiakin skenaarioita.


    • Anonyymi

      Uskomaton kultti ja täällä suomessa!

    • Anonyymi

      mielenkiintoista

    • Juuh... Tää on niin tätä, demari syö pöydässäsi.

    • Anonyymi

      Mitään ei ole vielä rikolliseksi todistettu ja näytelmäohjaajatkin ovat usein mahtailevia psykopaatteja.
      Mitä tulee vuokranantajiin niin minäkin ottaisin miehenä vuokralle nuoren opiskelijan ja kiltin tytön en mitään rikollista tai juoppoa ukkoa.
      Uskonnollinen ryhmä ei ole vielä mikään rikos vaan aika normi nykyisessä maailmassa.
      Tuskin niihin pakoitetaan ketään.
      Kaaleilla on vähän eri arvot kuin tavan ihmisillä joten hankauksia syntyy melkein aina.
      Rikollisuutta on vain montaa lajia: valkokaulusrikollisuus ei ole heidän heiniänsä vaan pikkurikollisuus lähinnä.
      Laskin tässä kerran suurimpien huijauksien tekijät niin suurin ryhmä oli arvostettuja,huippuasiantuntijoita koukkunokkia kuitenkin.

      • Anonyymi

        Playboy kartanoon oli jopa tunkua, miksei sitten tuohon vaatimattomampaan lukaaliin?

        Ulkomaiset naisia saa tulla EUn alueelta ja maahanmuuttoa jopa kannustetaan joissakin piireissä. Outoa noitavainoa.


    • Anonyymi

      Eikö nuoret naiset koskaan opi? Ja eikö äidit koskaan opeta tyttäriään??
      Mikä tämän(kin) maan naisia vaivaa??
      Kysyy vanhempi nainen, joka ei tuollaista menoa käsitä.

    • Anonyymi

      Ei voi tyttö demariin luottaa.

    • Anonyymi

      Bentso on näytellyt Baltzarin Jumala on suuri näytelmässä

      • Anonyymi

        Sitten kun langennut tyttönen ei pääsekkään huvilan määräjäksi tai pääosaan niin se suuttuu ja tekee rikosilmoituksen. Näin täällä ja esim. Amerikassa tänään.


    • Anonyymi

      Osui ja upposi...

    • Anonyymi

      Kappale ja mölyäjä olivat kyllä perseestä ja syvältä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Johan oli paskaa......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe