Miehen haku ulkomailta

Anonyymi

Olen 37 vuotias atn ja kyllästynyt tilanteeseen. Suomalaisessa seuranhaussa on palanut paljon rahaa, mutta ei edes lounasseuraa ole löytynyt. Se riitti nyt.
Mistä maasta löytäisi hyvän naista arvostavan komean miehen? Vinkkejä, kiitos.

59

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaadimme parempaa femuraivoa. Meinasin jo vaatia enemmän tunnetta peliin, mut sit huomasin että se on ihan kohtuuton vaatimus.

    • Anonyymi

      Huvittavaa sarkasmia taas sulta.. :D Jos saisin olla taas parikymppinen, ottaisin ihan ehdottomasti ukrainalaisen miehen. Erittäin perhekeskeisiä. On vaan positiivista sanottavaa. Ovat myös komeita, ahkeria ja kohteliaita. Täysin erillaisia kuin suomalaiset miehet. Ikävä kyllä tässä ikäluokassa ei kukaan ole enää vapaa. Menevät naimisiin nuorina, eivätkä eroa.

      • Luulis ukranalaisen miehen olevan hiukan kaihomielinen juoppo? Vai onks ne erilaisia?

        Mä mietin, etten kovin kaukaa lähtis naista etsimään, että kyllä likipitäin skandinaavi ois hyvä. Mietin, että joku tanskalainen nainen vois olla hauska. 😁
        Käkättädin sen kurnutukselle ja kurkkuäänille kippurassa ja se varmaan puolestaan mun savolaisille ”viännöille”. 🤣

        Joo. Tanskalaisen tasasenmaan tallaajan voisin ottaa tiukanpaikan tullen. 😅


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Luulis ukranalaisen miehen olevan hiukan kaihomielinen juoppo? Vai onks ne erilaisia?

        Mä mietin, etten kovin kaukaa lähtis naista etsimään, että kyllä likipitäin skandinaavi ois hyvä. Mietin, että joku tanskalainen nainen vois olla hauska. 😁
        Käkättädin sen kurnutukselle ja kurkkuäänille kippurassa ja se varmaan puolestaan mun savolaisille ”viännöille”. 🤣

        Joo. Tanskalaisen tasasenmaan tallaajan voisin ottaa tiukanpaikan tullen. 😅

        No SÄ oot disse tosi ok. Joo, ne juo viikonloppuisin kirkasta viinaa snapseina. (Tai olutta.) Eivät kuitenkaan lähde baariin, vaan kyläilevät toistensa luona. Helposti lähtee myös tavaraa joka paikasta mukaan. Tuo on toki ikävää. Kunnioitus perhettä kohtaan on kuitenkin uskomatonta. Täällä ollaan liiankin itsenäisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No SÄ oot disse tosi ok. Joo, ne juo viikonloppuisin kirkasta viinaa snapseina. (Tai olutta.) Eivät kuitenkaan lähde baariin, vaan kyläilevät toistensa luona. Helposti lähtee myös tavaraa joka paikasta mukaan. Tuo on toki ikävää. Kunnioitus perhettä kohtaan on kuitenkin uskomatonta. Täällä ollaan liiankin itsenäisiä.

        No mun ystävättären isä on Unkarista ja heilläkin on perhe todella tärkeä. Se on muutenkin vissiin noissa ortodoksisissa maissa vähän sellaisia. 🤔
        Ainoa mikä siellä myös on, että aikalailla mennään niinkin, että mies on yhä perheen pää, eli se kulttuuri kulkee myös hiukan jäljessä.

        Itse oliskin kiva siksi seukata jonkun tanskalaisen tai ruotsalaisen naisen kanssa, että miten heillä se tasa-arvokulttuuri menee.... mä luulen, että siellä ollaan Suomea paljon edellä. 🤔😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No mun ystävättären isä on Unkarista ja heilläkin on perhe todella tärkeä. Se on muutenkin vissiin noissa ortodoksisissa maissa vähän sellaisia. 🤔
        Ainoa mikä siellä myös on, että aikalailla mennään niinkin, että mies on yhä perheen pää, eli se kulttuuri kulkee myös hiukan jäljessä.

        Itse oliskin kiva siksi seukata jonkun tanskalaisen tai ruotsalaisen naisen kanssa, että miten heillä se tasa-arvokulttuuri menee.... mä luulen, että siellä ollaan Suomea paljon edellä. 🤔😊

        Ukrainassa on vähän samanlaista kuin Suomessa 50 -luvulla. Naisille ulkonäkö on todella tärkeää. Jo pikkutytöstä lähtien opetetaan siihen. Miehille taas auto. Voidaan asua missä tahansa läävässä, kunhan auto on hieno. Siisteyskäsitys on myös eri kuin meillä. :D Auto on aina viimeisen päälle puunattu, kodilla ei niin väliä. Naiset eivät juuri juo alkoholia. Korkeintaan lasi viiniä joskus harvoin. (Toki alkoholisteja on joka maassa.) Siellä on myös "huono ihminen", jos ei jää pois töistä ja hoida vanhempiaan kotona viimeiset vuodet.


      • Disse kirjoitti:

        No mun ystävättären isä on Unkarista ja heilläkin on perhe todella tärkeä. Se on muutenkin vissiin noissa ortodoksisissa maissa vähän sellaisia. 🤔
        Ainoa mikä siellä myös on, että aikalailla mennään niinkin, että mies on yhä perheen pää, eli se kulttuuri kulkee myös hiukan jäljessä.

        Itse oliskin kiva siksi seukata jonkun tanskalaisen tai ruotsalaisen naisen kanssa, että miten heillä se tasa-arvokulttuuri menee.... mä luulen, että siellä ollaan Suomea paljon edellä. 🤔😊

        No esim. 70-luvullahan Neuvostoliitto oli kaiken edistyksen keihäänkärkenä. Unkarissa oltiin silloinkin jonkin verran jäljessä, mutta Suomessa vielä enemmän jäljessä, mutta kuitenkin vähän edistyksellisempiä kuin lännessä.

        Kun itse kahlaa "joukon kärjessä" munia myöten suossa, niin ei kannata pitää ainoana tulevaisuuden skenaariona, että muut olisi välttämättä tekemässä samanlaista reitinvalintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainassa on vähän samanlaista kuin Suomessa 50 -luvulla. Naisille ulkonäkö on todella tärkeää. Jo pikkutytöstä lähtien opetetaan siihen. Miehille taas auto. Voidaan asua missä tahansa läävässä, kunhan auto on hieno. Siisteyskäsitys on myös eri kuin meillä. :D Auto on aina viimeisen päälle puunattu, kodilla ei niin väliä. Naiset eivät juuri juo alkoholia. Korkeintaan lasi viiniä joskus harvoin. (Toki alkoholisteja on joka maassa.) Siellä on myös "huono ihminen", jos ei jää pois töistä ja hoida vanhempiaan kotona viimeiset vuodet.

        No siis mä oon leikkimielisesti miettinyt, että Suomessakin on tuolla rajanpinnassa vastaavia miehiä ja naisia. 😁

        On noi kulttuurit vaan mielenkiintoisia. Esimerkiksi Japanilainen kulttuuri on aika erilaista suomalaiseen nähden.

        Mutta on maan sisälläkin erilaista, vaikka miten tässä nykyään liikutaan ristiinrastiin. 😃


      • scrg kirjoitti:

        No esim. 70-luvullahan Neuvostoliitto oli kaiken edistyksen keihäänkärkenä. Unkarissa oltiin silloinkin jonkin verran jäljessä, mutta Suomessa vielä enemmän jäljessä, mutta kuitenkin vähän edistyksellisempiä kuin lännessä.

        Kun itse kahlaa "joukon kärjessä" munia myöten suossa, niin ei kannata pitää ainoana tulevaisuuden skenaariona, että muut olisi välttämättä tekemässä samanlaista reitinvalintaa.

        No minusta ei kannatakkaan miettiä edes, että mikä maa tai kulttuuri on tehnyt mitäkin oikein ja mitä väärin... aina jotenkin summa on vakio....

        Jaappanilaisilka on korkea moraali monessa asiassa, mutta tavallaan taas tehdään paljon sellaista perseilyä mistä ei vaan ääneen puhuta. Eli moni kskku päältä kaunis....


      • Disse kirjoitti:

        No mun ystävättären isä on Unkarista ja heilläkin on perhe todella tärkeä. Se on muutenkin vissiin noissa ortodoksisissa maissa vähän sellaisia. 🤔
        Ainoa mikä siellä myös on, että aikalailla mennään niinkin, että mies on yhä perheen pää, eli se kulttuuri kulkee myös hiukan jäljessä.

        Itse oliskin kiva siksi seukata jonkun tanskalaisen tai ruotsalaisen naisen kanssa, että miten heillä se tasa-arvokulttuuri menee.... mä luulen, että siellä ollaan Suomea paljon edellä. 🤔😊

        Miksei Norjalaisen kanssa?! 🤨 🤔 😂 🤪 🤣


      • Helmiina kirjoitti:

        Miksei Norjalaisen kanssa?! 🤨 🤔 😂 🤪 🤣

        Minua hirvittää, että sekin tulee ja läpsäyttää turskalla naamaan, niinkuin Floweri! 😂😂😂☝️


      • Helmiina kirjoitti:

        Miksei Norjalaisen kanssa?! 🤨 🤔 😂 🤪 🤣

        Ja hei! Taas oot pärjännyt viikon eteenpäin! 😬💪

        Reipas nainen! 🙂👌


      • Disse kirjoitti:

        Minua hirvittää, että sekin tulee ja läpsäyttää turskalla naamaan, niinkuin Floweri! 😂😂😂☝️

        Mut sehän olis jo kotoisaa? 😛

        Mjoo, nilkuttaen vedin iltaviikon. Särky on käpälässä karsee. Kipulääke vähän auttaa arcoxia. Vie terävämpää huippua pois..


      • Helmiina kirjoitti:

        Mut sehän olis jo kotoisaa? 😛

        Mjoo, nilkuttaen vedin iltaviikon. Särky on käpälässä karsee. Kipulääke vähän auttaa arcoxia. Vie terävämpää huippua pois..

        Mutta selvisit ja taas saat huilata vähän. Eikä ole paljon enää! Jaksat kyllä! 🙂🙃💪


      • Disse kirjoitti:

        Mutta selvisit ja taas saat huilata vähän. Eikä ole paljon enää! Jaksat kyllä! 🙂🙃💪

        Juuuuh. 😀👍

        Kyllä sitä sisutellaan viikko kerrallaan ja ens viikko on päivän lyhyempikin. Toki jos nyt ei yhtään kärsi jalalle varata, käyp mahdottomaksi. Semmonen turvotus kertyy jalkapöydälle ja kuumottaa, vähän punoittaakin. Mutta yön yli lasehtii ja kärsii taas nilkuttaa. Päivän päätteeksei kärsi taas kun irvistellen varaa jalalle. Ja hyvä kun talvikenkään mahtuu käpälä. ☹️

        Kosketusarka, mutta rasitusta varmaan. Tai jänteet, pikkuluut rappeutuu.


      • Helmiina kirjoitti:

        Juuuuh. 😀👍

        Kyllä sitä sisutellaan viikko kerrallaan ja ens viikko on päivän lyhyempikin. Toki jos nyt ei yhtään kärsi jalalle varata, käyp mahdottomaksi. Semmonen turvotus kertyy jalkapöydälle ja kuumottaa, vähän punoittaakin. Mutta yön yli lasehtii ja kärsii taas nilkuttaa. Päivän päätteeksei kärsi taas kun irvistellen varaa jalalle. Ja hyvä kun talvikenkään mahtuu käpälä. ☹️

        Kosketusarka, mutta rasitusta varmaan. Tai jänteet, pikkuluut rappeutuu.

        Kun ei tulis ns. Marssimurtumaa. 🥴


      • Helmiina kirjoitti:

        Juuuuh. 😀👍

        Kyllä sitä sisutellaan viikko kerrallaan ja ens viikko on päivän lyhyempikin. Toki jos nyt ei yhtään kärsi jalalle varata, käyp mahdottomaksi. Semmonen turvotus kertyy jalkapöydälle ja kuumottaa, vähän punoittaakin. Mutta yön yli lasehtii ja kärsii taas nilkuttaa. Päivän päätteeksei kärsi taas kun irvistellen varaa jalalle. Ja hyvä kun talvikenkään mahtuu käpälä. ☹️

        Kosketusarka, mutta rasitusta varmaan. Tai jänteet, pikkuluut rappeutuu.

        Jessus sentään sua! 😳

        Ja mä marmatan kun ei ole saanut puoleen vuoteen pelata...🙄

        Mutta missä sä meet rasituksesta rikki, mä jos en liiku vähään aikaan, oon ihan puhki. Puolisen vuotta on iäisyys! 😳


      • Disse kirjoitti:

        Jessus sentään sua! 😳

        Ja mä marmatan kun ei ole saanut puoleen vuoteen pelata...🙄

        Mutta missä sä meet rasituksesta rikki, mä jos en liiku vähään aikaan, oon ihan puhki. Puolisen vuotta on iäisyys! 😳

        En viittisi kuunnella jäkätystä sairauslomista.. Yritän sinnitellä. Kyllähän tuota kilometrejä kertyy päivän aikana ihan sisätiloissa kävellessä. Rappusia ja kerroksesta toiseen, ees taas ja luokkia. Iso rakennus, kun käsittää 800 plus henkeä päivittäin säännöllisiä käyttäjiä. 😃

        Vessoja pesen yhden työpäivän aikana 18 kappaletta, luokkia 19, ruokasali, rappuja 3 kerrosta x 2 ja muut käytävät siihin päälle. Pyykkihuolto ja konetukset. 😃

        Juu toi yliliikkuvuus, hypermobiliteetti lienee isoin tekijä miks alkaa hajota.


      • Helmiina kirjoitti:

        Juuuuh. 😀👍

        Kyllä sitä sisutellaan viikko kerrallaan ja ens viikko on päivän lyhyempikin. Toki jos nyt ei yhtään kärsi jalalle varata, käyp mahdottomaksi. Semmonen turvotus kertyy jalkapöydälle ja kuumottaa, vähän punoittaakin. Mutta yön yli lasehtii ja kärsii taas nilkuttaa. Päivän päätteeksei kärsi taas kun irvistellen varaa jalalle. Ja hyvä kun talvikenkään mahtuu käpälä. ☹️

        Kosketusarka, mutta rasitusta varmaan. Tai jänteet, pikkuluut rappeutuu.

        Marssimurtuman ensimmäinen oire on yleensä kipu rasituksessa. Myöhemmin murtumakohdassa on kipuja levossakin.

        Mikäli marssimurtuma on luussa, joka on lähellä ihoa, esimerkiksi sääriluussa, voi murtuman kohdalle kehittyä myös aristava kyhmy.

        Tommonen löyty netistä... Tohtorille. Fi... 😬


      • Helmiina kirjoitti:

        En viittisi kuunnella jäkätystä sairauslomista.. Yritän sinnitellä. Kyllähän tuota kilometrejä kertyy päivän aikana ihan sisätiloissa kävellessä. Rappusia ja kerroksesta toiseen, ees taas ja luokkia. Iso rakennus, kun käsittää 800 plus henkeä päivittäin säännöllisiä käyttäjiä. 😃

        Vessoja pesen yhden työpäivän aikana 18 kappaletta, luokkia 19, ruokasali, rappuja 3 kerrosta x 2 ja muut käytävät siihin päälle. Pyykkihuolto ja konetukset. 😃

        Juu toi yliliikkuvuus, hypermobiliteetti lienee isoin tekijä miks alkaa hajota.

        Luokat teen 3 tunnissa. Joskus on helvetillinen kiire, kun 🤬 sotku... 😥


      • Helmiina kirjoitti:

        Marssimurtuman ensimmäinen oire on yleensä kipu rasituksessa. Myöhemmin murtumakohdassa on kipuja levossakin.

        Mikäli marssimurtuma on luussa, joka on lähellä ihoa, esimerkiksi sääriluussa, voi murtuman kohdalle kehittyä myös aristava kyhmy.

        Tommonen löyty netistä... Tohtorille. Fi... 😬

        Huoh... hurja! 🙄

        Mutta löysin sopivan biisin sulle... 😜

        https://youtu.be/q0hyYWKXF0Q

        Got a mov it!😁☝️


      • Disse kirjoitti:

        Huoh... hurja! 🙄

        Mutta löysin sopivan biisin sulle... 😜

        https://youtu.be/q0hyYWKXF0Q

        Got a mov it!😁☝️

        Tää on hyvä! 😊 Kuuntelen joka päivä radiosta. Ihana ääni tytöllä... 😜




      • Helmiina kirjoitti:

        Tää on hyvä! 😊 Kuuntelen joka päivä radiosta. Ihana ääni tytöllä... 😜

        Näitä on monia..

        https://youtu.be/hdcTmpvDO0I

        Ja nää piirretyt musavideot ihan parhaita! 😜☝️



      • Helmiina kirjoitti:

        Yks tähän piristämään... . Vanhempaa, mut toimii yhäkin. 😃

        https://youtu.be/dvwjEboDu7k

        Mä hilpasen iltapalalle, palataan ja kiitos tsempistä!! 🤗 Oot ihana.

        Kappas, tää ei näkynyt ilmoituksiin. Mäkin tästä luisun unille. Meinaan aamulla jo jäille.

        Se on moro, sano talkkari kun liukastu katolta! 😀👌


      • Disse kirjoitti:

        Ei helv.... 😂😂😂

        https://youtu.be/VakjZqso8Ik


        Oikeesti? 😂😂😂

        Hah, oikeesti! Mun mies nauraa tota videoo suht usein.. Ilmankos huvittuu mun tanssimisestakin. 😂

        On hyvä muuvsit..


      • Disse kirjoitti:

        Kappas, tää ei näkynyt ilmoituksiin. Mäkin tästä luisun unille. Meinaan aamulla jo jäille.

        Se on moro, sano talkkari kun liukastu katolta! 😀👌

        Selkä paketissa? Älä liukastele pöpelikköön. 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        Selkä paketissa? Älä liukastele pöpelikköön. 😃

        Joo, mä en luisunut kyllä katolta, mut nyt pitää alkaa tehdä jo peliliikkeitä... kolmen vartin päästä alkaa vuoro. 😳


      • Disse kirjoitti:

        Näitä on monia..

        https://youtu.be/hdcTmpvDO0I

        Ja nää piirretyt musavideot ihan parhaita! 😜☝️

        Piirretyissä on koomisuutta, kun ne voi tehä mitä vaan mihin ihmiset ei pysty. 😃

        Meiän koulussa on muutes opettaja, joka on kuin Morten nuorena naamastaan... Naama on saman mallinen ja silmät.. 😜

        Nuori mies ope.. On kyllä nätti, olin silmäni nyrjäyttää kun käytävällä tuli vastaan ja hyvien tapojeni mukaan katson kohti ja sanon huomenta tai moikkaan.. 🤪


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mä en luisunut kyllä katolta, mut nyt pitää alkaa tehdä jo peliliikkeitä... kolmen vartin päästä alkaa vuoro. 😳

        Go for it!!! 😊 👍


      • Helmiina kirjoitti:

        Piirretyissä on koomisuutta, kun ne voi tehä mitä vaan mihin ihmiset ei pysty. 😃

        Meiän koulussa on muutes opettaja, joka on kuin Morten nuorena naamastaan... Naama on saman mallinen ja silmät.. 😜

        Nuori mies ope.. On kyllä nätti, olin silmäni nyrjäyttää kun käytävällä tuli vastaan ja hyvien tapojeni mukaan katson kohti ja sanon huomenta tai moikkaan.. 🤪

        No jopas on ollut. Tuolla vuorolla oli kanssa opettajia. Osa vanhoja tuttuja omilta opiskeluajoilta. Hauskoja pappoja. Ihan sopiva vauhti mulle. 😃👌


      • Disse kirjoitti:

        No jopas on ollut. Tuolla vuorolla oli kanssa opettajia. Osa vanhoja tuttuja omilta opiskeluajoilta. Hauskoja pappoja. Ihan sopiva vauhti mulle. 😃👌

        Joo, välillä näköjään havahtuu vielä niinkin, että silmät nyrjähtää. 😛

        Harvoin sellasta tapahtuu, en yleensä reakoi ihmisiin muutenkaan ulkonäön mukaan, vaan lähinnä mielialan mukaan. Jos on hymyssä suin se tarttuu, itku silmässä se tarttuu, vihainen sekin vähän tarttuu...

        Imen ihmisten tunnetiloja. 😬

        Mutta joskus on kiva huomata, että huomaan vielä jotakin mikä säväyttääkin. Etten ihan sokee ole.. 😜


      • Disse kirjoitti:

        No minusta ei kannatakkaan miettiä edes, että mikä maa tai kulttuuri on tehnyt mitäkin oikein ja mitä väärin... aina jotenkin summa on vakio....

        Jaappanilaisilka on korkea moraali monessa asiassa, mutta tavallaan taas tehdään paljon sellaista perseilyä mistä ei vaan ääneen puhuta. Eli moni kskku päältä kaunis....

        Joku viikko sitten oli uutisessa juttua, kun japanilaiset naiset eivät saa pitää silmälaseja töissa, mutta korkokengät on pakolliset.


      • Helmiina kirjoitti:

        Joo, välillä näköjään havahtuu vielä niinkin, että silmät nyrjähtää. 😛

        Harvoin sellasta tapahtuu, en yleensä reakoi ihmisiin muutenkaan ulkonäön mukaan, vaan lähinnä mielialan mukaan. Jos on hymyssä suin se tarttuu, itku silmässä se tarttuu, vihainen sekin vähän tarttuu...

        Imen ihmisten tunnetiloja. 😬

        Mutta joskus on kiva huomata, että huomaan vielä jotakin mikä säväyttääkin. Etten ihan sokee ole.. 😜

        Et kuitenkaan ihan seonnut ja törmäillyt seiniä päin ja päristänyt silmät kierossa huulien välistä ilmaa? 😜☝️

        Hyvähän sitä on vähän huomata elävänsä. 😊👌

        Mä taijan vetäistä päikyt... sit ois yks jutska tiedossa illaks.... 🙂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joku viikko sitten oli uutisessa juttua, kun japanilaiset naiset eivät saa pitää silmälaseja töissa, mutta korkokengät on pakolliset.

        Joo. Siellä on outoja juttuja....


      • Disse kirjoitti:

        Et kuitenkaan ihan seonnut ja törmäillyt seiniä päin ja päristänyt silmät kierossa huulien välistä ilmaa? 😜☝️

        Hyvähän sitä on vähän huomata elävänsä. 😊👌

        Mä taijan vetäistä päikyt... sit ois yks jutska tiedossa illaks.... 🙂

        En sentäs. Niin sekasin en miehistä enää tässä iässä mene. 😃

        Mutta olin luullut, etten osaa irl ketään katsoakkaan silleen, että tajuaisin wau... Ihan konkreettisesti. Mä kun oon yleensä tasasen neutraali kaikkien ihmisten suhteen. Kukaan ei hetkauta niinkun niin, jollen tunne ja sen myötä hilpisty. 😀

        Yleensä vaan ajattelen neutraalisti, mjoo nätti mies, nätti ihminen... Mutta ehkä se olikin se Mortenmaisuus mikä on punonut vuosikymmeniä mieltymystä, mikä vaikutti. Joku look a like tuli vastaan ja katto silmiin ja hymyilikin vielä yhtä söpösti. 😃

        Se liittyy siihin. Alitajuntaan. Mutta joo, kiva että on jollakin silmänilona semmonenkin. Kuka nyt sitäkin kattelee...

        Mä vaan vilkaisen maanantaina, kun töihin meen. En tuijota.

        Nuku hyvin. 😃


    • Persukkien kanta on se, että Suomeen saa tulla vain naisia. ☝️

      • No kohta joku välis tai Harmis tulee sanomaan, että ei niitä ulkomaalaisia miehiä tartte mistään hakea, niitä tulee kokoajan rajan yli.... 😂


      • Disse kirjoitti:

        No kohta joku välis tai Harmis tulee sanomaan, että ei niitä ulkomaalaisia miehiä tartte mistään hakea, niitä tulee kokoajan rajan yli.... 😂

        Iihihii..

        Luin just tuolta kommentin..

        "Ottakaa Keskisestä mallia ja painukaa Brasiliaan tai Kolumbiaan niin saadaan parempaa geenienvaihtoa latinonaisen ja persumiehen sekoituksella.
        Saattaisi Suomi jopa voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden 20v päästä."

        Eli pysyn sanassani siinä että persukkien persuilu pohjautuu mustasukkaisuudelle..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Iihihii..

        Luin just tuolta kommentin..

        "Ottakaa Keskisestä mallia ja painukaa Brasiliaan tai Kolumbiaan niin saadaan parempaa geenienvaihtoa latinonaisen ja persumiehen sekoituksella.
        Saattaisi Suomi jopa voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden 20v päästä."

        Eli pysyn sanassani siinä että persukkien persuilu pohjautuu mustasukkaisuudelle..😄

        No tuota Johnssonin kommentointia yh mutseista lukaisin....

        Siis yh mutsithan on just niitä jotka edes jotenkin välittää... pitäis enemmän käydä niitten kimppuun jotka tekee niistä yh mutseja....

        No oikeesti.... kyllä ihan ihmisiä sukupuolesta riippumati pitäis välillä otta korvista kiinni ja ravistaa, että hei!!! Käytäppä sitä harmaata sosetta! Ajattele! Mieti! Elä sysää vastuuta itsestäsi muille! 😂


      • Disse kirjoitti:

        No tuota Johnssonin kommentointia yh mutseista lukaisin....

        Siis yh mutsithan on just niitä jotka edes jotenkin välittää... pitäis enemmän käydä niitten kimppuun jotka tekee niistä yh mutseja....

        No oikeesti.... kyllä ihan ihmisiä sukupuolesta riippumati pitäis välillä otta korvista kiinni ja ravistaa, että hei!!! Käytäppä sitä harmaata sosetta! Ajattele! Mieti! Elä sysää vastuuta itsestäsi muille! 😂

        Yh-äipät ärsyttävät sovinisteja, kun siinä yhtälössä mies on ulkoistettu koko ydinperhemallista huitsin hiiteen..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Yh-äipät ärsyttävät sovinisteja, kun siinä yhtälössä mies on ulkoistettu koko ydinperhemallista huitsin hiiteen..

        Suomessahan on muuten hyvin vähän yh-äitejä, ellei sitten yyhoolla tarkoiteta yhteishuoltajuutta


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Suomessahan on muuten hyvin vähän yh-äitejä, ellei sitten yyhoolla tarkoiteta yhteishuoltajuutta

        Niin. Oikeastihan yh on yksihuoltaja. Silloin isä korkeintaan maksaa... eli ei päätä lapsien asioista ollenkaan. Eikä välttämättä osallistu mitenkään.

        Mutta kyllä siis minun mielestä kummankin vanhemman pitää miettiä sitä, että lapsella olisi oikeus molempiin vanhempiin. On itsekästä ajatella vain itseään.

        Minusta täällä on hirmuisesti pahaa juuri siksi, että lapset tekee lapsia...😤


    • Riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat naista arvostavalla miehellä.

      Patriarkaarisissa yhteiskunnissa "arvostetaan" naista, mutta ei sit kuitenkaan. Kyllä väittäisin, et länsimaisimmat valtiot on niitä joissa naisia arvostetaan eniten.

      Vaikka Suomessa nyt nää persut onkin kovaäänisiä, niin kyllä täällä naisia arvostetaan.

      • Tietysti jos haluat olla prinsessa mut sit oikeesti kotiorja jota vaan käydään näyttämässä välillä, niin voit sitten etsiä jostain muualta.


    • Naisia arvostavan miehen löytää suurimmalla todennäköisyydellä niistä maista, missä naisia yleisestikin kohdellaan arvostavasti, eli lähinnä Pohjoismaista ja laajemmin onnellisimpien kansakuntien joukosta:

      https://urly.fi/1nwy

      • Näin on. Tosin Suomessa naiset kohtaavat toiseksi eniten väkivaltaa EU- maista.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Näin on. Tosin Suomessa naiset kohtaavat toiseksi eniten väkivaltaa EU- maista.

        Suomessa parisuhdeväkivaltaa on kokenut 30-39% yli 15-vuotiaista naisista. Ihan järkyttävä prosenttiluku.

        Suomalaisista miehistä jänniä
        [Jope Ruonansuun äänellä: ”kilttejä ja kunnollisia”]
        on siis ainakin kolmannes.

        Miehiä tulisikin roudata tänne muista maista, jotta jännyys hieman tasottuisi.

        -flowersreally-


    • Anonyymi

      Suomesta löytyy hyvii naisia. Et vaan ole sosiaalinen jotta uskaltaisit tutustua naisiin ja tehdä aloitteita. Itse löysin naisen virosta ja nainen asui kuitenkin suomessa, ei sitä kauemmas kannata lähteä. Mieti missä helpoiten tutustuisit naisiin, missä pääsisit juttelee. Baarit on paras paikka mielestäni koska siinä heti näkee toisen ja muutamassa tunnissa voi tehdä jo naiseen vaikutuksen. Monet on rakastuneet jo heti ja viikon päästä jo asuvat yhdessä kuten yks kaverini.

    • Anonyymi

      Paljonko rahaa olet laittanut seuranhakuun. Makullisen naisen saa 300 eurolla. Oletko saanut edes seksiä viimeisen 5 vuoden aikana.

    • Norjasta.... 😜

    • Anonyymi

      Älä haukkaa vielä mätää omenaa.Suomalaisia miehiä on odottamassa sinua.Muuta taktiikkaa
      äläkä luulottele ,että vain festarien tapaisissa tapahtumissa voi löytää miehen.Suomalainen vapaa kunnon
      mies liikkuu arkisemmissa paikoissa
      ,kuin uskotkaan. Suuntaa matkasi sinne
      mistä toivot miehen löytyvän.Karista
      epäluulo itsestäsi,koska turvallisinta
      on perustaa perhe Suomessa.

    • Anonyymi

      niin sinkkuus vain lisääntyy eli kyllä ulkomailta miehiä tänne tarvittaisiin että sinkkunaisetkin löytäis miehen itselleen ja sais kikkelii niin valtio voisi pakottaa kaikki sinkkunaiset lääkäriin ja terveyskeskuksissa etsitään heille hyvä mies ympäri maailman ja kun mies löytyy niin kirkkoväki hoitaa naimisiin menon ja neuvolan piiriin sitten että lapsiakin tulisi eli sinkkunaiset voisi terveydenhuollon ammattilaisten kanssa yhdessä etsiä mies vaikka sitten tinderistä eli kannatan

    • Anonyymi

      Mie en kyllä lähe merta etemmäs kallaan en etes heltsinkiin. Ukko pittää löytyvä jostain puutteenperältä! Mieluiten ei mittään Turun tai Rauman murretta se on ihan sama sitten kun vaikka Unkarista tulis ee ymmärrä mittään. Parrain olis jos löytys rismasta.

    • Anonyymi

      Voin kertoo et ulkomailla naiset paljon paljon sellaisia että haluavat tutustua-. Naisten luonne sellainen ettei anna pakkeja heti kun sanoo moi kuten suomessa. Sanoisin että melkeen ihan missä euroopan maassa ruma mies pääsee treffeille naisen kanssa jos mies on selvinpäin ja osaa edes kohtuullista enkkua. Olin usassa 2 vuotta enkä saanut kertaakaan pakkeja mitä pyysin naisia treffeille. Enkä varmasti ole komea.

      • Mitäs nuo sitten Suomeen tulee, vai eikö paikalliset ole tarpeeksi rumia?


    • Anonyymi

      Miten vtussa tähän trollialoitukseen on tullut näin paljon vastauksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe