sua kolme vuotta nuorempi jätkä olis kiinnostunut susta, mitä tekisit?
Iskuvinkkejä, kiitos..
jos saisit tietää, että..
4
584
Vastaukset
- esa
osta sille karkkia tai tutti ni se tykkää susta
- vinkkeihin
Jos kerta tiedät,että hän on kiinnostunut,miksi kyselet iskuvinkkejä,eihän siinä mitään iskemistä ole,senkun poimii!! Vois olla hyvä,että poikaystäväs olis 3v nuorempi,olisitte ehkä samalla tasolla,kun pojat kehittyy YLEENSÄ tyttöjä hitaammin!!
- Mie
ja kun en ollut itse kiinnostunut sanoin kiitti mut ei kiitti, tietysti kohteliaasti...
- Mallipimu
Mä olen 20-vuotias, ja yksi 17-vuotias hopparipoitsu on pommittanut mua jo jonkin aikaa. Meillä on siis reilut 3vuotta ikäeroa. Aluksi mä en ollut siitä kundista yhtään kiinnostunut, mutta kun se on ihan sairaan hyvännäköinen ja mukava, mä huomasin kauhukseni miettiväni, voisiko meistä tulla sen kanssa mitään. Lopulta mä tulin järkiini, ja sanoin nätisti, mutta päättäväisesti, että jospa katsottaisiin vaikka 10vuoden kuluttua uudelleen, kun mä olen 30v. ja se kundi on 27v, silloin se ikäero ei enää haittaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223028Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112097Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036