Lohjalla ihmisten kyttäämistä

Anonyymi

Lohjalla kun menee kauppaankin niin ihmiset kyttäävät ja ovat muutenkin tulevat iholle ihme jengiä

18

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ettei vaan alottaja olisi vainoharhainen? Meinaan, ketään ei kiinnosta v**tuakaan kuinka ruma olet.

      • Anonyymi

        Moni teistä ei pärjäis meikän kaltaselle tosimiehelle kyylä tai ei! Kyylät katkeria kun ei oo karismaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni teistä ei pärjäis meikän kaltaselle tosimiehelle kyylä tai ei! Kyylät katkeria kun ei oo karismaa!!

        Miksi ihmeessä Lohjalla oltaisiin katkeria jos täällä ei ole Lahtelaista kauppakeskusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Lohjalla oltaisiin katkeria jos täällä ei ole Lahtelaista kauppakeskusta?

        Meikä peittoais vaikka miljoona lahtelaista kauppakeskusta kun sielläkin sek asarmi laitettiin kiinni. Tiedä osattiinko siellä kouluttaakaan paskaakaan! Minä olen kunnostunut armeijassa että minua on turha keihinkään yksinäisiin runkkareihin rinnastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Lohjalla oltaisiin katkeria jos täällä ei ole Lahtelaista kauppakeskusta?

        Aika hyvä! :D Oon ite Lahesta. Lahtelainen ollu suurimman osan tähän astista elämää. Kyllä täällä Karismankin kelpaa. Työllistyminen ehkä vähän hankalaa joo, voin vahvistaa.

        Herra ZmööZmööMitälie voi ottaa oppia ja hankkia huumorintajua.


    • Anonyymi

      Vanha totuus on, että lohjalainen kun näkee tuntemattoman, sillä aukeaa suu ja ei saa katsettaan irti...on sitä naurettu vuosikymmeniä

      • Anonyymi

        Luulin että tämä 70-80 luvun syndrooma olisi väestön sekoittumisen myötä jo kadonnut mutta ei se sitten taida olla kuitenkaan poistunut.


    • Anonyymi

      Sinun täytyy kytätä niitä muita ihmisiä jotta huomaat heidän kyttäävän jatkuvasti sinua. Eli sinuna katsoisin peiliin.

      • Anonyymi

        Katso ite


      • Anonyymi

        Et vissiin oo nuoruuttas asunu virssä? kyllä tietäisit muuten.... Enkä suosittele kenbellekkään siellä asumista, ainakaan lasten kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissiin oo nuoruuttas asunu virssä? kyllä tietäisit muuten.... Enkä suosittele kenbellekkään siellä asumista, ainakaan lasten kanssa...

        Te dissaajat voitte vaik tulla kekkurinkadulle ja katotaan sit kuinka dissaajaa örkkelipörkkeliä ootte!! Moni on täyttä totaalisivaaria, ei karissmaa hööhhöhhöö ja mua sanoo yksinäiset ZmööZmööZmimeerukseks ööhöhöö!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te dissaajat voitte vaik tulla kekkurinkadulle ja katotaan sit kuinka dissaajaa örkkelipörkkeliä ootte!! Moni on täyttä totaalisivaaria, ei karissmaa hööhhöhhöö ja mua sanoo yksinäiset ZmööZmööZmimeerukseks ööhöhöö!!

        Lopeta nyt jo se lapsellinen lässytys kekkurinkadusta. Mene vaikka sinne Gruotilan leikkipuistoon leikkimään pahimmat itkupotkuraivarit pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo se lapsellinen lässytys kekkurinkadusta. Mene vaikka sinne Gruotilan leikkipuistoon leikkimään pahimmat itkupotkuraivarit pois.

        Minua ei sinun kaltaisiin yksinäisiin voi ees verrata. Sinä tiedät miten sinä et pärjäisi tosimiehelle et millään. Gruotilan leikkipuisto on teille yksinäisille. Minulle on turha tulla aukomaan! Ja olen suorittanut enemmän tutkintoja kuin sinä kavereines konsanaan. Psykan tutkinto viimeisin! Revi siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo se lapsellinen lässytys kekkurinkadusta. Mene vaikka sinne Gruotilan leikkipuistoon leikkimään pahimmat itkupotkuraivarit pois.

        JA ei vastausta kolmeen ja puoleen viikkoon hoo hoo hoo!! Taisit ite vetää ne itkupotkuraivarit kun tiesit missä gruotila edes on.. Kalliomäentiestä puhumattakaan!


      • Anonyymi

        Alkossa yksi yli innokas palvelija tai myyjä on erikoistunut tähän.


    • Anonyymi

      Taidankin muuttaa Lohjalle. Tuntuu olevan fiksua porukkaa siellä 😆😆😆

      • Anonyymi

        Kekkurinkadulle?


    • Anonyymi

      Kyllähän nyt Lohjalle kelpaa muuttaa, parempaa ei ole!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe