Kokeilkaas mun mieliksi yhtä juttua

Anonyymi

Yritän päästä ketjuun suomalaisista jännityskirjoista. Eilen yritin pari kertaa, samoin nyt. Kun klikkaa lukeakseen viestejä, tulee vain valkoinen tyhjä sivu, eikä niitä viestejä. Onkohan omassa S24-postissa tai koneellani vikaa vai onko vika yleinen.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole ehkä niin tärketä että sinä pääset sinne.

      H.

      • Anonyymi

        Hyi miten rumasti vastasit!
        Ite oot tarpeeton ;)


    • Anonyymi

      Suosittelen menoa kirjastoon ja kysymään sieltä. Täällä on ainakin erinomainen palvelu jopa kirjastoautossa, josta äsken tulin, koska se pysähtyy taloni viereen.

    • Sivussa näyttää olevan vikaa. Ensin välähtää teksti ja sitten sivu rämähtää ja tulee valkoiseksi.

      • Minulla ei koko sivu ole mennyt valkoiseksi, mutta joskus kirjoitin viestiä ja sitten menin katsomaan vielä aloitusta, niin tyhjää siellä yläreunassa oli sivun puoleenväliin asti.

        Välillä tulee mainos osittain tekstin päälle.
        Liekö joku uudistus tämä.


    • Anonyymi

      Pitääkö olla huolissaan.

    • Anonyymi

      Kirjoita googleen tuo "suomalaiset jännityskirjat", niin jopa löytyy suosituksia laidasta laitaan,

    • Anonyymi

      Ethän aloittaja vieritä liian sukkelaan sitä sivua alaspäin?

    • Yritin uudelleen. Sama tulos. Ensin välähtää teksti ja sitten se katoaa ja sivu muuttuu kokonaan valkoiseksi. Ei mitään palkkeja eikä vierittämismahdollisuuksia. Täysin jumissa.

      • Anonyymi

        Jaaaa, ei minulla ole mitään ongelmia, hyvin toimii.


    • Anonyymi

      Miten vika voisi Suomi24-postin toimintaan liittyä? Minullakin ollut täällä keskustelupalstalla tuota samaa vikaa jo monena päivänä, joten vika ei ole koneessasi.

    • Anonyymi

      Minulla on tullut vastaan 2 ketjua, jotka ovat pelkkää valkoista. Ajattelin, että minut on bannattu noilta sivuilta, mutta näköjään vika onkin S24:ssä.
      Tsemppiä

      • Noin ajattelin täälläkin,
        että olin tietysti niin rumia kirjoittanut,
        että eivät halunneet näyttää koko ketjua.

        Niin tai näin,


    • Anonyymi

      Anonyymillä Tänään 17:17 vain toimii, ei muilla. En oikein usko että hänelläkään, ketjussahan on monta jotka eivät edes tiedä mistä tässä oli kysymys.
      Mutta kiitos viitsijöille, yritin juuri vielä kerran, ei toiminut, koneessani ei ole vikaa. Voihan olla muitakin ketjuja jotka eivät toimi.

      • Anonyymi

        Kyllä vaan anonyymillä toimii, en ole huomannut minkäänlaista häikkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan anonyymillä toimii, en ole huomannut minkäänlaista häikkää.

        Androidilla pelaa, ei häikkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Androidilla pelaa, ei häikkää.

        Just noin👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan anonyymillä toimii, en ole huomannut minkäänlaista häikkää.

        Ei minullakaan jatkuvasti sitä häikkää ole.
        Silloin tällöin aina joskus ollut viime päivinä.
        Siinä ketjussa erityisesti en ole huomannut mitään kummallista, mutta ehkä olen osunut avaamaan sen just silloin, kun sitä häikkää ei ole.


    • Anonyymi

      Jos sitä ketjua on vaadittu sensuroitavaksi kun joku kirjoitti niistä palkkatrolleista, jotka on palkattu ylistämään muutamien kirjailijoiden kirjoja somekeskusteluissa.

      • Anonyymi

        Hyvin mahdollista. Suomessa on pienet piirit. Kustantajat ja mediatalot ovat samassa konsernissa.


    • Anonyymi

      Ketju tai vastauksia välistä on yritetty poistaa ylläpidon toimesta ja poisto on jäänyt keskeneräiseksi. Siihen on syntynyt joku tiltti.

    • Anonyymi

      Eipä ole mitään vikaa siinä ketjussa. Aukeaa kuin sinappipurkki lenkkimakkaran edessä.

    • Anonyymi

      Ei aukea tietokoneella. Puhelimella aukeaa. Ehkä juuri halutaan salata keskustelua palkkatrolleista, joita käytetään jotta joistakin kirjoista saataisiin suosittuja vaikka väkisin.

    • Anonyymi

      Suomessa oli hyvä kirjailia 50-60 luvulla, nyt kävi vain niin unohdin nimen, ehkä tulee tai joku muu tietää?

      • Anonyymi

        Lisä, olisiko ollut Sariola?


      • Anonyymi

        Ala-arvoinen kommentti kommunistikirjailialta.


    • Anonyymi

      Kyllä Suomi24 nyt värkkää jo jotain muutoksia. En saa enää internet exprorerilla lainkaan auki, tulee vain valkoinen sivu, firefoxilla aukeaa. Ja minulla on siellä sentään sähköposti. Mihinhän tämä johtaa.

      • Anonyymi

        Google on parempi, tämä ei ole minun kone nyt toimii. Turha olla jotain maailmassa.


      • Anonyymi

        On muutettu jotain, mm. haittaohjelma doubleclick.net on lisätty eilen.


    • Anonyymi

      Kirjailia jota tarkoitin oli Mauri Sariola.

      • Anonyymi

        Anteeksi epäystävällinen kommenttini. Tulkitsin väärin. Olen pahoillani. Mauri Sariolan veroisen jännityskirjailijan Suomi tarvitsisi nykyäänkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe