joka ei kertaakaan itsetyydyttänyt. Ei Raamatussa ole pientäkään viitettä että Jeesus olisi sellaista syntiä tehnyt.
Jeesus ehkä ainoa ihminen
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Raamatussa kyllä asia sinänsä mainitaan ja tuomitaan.
- Anonyymi
Kumma juttu en ole muuten ikinä lukenut mistään että sauli niinistökään olisi itsetyydytystä harrastanut eikä myöskään Hitleristä kertvissa kirjoissa mainita tätä kyseistä syntiä voisiko olla niin että tässä on jokin pyhä kolminaisuus kanssa?
- Anonyymi
Siihen aikaa ei kehdattu puhua mutta nykypäivänä naiset vähintään 5 orakasmia sinkut ainakin ei kuun teen masturbation sivulle tai teen lesbian ja nauttikaa nyt on tietokoneet mutta enenvanhaan ei.
- Anonyymi
se joka heittää ensinmäisen kiven niin ei kiun avadu miten sinulla on mennyt ilman masturbatiota.voit joutua hoitoon jos et hoida seksiä kun säänölisesti päivittäin masturboi niin mielikin voi hyvin.
- Anonyymi
Ei jeesus kehdannut sanoa sitä muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329