Jumala säätää pelastuksen

Anonyymi

Ihmiset säätävät lakeja mutta Jumala säätää pelastuksen.

Tämä tarkoittaa että Jumala on valmistanut sen tavan jolla ihminen voi pelastua ja se on Jeesuksen Jumalan Pojan kautta. Pyydää siis Jeesusta pelastajaksi niin Hän säätää sinullekin pelastuksen.

Sen jälkeen myös kuolema ei voi sinua pitää vaan saat palata elämään kun Jeesus tulee takaisin.
Näin lukee Raamatussa Psalmi 71
"Sinä joka olet antanut meidän kokea paljon ahdistusta ja onnettomuutta ,Sinä virvoitat meidät jälleen henkiin ja maan syvyyksista Sinä tuot meidän takaisin."

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oetkohan nyt ihan väätällä foorumilla?Täällä puhutaan kuolemasta ja mitä sen jälkeen. Uskonnollinen propakanda kuuluu uskontosivuille.

      • Anonyymi

        Uskonto sopii aiheeseen "kuolema" koska se tuo tiedon ja uskon kuoleman jälkeisestä elämästä.

        Koska Raamattu on itsensä Jumalan ilmoitus niin se on totuus ja kertoo siis faktat kuoleman jälkeisestä tilasta.
        Jokainen saa tietysti itse valita uskooko totuuden vai valheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto sopii aiheeseen "kuolema" koska se tuo tiedon ja uskon kuoleman jälkeisestä elämästä.

        Koska Raamattu on itsensä Jumalan ilmoitus niin se on totuus ja kertoo siis faktat kuoleman jälkeisestä tilasta.
        Jokainen saa tietysti itse valita uskooko totuuden vai valheet.

        Miten tämä tieto on todennettavissa ei ole palaajia kuoleman rajalta.
        Raamattua ei ole kirjoittanut jumala ja oletko sinä käynyt kuoleman rajalla.

        Totuus on se, että aivojen tuhoutuessa katoat olemattomiin
        Hiekkakansan sadut synnytti pyramidit ja sieltä seudulta ne uskonnot sikisi.
        Mitä enemmän ihmisiä niin aina niitä uskonnolla ohjaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto sopii aiheeseen "kuolema" koska se tuo tiedon ja uskon kuoleman jälkeisestä elämästä.

        Koska Raamattu on itsensä Jumalan ilmoitus niin se on totuus ja kertoo siis faktat kuoleman jälkeisestä tilasta.
        Jokainen saa tietysti itse valita uskooko totuuden vai valheet.

        Kuolema ei oke uskon asia eikä uskontojen. Se on vakava tosiasia niinkuin Karma ja jälleensyntyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä tieto on todennettavissa ei ole palaajia kuoleman rajalta.
        Raamattua ei ole kirjoittanut jumala ja oletko sinä käynyt kuoleman rajalla.

        Totuus on se, että aivojen tuhoutuessa katoat olemattomiin
        Hiekkakansan sadut synnytti pyramidit ja sieltä seudulta ne uskonnot sikisi.
        Mitä enemmän ihmisiä niin aina niitä uskonnolla ohjaillaan.

        Hyvä ystäväni, et ilmeisesti ole kuullut kuolemanrajakokemuksista? Kuoleman rajalta palaajiahan on aivan valtava määrä.

        "Hiekkakansa" ei ole ainoa kansa, jonka keskuudessa on syntynyt uskontoja, vaan niitä syntyy aina ja kaikkialla missä on ihmisiäkin. Itse asiassa ennen kuin eräs "hiekkakansan" uskonnoista valloitti Suomen, täällä vallitsi oma uskonto, jolla ei ollut minkäänlaista yhteistä syntyhistoriaa "hiekkakansan" uskontojen kanssa - ainoa yhdistävä tekijä on maailmankaikkeuden todellinen olemus, josta nämä uskonnot kumpuavat eri aikoina eri paikoissa ja kulttuureissa eri muotoisina ihmisten mieliin.

        Sellainen se maailmankaikkeus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema ei oke uskon asia eikä uskontojen. Se on vakava tosiasia niinkuin Karma ja jälleensyntyminen.

        Karma lopetti mutta musiikki jäi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema ei oke uskon asia eikä uskontojen. Se on vakava tosiasia niinkuin Karma ja jälleensyntyminen.

        Toisaalta, kuolemanjälkeiset tuonpuoleiset asiat ja syntymää edeltävät tuonpuoleiset tilat kuuluvat tarkkaan määriteltynä myös uskontoon. Jos haluaisi pysyä tiukasti uskonnon ulkopuolella, tulisi pitäytyä tiukasti tämänpuolisissa asioissa.

        Keskustelin tästä määrittelystä hiljattain yhden uskontotieteilijän kanssa.

        Tämä palsta sijoittuu siis tarkkaan määriteltynä uskonnon puolelle, jos puhumme tuonpuoleisista kuoleman jälkeen tai ennen kuolemaa, vaikka näin emme itse haluaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema ei oke uskon asia eikä uskontojen. Se on vakava tosiasia niinkuin Karma ja jälleensyntyminen.

        "vakava tosiasia niinkuin Karma ja jälleensyntyminen"

        Pahaksi on päässyt. Fundamentalismin yksi tunnusmerkki on ehdottomuus ja kuvitelma erehtymättömyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vakava tosiasia niinkuin Karma ja jälleensyntyminen"

        Pahaksi on päässyt. Fundamentalismin yksi tunnusmerkki on ehdottomuus ja kuvitelma erehtymättömyydestä.

        Luonnonlait ovat ehdottoman erehtymättömiä. Samat luonnonlait ovat koko universumissa vallalla, miljoonien valovuosien päässä olevilla sivilisaatioillakin. Sielläkin keskustellaan, väitellään, suututaan.. e hkä samoista asioista. Lukemattomilla elämänvyöhykkeillä olevilla planeetoilla ja niiden sivilissatioilla.


    • Anonyymi

      Raamatun perussanoma on varsin selkeä:
      Synnin palkka on kuolema, kadotus, häviäminen olemattomiin.
      Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on minäkin olen käynyt kokouksissa perheeltäni salaa ja aion nyt jättää kaiken mukuloitani myöten ja alan seurata jeesusta koska sain armonlahjan kai sinäkin veljeni olet saman päätöksen aikoinasi tehnyt.



        Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on minäkin olen käynyt kokouksissa perheeltäni salaa ja aion nyt jättää kaiken mukuloitani myöten ja alan seurata jeesusta koska sain armonlahjan kai sinäkin veljeni olet saman päätöksen aikoinasi tehnyt.



        Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        Toivottavasti pentusi ei peri ominaisuuksiasi vaan äidin.


    • Anonyymi

      Kuolemaan päättyy kaikki tää ja niin kävi myös jeesuksellesi.
      Ei jumala pelastanut, mutta satu jatkui kirjoitetussa muodossa.

      • Anonyymi

        Itseasiassa kuolemaa ei ole. Vain ruumiimme kuolee ja muuttuu mullaksi. Minä/Sielu liitelee tuonpuoleiseen, viettää siellä hetken aikaa ja lihaantuu uudestaan. Mitään jeesusta tai jumalaa siellä tuonpuoleisessa ei ole eikä tule joten uskonnon tuputtaminen on väärin tällä footumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kuolemaa ei ole. Vain ruumiimme kuolee ja muuttuu mullaksi. Minä/Sielu liitelee tuonpuoleiseen, viettää siellä hetken aikaa ja lihaantuu uudestaan. Mitään jeesusta tai jumalaa siellä tuonpuoleisessa ei ole eikä tule joten uskonnon tuputtaminen on väärin tällä footumilla.

        Näin on. Jumalaa ei ole tuonpuoleisessa sen enempää kuin tällä puolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kuolemaa ei ole. Vain ruumiimme kuolee ja muuttuu mullaksi. Minä/Sielu liitelee tuonpuoleiseen, viettää siellä hetken aikaa ja lihaantuu uudestaan. Mitään jeesusta tai jumalaa siellä tuonpuoleisessa ei ole eikä tule joten uskonnon tuputtaminen on väärin tällä footumilla.

        "Mitään jeesusta tai jumalaa siellä tuonpuoleisessa ei ole eikä tule"

        Todellisuuden voi antaa myös olla sellainen kuin se on asettamatta sille mitään vaatimuksia, ja antautua. Jos ei jostain mitään tiedä, sitä ei tarvitse sen enempää vakuutella itselleen todeksi kuin kieltääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Jumalaa ei ole tuonpuoleisessa sen enempää kuin tällä puolen.

        Lisäänpä kommenttiini. Tuonpuoleisessa on puhtaita, pyhiä tietoisuudentiloja ja olentoja, joita voi sanoa jumalallisiksi. Yksittäistä olentoa ei ole löytynyt, josta voisi sanoa:”tuo on Jumala”. Jos Jumala on olemassa, on se määriteltävä erilailla mitä Raamatussa on. Ainakin toistaiseksi, kunnes saamme lisää tietoa ja mahdollisesti maailmankuva muuttuu. Raamattu sisältää vanhentunutta tietoa, uutta tietoa kehitettävä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäänpä kommenttiini. Tuonpuoleisessa on puhtaita, pyhiä tietoisuudentiloja ja olentoja, joita voi sanoa jumalallisiksi. Yksittäistä olentoa ei ole löytynyt, josta voisi sanoa:”tuo on Jumala”. Jos Jumala on olemassa, on se määriteltävä erilailla mitä Raamatussa on. Ainakin toistaiseksi, kunnes saamme lisää tietoa ja mahdollisesti maailmankuva muuttuu. Raamattu sisältää vanhentunutta tietoa, uutta tietoa kehitettävä lisää.

        Uskovaisillehan tämä tuonilmaisen jumalattomuus ja jeesuksettomuus voi olla suuri pettymys ja petetyksi tulemisen tunteineen. Edes helvettiä sillä ei ole jossa synyiset kituisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisillehan tämä tuonilmaisen jumalattomuus ja jeesuksettomuus voi olla suuri pettymys ja petetyksi tulemisen tunteineen. Edes helvettiä sillä ei ole jossa synyiset kituisivat.

        Siis tarkoitan uskovaisten sieluja jotka siirtyvät tuonpuoleiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisillehan tämä tuonilmaisen jumalattomuus ja jeesuksettomuus voi olla suuri pettymys ja petetyksi tulemisen tunteineen. Edes helvettiä sillä ei ole jossa synyiset kituisivat.

        Sallitko uskomuksesi kumottavan kokijoiden kertomuksilla? Vai säilytätkö mieluummin nykyiset käsityksesi koskemattomina?


    • Anonyymi

      Ihminen, joka elää aineellisuudessa, on tavattoman vaikea käsittää elämää muilla tasoilla.

      • Anonyymi

        Ihminen joka elää todellisuudessa on vaikea käsittää mielenterveysongelmaisten jorinoita.


    • Anonyymi

      Jumala pelastaa ihmiset omalta vihaltaan pysymällä poissa - ikuisesti, aamen kiitos.

      • Anonyymi

        Katsotaanpas tekstianalyysistä, kuka tässä näytti vihaavan niin paljon, että vihan kohteen on parasta pysyä tietymättömissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaanpas tekstianalyysistä, kuka tässä näytti vihaavan niin paljon, että vihan kohteen on parasta pysyä tietymättömissä.

        Testaa samalla minutkin todellisen ateistien äidin.


    • Anonyymi

      Minä en kehtaa enää kulkea alasti lemmikkien nähden, tiedä keitä he ovat olleet.
      siis uudesti syntyneet

    • Anonyymi

      Tämä propaganda esiintyy muillakin foorumeilla. Massapostitus.

    • Anonyymi

      'Jumala säätää'

      Hyvä usko mielestäni on, että on joku joka 'säätää' Luonnon Lait, niiden mukaan kuitenkin mennään.

      • Anonyymi

        Ympäristö säätää luonnonlait.


    • Anonyymi

      Minä säädän jumalasi talviaikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe