Minä uskon yksisarviseen - olen siis uskovainen. Tänä jouluna suurikokoinen pehmolelu yksisarvinen on ollut lasten suosiossa. Lapset kyllä tietävät että se on vain pehmolelu mutta he haluavat kuitenkin uskoa siihen. Yksisarvinen tuo heille suurta onnea ja iloa. Jumalakin on myyttinen olento jota oikeasti ei ole olemassa, mutta usko Jumalaan on olemassa.
Minä olen uskovainen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalasta ei ole mitään todisteita. Yksisarvisesta on ainakin tuo pehmolelu.
- Anonyymi
virheellinen rinnastus yksisarvinen vs jumala
- Anonyymi
On Jeesuskin pehmolelu:
https://www.amazon.com/Friend-Jesus-Stuffed-Doll-inches/dp/B06XFQJPH8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
virheellinen rinnastus yksisarvinen vs jumala
Onko se sinulta pois jos minä uskon yksisarviseen? Minä olen uskovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinulta pois jos minä uskon yksisarviseen? Minä olen uskovainen.
Sen kun uskot. I don't give a .... piip.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun uskot. I don't give a .... piip.
Yksisarvinen ja Jumala ovat kummatkin mytologiaan kuuluvia hahmoja. Ei mitään eroa.
- Anonyymi
Ok. Minä taas olen ateisti ja uskon evoluutioon ja ateismiin. Kummastakaan ei tosiaan ole mitään todisteita mutta uskoni on sitä lujempi!
- Anonyymi
Olet valehteleva kristitty. Onko rehellisiä olemassakaan?
- Anonyymi
Minäkin olen ateisti, mutta minä en usko evoluutioon, vaan minä tiedän evoluution tapahtuneen. Kreationismista ei ole mitään todisteita mutta evoluutiosta on vaikka kuinka paljon. Ota asioista selvää äläkä puhu täällä aivan höpöjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808