Kuka valitaan viemään hallituksen ohjelmaa eteenpäin ja olemaan Halla-ahon ja Orpon tulituksessa ?
Antti Rinne on jättänyt eronpyynnön
70
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä Urpilainen kutsutaan kehiin ? Sanna Marinilla ei ole tarpeeksi politiikan kokemusta eikä supliikki pelaa, ei taitaisi tulla pärjäämään.
Orpo saisi hänet tykityksellään itkemään aika aikayksikön, jos haluaisi ja oppositio tuskin linjaansa muuttaa, luulenpa että tämä käänne lisää oppositiolle yhden kiihdytysvaihteen.- Anonyymi
Marin voi olla yllättävän kova luu.
Mä tosiaan aikanaan seurailin Tampereen valtuuston kokouksia, missä Marin oli puheenjohtajana. Aika ärhäkkä mimmi, ja tehokas.
Oikeestaan Heinäluoma ois niinkuin kokenein, eri asia, innostuuko enää hommiin. Jokatapauksessa ois hyvä demujenkin nuorentaa porukoita, puolueet tarvii kiertoa. Mutta hiljakseen, ei kuten perussuomalaiset, joilta liukeni paras porukka kerralla.
Politiikka on hyvää viihdettä, sille ei voi mitään.
=DW=
- Anonyymi
Saapi näkee.
Noin periaatteessa hallitusta pitäis tunnustella laajalla pohjalla. Orpo totesi äsken, että pääministerin vaihtaminen ei ole ihan ilmoitusluonteinen asia. Oletan, halua jatkaa vanhalla pohjalla on ja se ois ehkä järkevintäkin, ihan hommien pyörimisen kannalta. Kovin isoja muutoksia ei olis hyvä heittää kehiin näin pikaisesti. Voi olla, ministereitä vaihtuu enenpikin, kuin Paatero ja Rinne, sen nyt näkee.
Mun mielestä ois hyvä muistaa, toimiva oppositio on hyvä olla olemassa. oppositio ei välttämättä tarkoita ainaista hallituksen vastustamista, tehtävä tasapainottaa, ettei hallitus nyt ihan hölmöjä mene tekemään.
Lähinnä mua kiinnostaa SLP.n touhut, puolue sekaisin, kuin seinäkello. Demareilla kone tuskin hyytyy, vahva koneisto takana. Mä siis suosisin Marinia pääministeriksi, se on nätimpi, kuin Rinne. Jos hallituskokoonpanossa jotain muuttuu, epäilisin SLP.n vaihtumista kokoomukseen. Voi tosin olla liian hankalia eriäviä näkemyksiä demujen kanssa. Perussuomalaisilla ei nyt asiaa hallitukseen, tuskin halujakaan.
Politiikka on hyvää viihdettä.
=DW="Anonyymi"
Vaikka minulla ei jäsen-kirjaa olekaan.
Ja olen ollut pikkuisen Demarikin joskus.
Olen tyytyväinen Perus-Suomalaisiin tällä hetkellä.
Puolue on tyylikkäästi saanut Kanta-Suomalaisen kansan hereille.
Tuossa on PS:n suurin teko.
Sitä on paha ylittää hallituksessakaan.
Mutta on kyllä mahdollista.
Minun Demokratiani vaatii että nykyinen hallitus kaatuu.
Tulevat uudet vaalit, ja niitten tuloksen mukaiset vallan-jaot.
Jaot, kuten ne Suomessa pitää ollakin.
Aidon Demokraattiset.
Ilman Sosiaaliaa.
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Aidon Demokraattiset.
Ilman Sosiaaliaa.
H.Toistan: persut vain o v a t.
Vähän kuin pullahiiret.
Beng - Anonyymi
Toi kriteeri 'nätimpi' on miesvinkkelistä tietysti ok.
Minusta olisi aika jändeä, jos maan edustuslaitoksen johdossa olisivat Marin ja Pulmuni.
Nuoret likat. Tulevaisuushan on, kuten Isohoo on hokenut, lastemme.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan: persut vain o v a t.
Vähän kuin pullahiiret.
Beng"Jollakin" taisi mennä äänestäminen hukkaan...no, älä välitä, aina ei voi voittaa, vaikka Antti, Hussein ,Hussain Sirpa ja muutkin kaikkensa tekivät.
Se on se totuus, siitä outo, ettei salassa pysy, ei sitten millään.
(ei edes salaisilla ohjeilla annettu) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jollakin" taisi mennä äänestäminen hukkaan...no, älä välitä, aina ei voi voittaa, vaikka Antti, Hussein ,Hussain Sirpa ja muutkin kaikkensa tekivät.
Se on se totuus, siitä outo, ettei salassa pysy, ei sitten millään.
(ei edes salaisilla ohjeilla annettu)Sinulla on jokin vika, kun et muista kuin pari nimeä, joita jankkaat. Alssi jo nyt?
Levysi neula on juuttunut. Yritä päästä eteenpäin.
Odotetaan nyt, miten maa makaa vuoden lopulla.
Sinun kirjoituksissasi ei ole koskaan tai mitään sisällöllistä antia. Kehity.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kriteeri 'nätimpi' on miesvinkkelistä tietysti ok.
Minusta olisi aika jändeä, jos maan edustuslaitoksen johdossa olisivat Marin ja Pulmuni.
Nuoret likat. Tulevaisuushan on, kuten Isohoo on hokenut, lastemme.
BengMnaah.
Kyllä' måä mieluummin Marinia kattelisin, kuin Rinnettä. Iteassiassa Kulmuni myös paljon mukavampi katella, kuin Sipilä. Kulmunissa sellainen tympeä puoli, sen puhe melkoista narisevaa kätinää, siihen voi vielä kyllästyä.
Joskushan noitten nuorempien on astuttava remmiin. Kandee muistaa, mainituilla neitoisilla kuitenkin pitkästi kokemusta ja kouliintumista politiikkaan. Samaahan ei oikein voi sanoa valtakunnantasolla Rinteestä, ei etenkään Sipilästä.
Monet ukkelit roikkuneet kovin pitkään politiikassa, ihme, ettei Väyrynen ole ilmoittautunut halukkaaksi pääministeriksi :D
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mnaah.
Kyllä' måä mieluummin Marinia kattelisin, kuin Rinnettä. Iteassiassa Kulmuni myös paljon mukavampi katella, kuin Sipilä. Kulmunissa sellainen tympeä puoli, sen puhe melkoista narisevaa kätinää, siihen voi vielä kyllästyä.
Joskushan noitten nuorempien on astuttava remmiin. Kandee muistaa, mainituilla neitoisilla kuitenkin pitkästi kokemusta ja kouliintumista politiikkaan. Samaahan ei oikein voi sanoa valtakunnantasolla Rinteestä, ei etenkään Sipilästä.
Monet ukkelit roikkuneet kovin pitkään politiikassa, ihme, ettei Väyrynen ole ilmoittautunut halukkaaksi pääministeriksi :D
=DW=Kulmuni just sellainen tosi nuori pissis, kiekaisee melkein joka toista sanaa, tosi vastenmielisen kuuloista. Ei todellakaan jaksaisi sen akan haastattelua kahta lausetta kauemmin. Paavo Väyrysen kasvatti ja sihteeri, ei muuta meriittiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan: persut vain o v a t.
Vähän kuin pullahiiret.
BengNe on kansan siivestäjiä, jotka rasittavat lisäksi oikeuslaitosta ja sekin maksaa.
- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Aidon Demokraattiset.
Ilman Sosiaaliaa.
H.Millä meinaat elää kun sanot ,että ilman sosiaalia?tarkenna toki.
- Anonyymi
Heinäluoma on yksi eduskunnan tyhjäntoimittajista, muutaman kollegojen mielestä, joitten kirjoja olen lukenut. Ja ylimielinen, mainitsee moni. Häntä ei koske edes kaikki valtion virkamiesten säännöt, joita muut noudattavat.
- Anonyymi
Nyt vaan puhelu Heinäluomalle Brysseliin, Eerolle olisi paikka avoinna!
- Anonyymi
E.H. ei ole kauhean pidetty ja luotettava edes omien keskuudessa.
Ohikulkija
- Anonyymi
Ohisalon mukaan vihreät tukee saman hallituspohjan ja hallitusohjelman jatkamista.
”Uuden pääministerin nimi on SDP:n käsissä. Meille tämä hallitusyhteistyö ei ole henkilökysymys. Hallituksessa ollaan tärkeiden asioiden takia. Nyt on tärkeää päästä jatkamaan työtä pakolaisten hyväksi, heidän vaurastumisensa vahvistamiseksi ja eriarvoisuuden vähentämiseksi”, Ohisalo sanoo.
Näin siis Ohisalo .- Anonyymi
Miksi laitat omia sanojasi Ohisalon suuhun.
Aika matalaotsaista!
Ryömipä metsämökkiisi ja lue jotain sivistävää.
Beng - Anonyymi
Anonyymille 13:40
Kirjoituksesi ovat ala-arvoista vääristelyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymille 13:40
Kirjoituksesi ovat ala-arvoista vääristelyä.Minä alapesun kestävänä homona olen mieltä, että al Hollituvan leirillä olevat lapset on haettava, maksoi mitä maksoi. Olemmehan hallituksessa varanneet rahaa jo 10 miljardia isis pakolaisten auttamiseen ja saamiseksi suomeen.
P. Haavisto - Anonyymi
Vai niin, mutta jokatapauksessa noin hän ajattelee, eli aivan totuuden mukainen kirjoitus. Kiitos siitä! On jopa ilmoittanutkin ettei mikään mene pakolaisten asian edelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laitat omia sanojasi Ohisalon suuhun.
Aika matalaotsaista!
Ryömipä metsämökkiisi ja lue jotain sivistävää.
BengMikä ihme sinulla on tuossa toisten ihmisten sivistyksen moittimisessa? Ihmiset ajattelevat näet eritavalla, eikä varmaan kenenkään tarvitse olla sinun "kopiosi" vai mitä?
Ja mikä muutenkaan olet asiaan kuin asiaan sotkemassa sitä omaa, ilmeisesti jotenkin "parempaa" sivistystä, niin ainakin luulet olevan. Taidat olla vähän itsekeskeinen tapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme sinulla on tuossa toisten ihmisten sivistyksen moittimisessa? Ihmiset ajattelevat näet eritavalla, eikä varmaan kenenkään tarvitse olla sinun "kopiosi" vai mitä?
Ja mikä muutenkaan olet asiaan kuin asiaan sotkemassa sitä omaa, ilmeisesti jotenkin "parempaa" sivistystä, niin ainakin luulet olevan. Taidat olla vähän itsekeskeinen tapaus.Anonyymille 14:48
Sinulla ei ole minkään sortin sivistystä väärentäessäsi poliitikkojen antamia lausuntoja.
Et sinä edes ajattele.
Ei kirjoituksissasi ole omaa ajatteluasi muuta kuin
se millä häpäiset itsesi eli valehtelu ja väärentäminen
ja sitä ei voi kutsua ajatteluksi. Se on aivo-oksennus.
Nimim. Kajahtaneita kavahtava - Anonyymi
Samaa kysyin minäkin MTV:n ennustaja eukoilta ja noin vastasivat Ohisalon kohdalta kaksi heistä
Eli totta on kirjoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä alapesun kestävänä homona olen mieltä, että al Hollituvan leirillä olevat lapset on haettava, maksoi mitä maksoi. Olemmehan hallituksessa varanneet rahaa jo 10 miljardia isis pakolaisten auttamiseen ja saamiseksi suomeen.
P. HaavistoAlkaa olla poliisiasia, toisen nimissä esiintuminen.
Kuka tekee ilmoituksen näistä?
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme sinulla on tuossa toisten ihmisten sivistyksen moittimisessa? Ihmiset ajattelevat näet eritavalla, eikä varmaan kenenkään tarvitse olla sinun "kopiosi" vai mitä?
Ja mikä muutenkaan olet asiaan kuin asiaan sotkemassa sitä omaa, ilmeisesti jotenkin "parempaa" sivistystä, niin ainakin luulet olevan. Taidat olla vähän itsekeskeinen tapaus.Sinulle 14:48
Se koira ja sen älähdys.
Beng
Osaatko edes hävetä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle 14:48
Se koira ja sen älähdys.
Beng
Osaatko edes hävetä?Itse älähtelet jokaasiaan kuin pahainen kiimainen nartturakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse älähtelet jokaasiaan kuin pahainen kiimainen nartturakki.
16:03
Jos luku- ja kirjoitustyylisi ei ole hääviä, niin eipä laskutaitosikaan.
Joka asiaan?
Alapa laskemaan.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä alapesun kestävänä homona olen mieltä, että al Hollituvan leirillä olevat lapset on haettava, maksoi mitä maksoi. Olemmehan hallituksessa varanneet rahaa jo 10 miljardia isis pakolaisten auttamiseen ja saamiseksi suomeen.
P. HaavistoMinä alapesulle: vau! Melkein 10 % Suomen koko 2020 budjetista on varattu pakolaisten auttamiseen ja saamiseksi Suomeen! Kyllä nyt pelittää, ja kovaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P. HaavistoMonä alapesulle: korjaan karkean virheeni, esittämäsi summa ei ole 10 % Suomen 2020 budjetista, vaan melkein 20 %!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P. HaavistoKommenttisi ei ole edes hauska.
Se on vain täyttä puppua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle 14:48
Se koira ja sen älähdys.
Beng
Osaatko edes hävetä?Anteeksi, mutta tuliko joku väärinkäsitys. Kommenttini 14:48 ei ollut sinulle Beng
vaan Ohisalon vihaajalle ja hänen lausuntojensa väärentelijälle.
Enkä ole Vihreitten äänestäjä, mutta tuollainen väärentely on lähes rikollista
ja se saa sappeni kiehumaan. Jotain rajaa hulluudellakin pitää olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, mutta tuliko joku väärinkäsitys. Kommenttini 14:48 ei ollut sinulle Beng
vaan Ohisalon vihaajalle ja hänen lausuntojensa väärentelijälle.
Enkä ole Vihreitten äänestäjä, mutta tuollainen väärentely on lähes rikollista
ja se saa sappeni kiehumaan. Jotain rajaa hulluudellakin pitää olla.Saat anteeksi. Nämä menevät joskus vinksin vonksin ja voi tulla väärinkäsityksiäkin.
T Beng
- Anonyymi
SDP jatkaa ja mikään ei muutu Halla-aho ja Orpo raksuttavat kuin rakkikoirat,
Kulmunin voisi istua ulos seuraavasta erästä ja leimata liian kokematon politiikkaan.
SDP edelleen näyttää suunnan ja sillä mennään, näin se vaan on.
Rinne voi olla nyt seniori ja nuoret jatkaa hänen perinnettään.
Luulitteko, että politiikassa jokin muuttuu ei mikään.
Samoilla onneksi mennään, eli suunta ja ohjelmat on jo tehty hallituksessa.!
Näin se vaan toopet menee!- Anonyymi
Oikein hyvä, että sama suunta jatkuu, niin on tarkoituskin, vaikka kepulaiset haluaa aina haluaa rikkoa politiikan.
Hallitusohjelma on hyvä ! Hyvä jatkoa sille !
- Anonyymi
Kiitos Antti Rinne.
Me perussuomalaisissa odotamme, ehkä ei kielet lipoen mutta mukavasti nauraen, kuinka teidän ja keskustan kannatusluvut tippuvat oikeisiin uomiinsa sinne 5 - 7 % marginaaliin.
Koko talvi ja kevät tulee olemaan riemumme juhlaa katsoessamme kannatuslukuja, jotka nousee kohisten perussuomalaisille, eikä meidän tarvitse tehdä mitään. - Anonyymi
Rinne oli aivan selvästi helpottuneen tuntuinenkin...kaikesta huolimatta..varmaan unettomat yöt ollut..kuten mainitsikin.."hyvin valvotun yön jälkeen"... Katsotaan miten eteenpäin mennään..mielestäni Sanna Marin on topakka täti kyllä..mutta yhtä sopivalta vaikuttaa Lindtman...Rinne kehui hallituksen ohjelmaa ja aikaansaannoksiaankin .. mikä varmaan ärsyttää Orpoa erityisesti... mimmimum-..mi
- Anonyymi
"Vahvoilla psyyke ja unilääkkeillä hyvin nukutun yön jälkeen..." hän tarkoitti varmaan.
- Anonyymi
Lindtman on jo kieltäytynyt pääministerin pestistä.
Arvattavasti perhesyihin vedoten kuten keväälläkin kieltäytyi ministerin pestistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vahvoilla psyyke ja unilääkkeillä hyvin nukutun yön jälkeen..." hän tarkoitti varmaan.
Eipä tainnut paljon e h t i ä nukkumaan. Puolenyön jälkeen loppui kokous
ja aamulla aikaisin valmistautuminen lopareitten ottoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lindtman on jo kieltäytynyt pääministerin pestistä.
Arvattavasti perhesyihin vedoten kuten keväälläkin kieltäytyi ministerin pestistä.Tilanne muuttuu kuin sää ulkona. Tänään: ( IS ).
"Tuskin Rinne oli ehtinyt karauttaa kohti Mäntyniemeä jättämään eronpyyntöään tasavallan presidentille, kun Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman linjasi jo Sdp:n eduskuntaryhmän ovella, että ”Suomi-laiva on saatava vakaaksi”.
– Jos puolue kysyy, en kieltäydy, Lindtman lausui ääneen sloganin, joka oli varmasti mietitty etukäteen.
Kamppailu Rinteen seuraajan paikasta käynnistyi välittömästi.
Tämä on politiikan raakaa arkea: Rinne on mennyttä ja haussa on uusi johtaja." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne muuttuu kuin sää ulkona. Tänään: ( IS ).
"Tuskin Rinne oli ehtinyt karauttaa kohti Mäntyniemeä jättämään eronpyyntöään tasavallan presidentille, kun Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman linjasi jo Sdp:n eduskuntaryhmän ovella, että ”Suomi-laiva on saatava vakaaksi”.
– Jos puolue kysyy, en kieltäydy, Lindtman lausui ääneen sloganin, joka oli varmasti mietitty etukäteen.
Tämä on politiikan raakaa arkea: Rinne on mennyttä ja haussa on uusi johtaja."Puheensa lopuksi tänään iltapäivällä Rinne sanoi: Minä jatkan politiikassa.
Ei tämä ole mikään testamentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne muuttuu kuin sää ulkona. Tänään: ( IS ).
Tämä on politiikan raakaa arkea: Rinne on mennyttä ja haussa on uusi johtaja."Mahtava SDP.
- Anonyymi
No onhan se helpottunut, kun koko Media ja EK ja Kokoomus kuristaa kurkusta viikojen ajan.Tuollaisesta pitää Suomen kansan päästä irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se helpottunut, kun koko Media ja EK ja Kokoomus kuristaa kurkusta viikojen ajan.Tuollaisesta pitää Suomen kansan päästä irti.
Näin se oli ,olet oikeassa.Kokoomuksella on jäänyt hampaankoloon asioita , ilmeisesti.
- Anonyymi
Kattelin Kulmunin puhetta ja kyllä tyttö taitaa hallita säälipisteiden keruun. Aivan kuin olis tippa silmäkulmassa. Mitenkähän nämä emännät Marin ja Kulmuni tulevat toimeen keskenään. Ajattelen naisvaltaisia työmaita.
- Anonyymi
Ei ne ainoina olisi siellä "työmaalla" ja ainakin omissa naisvaltaisissa työmaissa oli ihan hyvä henki. Ne naiset jotka eivät kenenkään kanssa toimeen tulleet levittivät itse
tarkoitushakuisia juoruja "naisvaltaisista työpaikoista" suunnatakseen epäilyt pois itsestään
hankaluuksien aiheuttajana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ainoina olisi siellä "työmaalla" ja ainakin omissa naisvaltaisissa työmaissa oli ihan hyvä henki. Ne naiset jotka eivät kenenkään kanssa toimeen tulleet levittivät itse
tarkoitushakuisia juoruja "naisvaltaisista työpaikoista" suunnatakseen epäilyt pois itsestään
hankaluuksien aiheuttajana.Politiikka ei ole "puhdasta" valitettavasti.Toivotaan silti hyviä päätöksiä kansamme puolesta.
- Anonyymi
No, kyllä hyvinä päivinä,mutta miten pahoina päivinä?
- Anonyymi
Lindtman onkin "käytettävissä", mutta nöössipoika vielä.
- Anonyymi
Elikkä perjantaina kepulaisten "ajatuspajassa" oli syntynyt kiksi,
että nyt on tilaisuus tuhota Rinne, sen verran jutun juurta nähtiin
ja dramatisoitiin ja kärjistettiin tilanne.
Nyt Kepun lestapirteissä hurrataan. - Anonyymi
Kuulinkohan oikein, että hallitusneuvotteluita lähtee vetämään Antti Rinne,
uskomatonta jos on totta,
Tämä arvaamaton despootti , jolla ei ole luottamusta,
vaan valehteluillaan
hajotti hallituksen.
johtaa hallitusneuvotteluita eli sama teatteri jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.- Anonyymi
Antti on mahtava ,olet massan perästä hiihtäjä,kun porvarimedia toitotaa samaa virtä päivästä päivään ja vuodesta vuoteen ,niin kansa alkaa uskoa median juttuihin.Näin meitä vedetään nenästä.Vallanmafia ohjaa mediaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti on mahtava ,olet massan perästä hiihtäjä,kun porvarimedia toitotaa samaa virtä päivästä päivään ja vuodesta vuoteen ,niin kansa alkaa uskoa median juttuihin.Näin meitä vedetään nenästä.Vallanmafia ohjaa mediaa.
Yhdessä pienessä lauseessa tuo mahtava Anttisi myönsi, että virheitä on tullut tehtyä,
ei kait hän muuten olisi saanut lähteä pääministerin pallilta.
Mutta odota vain kyllä hän eräänä päivänä vielä tulla tupsahtaa
iloksesi kuin korkki pintaan.
- Anonyymi
Virheet ja epäkohdat on aina helpompi nähdä muissa...kuin itsessä...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Porvarit, kok, yrittää saada epäsopua työmarkkinoille että orjatyö saatais käyttöön, siinä suurin syy kriisiin.
- Anonyymi
Uskon tuohon jonkun verran, Keskusta ajaa mm. yrittäjien asioita.
Sipilän "neuvonantajan ääni" on yksi ääni, joka kaikuu Rinteen eron taustalla.
- Anonyymi
Kumpiko se haukkui Rinnettä valehtijaksi Orpo vai Mykkä??Aika paha juttu.
- Anonyymi
Jos kansanedustaja julkisesti haukkuu toista valehtelijaksi ,niin häneltä pitää ottaa kansanedustajan valtakirja pois
- Anonyymi
Nauratti eilen kun urpo ja mykkä ojensi arvopohja aata miten ei olisi pitänyt toimia, juuri samoja asioita mitä kokkelit juuri viime kaudella nimenomaan tekivät, hahahahaa
- Anonyymi
Toivottavasti SDP valitsee Sanna Marinin.
Lindtman kieltäytyi kolmesta ministerin pestistä eikä siis omaa ministerin kokemusta. Eihän se niin mene että otetaan vain rusinat pullasta ja hypätään suoraan pääministeriksi.
Marinista saisimme Euroopan kauneimman pääministerin, jolla on osaamista ja hyvä esiintymiskyky.- Anonyymi
Kauneudet ei paljon paina. Ei nää ole missikisat eikä
Marinin osaaminenkaan ole vielä testattu,
mutta vaihtoehtoja ei taida olla monta.
Itsepäisen Kulmunin ja yrmy Lintilän vastapainoksi tarvitaan
myös topakkuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneudet ei paljon paina. Ei nää ole missikisat eikä
Marinin osaaminenkaan ole vielä testattu,
mutta vaihtoehtoja ei taida olla monta.
Itsepäisen Kulmunin ja yrmy Lintilän vastapainoksi tarvitaan
myös topakkuutta.Marinin osaaminen on testattu, hän tuurasi menestyksekkäästi Rinnettä tämän pitkän sairausloman ajan ja on ollut ministerin vaativassa tehtävässä. Saattaa käydä niin, että kaikkien hallituspuolueiden puheenjohtajat ovat naisia.
Kauneus ei ole este pääministerinä toimimiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin osaaminen on testattu, hän tuurasi menestyksekkäästi Rinnettä tämän pitkän sairausloman ajan ja on ollut ministerin vaativassa tehtävässä. Saattaa käydä niin, että kaikkien hallituspuolueiden puheenjohtajat ovat naisia.
Kauneus ei ole este pääministerinä toimimiseen.Marin tuurasi Rinnettä SDP:n puheenjohtajan tehtävässä ja se oli edellisen hallituksen aikana. Ei Rinne ollut silloin siis ministeri. Marin oli varapuheenjohtaja.
Liikenne- tai muun ministerin tehtävä ei ole niin vaativa, koska ministeriöitten virkamiehethän on ne asiantuntijat, jotka asioita valmistelee osaltaan.
Pääministerin on päätettävä ja ajateltava itse asiantuntijakaartistaan huolimatta
ja johdettava koko hallitusta.
Edellinen liikenneministeri oli Berner, ei siihen paljon tarvita siis,
mutta Sipilä kai kehitti ne "suurenmoiset" ideat, joita Berner yritti viedä eteenpäin
ja veikin - suunta vain oli väärä - metsään meni.
- Anonyymi
Juuri tv-uutisten kuvassa näkyi miten Marin inhoaa Lindtmania. En tiedä onko inho syntynyt siitä, että L ilmoittautui PM-halukkaaksi.
Ilmeisesti L ilmoittautui sen takia ettei puoluetta vietäisi enemmän kommunistien suuntaan.- Anonyymi
Hahhah. Kommunismin suuntaan ? ! Olet täysin tippunut politiikan kärryiltä,
jos olet koskaan niillä ollutkaan.
- Anonyymi
En osaa juuri muuta sanoa, olen kuitenkin onnitellut itseäni etten SDP ansaan ole mennyt äänestämällä. Rupusakkia.
- Anonyymi
Rikkaitten rikastuttaja ja ystävä, suuryritysten sätkynukke Orpo ei ole kaikkien mieleen eikä Keskustankaan kierot. Rehdeillä ihmisillä on onneksi vaihtoehto
eikä se ole persutkaan. - Anonyymi
Sylttutehdas.
Päivällä Sipilä, kera Lohen toitottivat puolueen äänenkannattajassa, Suomenmaassa, ettei heillä ole oikein mitään tekemistä operaatio Rinteen kanssa.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskustan-sipila-ja-lohi-demokraatille-emme-ole-edistaneet-aktiivisesti-rinteen-eroa--34se-on-vale34-6.3.562005.2dc0aa89ce
Niinno, Iltalehti oli saanut käsiinsä materiaalia asiasta:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/604d5454-52f8-43f6-8ca2-443fa26e331f
Olikin aika oletettava asia. Politiikka nyt on tollasta, paree ottaa viihteenä.
=DW=- Anonyymi
Jes, hyvä =DW= hyvä sinä
- Anonyymi
Eipä kauan kestänyt kun Sipilän ja Kepun kieroilut tuli julki. Hyvä.
Mikä saavutettu hyöty Rinteen syrjäyttämisestä on ?
Sekö, että saatiin suosittu puoluejohtaja ja pääministeri pois palliltaan
ja heikompi ja kokemattomampi tilalle, että Kepu voi ajaa paremmin
omia etujaan ?
Halla-aho paljasti oman strategiansa, lusmuilun muitten siivellä.
Kertoi, että persut ei ole menossa mihinkään hallitukseen,
jolla on eri ohjelma kuin persuilla,
koska persut haluaa ajaa äänestäjiensä asiaa.
Onko persujen äänestäjät aina vaan niin tyhmiä,
ettei ne ymmärrä,
että oppositiosta ei ajetaan mitään asiaa.
Siellä nostetaan vain hyvää liksaa ja nautitaan
3,5 miljoonan puoluetukea,
jolla voi elää mukavasti ja rahoittaa propagandaansa.
Puoluetuesta ei tarvitse tehdä tiliä kenellekään
mihin se on käytetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386