sinkkunaiset mitä sanotte

Anonyymi

kun sukulaiset ja tutut ja ventovieraat ihmiset kysyy miksi et ole hankkinut omaa miestä ja kotia ja jos joku lähisukulainen tai työkaveri kysyy kyllä noin herttaisen tytön luulisi jonkun pojan löytävän ja onko äitisi joutunut sanomaan muille ihmisille että et ehkä olekkaan niin herttainen tai oletkohan lesbo niin ihmettelee äitisikin miksi tyttäreni ei saa eikä löydä onneansa eli omaa miestään tai jos miehiä käy luonasi paljon mutta ihmettelee miksi kukaan mies ei rakastu tyttäreeni

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen on silloin luonnevikainen tai nirso.

      • Anonyymi

        Tai ei ole kiinnostunut parisuhteista ja kotileikeistä.

        Ei tarvitse vastailla tollaisiin kysymyksiin, kun ei ole tekemisissä sukulaisten kanssa. Eivätkä ne niin tahdittomia olisi että kyselisivät. Ventovieraille minulla on ihan oma vastaus, mutta en kehtaa sitä tässä sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei ole kiinnostunut parisuhteista ja kotileikeistä.

        Ei tarvitse vastailla tollaisiin kysymyksiin, kun ei ole tekemisissä sukulaisten kanssa. Eivätkä ne niin tahdittomia olisi että kyselisivät. Ventovieraille minulla on ihan oma vastaus, mutta en kehtaa sitä tässä sanoa.

        sanos nyt mitä vastaisit ventovieraille kun ei ole mitään järkevää syytä muuta kuin lesbous tai luonteessa on vikaa eli päänuppi on pipi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei ole kiinnostunut parisuhteista ja kotileikeistä.

        Ei tarvitse vastailla tollaisiin kysymyksiin, kun ei ole tekemisissä sukulaisten kanssa. Eivätkä ne niin tahdittomia olisi että kyselisivät. Ventovieraille minulla on ihan oma vastaus, mutta en kehtaa sitä tässä sanoa.

        Laiska? Mukavuudenhaluinen? Erakko? Ura? Uniapnea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiska? Mukavuudenhaluinen? Erakko? Ura? Uniapnea?

        Mukavuudenhalu ja erakkous taitaa olla syynä. Vaikea kuvitella ketään vierelle, kun on ollut niin kauan jo yksin. Ei ole edes kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavuudenhalu ja erakkous taitaa olla syynä. Vaikea kuvitella ketään vierelle, kun on ollut niin kauan jo yksin. Ei ole edes kavereita.

        eli ventovieraat ihmiset huomaa että tytöllä on mielenterveydellisiä ongelmia no ymmärtävät kyllä vanhaapiikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli ventovieraat ihmiset huomaa että tytöllä on mielenterveydellisiä ongelmia no ymmärtävät kyllä vanhaapiikaa

        No mikäs on syynä siihen ettei sinulla ole naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs on syynä siihen ettei sinulla ole naista?

        mitä aloituksessa kysyttiin kysyttiinkö siinä miksi miehillä ei ole naista vai kysyttiinkö sinkkunaisilta eli naiset vastatkoon niin kuten huomaat ei ole mitään järkevää syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs on syynä siihen ettei sinulla ole naista?

        niin eikö ole syytä ruveta etsimään se oma mies ja jättää vanhapiikuus ja olla kuten muut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin eikö ole syytä ruveta etsimään se oma mies ja jättää vanhapiikuus ja olla kuten muut

        Miksi? Että sinä ja muut olisivat tyytyväisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs on syynä siihen ettei sinulla ole naista?

        Voisitko muka kuvitella jonkun naisen kiinnostuvan tuollaisesta pöntöstä? Minä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Että sinä ja muut olisivat tyytyväisiä?

        ei vaan että sinä olisit onnellinen jja rakastunut ja että saat oman miehesi kodin ja perheesi eli löydät onnesi ja onhan se minustakin kivaa kun olet onnellinen ja voit hyvin


      • Mun mielestäni nirso kannattaakin olla, koska suurin osa miehistä on kusipäitä. Etenkin ne komeat.
        Sanon tän miehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs on syynä siihen ettei sinulla ole naista?

        Se, etten ole kusipää. Ei naiset muita huoli kuin kusipäitä. Niin sanovat itsekin.
        Omin korvin kuultu.


    • Anonyymi

      Oletko sinä välis nainen joka koittaa tehdä miehistä tyhmänoloisia? Olet olevinasi tyhmä mies joka ei tajua mistään mitään, eikä osaa edes kirjoittaa. Mitä joku mies sinulle on tehnyt, että tuohon provoiluun lähdit mukaan?

      • Anonyymi

        ystävä kysyy kun et vastannut oletko hetero vai lesbo eli vastaa nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ystävä kysyy kun et vastannut oletko hetero vai lesbo eli vastaa nainen

        Voin olla vaikks lesbo, kunhan sanot välis, miksi olet katkera nainen?


    • Anonyymi

      Mä voisin alkaa sinkkunaisten sijais-ukoksi.
      Aina kun tarvii, niin tulen kehiin ja kaikki ihmettelee, että miten noin fiksun ja komean miehen olet löytänyt.
      Kyllä tuttuja ja sukulaisia voi huijata tommosissa.
      Ihan oikein niille kun kyttäävät.

      • Anonyymi

        Ei kaikkia sukulaisia voi. :D


    • Anonyymi

      Hauska juttu kun omat vanhemmat oli huolissaan kun en saanut naista ja ne antoi mulle paljon rahaa jotta status nousee, isä osti hienon auton ja oho. Heti naiset kiinnostui. Vanhemmat anto 150 tonnia eka ja sit vielä paljon lisää ja löysin naisen sitten heti kun sain hienon uuden auton.

    • Kuka tahansa nainen saa miehen. Nykynaiset on onneksi sen verran fiksuja, ettei huoli ketä tahansa idioottia.

      • Anonyymi

        Ainakaan minulla (N51) ei ole ollut koskaan ongelmia miehenhaun kanssa.
        Jos aloittajan esimerkkitilanteita tulisi, niin mukailisin isosetäni mottoa yksittäisin sanamuunnoksin:
        "Mitä yksinäinen nainen ukolla tekee, kun ei muutakaan perhettä oo?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan minulla (N51) ei ole ollut koskaan ongelmia miehenhaun kanssa.
        Jos aloittajan esimerkkitilanteita tulisi, niin mukailisin isosetäni mottoa yksittäisin sanamuunnoksin:
        "Mitä yksinäinen nainen ukolla tekee, kun ei muutakaan perhettä oo?"

        Mut osaatko asettua miehen asemaan? Miehet ei ihan niin helpolla saakaan naista. Ei edes tyhmää tai rumaa.


    • Anonyymi

      Huokaisevat helpotuksesta, etteivät sukulaiset tiedä kaikista niistä pakolaismiehistä joita kylässä on juossut.

    • Aloitus oli kyllä sinänsä erinomainen, mutta onkohan hän käynyt peruskoulua ekaa luokkaa pidemmälle. Ei ollut yhtään isoa kirjainta eikä ainoatakaan välimerkkiä. Yhtä lausetta vain. Kyse ei ollut edes vikkeestä.

    • Anonyymi

      Oma perheeni ei utele eikä ihmettele. Meillä on suvussa ollut aina yksin eläneitä naisia, ja hyvin menestyneitä ovatkin. Työkaverit ei kysele, olen naisvaltaisella alalla (sairaanhoitaja) ja hyvin moni työkaveri elää kuten minä, tyytyväisenä ja vapaana.
      Muitten ihmisten ihmettelyt jätän omaan arvoonsa, eikä niitä kyllä tulekaan kuin vanhemmilta miehiltä!
      Usein on kyselty onko sulla miestä ja kun sanon että ei, alkaa ihmettely ja päivittely että kyllä mies pitää olla! Tiedä sitten miksi vanhemmat naiset ei kysele....
      Ei naisen sinkkuus nykyaikana ole mikään ihme eikä harvinaisuus. Naisen osa yhteiskunnassa on parantunut niin valtavasti että elättäjää ei tarvita eikä sietää mitä tahansa tyrannia ja juoppoa. Naisellakin on vapaus valita ja elää vapaasti mikä on suuri edistysaskel. Ei tietenkään miesten mielestä. Seksiorjista ja kodinhoitajista tullut iso puute.
      Missään tapauksessa en huolisi ketä tahansa, jos miestä olisin etsimässä. Kuitenkaan vapaudestani en luovu. Elän ja päätän tekemiseni aivan itse, rakkikoirat saa räksyttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe