Naisräppäri kuvaa biisissään Baltzarin touhuja??

Anonyymi

17

106

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olin ollut puhtaana juuri/ Kuukauden, kun kuulin, että Jumala on suuri/ Pieni mies, vaikka kumarassa kuljit/ Kai silti itseäsi Jumalaksi luulit/

Sanoin, et kun tapasin sut, mulle kävi hyvin/ Sanoit, et sä teet musta Suomen Marilynin/ Jos Marilyn olis vielä elossa/ Niin eihän teillä olis paljoo ikäerookaan/

Every girl needs a da-da-daddy/ Mut sä voisit olla mun isoisäni/ En mä ajatellut silloin ikääsi/ Ja vaikka mulle oli uskoteltu milloin mitäkin/ Mä luulin, et sä haluut tehdä must tähden/ Sä luulit, että tekisin mitä vain sen tähden/ Sä luulit, että tekisin, mitä tahdot/ Mä olin sun synti ja sä mun isähahmo/

"You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun nymfetti ja kaikkeen mist sua syytettiin/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Mä en oo sun lolita, et pystyny mua omistaa/ You're guilty, niinkuin Clare Quilty/ Clare Quilty/"

Jahtasit mua, niinkuin Quilty Doloresta/ Annoit mulle yhden päärooleista/ Et ollut ohjaaja, olit kultinjohtaja/ Mut luulit ostavas, koska tulin pohjalta/

Mä mietin niitä lapsuuteni iltoja/ Kun mä luin sun kirjoja/ En olis uskonut milloinkaan/ Et katsoitkin mua toivoen, et mul ei ois viel rintoja/

Silloinkaan, kun sä tahdoit ottaa kuvia/ En uskonut, et tahdot toteuttaa sun päiväunia/ Pyysit mut viikonlopuks kartanoos/ Sanoit, tahdot sieluni, mut tahdoitkin mun vartalon/

Aloitit sen jo automatkalla/ Sanoit, tulet huoneeseeni illalla jatkamaan/ Sun silmissä olin niin viaton ja liaton/ Illalla raahasin oven eteen pianon/

"You're guilty...

Lights, camera, acción/ Mä päätin, että show must go on/ Sä tahdoit, että mä pukeudun, kuin teini/ Käskit totella ohjaajaa ja mä tein niin/

Mul oli ruutuhame ja letit/ Sä käskit tulla vierellesi petiin/ Sä olit Charles ja mä Linda Kasabian/ Sä tahdoit tietää, mikä on mun fantasia/

Tahdonko, et sidot mut puuhun ja ruoskit/ "Tää näytelmä on tässä", päätin, kun mä ulos juoksin/ En vastannut sun puheluihin enää koskaan/ Mä tiesin, menestys on paras tapa kostaa/

Sä et tehnytkään musta Marilynii/ Mut mul on vieläkin susta äänityksii/ Kuinkahan moni tunnistais sun äänen?/ Jos mä tahdon niin, mä voin tehdä susta tähden/

• Anonyymi

Bentso voisi nyt kyllä tehdä tosiaan Baltsarista vielä enemmän "tähden"....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bentso voisi nyt kyllä tehdä tosiaan Baltsarista vielä enemmän "tähden"....

Ööö!?
        Ei o kovin vahvana toi logiikka tollakaan vosulla!? :/

Jos se on menny ihan vapaaehtosesti antamaan pimpaa manneparoonille, niin mitähän helvetin merkitystä jollain sen ”äänityksillä” on siinä vaiheessa!? :D :/

Meneeks se kyttiksen tiskille soittaa sen ähinäpuhinansa, poliisi kuuntelee sen korvat höröllä, ja sanoo ”Joo. Ihan hyvin naitu. Oliks sulla jotain asiaakin?”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö!?
        Ei o kovin vahvana toi logiikka tollakaan vosulla!? :/

Jos se on menny ihan vapaaehtosesti antamaan pimpaa manneparoonille, niin mitähän helvetin merkitystä jollain sen ”äänityksillä” on siinä vaiheessa!? :D :/

Meneeks se kyttiksen tiskille soittaa sen ähinäpuhinansa, poliisi kuuntelee sen korvat höröllä, ja sanoo ”Joo. Ihan hyvin naitu. Oliks sulla jotain asiaakin?”

Jos sulla löytyy toimivat aivot niin varmaan keksit osuvampiakin skenaarioita.

• Anonyymi

Uskomaton kultti ja täällä suomessa!

• Anonyymi

mielenkiintoista

• Juuh... Tää on niin tätä, demari syö pöydässäsi.

• Anonyymi

Mitään ei ole vielä rikolliseksi todistettu ja näytelmäohjaajatkin ovat usein mahtailevia psykopaatteja.
      Mitä tulee vuokranantajiin niin minäkin ottaisin miehenä vuokralle nuoren opiskelijan ja kiltin tytön en mitään rikollista tai juoppoa ukkoa.
      Uskonnollinen ryhmä ei ole vielä mikään rikos vaan aika normi nykyisessä maailmassa.
      Tuskin niihin pakoitetaan ketään.
      Kaaleilla on vähän eri arvot kuin tavan ihmisillä joten hankauksia syntyy melkein aina.
      Rikollisuutta on vain montaa lajia: valkokaulusrikollisuus ei ole heidän heiniänsä vaan pikkurikollisuus lähinnä.
      Laskin tässä kerran suurimpien huijauksien tekijät niin suurin ryhmä oli arvostettuja,huippuasiantuntijoita koukkunokkia kuitenkin.

• Anonyymi

Playboy kartanoon oli jopa tunkua, miksei sitten tuohon vaatimattomampaan lukaaliin?

Ulkomaiset naisia saa tulla EUn alueelta ja maahanmuuttoa jopa kannustetaan joissakin piireissä. Outoa noitavainoa.

• Anonyymi

Eikö nuoret naiset koskaan opi? Ja eikö äidit koskaan opeta tyttäriään??
      Mikä tämän(kin) maan naisia vaivaa??
      Kysyy vanhempi nainen, joka ei tuollaista menoa käsitä.

• Anonyymi

Ei voi tyttö demariin luottaa.

• Anonyymi

Bentso on näytellyt Baltzarin Jumala on suuri näytelmässä

• Anonyymi

Sitten kun langennut tyttönen ei pääsekkään huvilan määräjäksi tai pääosaan niin se suuttuu ja tekee rikosilmoituksen. Näin täällä ja esim. Amerikassa tänään.

• Anonyymi

Osui ja upposi...

• Anonyymi

Kappale ja mölyäjä olivat kyllä perseestä ja syvältä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Johan oli paskaa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      11
      1082
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      996
    3. 56
      975
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      959
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      49
      836
    6. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      832
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      164
      768
    8. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      72
      743
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      721
    10. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      66
      717
    11. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      616
    12. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      596
    13. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      571
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      531
    15. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    16. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      27
      517
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      73
      497
    18. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      463
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      250
      429
    Aihe