Ootteko käyneet Haminassa?

Anonyymi

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin käydä ja hiljan katselin Onnibus- reittejä sinne Hesasta, vaan eipä montaa bussia kulje ja nekin kalliita, jotka kulkevat. Kotka on bussiliikenteen keskus, kuten Porvookin ja noissa kävin syksyllä. Taitaa suurin osa busseista jäädä Kotkaan tai kääntyä kohti Kouvolaa. Ja haluan siis ehdottomasti matkustaa euron Onnibus- lipulla, sillä kaksi euroa olisi omalle budjetille liikaa.

      Kotka oli hieno paikka - Arto Tolsa- areena ja merikeskus Wellamo, joka oli maanantaisin tietysti kiinni, mutta Lenin- puisto ja se Lenin- patsas kyllä korvasi tuon harmituksen. Porvoo oli idyllinen tietysti, mutta tuo idyllinen alue oli pieni. Runeberg oli jo vaiennut ja Eugen Schauman rauhoittunut.

      Mites oranssille Haminan Palloilijoille kuuluu? Eipä oo tullu pesistä viime aikoina seurattua.

      • Anonyymi

        Eipä kuulu pesis minunkaan seuraamiin lajeihin, oikeastaan aika vähän mikään muukaan urheilu. Arvokisoja tulee joskus seurattua, lajista riippumatta.
        Kotka on kyllä myös todella kaunis kaupunki vesipuistoineen ja muine nähtävyyksineen. Tuo aloituksen video juurikin sieltä, Kuusisesta, Juha Vainion kadulta. Ovat laittaneet senkin paikan aika hienoon kuntoon. Tulee aika usein vierailtua sielläkin.

        Kouvola sitten, noh... siellä ei ole mitään nähtävää, jos ei sitten halua uppoavaa laivaa nähdä. Meinaan Kouvola uppoaa kuin titanic omiin järjettömiin päätöksiinsä perustuen.

        -PD-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kuulu pesis minunkaan seuraamiin lajeihin, oikeastaan aika vähän mikään muukaan urheilu. Arvokisoja tulee joskus seurattua, lajista riippumatta.
        Kotka on kyllä myös todella kaunis kaupunki vesipuistoineen ja muine nähtävyyksineen. Tuo aloituksen video juurikin sieltä, Kuusisesta, Juha Vainion kadulta. Ovat laittaneet senkin paikan aika hienoon kuntoon. Tulee aika usein vierailtua sielläkin.

        Kouvola sitten, noh... siellä ei ole mitään nähtävää, jos ei sitten halua uppoavaa laivaa nähdä. Meinaan Kouvola uppoaa kuin titanic omiin järjettömiin päätöksiinsä perustuen.

        -PD-

        Kouvolassa on parhaan kesän aikana katseltavaa monestakin syystä. Se muodostuu nykyään monesta entisestä kunnasta. Taajamia on useita, on järviä, upeita puistoja. Nyt kaupunkitaloudessa tiukan euron ajat.

        Olen ollut Haminassa nuorena miehenä rankasavotassa, leskinaisella. Kaupunkiakin olen Vaalimaalle läpiajomatkalla katsellut. Myös Ulkotammiossa eukon kanssa käytiin.

        Mut se Suomen suurimman Suomenlipun tuunauksessa on ollut vaikeuksia. Lavin Veikko olisi tehnyt siitä varmast rallin. Lavi oli syntyjään kotkalaisia. Patu Patanen pitäisi tavata ensi kesänä.

        -lemiläin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolassa on parhaan kesän aikana katseltavaa monestakin syystä. Se muodostuu nykyään monesta entisestä kunnasta. Taajamia on useita, on järviä, upeita puistoja. Nyt kaupunkitaloudessa tiukan euron ajat.

        Olen ollut Haminassa nuorena miehenä rankasavotassa, leskinaisella. Kaupunkiakin olen Vaalimaalle läpiajomatkalla katsellut. Myös Ulkotammiossa eukon kanssa käytiin.

        Mut se Suomen suurimman Suomenlipun tuunauksessa on ollut vaikeuksia. Lavin Veikko olisi tehnyt siitä varmast rallin. Lavi oli syntyjään kotkalaisia. Patu Patanen pitäisi tavata ensi kesänä.

        -lemiläin

        No juu, periaatteessa kyllä. On Repoveden kansallispuisto, tykkimäki, Anjalan kartanon/nuorisokeskuksen alue, ym. Mutta, kun kaupunki jättää nämä syrjäisemmät alueet ilman palveluja ja kuihtumaan, niin mitä jää jäljelle? Ydinkeskusta ei juurikaan houkuta.

        Ulkotammio on upea paikka. Joskus pikkupoikana perheen kanssa viimeksi käynyt, pitäisi ajella uudestaan vaikka ensi kesänä kun saa veneen vesille.

        Lemistä tulee mieleen, ajelin joskus kauan sitten jakeluautoa siellä suunnilla. Taisi olla Taavetin terveyskeskus mihin olin viemässä elintarvikkeita. Jostain syystä olin myöhään illalla liikkeellä, näihin aikoihin kun oli jo pimeää. Keittiöhenkilökunta oli jo poistunut mutta ystävällinen hoitaja neuvoi tien kylmiöön. No minä seikkailin käytävillä ja löytyihän sieltä ovi jossa luki selkeästi kylmiö. Tyrkkäsin liharullakon ovesta sisään, napsautin valot päälle ja rullakon vieressä lavetilla makaili vainaja lappu varpaassa!
        Tuli hieman erikoinen tunne, tuskin olen niin kalpeana käynyt ikinä keneltäkään uudelleen kysymässä tarkennusta kulkureittiin ja elintarvikkeille tarkoitettuun kylmiöön...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe