Mitä mieltä olette?
Länsiauto?
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kierrellä muualle jos tuon näkee!
- Anonyymi
Minun mielestäni yksi Suomen surkeimmista yrityksistä
Minäkin kuulin nimenomaan Länsi-Auto Oy:n puutteellisesti tehdyistä huolloista sellaiselta autoilijalta, jonka sananmukaisesti täytyy käyttää autoaan huollossa esim. ennen katsastusta, koska omien sanojensa mukaan ei ymmärrä mitään autoista.
Tällaisia ihmisiä on vaikka kuinka paljon, eikä sitä kannata hävetä.
Hänen huoltoselostuksestaan oli kyllä mm. ruksattu käsijarrun tarkistus, mutta kas kummaa, laite ei mennyt lävitse katsastuksesta seuraavalla viikolla.
Herää vain kysymys, miten muitten huoltoon kuuluvien tarkastuskohteitten laita on?
Maksuhan tunnetusti pyydetään.
Auto on Saab 9-5, ei siis aivan uusi, mutta samasta autosta löystyi tai katkesi parin viikon kuluttua - jakopään hihna - tunnetuin seurauksin. Oletan, en tiedä, oliko hihna, koska auto ei ole minun, mutta olettaisi, ettei merkkihuolto laiminlöisi näin keskeistä asiaa auton huoltamisessa.
Ehkä vain huonoa tuuria!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972