Virvon varvon tuoreeks terveeks,teille vitsaaa,mulle palkkaaa ;)))
Olkaapa hyvät :)
Tästä koko huuhaalle!!!
89
2170
Vastaukset
- kippari
kun kipparilla ei ollut nameja sinulle;=)))No nyt täytyy lähtee ulkoileen on niin kaunis toi ilam täällä:=))))
- sydänystävä
kahvitkin :))
Nätti sää on täälläkin,tuulee kylmästi :) - kippari
sydänystävä kirjoitti:
kahvitkin :))
Nätti sää on täälläkin,tuulee kylmästi :)kipparilla kahvia löytyy talosta;=)Mut nyt taidan lähtee ulkoileen kun viellä on toi ilmakin kaunis ja aika lämminkin;=)
- sydänystävä
kippari kirjoitti:
kipparilla kahvia löytyy talosta;=)Mut nyt taidan lähtee ulkoileen kun viellä on toi ilmakin kaunis ja aika lämminkin;=)
lenkki,mutta varo niitä noita-akkoja,tiedä vaikka vievät mukanaan Kyöpelivuorelle ;)))
- kippari
sydänystävä kirjoitti:
lenkki,mutta varo niitä noita-akkoja,tiedä vaikka vievät mukanaan Kyöpelivuorelle ;)))
lenkillä eikä mua viennyt noita eikä muukaan akka mukana;=))
- antza
....virpomisest,miten sen palkan suoritan....))))
tunti sitten kävi jo pikkunoitii, pajun sain,he (2) euron....))))))- sydänystävä
sinä haluaisit antaa...
minäpä olenkin vähän isompi noita,känsä nenänpäässä ;)))ja musta kissakin löytyy harjan varrelle istumaan ;)) - antza
sydänystävä kirjoitti:
sinä haluaisit antaa...
minäpä olenkin vähän isompi noita,känsä nenänpäässä ;)))ja musta kissakin löytyy harjan varrelle istumaan ;))...nokinenän näköinen....)))) saat palkaksi
ens vuotta varten turboluudan,jolla sujahdat
nopeesti tänne,kissan kaa.......)))) - sydänystävä
antza kirjoitti:
...nokinenän näköinen....)))) saat palkaksi
ens vuotta varten turboluudan,jolla sujahdat
nopeesti tänne,kissan kaa.......))))aika vinhaa päästä lentelee minne haluais,kiitos mielelläni otan palkan vastaan :))
Tukka hulmuten kaartelisin ja kiertelisin luudallani pitkin maita ja mantuja ;))
..nyt tosiaan pääsiäinen? luulin sen olevan vasta ens viikonloppuna vai olenko ihan pihalla?
mikä on hyvin mahdollista kyllä..- sydänystävä
johtuu varmaan kaljottelustasi ;))
Nyt on Palmusunnuntai ja me noita-akat liihottelemme siellä täällä jakaen vitsaa ;))
Virvon sinutkin terveeksi siitä "kellari"pervokista ;))
- japanitar
palmusunnuntaita meiltä !! Ja me ollaan niin kilttejä ettei meille tarvii piiskoja:)))
- sydänystävä
Hienoa että on kilttejäkin virvottavia,ojennampa teille sitten kauneimman varpuni ;))
Mukavaa sunnuntain jatkoa vaan ,molemmille sinne ;))
- Doe-10
Nyt ei paranekaan istua,kun peppu on paukamilla:))
- sydänystävä
liian kovakourainen sulle,mutta varmaan äskeinen helpotti olotilaasi hiukan ;)))
- sydänystävä
hiukan kovakourainen sinulle,mutta äskeinen varmaan helpotti oloasi hiukan ;))
- sydänystävä
vielä kerran,hitsi,hyvin pelaa taas yhteydet :))
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
hiukan kovakourainen sinulle,mutta äskeinen varmaan helpotti oloasi hiukan ;))
se on vain pelkkää rakkautta;))
Rikoimme tosiaan puheluennätyksemme: 1h,4min,26sekuntia.Vieläkö on käsivarsi puuduksissa? - sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
se on vain pelkkää rakkautta;))
Rikoimme tosiaan puheluennätyksemme: 1h,4min,26sekuntia.Vieläkö on käsivarsi puuduksissa?Kyllä taas ei pelaa oikein minun kone,kun pätkäsee yhteyden poikki...mutta saitpahan 3viestiä kerralla ;)) oleppa hyvä ;))
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
Kyllä taas ei pelaa oikein minun kone,kun pätkäsee yhteyden poikki...mutta saitpahan 3viestiä kerralla ;)) oleppa hyvä ;))
Mutta eikös se uusi kone kytketä lähipäivinä?Kai se henkilö sentään pääsiäiseksi tulee sen asentamaan:)?
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Mutta eikös se uusi kone kytketä lähipäivinä?Kai se henkilö sentään pääsiäiseksi tulee sen asentamaan:)?
tulee,kunhan töiltään ehtii :))
Siihen asti tällä vanhalla rämällä kirjoittelen ;)
Missähän kaikki taas on täältä? - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
tulee,kunhan töiltään ehtii :))
Siihen asti tällä vanhalla rämällä kirjoittelen ;)
Missähän kaikki taas on täältä?tai savuisessa kapakassa parantelemassa krapuloitaan:))
Niin,saatkin virpoa minua uudestaan sitten huhtikuun puolella..ja tietysti saunassa;))Tämänkertainen kokemus tuntui ainakin niiin hyvältä:)))
(pervoa)??? - sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
tai savuisessa kapakassa parantelemassa krapuloitaan:))
Niin,saatkin virpoa minua uudestaan sitten huhtikuun puolella..ja tietysti saunassa;))Tämänkertainen kokemus tuntui ainakin niiin hyvältä:)))
(pervoa)???varaankin sitten oikein luudanvarren,jotta saat kunnon kyytiä...no höh...en minä oo sellanen :((
Hellästi ja rajusti,niin se olla pitää ;)) - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
varaankin sitten oikein luudanvarren,jotta saat kunnon kyytiä...no höh...en minä oo sellanen :((
Hellästi ja rajusti,niin se olla pitää ;))Nytpä taidan Googlata sen erään kaupungin matkailusivuille..vähän katselemaan hotellihuoneitten hintoja;))
- Doe-10
Doe-10 kirjoitti:
Nytpä taidan Googlata sen erään kaupungin matkailusivuille..vähän katselemaan hotellihuoneitten hintoja;))
hintaluokka on se,jonka puhelimessa mainitsin.Pistetäänkö teltta pystyyn:))?
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
vielä kerran,hitsi,hyvin pelaa taas yhteydet :))
Näin unta,että kirjoitin viestin tänne huuhalle aamuyöstä.Kun herään,täytyy tulla vilkaiseen,pitääkö tämä tosiaan paikkansa;))
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Näin unta,että kirjoitin viestin tänne huuhalle aamuyöstä.Kun herään,täytyy tulla vilkaiseen,pitääkö tämä tosiaan paikkansa;))
Se ollut on varmaan ;))
Ja en muuten lähe telttaan,ainakaan talvella,kesällä sitten telttailu vois ollakkin mielenkiintoisaa ;)) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
Se ollut on varmaan ;))
Ja en muuten lähe telttaan,ainakaan talvella,kesällä sitten telttailu vois ollakkin mielenkiintoisaa ;))Mites siellä savossa aamu on alkanu??
ja viikonloppu mennyt?
;-)) - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
Se ollut on varmaan ;))
Ja en muuten lähe telttaan,ainakaan talvella,kesällä sitten telttailu vois ollakkin mielenkiintoisaa ;))Vai olisiko se unissakävelyn uusi muoto,unissasurffailu;))?
Ken tietää...?
- quistis
jolloin tehdään taikoja!Tämäkin trulli huulensa punaa ja lähtee etsimään uhria,jonka ...pahus loppu pääsi unohtumaan:o))))Palmusunnuntaita kuitenkin kaikille:o)))
- sydänystävä
yritän sun viestiin vastata,niin pätkäs poikki:((
Taidat ollakkin se oikea noita ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
yritän sun viestiin vastata,niin pätkäs poikki:((
Taidat ollakkin se oikea noita ;))noitien sukua.Jos uskallat katsoa mua silmiin,niin kerron Sinulle sielusi salat...Kyllä noituli tietää;o)))))
- Mr.Muna
Virvon varon vanhaks kipeeks,teille virtsaa,mulle kakkaa.
PS. Ei ryypätä saa,ei oksentaa saa,pulsu voi tulla ikkunan taa.- sydänystävä
antaa extravirpominen, kun näkyy joku asia nyt ottavan kupoliin ;))
Aurinkoista päivän jatkoa ;))
- muikkumiesSL
suklaisia tarjoo ja Mukkuja ison kasan.Halii sinne ja kaikkea hauskaa.
- sydänystävä
vaikka en suklaasta kauheesti pidäkkään :)
Tarkotitko muikkuja...mukulla?
- NeitiX
"Muut virpoo viitosella, mie kymppiä kyselen" ;D
- Carmencita
virpomisesta, Meilläkin kävi monta virpojaa, nuorempaa ja vähän vanhempaa. ;-))
- Moppi
No sanohan Carm tulitko tuoreeks. ;)
En nyt millään uskalla paljastaa...;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
En nyt millään uskalla paljastaa...;)tuoreeksi. ;-))
Varsikin toimi hyvin. ;-))) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
tuoreeksi. ;-))
Varsikin toimi hyvin. ;-)))Entäpä se terveyden kanssa... ;)
Varressa pitää olla säätövaraa. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Entäpä se terveyden kanssa... ;)
Varressa pitää olla säätövaraa. ;)erinomainen, jumppaaminen siivouksen muodossa pitää kunnon korkealla.
ja varsi on säädettävissä, kun tarviaa pituutta, niin sitähän löytyy hyvinkin nopeaan, pienellä käden liikkeellä. ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
erinomainen, jumppaaminen siivouksen muodossa pitää kunnon korkealla.
ja varsi on säädettävissä, kun tarviaa pituutta, niin sitähän löytyy hyvinkin nopeaan, pienellä käden liikkeellä. ;-))Se on tämä nykyajan teknikka sitten ihmeellistä. ;)
Hyvällä mopilla saa pidettyä paikat kunnossa niin, että kehtaa niitä sitten esittellä. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Se on tämä nykyajan teknikka sitten ihmeellistä. ;)
Hyvällä mopilla saa pidettyä paikat kunnossa niin, että kehtaa niitä sitten esittellä. ;)paikat kiiltää kun vahattuna,tuoksu raikas ja mukava on mielikin. ;-))
Ainut hankaluus varressa on, kun sitä pidentää niin se tuppaa paksuuntumaan samalla.
Osaisko Moppi asiantuntijana kertoa, missä vika on? ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
paikat kiiltää kun vahattuna,tuoksu raikas ja mukava on mielikin. ;-))
Ainut hankaluus varressa on, kun sitä pidentää niin se tuppaa paksuuntumaan samalla.
Osaisko Moppi asiantuntijana kertoa, missä vika on? ;-))Moppatessa tulee suoraastaan räjähtävän puhdasta. ;)
Oletko tutustunut tarkemmin varren materiaaliin? Nimittäin jos varsi on puuta, niin kostealla kädellä on puuhun turvottava vaikutus. ;) Se ei siis ole vika ollenkaan, vaan ominaisuus. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Moppatessa tulee suoraastaan räjähtävän puhdasta. ;)
Oletko tutustunut tarkemmin varren materiaaliin? Nimittäin jos varsi on puuta, niin kostealla kädellä on puuhun turvottava vaikutus. ;) Se ei siis ole vika ollenkaan, vaan ominaisuus. ;)rapatessa tietysti roiskuu vesi ja vähän muukin, mutta ei se puuta ole. Ennemminkin nämä nykyajan varret on jotain pinnalta pehmeämpää, ehkä jotain synteettistä?? ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
rapatessa tietysti roiskuu vesi ja vähän muukin, mutta ei se puuta ole. Ennemminkin nämä nykyajan varret on jotain pinnalta pehmeämpää, ehkä jotain synteettistä?? ;-))
Jospa sen varren pinnoitteena on käytetty säämiskää, sehän turpoaa kosteasta ja istuu myös tukevammin käteen. ;)
- Carmencita
Moppi kirjoitti:
Jospa sen varren pinnoitteena on käytetty säämiskää, sehän turpoaa kosteasta ja istuu myös tukevammin käteen. ;)
ja säämiskän alla puuta, kun se tuntuu kummiskin kovalta. Tukevan otteen siitä kyllä saa, siinä olet oikeassa. Nykyajan luutuissa on myös hyvä lisäominaisuus, kun aikansa touhuaa niin se antaa lisää pesuainetta. ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
ja säämiskän alla puuta, kun se tuntuu kummiskin kovalta. Tukevan otteen siitä kyllä saa, siinä olet oikeassa. Nykyajan luutuissa on myös hyvä lisäominaisuus, kun aikansa touhuaa niin se antaa lisää pesuainetta. ;-))
Ja se ergonominen muotoilu on varsin luonnonmukainen. ;) Ajaa taatusti asiansa kaikkine aineruiskeineen. ;)
- Carmencita
Moppi kirjoitti:
Ja se ergonominen muotoilu on varsin luonnonmukainen. ;) Ajaa taatusti asiansa kaikkine aineruiskeineen. ;)
muotoilussa on ajateltu paljon naisten mieltymyksiä. ;-))
Olisikin mielenkiintoista tietää onko suunnittelija ollut mies vai nainen. ;-))) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
Olisikin mielenkiintoista tietää onko suunnittelija ollut mies vai nainen. ;-)))Veikkanpa että kehityksessä on otettu huomioon niin mies- kuin naisnäkökulmakin. ;) Ehkäpä jopa evoluutio on hionut siitä ne terävimmät särmät. ;)
Suunnittelijan on pakko olla antrogyyni. ;) - yks typy
Carmencita kirjoitti:
Olisikin mielenkiintoista tietää onko suunnittelija ollut mies vai nainen. ;-)))miettii ankarasti :=))
Voisin vaik jotain päätellä. No.. olen hiljaa :=)) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Veikkanpa että kehityksessä on otettu huomioon niin mies- kuin naisnäkökulmakin. ;) Ehkäpä jopa evoluutio on hionut siitä ne terävimmät särmät. ;)
Suunnittelijan on pakko olla antrogyyni. ;)sen on pakko olla sellainen ihminen, joka osaa katsella sekä miehen että naisen silmin. Taitaa olla minun käsitys sinusta väärä, ehkä et olekkaa shovi...shi... ;-)))
- Carmencita
yks typy kirjoitti:
miettii ankarasti :=))
Voisin vaik jotain päätellä. No.. olen hiljaa :=))pöh, ei voi päätellä yhtään mitään. ;-))
Moppi on moppi, luuttu jolla siivotaan lattiaa.
;-)) - yks typy
Carmencita kirjoitti:
pöh, ei voi päätellä yhtään mitään. ;-))
Moppi on moppi, luuttu jolla siivotaan lattiaa.
;-))tuosta lauseesta ei moppi taida tykätä :=)))
Enhän minä mitään sen kummempia päättele. Mulla tahtoo vaan toi mielikuvitus lentää usein :=))) - Carmencita
yks typy kirjoitti:
tuosta lauseesta ei moppi taida tykätä :=)))
Enhän minä mitään sen kummempia päättele. Mulla tahtoo vaan toi mielikuvitus lentää usein :=)))puhuin vain luutusta. ;-))
en mistään muusta. ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
sen on pakko olla sellainen ihminen, joka osaa katsella sekä miehen että naisen silmin. Taitaa olla minun käsitys sinusta väärä, ehkä et olekkaa shovi...shi... ;-)))
Sen on pakko istua kummankin sukupuolen käteen, muuten niistä hommista ei tule yhtikäs mitään. ;)
- antza
Carmencita kirjoitti:
puhuin vain luutusta. ;-))
en mistään muusta. ;-))...on soitin,jolla voin vaik Sun ikkunan alla
soittaa serenadin....)))) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Sen on pakko istua kummankin sukupuolen käteen, muuten niistä hommista ei tule yhtikäs mitään. ;)
Taidankin laittaa sinut joskus luuttuamaan, ja katselen nautiskellen työsi tulosta. ;-))
Jos se kerran sopii miehenkin käteen niin sujuvasti. ;-)) - Carmencita
Carmencita kirjoitti:
puhuin vain luutusta. ;-))
en mistään muusta. ;-))soittmaan kovaa, että kuulen. Asun sen verran korkealla. Voipi koko tienoo herätä. ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
Taidankin laittaa sinut joskus luuttuamaan, ja katselen nautiskellen työsi tulosta. ;-))
Jos se kerran sopii miehenkin käteen niin sujuvasti. ;-))Teen työni hymyillen ja tietysti varsin innokkaasti. ;)
Tietysti tehtävät voi myös jakaa niin, että kumpikin huolehtii omasta osuudestaan. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
En nyt millään uskalla paljastaa...;)Mikäs sen mukavampaa kun yhdessä askarointi.
Vaikka molemmat hoitaakin omat hommansa. ;-))
viimestelytyön voikin sitten tehdä yhdessä.
;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa kun yhdessä askarointi.
Vaikka molemmat hoitaakin omat hommansa. ;-))
viimestelytyön voikin sitten tehdä yhdessä.
;-))aina kaunihimpi. ;)
Pääasiahan on, että tyytyväisyys vallitsee hommien jälkeen. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
aina kaunihimpi. ;)
Pääasiahan on, että tyytyväisyys vallitsee hommien jälkeen. ;)taitaa olla taattu. Koti kiiltää ja säkenöi.
Taitaisi emäntäkin säkenöidä sen jälkeen. ;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
taitaa olla taattu. Koti kiiltää ja säkenöi.
Taitaisi emäntäkin säkenöidä sen jälkeen. ;-))Käden jäljestä tekijänsä tuntee. ;)
Huolelline moppaus on kaiken a ja O. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Käden jäljestä tekijänsä tuntee. ;)
Huolelline moppaus on kaiken a ja O. ;)taidatkin olla kokenut tässä hommassa. ;-))
Missähän sinä oppisi olet saanut? - Moppi
Carmencita kirjoitti:
taidatkin olla kokenut tässä hommassa. ;-))
Missähän sinä oppisi olet saanut?Huolellinen moppaaja lukee ensinnäkin tarkasti käyttöohjeet, jotka myöhemmin karttuvan kokemuksen myötä takaavat tyydyttävimmän lopputuloksen välineiden toiminnassa. ;)
Käyttöohjeet on tullut luettua. ;) - Carmencita
Moppi kirjoitti:
Huolellinen moppaaja lukee ensinnäkin tarkasti käyttöohjeet, jotka myöhemmin karttuvan kokemuksen myötä takaavat tyydyttävimmän lopputuloksen välineiden toiminnassa. ;)
Käyttöohjeet on tullut luettua. ;)huolto sitten? Muistatkos ja osaatkos huoltaa välineesi? Mopit ja muut siivousvälineet kun tuppaa nuhraantumaan kovassa käytössä? ;-))
- Moppi
Carmencita kirjoitti:
huolto sitten? Muistatkos ja osaatkos huoltaa välineesi? Mopit ja muut siivousvälineet kun tuppaa nuhraantumaan kovassa käytössä? ;-))
Kyllä välineet on syytä huuhdella hyvin aina käytön jälkeen. ;) Näin toimien ylimääräiset pöpöt eivät pääse muodostamaan kasvustoa välineisiin. ;) Toisaalta liiallinen voimakkailla pesuaineilla suoritettu pesu useasti päivässä saattavat kuivettaa ja haurastuttaa moppia. ;)
- Carmencita
Moppi kirjoitti:
Kyllä välineet on syytä huuhdella hyvin aina käytön jälkeen. ;) Näin toimien ylimääräiset pöpöt eivät pääse muodostamaan kasvustoa välineisiin. ;) Toisaalta liiallinen voimakkailla pesuaineilla suoritettu pesu useasti päivässä saattavat kuivettaa ja haurastuttaa moppia. ;)
osaat jopa huoltaakkin välineesi. ;-))
Eli sinun mopit on pitkäikäisiä.
Mitenkäs jos moppisi meneekin ihan vanhaksi, hauraaksi ja kuluneeksi? Oletko niin kylmä että heität sen roskiin ja hankit uuden?
;-)) - Moppi
Carmencita kirjoitti:
osaat jopa huoltaakkin välineesi. ;-))
Eli sinun mopit on pitkäikäisiä.
Mitenkäs jos moppisi meneekin ihan vanhaksi, hauraaksi ja kuluneeksi? Oletko niin kylmä että heität sen roskiin ja hankit uuden?
;-))Oikealla tavalla käsitelty oikeanlainen moppi ei mene huonoksi. ;)
Halvat kopiot on asia erikseen. ;) - sydänystävä
Nyt sitä ollaan niin maireeta,jotta ;))))
Taisi se vanhempi virpoja virpoa ihan kunnolla,arvaan ;)) - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
Nyt sitä ollaan niin maireeta,jotta ;))))
Taisi se vanhempi virpoja virpoa ihan kunnolla,arvaan ;))ilmeestä taitaa huomata. ;-))
- sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
ilmeestä taitaa huomata. ;-))
loistat kuin naantalin aurinko ;))
Ihanaa että sulla oli kiva viikonloppu.
Minut taas hälytettiin eilen äitiä katsomaan päivänpäätteeksi :(( - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
loistat kuin naantalin aurinko ;))
Ihanaa että sulla oli kiva viikonloppu.
Minut taas hälytettiin eilen äitiä katsomaan päivänpäätteeksi :((toivottavasti kaikki on hyvin?!
Täytyy myöntää että viikonloppu oli täydellinen.
;-))
Taitaa teillekkin olla tulossa sellainen?
Lueskelin vaan teidän jutustelua. ;-)) - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
toivottavasti kaikki on hyvin?!
Täytyy myöntää että viikonloppu oli täydellinen.
;-))
Taitaa teillekkin olla tulossa sellainen?
Lueskelin vaan teidän jutustelua. ;-))ken arvaisi huomisen ja niin edelleen :)
No varmasti on ollut,kun olet "mopannut" koko viikonlopun ;DDD - Carmencita
sydänystävä kirjoitti:
ken arvaisi huomisen ja niin edelleen :)
No varmasti on ollut,kun olet "mopannut" koko viikonlopun ;DDDtietenkään arvaa, mutta minulla on tulevaisuudesta pienen pieni aavistus. ;-))
Siivottua tuli ihan hyvin, koti kiiltää niin että häikäisee. Moppikin oli hyvin huollettu ja tehokas. ;-))) - sydänystävä
Carmencita kirjoitti:
tietenkään arvaa, mutta minulla on tulevaisuudesta pienen pieni aavistus. ;-))
Siivottua tuli ihan hyvin, koti kiiltää niin että häikäisee. Moppikin oli hyvin huollettu ja tehokas. ;-)))Teeppäs joku avaus, kun tämä ketju on jo liian pitkä :)
- Moppi
Sy tahtoo palkkaa ruoskimisesta. ;)
Kirvelevin pakar... ei kun mielin kaivelee palkkaa. ;)- sydänystävä
se täällä ja musta tuntuu että joku toinen,on ruoskinut sua jo ennen minua ;))
- yks typy
Kyllä se niin on tänä päivänä, että miehet tekee kaikki kotityöt ja nainen hoitaa vain itseään :=)))
- Moppi
Mitäs niistä kotitöistä, jos vaan saa katsella kun nainen voi hyvin. ;)
- yks typy
Moppi kirjoitti:
Mitäs niistä kotitöistä, jos vaan saa katsella kun nainen voi hyvin. ;)
missä päin noin hyvätapaisia miehiä kasvaa? :=))
Mua alkaa tosissan kiinnostamaan :=))) - Moppi
yks typy kirjoitti:
Mua alkaa tosissan kiinnostamaan :=)))Täällähän meitä Offin käyttäjiä on pilvin pimein. ;)
- Carmencita
yks typy kirjoitti:
Mua alkaa tosissan kiinnostamaan :=)))*katselee vähän alta kulmain*,
mutta muistaa viimetipassa, että kaikkihan täällä oli yhteisiä. ;-)) - yks typy
Carmencita kirjoitti:
*katselee vähän alta kulmain*,
mutta muistaa viimetipassa, että kaikkihan täällä oli yhteisiä. ;-))sinä oikein siellä muriset? :=)))
Kyllähän sun pitäis tietää, että yhteisiä ne kaikki miehet tosiaan on. Joten mulle kans :=))
Mutta typy poistuu nyt kuvioista tälle iltaa.
Pidä moppi tään illan, niin minä huomenna :=)))
Öitä. - Carmencita
yks typy kirjoitti:
sinä oikein siellä muriset? :=)))
Kyllähän sun pitäis tietää, että yhteisiä ne kaikki miehet tosiaan on. Joten mulle kans :=))
Mutta typy poistuu nyt kuvioista tälle iltaa.
Pidä moppi tään illan, niin minä huomenna :=)))
Öitä.ja pidän hyvänä. ;-))
Muistinhan minä että yhteisiähän nämä.
Sori murinat..en tee sitä enää koskaan. ;-)) - antza
Carmencita kirjoitti:
ja pidän hyvänä. ;-))
Muistinhan minä että yhteisiähän nämä.
Sori murinat..en tee sitä enää koskaan. ;-))...toivotukset myös Sinulle Carmen....)))
- Carmencita
antza kirjoitti:
...toivotukset myös Sinulle Carmen....)))
sinullekkin antza!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38540580Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1189084Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316120Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224788Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623895Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543720Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D773310- 352914
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192468Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192292