Pirkka Pekka Petelius on laatinut anteeksipyydettävien listauksen. Lappalaisilta pyydettiin jo anteeksi viime viikolla. Tällä viikolla pyydetään anteeksi mustalaisilta ja romaneilta. Erityisesti musiikkipuolen väki ansaitsee syvimmät pahoittelut ja anteeksipyynnöt, Rainer Friman, Veijo Baltzar, Anneli Sari jne.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Manne Balzaari varmaan twiittaa kohta Linnan juhlista, että kiitosta vaan, anteeksipyyntönne hyväksytty.
- Anonyymi
Kivitalonjuhlat!
- Anonyymi
Ei kai Veijo tuollaisesta rikoksesta anteeksi heti anna? Eikä tuollaista ehdi pohtia, hänellä on bisnekset vähän sekaisin.
- Anonyymi
Onko Veijolla kuvia Petskusta.
- Anonyymi
Hyvissä tavoissa on harrastamista.
https://m.youtube.com/watch?v=K_s4g_zeoVs - Anonyymi
Keneltä PPP pyytää anteeksi ensi viikolla?
- Anonyymi
Jep, jep, saahan sitä pyydellä anteeksi ja katua.
Ja katuu varmasti vielä enemmän kun tuli pyydeltyä anteeksi, vain yhdeltä vähemmistöryhmältä.
Mutta ei ne pelkällä anteeksi pyynnöllä julkisuus kohun kera ole pois pyyhitty ja synnittömäksi pääse. Ne on ne 'uhrit', jotka anteeksi antaa tai ei, ei yleinen mielipide ja toverit. - Anonyymi
Minä haluan pahoitella suhtautumistani Remu Aaltoseen. Anteeksi Remu. Olen aina ollut sitä mieltä, että olit Hurriganesin heikoin lenkki ja olet rumpalina täysi nolla. Tosin olen sitä mieltä edelleenkin. Mutta anteeksi silti.
- Anonyymi
Vahvasti epäilen anteeksi, että olet mun yksi nuoruuteni tuttava, joka hylkäsi raaasti Remun epävireisen rytmitajun rumpujensa kanssa ja fanituksen kun sai tietää hänen etnisentaustansa.
- Anonyymi
Petelius on kirjoittanut Joulupukille ja pyytää pukilta anteeksi.
- Anonyymi
Suomalaisen huumorin raunioilla ei naurata yhtään. Kahdenkymmenenvuoden kuluttua taitaa jo kaikkia, vain itkettää, kun joku yrittää, jostain vitsiä vääntää?
- Anonyymi
Melkomoinen ämmä tuo petelius tuntuu olevan
- Anonyymi
Petelius saa pyydellä anteeksi lopun ikäänsä kun tuolle tielle lähti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508