Edustavat Demareiden "arvoja",
VALEHTELUA. !
Husu, Al Taee, Lipponen, Rinne, Paatero SDP...........
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mukaan lukien kaikki VALEHTELIMEN vaaleissa, joka aiheutti kansalaisten, etenkin demareita kannattaneiden totaalisen pettymyksen.
Ei tarvitse ihmetellä, miksi SDP ROMAHTAA. ! - Anonyymi
Eikös se lelu Ramikin ollut sdp,n suojatti?
- Anonyymi
No oli se.
- Anonyymi
Tästä Suomen kansa voi syyttää vain ja ainoastaan omaa itseään. Kun ei järjenvaloa ole siellä päänupeksissa niin jälki on rumaa. Turha syyttää ketään poliitikkoa kun syyllinen löytyy peilistä. Tällaiselle idioottikansalle ei demokratia sovi. Ei pätkääkään.
- Anonyymi
Arvopohjasta on siirrytty jo pohja-arvoihin.
- Anonyymi
Pohja-arvot ovat rikollisten palkitseminen apurahoilla ja arvonimillä. Että silleen.
- Anonyymi
Uusimpana on tämä mustalaisen tapaus, joka on kupannut tukirahaa jopa Tarja Haloselta. Lapsiakin käyttänyt raa'asti hyväkseen.
Kyllä näitä rikollisia ja velehtelijoita demareissa alkaa olla jo yhden vankilan verran riveissään.- Anonyymi
No olihan niitä rikollisia ja huijareita pitkä rivi siinä SDP:n vaalikuva kalleriassakin.
- Anonyymi
Jaakonsaari ja muutama muukin unohtui listasta pois, sekin on mukana mannepedogogin ylistys kampanjassa, teatteri "taiteen" alistuskeinoin pitää kato saattaa alaikäiset kantasuomalaistytöt alisteiseen asemaan twerkkaamaan ja antamaan sylitansseja ym. tälle 77v. vanhalle manneirvokkeelle. Näistä sitten pedo valikoi lyhytaika suhteisiin soveliaimmat eli alistuvimmat, sellaiset jotka ei sen näkemyksen mukaan nosta meteliä pedon touhuista.
Kaikki tähän taustaylistysryhmään kuuluvat poliitikot on ilmeisesti katsottava tällaisen elämäntavan hyväksyjiksi.
Miten ne nyt onkaan tällä hetkellä lakipykälät, voiko myös taustaryhmäläisiä vastaan alkaa nostaa rikossyytteitä avunannosta harjoitettuun toimintaan ?
Kansan tulisi jo joka tapauksessa herätä, ihan kaikkea ei kannata purematta niellä monikulttuurisuuden nimissä. - Anonyymi
PUNIIKIT VALEHTELEE AINA SE ON NIILLÄ GEENEISSÄ. !
- Anonyymi
Ainakin demareilla se on geeneissä, mutta vasemmisto on jo rehellisempi.
Rehellinen demari on satuolento, mikä kannattaa muistaa ensi vuoden kunnallisvaaleissa!
- Anonyymi
Huumeet ja Pedofiilia VAPAAKSI.......huutaa Demarit vihervasemmiston säestämänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181