luonto-liitto pelastaa suomen maaseudun!

Anonyymi

olivat käyneet keskipohjanmaalla aitaamassa lammaslaitumen susiaidalla!
susi on maailman laajimmalle levinnein ja runsaslukuisin peto.
venäläinen susikanta on laajoista erämaista johtuen paisunut niin valtavaksi että metsästämällä eivät voi enää kantaa hallita. siksi myös naapurimaat saavat tuta tämän röyhkeän pedon massavaellukset.
suomen kirjaviisaat viherpiipertäjät ovat keksineet että susi on jotenkin uhanalainen.
olihan se joitakin vuosia sitten eräs vihreiden kansanedustajanainen sitä mieltä että lapissa ei saa sääskiä läimiä hengiltä, ne pitää karkottaa puhaltelemalla!!! :-D
tämmöstä luonnonsuojelua meillä...

10

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

luonto on ihmisillekin elintärkeä!
      sitä täytyy suojella mutta tämä nykyisten suojelijoiden touhu saa ainoastaan harakatkin nauramaan!
      ja naurulokit!

• Anonyymi

Mitäs jos pelkuri menisit käymään siellä ulkona ja lopettaisit pelkurimaiset juttusi.

• Anonyymi

kun laitetaan sudelle metsästysaika niin kanta pysyy terveenä ja jäljelle jääneet susiyksilöt pysyvät arkoina ja poissa lasten leikkipaikkojen läheltä.

• Anonyymi

Kukas sen susiaidan pitää kunnossa seuraavat kymmenen vuotta? Luonto-liittoko? Taitaa harakoille tulla naurun aihetta lisää?

• Anonyymi

Jonkun muunhan se aina pitäisi maalla asuvien työt tehdä kun eivät itse viitsi. Tukiaisia siellä vain odotellaan ja susista pahaa kirjoitetaan. Kotieläimet ovat osalla kuoliaaksi kitumassa ja omistajat kittaavat vain kaljaa.

Hävetkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun muunhan se aina pitäisi maalla asuvien työt tehdä kun eivät itse viitsi. Tukiaisia siellä vain odotellaan ja susista pahaa kirjoitetaan. Kotieläimet ovat osalla kuoliaaksi kitumassa ja omistajat kittaavat vain kaljaa.

Hävetkää.

Saisit itse hävetä. Paljonko kuittailet tukia, asumis, kela, työttömyys, sosiaali ym. Taidetaan kuule tietää vähän paremmin työnteko kuln sinä. meillä ei riitä kahdeksan tunnin työpäivä, eikä ole viisipäiväinen työviikko. En ole viinakaupat ovea aukaissut, enkä kaljapurkkiakaan.
        Eli häpeä sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit itse hävetä. Paljonko kuittailet tukia, asumis, kela, työttömyys, sosiaali ym. Taidetaan kuule tietää vähän paremmin työnteko kuln sinä. meillä ei riitä kahdeksan tunnin työpäivä, eikä ole viisipäiväinen työviikko. En ole viinakaupat ovea aukaissut, enkä kaljapurkkiakaan.
        Eli häpeä sinä

Jos töitä haluaisit tehdä niin laittaisit varmaan aitasi itse kuntoon ettei sitä Luontoliiton tms:n tarvitsisi tehdä eikä ylläpitää. En tiedä mistä te kaikki pelkurit olette ilmestyneet Suomen maaseudulle susia pelkäämään mutta tuo porukkanne on jo kuin hurmoshenkinen uskonlahko, pää täysin sekaisin kaiken tappavista susista.

Olen ennen kunnioittanut maanviljelijöitä ja heidän työmääräänsä mutta nykyisin on arvostus laskenut jatkuvasti tuon susista valittavan itkun myötä.

Taidat käyttää kotipolttoista jos et viinakaupan tuotteita ole ostanut ;)

• Anonyymi

Joko on riista metsästetty niin vähiin, ettei susille löydy metsästä ruokaa?
      Hirvet on ladattu ja pakastettu.

• Anonyymi

millä ne hirvet on LADATTU?
      kaupungissa asuvat viherpiipertäjät soittaa suutaan!
      ainoa oikea ja luonnonmukaisesti tuotettu liha on vapaana kasvanut riista.
      ainoa oikea ja luonnonmukaisesti tuotettu vaatetus on vapaana kasvanut turkis. esimerkiksi SUSI.
      ainoa oikea luonnonsuojelija on maalla asuva luonnon tunteva ja luonnosta mahdollisimman paljon elantoaan hankkiva ihminen.
      nämä kaupungissa asuvat viherpiipertäjät ovat suuri farssi ja naurun kohde.

• Anonyymi

Aivan, kaupungeissa asuvat hurmoshenkiset viherpiipertäjät ovat rappeutuvan suomalaisen yhteiskunnan kehityksen surkein tulos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6498
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      361
      6062
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2973
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2424
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2095
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1784
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1228
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    Aihe