luonto-liitto pelastaa suomen maaseudun!

Anonyymi

olivat käyneet keskipohjanmaalla aitaamassa lammaslaitumen susiaidalla!
susi on maailman laajimmalle levinnein ja runsaslukuisin peto.
venäläinen susikanta on laajoista erämaista johtuen paisunut niin valtavaksi että metsästämällä eivät voi enää kantaa hallita. siksi myös naapurimaat saavat tuta tämän röyhkeän pedon massavaellukset.
suomen kirjaviisaat viherpiipertäjät ovat keksineet että susi on jotenkin uhanalainen.
olihan se joitakin vuosia sitten eräs vihreiden kansanedustajanainen sitä mieltä että lapissa ei saa sääskiä läimiä hengiltä, ne pitää karkottaa puhaltelemalla!!! :-D
tämmöstä luonnonsuojelua meillä...

8

<50

Vastaukset

• luonto on ihmisillekin elintärkeä!
    sitä täytyy suojella mutta tämä nykyisten suojelijoiden touhu saa ainoastaan harakatkin nauramaan!
    ja naurulokit!

• Mitäs jos pelkuri menisit käymään siellä ulkona ja lopettaisit pelkurimaiset juttusi.

• kun laitetaan sudelle metsästysaika niin kanta pysyy terveenä ja jäljelle jääneet susiyksilöt pysyvät arkoina ja poissa lasten leikkipaikkojen läheltä.

• Kukas sen susiaidan pitää kunnossa seuraavat kymmenen vuotta? Luonto-liittoko? Taitaa harakoille tulla naurun aihetta lisää?

• Jonkun muunhan se aina pitäisi maalla asuvien työt tehdä kun eivät itse viitsi. Tukiaisia siellä vain odotellaan ja susista pahaa kirjoitetaan. Kotieläimet ovat osalla kuoliaaksi kitumassa ja omistajat kittaavat vain kaljaa.

Hävetkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jonkun muunhan se aina pitäisi maalla asuvien työt tehdä kun eivät itse viitsi. Tukiaisia siellä vain odotellaan ja susista pahaa kirjoitetaan. Kotieläimet ovat osalla kuoliaaksi kitumassa ja omistajat kittaavat vain kaljaa.

Hävetkää.

Saisit itse hävetä. Paljonko kuittailet tukia, asumis, kela, työttömyys, sosiaali ym. Taidetaan kuule tietää vähän paremmin työnteko kuln sinä. meillä ei riitä kahdeksan tunnin työpäivä, eikä ole viisipäiväinen työviikko. En ole viinakaupat ovea aukaissut, enkä kaljapurkkiakaan.
      Eli häpeä sinä

• Anonyymi kirjoitti:

Saisit itse hävetä. Paljonko kuittailet tukia, asumis, kela, työttömyys, sosiaali ym. Taidetaan kuule tietää vähän paremmin työnteko kuln sinä. meillä ei riitä kahdeksan tunnin työpäivä, eikä ole viisipäiväinen työviikko. En ole viinakaupat ovea aukaissut, enkä kaljapurkkiakaan.
      Eli häpeä sinä

Jos töitä haluaisit tehdä niin laittaisit varmaan aitasi itse kuntoon ettei sitä Luontoliiton tms:n tarvitsisi tehdä eikä ylläpitää. En tiedä mistä te kaikki pelkurit olette ilmestyneet Suomen maaseudulle susia pelkäämään mutta tuo porukkanne on jo kuin hurmoshenkinen uskonlahko, pää täysin sekaisin kaiken tappavista susista.

Olen ennen kunnioittanut maanviljelijöitä ja heidän työmääräänsä mutta nykyisin on arvostus laskenut jatkuvasti tuon susista valittavan itkun myötä.

Taidat käyttää kotipolttoista jos et viinakaupan tuotteita ole ostanut ;)

• Joko on riista metsästetty niin vähiin, ettei susille löydy metsästä ruokaa?
    Hirvet on ladattu ja pakastettu.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    146
    6140
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    162
    2528
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    34
    843
  4. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    30
    486