Kuka löi ja ketä??

Anonyymi

Taas Oli ylitornio sunnuntain uutisissa!! Onse kumma ettäei 1 viikonloppua voi nuoret kunnola olla,, kuka taas pahoinpielly ja ketä?! Ja missä ja milloinki,, saapi siinä ihmetellä miksi ei ihmiset ylitorniolle muuta! Saisivat hävetä kaikit

31

2409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valetta koko homma ja tehty rikosilmoitus väärän tiedon levittämisestä ja törkeästä kunnian loukkauksesta ,pahoinpidellyksi meikatun naisen kuva levinnyt ja kuvasta kyllä huomaa että meikellä tuhrittu pärstä

    • Anonyymi

      Luuleeko se oikeasti että tuo menee läpi joillekki

      • Anonyymi

        No luulee
        Son niin pössi


    • Anonyymi

      Eiku kolehtia kerräähän.

      • Anonyymi

        köyhien lapisla köyhien tavat


    • Anonyymi

      Taas saa hävetä ylitornion pellejä !

    • Te paska sakki pilaatte suomalaisten maineen. Huh huh jos törmätään

    • Anonyymi

      mitä net nämä asiattomat viestit ovat kun poistetaan enemmän kuin julkaistaan ?

      • Anonyymi

        Ole ees asiattomia ku tottuuksia ei jokku kestä nähä


    • Anonyymi

      ei ennätä niin nopeaan lukea etteikö viestit jo poistettu. mitäs virkaa tälläsellä foorumilla on :D

    • Anonyymi

      voi märsti miten nyt suu panhaan
      itte alottanu näitä ketjuja ja haukkunu ja nimitelly toisia ja syytelly ties mistä pitkin facebookkia ja snäppiä. niin nythän tämä homma on kääntynykki aivan päälaelheen
      MÄRSTI NIIN MAKAA KUIN PETAA tiesikkö tuomosen sananlaskun
      Linhaan nuot joutas koko perkelheen porukka

      • Anonyymi

        Tulis vaan ilman sitä taksia vastaan niin eipä ole mikään virkamiehen kouluttaminen syytteenä vaa.tulis törkeä pahon pitely


    • Anonyymi

      Märsti tämän on jo yli 600 ihmistä lukenu kaikki tietää mikä p....n jauhaja solet, herää pahvi et ole kereny kaikkia poistattaa

      • Anonyymi

        Tulkaa sanohmaan päin naama jos on jotaki ulisemista. Älkääkä täällä jaksako päätänne vaivata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa sanohmaan päin naama jos on jotaki ulisemista. Älkääkä täällä jaksako päätänne vaivata

        Oijoi onko märsylä menny herne nokhan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oijoi onko märsylä menny herne nokhan

        Keppi akan kansen itkeät menetettyä mainetta...hups se meni monta helvetten vuota sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa sanohmaan päin naama jos on jotaki ulisemista. Älkääkä täällä jaksako päätänne vaivata

        Ei meillä vaivaa päätä sulla taitaa pakottaa ja pahasti


      • Anonyymi

        Yli9 00 lukenu


    • Anonyymi

      Miksi kommentit poistuu heti vaikka ei ole ees asiattomia?

      • Anonyymi

        varmaan se eräs huutaa ja uhkailee ylläpitoa että jos ei poistu niin hällä on keinot


    • Anonyymi

      Ose kumma,.. että yksiä perkehleitä ei kurhiin saaja piti vishimmästi lähteä käyhmän kylillä asioila sitte,.

    • Anonyymi

      Pakkohan tähän touhuun on saaha jotaki tolkkua ennenkö lähtee henki joltaki sivulliselta. Täälä ajellaan lähes joka päivä autoila aivan aihneitten ja alkoholin vaikutuksen alasena. Täällähän menee ajellakku, koska eihän täälä poliisit ole ko kerran viikossa.
      Miten täälä voi päässä ko koira veräjästä jos ajaa huumeissa esim autonki tieltä ulos? Ei siitä kauaa ole ko se tyär ajo auton onneksi yöllä oli tämä tapahtunu . Mitä sitte jos seuraavalla kerralla ajetaanki vaikka lapsen päältä? Kuka kantaa vastuun? Nuita ei tunnu ko lähinnä huvittavan kaikki sekoilunsa. Viimisetki aivosolut tuhoutunu.

      • Anonyymi

        Kyllä kuolema korjaa


    • Anonyymi

      Mällimärsti kyllä sie vielä saat pataan ja kengät jää muistoksi mammalle

    • Anonyymi

      Missäkhän se hela kööri nyt on ko ole näkyny. sunkhaan net ole maanpakkoon lähteny. Oikea homma ja rauha maassa . Varhmaan rahat loppu eikä päätä saa sekasi nii häätyy a) joko lähteä tekeen rikoksia tai b) lähteä häpeämmään muualle ko ei kestä näyttää naamaa ko koko kylä tietää niitten hommista. Ei ne kauvaa enää vappaala jalala ole ykskään niistä.

    Ketjusta on poistettu 109 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe