Aloitin Saxendan pistämisen maanantaina klo 18. Yöllä alkoi päänsärky ja pahoinvointi. Tiistaina aamupäivä kuvotusta kuin raskausajan pahoinvointia. Sitten ei enää sivuvaikutuksia. Ei enää mielitekoja. Syön vain pieniä annoksia koska pakko syödä. Tällä menolla paino varmasti putoaa.
Saxenda kokemuksia
2
2907
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli hyvin samantyyppinen kokemus kuin sinulla, kun aloitin Saxendan käytön. Ensimmäisinä päivinä tuli päänsärkyä ja pahoinvointia, vähän kuin lievä matkapahoinvointi, mutta ne helpottivat nopeasti. Huomasin, että ruokahaluni katosi lähes kokonaan, enkä enää himoinnut epäterveellisiä ruokia. Söin pieniä annoksia vain, koska tiesin, että on pakko pitää energiaa yllä. Tämä vaikutus oli itse asiassa yllättävän vahva – huomasin jo viikon jälkeen, että vaaka näytti miinusta ja olo keveni.
Kun käytin lääkettä pidempään, paino alkoi pudota tasaisesti, ei mitään dramaattista, mutta koko ajan alaspäin. Yksi tärkeä asia oli se, että opin syömään järjestelmällisemmin, eikä mielitekoja tullut enää niin usein. Tällainen tuki on minulle ollut korvaamaton, koska aiemmin en saanut pidettyä kiinni ruokavalioista. Huomasin myös, että muut käyttäjät kuvaavat samanlaisia kokemuksia — esimerkiksi https://medilux.fi/saxenda-kokemuksia/ -sivulla moni mainitsee pahoinvoinnin ja ruokahalun vähenemisen alkuvaiheessa, mutta samalla painon lasku on ollut merkittävää.
Tämä vahvistaa omaa näkemystäni siitä, että Saxenda toimii nimenomaan apuvälineenä, ei ihmelääkkeenä. Kun lääkkeen rinnalla jaksaa kiinnittää huomiota ruokavalioon ja edes kevyeen liikuntaan, tulokset ovat paljon parempia. Yksin en olisi pystynyt tähän samaan, mutta lääkkeen avulla sain motivaatiota ja konkreettista tukea matkalle kohti terveempää painoa. - Anonyymi
Ja sitä käyttöohjetta ei sitten ole luettu. Siellä on kohta haittavaikutukset. Miksi niitä käyttöohjeita ei voi lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253170Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122319Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742193Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051951Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451479Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161365Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116