Ummetusta, kolmas päivä menossa

Anonyymi

Mihin se kaikki pska jää, kun ei ole tullut ulos kolmeen päivään.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä se on suolessa.

    • Anonyymi

      Kannattaa yrittää kokeilla jotain ulostuslääkettä. Kolme päivää on jo jokseenkin pitkä aika, tietty riippuu vähän syömisen määrästäkin.
      Tulee aika tukala olo jos ei saa tavaraa tulemaan ulos.
      Itse kamppailin ummetuksen kanssa nuorempana vuosikausia. Myöhemmin mulla on mahaa leikelty moneen kertaan, myös paksusuolesta puolet poistettu. Olen ollut taipuvainen saamaan suolitukoksia eikä se ole todellakaan mukavaa.
      Apteekeista saa monenlaisia pehmentäviä lääkevaihtoehtoja, ilman reseptiä.

    • Anonyymi

      Kantsii käydä paskalla niin asia helpottuu.

    • Anonyymi

      Olen pantannut koko aikuisikäni. Ulostan 3-4 päivän välein ja paljon. Syön just niin oikein kun ohjeistetaan, normaali sekaruokaa, kokojyväviljaa piimässä liotettuna ja kasviksia, määrällisesti aika paljon kun olen liikkuvainen. Se yksistään ei auta. Käytän pellavansiemenistä liotettua mönjää 2-3 kertaa viikossa. Se on hyvä. Punaviini auttaa myös, jos ottaa harvoin. En itse ottaisi lääkettä, koska pelkään suolen siihen tottuvan, mutta mikään asiantuntija en ole, niin että ottakoon muut rauhassa. Ulostuksen jälkeen paino putoaa kilolla kerralla. Olen normaalipainoinen. Olen sitä mieltä että se on joku ominais-juttu, eikä ole tarkoitus että joka ikinen ulostaa päivittäin. Jos aikanaan joudun laitokseen, niin siellä ne kai pakottaa suoleni säännölisyyteen.

      • Anonyymi

        Niinhän se tuppaa olemaan ihan yksityiskohtaista, toisilla toimii suoli useammin ja toisilla harvemmin.
        Ulostuslääkkeitä ei kannata käyttää säännöllisesti koska suoli tosiaan jossain vaiheessa tottuu siihen eikä välttämättä tahdo toimia enää kunnolla ilman lääkettä.
        Runsaan nesteen nauttiminenkin auttaa ummetukseen, enkä nyt tarkoita alkoholia. Vaikka itselläni kyllä olut laittaa huutamaan hoosiannaa vessassa.
        Suoliongelmista kärsivä ihminen kyllä itse löytää parhaat keinot omakohtaiseen suolen toimintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe