Eri aikoina olen aloittanut sinnikkään kuntoilun muun muassa seuraavissa lajeissa:
reipas kävely, juoksulenkkeily, uinti, polkupyöräily, lentopalloilu, soutu,
pöytätennis, tikanheitto, iltavoimistelu ja Kanaalinyli-uinti ja triathlon.
Ikävä kyllä olen aloittanut päässyt aloittamaan vain - suunnittelun.
Jotenkin vauhti ja into ovat aina sammuneet ja löydän itseni biljardia pelaamasta.
Onko se kuntoilua ? Ainakin sen jälkeen maistuu muutama "palauttava" tuoppi.
Mitä lajia itse harrastat ja mitä suosittelisit minulle ?
Mikä on kuntosi salaisuus ?
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Biljardi on ehdottomasti kuntoilua,
älä luovu siitä, ota mukaan myös se tikanheitto,
pubissa. Ne lajit täydentää toisiaan. Olen aina pitänyt huolta asioistani.
Ongelmia ei siis ole edelleenkään.
Saati pakollisuuden-tunnetta.
H.- Anonyymi
Kyllä se on ahkera lepääminen ja suklaan syöminen jotka naisen kunnossa pitää.
Tykkään leipoa ja syödä kanelipullia. Myös jäätelö on hyvää.
Sähköpyörällä ajelen kun on keliä, muuten sisällä kuntopyörällä.
Laskin että kaksi kanelipullaa sisältää jotain 800 kcal. Pitäisi polkea pyörää tuntikausia jos ne meinaa polttaa.- Anonyymi
Tällaisilla sadeilmoilla (ulko)kuntoilu on nollilla. Jokin tolkku pitää olla.
Ennen nukkumaan menoa teen ehkä muutaman jalkakyykyn, tms.
Pöntölle kyykistymisen lisäksi. Riittänee.- Anonyymi
Kävin joulupukin asioilla.
Osaspa olla ällö keli.
Nyt ei kannata aloittaa ulkoliikuntaa.
Enempi poreissa lillumista suosittelen.
Se nimittäin rentouttaa kummasti lihaksia paljoltikin riippuen siitä, mihin pore osuu.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin joulupukin asioilla.
Osaspa olla ällö keli.
Nyt ei kannata aloittaa ulkoliikuntaa.
Enempi poreissa lillumista suosittelen.
Se nimittäin rentouttaa kummasti lihaksia paljoltikin riippuen siitä, mihin pore osuu.
BengJust. Jos kelit tällaisiksi on oikeesti muuttuneet niin pitää alkaa harkita sitä poreammetta. Harmi kun kylppäriin ei sovi kuin pystypore-tyylinen. Onko niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Jos kelit tällaisiksi on oikeesti muuttuneet niin pitää alkaa harkita sitä poreammetta. Harmi kun kylppäriin ei sovi kuin pystypore-tyylinen. Onko niitä?
Minä käytän poretapletteja. Ajaako se saman asian? Pistän tapletin suuhun, menen suihkuun ja alan poreilemaan? Uskoisin että rentouttavaa.
Äsken olin saunassa mutta siellä ei ollut kuin laude tabletti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän poretapletteja. Ajaako se saman asian? Pistän tapletin suuhun, menen suihkuun ja alan poreilemaan? Uskoisin että rentouttavaa.
Äsken olin saunassa mutta siellä ei ollut kuin laude tabletti.Ehdottomasti ajaa saman asian.
Jos siinä on ceetä, laittaisin lasiin vähän vadaa ja nauttisin poreet, sisäisesti.
Yksi tapa ulkoilla on seistä laiturilla ja odottaa menopeliä ja mielellään väärissä vaatteissa pakkasessa. 45 minuuttia on vähimmäisaika. Tunnet ulkoilleesi. Vähän ikään kuin hämäät itseäsi.
Kulttuurinautinto kärsii. Kun lämpenet ensimmäisen näytöksen aikana, alat pilkkiä - silmät lupsahtavat kiinni. Sitä toivoo, etteivät näyttelijät näe, että mummo on tullut tänne nukkumaan. Väliajan kahvi lämmittää ja piristää.
Silti vieläkin on jääkapulamainen olo.
- Anonyymi
Onkohan aloitus hupimielessä vai vakavissaan tehty vai hupimielellä vakavissaan ?
Mukavaa vaihtelua aiheisiin kumminkin.
Koska pubi on se "kuntoilupaikka" ehdotan huumorimielessä vakavissani
vaatimustason ja kunnon nostamiseksi seuraavaa:
Jos paikkakunnallasi on valinnanvaraa valitse kuntotavoitteesi mukaan
viikottain tai kuukausittain aina kilsan kauempana oleva pubi.
Juokse mennessä ja armahda itsesi kävelemällä takaisin ;)
Tai vaihtoehtoisesti voit sauvakävellä takaisin, kun/jos matkaa alkaa olla yli viisi kilometriä sivu.
Jos menee maitohapoille paluumatkalla, palaudu jonkun pubin kohdalla, jonka juosten ohitit menomatkalla...ja muista: Lasse Virenkin kaatui, mutta voitti !
Ilmeisen rento asenteesi "kuntoiluun" on hauska !- Anonyymi
Ei ihan pätevä ohje tuon itsensä kotiin palauttamisen osalta.
Aika paljon palautumistyyli riippunee pubissa vietetyn ajan kanssa.
Taksi on turvallinen vaihtoehto > 2 km:n matkalta. Ei auta yhtään, jos on huomioliivit, jos joutuu ottamaan sivuaskeleita välillä, joten äkkiseltään taas matematiikasta innostuneena 5 km = 10 km. Vualaa!
Saamme kohta lukea noista epäonnistuneista paluumatkoista. Jotkut tapaavat elpyä jossain muussa kuin kotiosoitteessaan. Pahnoilla. Sese vasta rassaa kotijoukkoa, jos nämä eivät ole tämänkään vertaa liikunnallisia.
Toinen paha ennuste näin niljakkailla keleillä, on toikkarointi vastavaloon autoihin nähden.
Piennar saattaa tarttua liikkujaan ja imaista saviseen syleilyynsä.
Liikuntavammahan siitä!
Beng
Hillitkää ihmeessä liikunnanhimojanne ja -halujanne näinä ankeina aikoina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan pätevä ohje tuon itsensä kotiin palauttamisen osalta.
Aika paljon palautumistyyli riippunee pubissa vietetyn ajan kanssa.
Taksi on turvallinen vaihtoehto > 2 km:n matkalta. Ei auta yhtään, jos on huomioliivit, jos joutuu ottamaan sivuaskeleita välillä, joten äkkiseltään taas matematiikasta innostuneena 5 km = 10 km. Vualaa!
Saamme kohta lukea noista epäonnistuneista paluumatkoista. Jotkut tapaavat elpyä jossain muussa kuin kotiosoitteessaan. Pahnoilla. Sese vasta rassaa kotijoukkoa, jos nämä eivät ole tämänkään vertaa liikunnallisia.
Toinen paha ennuste näin niljakkailla keleillä, on toikkarointi vastavaloon autoihin nähden.
Piennar saattaa tarttua liikkujaan ja imaista saviseen syleilyynsä.
Liikuntavammahan siitä!
Beng
Hillitkää ihmeessä liikunnanhimojanne ja -halujanne näinä ankeina aikoina.Kesäiseen aikaan polkupyörä on aivan oiva väline sinne baariin mennessä, kotiinpalatessa ei niinkään. Nm: kokemusta otsan kolhimisesta on.
Sattuu.
- Anonyymi
Koskenkorva.
- Anonyymi
150 km lenkit pyörällä olivat tavallisia 75-85 luvulla- kilpapyörällä.
"""Mitä lajia itse harrastat ja mitä suosittelisit minulle ?"""
Sehän riippuu ihan siitä mihin kuntoon haluat itsesi, riittääkö pari tuoppia vai pitäisikö ottaa enemmänkin.- Anonyymi
Mä ehdotan hunkin menetelmää elikkä vähintään viis kuus kolpakollista joka päivä.
Siten pysyy mukavasti pöhnässä.
- Anonyymi
Harrastan hartaan näköisenä olemista. Kuten perisuomalainen, nenä ja kenkien kärjet toisiaan tuijotaen. Samalla kun kävelen pienen lenkin. Kirkkoon on liian pitkä matka. Ainakin kaksi kilometriä.
- Anonyymi
Tuohan vaikuttaa mukavalta harrastukselta, eikä vaadi kovaa peruskuntoa edes. Maahan katsellesssa sitäpaitsi saattaa löytää ties mitä, muiden pudottamia ja kadottamia esineitä kuten lompakon, kuten taannoin itse löysin. Rahaakin oli, reilusti sisällä jotka siirsin oman lompakkoni kätköihin "häviämästä" eli kannattava harrastus..kaikin puolin, seuraavana päivänä kävelinkin uusilla, varsin arvokkailla nahkakengillä, joita en missään tapauksessa olisi pelkästään omilla vaatimattomilla tuloillani kyennyt ostamaan..no, sellaista se on, laiffi joskus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan vaikuttaa mukavalta harrastukselta, eikä vaadi kovaa peruskuntoa edes. Maahan katsellesssa sitäpaitsi saattaa löytää ties mitä, muiden pudottamia ja kadottamia esineitä kuten lompakon, kuten taannoin itse löysin. Rahaakin oli, reilusti sisällä jotka siirsin oman lompakkoni kätköihin "häviämästä" eli kannattava harrastus..kaikin puolin, seuraavana päivänä kävelinkin uusilla, varsin arvokkailla nahkakengillä, joita en missään tapauksessa olisi pelkästään omilla vaatimattomilla tuloillani kyennyt ostamaan..no, sellaista se on, laiffi joskus!
Yllättävän paljon ihmisiltä tippuu eri juttuja kaduille ja teille ja teiden varsille. Toki he roskaavatkin yllättävän hyvin. Mutta seasta voi löytää sen "helmen".
- Anonyymi
Jos pystyt niin sauvakävele päivittäin noin 50 minuuttia. Hyvät ulkoiluvaateet ja sauvat yhteishinnaltaan 300€ ja niillä pärjäät kolmisen vuotta.
- Anonyymi
Miksi päivittäin juuri 50 minuuttia ?
Kävelen kolme kertaa viikossa puolisen tuntia, sen on sanottu riittävän kunnon ylläpitämiseen,
mutta tuleehan ihmiselle päivän mittaan muutakin liikuntaa.
Aika arveluttavan vähän se on kunnon ylläpitämiseksi,
siksi poljen kuntopyörää sen lisäksi milloin viitsin eli 2-3 kertaa viikossa. - Anonyymi
Miten niin kolme vuotta. Kyllä minun sauvat ja ulkoilupuku on kestäneet täydellisenä jo kymmenen vuotta, eikä maksaneet kuin 100e.
- Anonyymi
Hajonneiden palasten kanssa pärjääminen!
- Anonyymi
Monilla se voi olla hajonneiden huushollien ylläpitäminen. Kuka on lähtenyt mihinkin suuntaan, lapset pois, puoliso pois...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla se voi olla hajonneiden huushollien ylläpitäminen. Kuka on lähtenyt mihinkin suuntaan, lapset pois, puoliso pois...
Mulla tarkoittaa murtuneita luita ja niiden kanssa selviämistä, kun välillä kiukuttelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tarkoittaa murtuneita luita ja niiden kanssa selviämistä, kun välillä kiukuttelevat.
Tuo on tylsä ja pitkäkestoinen riesa. Sietämistä.
Lepo.
Telkusta alkaa tulla talviurheilua, joten kannusta heitä.
Saako udella, oletko liukastunut vai onko paha osteoporoosi?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tylsä ja pitkäkestoinen riesa. Sietämistä.
Lepo.
Telkusta alkaa tulla talviurheilua, joten kannusta heitä.
Saako udella, oletko liukastunut vai onko paha osteoporoosi?
BengEi, ainoastaan ”onnettomuusaltis” kuten yksi lekuri sanoi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai, paha juttu se.
- Anonyymi
Sauvoilla tulee lihaksia käsivarsiin vastuksen voi määrätä itse,niin se siitä ajasta en ole käyttänyt jossain varastossa ovat eivät olleet halvat.
- Anonyymi
Oman kuntoni salaisuus on tuo karvakaverini joka vie minua lenkille vähintään kolmesti päivässä vuoden jokaisena päivänä, sataa tai paistaa, on helle tai pakkanen.
- Anonyymi
Saisit melkein valjakon.
Minusta olisi ihanaa päästä valjakkoajelulle tai kyll' porotkin kelpais.
Beng - Anonyymi
Kisuako taluttelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kisuako taluttelet?
Ai, Järnströmiä?
https://youtu.be/bfdDjVkP8Mo
Tätäkö tätä?
- Anonyymi
Vuoden tähtäyksellä suunniteltu hiittaus. Hiittausten väleissä kuntoilua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001