Otatko Jouluna kännin?

Anonyymi

Itse raapaisen jo perjantaina 20. päivä ja kippoa aina uuteenvuoteen asti! Aah ei malta odottaa! Juomingit, ja savukkeet tottakai, on jo valmiina viskiä, vodkaa, viiniä, paljon erilaisia oluita, useita eri lonkeroita heti aamuksi pahempaa rabbelia varten! Syömingit täytyy vielä hankkia. Ainakin kaksi kinkkua, toinen UV:lle!

Lapsille on luvassa tuttu kettukarkkipussi mieheen, saavat namit sitten jouluaattona jotta pysyvät hiljaa. Vaimolle pitäisi jotain vielä keksiä, huh!

Napsaa jo nyt suuta aika tavalla... Kolme pitkää viikkoa pitäisi sinnitellä, ei meinaa millään jaksaa!

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kevyttä tissuttelua koko viiikko.

    • Anonyymi

      On toi kanssa kun joutuu odottaan jotain ryyppäämistä.Rahat menee ja tulee ongelmia.

      • Anonyymi

        Aloitus on provo. Tyhmempikin huomaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on provo. Tyhmempikin huomaa...

        Provo tai ei, pässejä piisaa. - Nm. Joittenkin todellisuus


    • Anonyymi

      Tuskin otan jouluna sen kummempia kännejä, hieman viiniä ruuan kanssa ja saunomisen yhteydessä saunaolutta tölkki tai pari, ellen osta jotain erikoisempaa olutta pullollisen.
      Alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma, käytän hyvin kohtuullisesti, vaikka kotona onkin alkoholia varastoissa. Saatamme avata vaimoni kanssa jonkun vanhan likööripullon varastoistamme ja nautimme siitä muutaman lasillisen joulun aikana.
      Muutenkin meillä on hyvin maltillinen joulu, toki hyvää ruokaa, mutta ei mitään joulustressiä, joulu saa tulla jolkottaa, me eletään vaan siinä mukana rauhallisesti.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Avaamaton mäyris kaapissa -ollut jo yli puol vuotta. En koe tarvetta edes saunakaljoitteluun. Ei ole suu tuohesta eli otan jos tarjotaan mutta kohtuudella. Kännissä en ole koskaan ollut - edes "huppelissa".


    • Anonyymi

      Jouluaatto on suomen väkivaltaisin päivä ja just sen takia kun ryypätään.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan! Meillä ei ole kotona silloin minkäänlaisia kännäämisiä.
      Joulu on ainoita juhlia, joihin köyhä voi panostaa ja se on ennenkaikkea lasten juhla! Miksi kännääminen edes yhdistetään köyhiin? Voi luoja.
      Mutta ap, pidä toki yllä stereotypioita ja vihaa.

      • Anonyymi

        Ei Joulu ole Joulu ilman känniä.


    • Anonyymi

      Annan lapsilleni selvän joulun. Isi ei ryyppää jouluna

    • Anonyymi

      23 - 27.12 paikallisten juomien hillittyä höpöstelyä.
      Syömisistä en tiedä muuta kuin sen, ettei uunissa paistettua kinkkua ole pöydässä.
      Syödään sitä mitä saadaan.

    • Sukuloimassa sillo. otan kännin nyt kolmen viikon kärvistelyn jälkeen. Joulukännit? hmmm..jossain määrin ikävuosina 18-23vee..tarjottiin hyvin usein hehkuviiniä..kitsaammat punaviiniglögiä. Joissain paikoissa kummatkin terästettiin vodkalla..dry vodkalla tai koskenkorvavodkalla. siihen perusviinit ja vahvat jouluoluet..oli joulutunnelma niin kiva. Nythän tommoset ei määrälliseti merrkkaa mitään mutta silloin nuorena. Nuorena se vitsa on väännettävä. Juu.

    • Anonyymi

      Varmana juon kaljaa. Yksin kotona jouluna joten juon kaljaa, poljen kuntopyörää ensin ja pelaan pleikkaria siinä sitten kaljan juonnin kanssa Ei sitä ole perhettä eikä kavereita joten yksin olen joten kaljaa pitää ostaa sitten jo hyvissä ajoin.

      • Anonyymi

        Oikein. Joulu kuuluu viettää juovuksissa (jouluperinne).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Joulu kuuluu viettää juovuksissa (jouluperinne).

        No sehän kuuluu kirjoittaa Juolu. Juoluperinne.


    • Anonyymi

      Sinä kommentoit aivan oikean nimisellä palstalla. - Nm. Todella köyhää

    • Anonyymi

      Ruoan kanssa väkevää olutta, ostin kaksi tölkkiä.
      Siksihän joulu väsyttää kun ajatus että jotain kuuluu tehdä, joskus ihan toisinkin, miksei. Ainakin tammikuu ilman mitään.

    • Anonyymi

      Aloittalla on pahin mahdollinen ajatus että aloittaa ryyppäämisen 20pv ni mikäs siinä joulussa niin ahdistaa ja muutenkin joku 10 päivää ryypätä ei ymmärrä.Ei oma moraali-holismia

      • Anonyymi

        Mitä se sinua raivoraitista haittaa jos otan kovan kännin joulupyhinä? 10 päivää on ihan normi putki jouluna moni muukin ottaa kippoa ja oikein odottaa h-hetkeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua raivoraitista haittaa jos otan kovan kännin joulupyhinä? 10 päivää on ihan normi putki jouluna moni muukin ottaa kippoa ja oikein odottaa h-hetkeä!

        Kommentoin eri kirjoittajana, että kova kännääminen aiheuttaa usein järjestyshäiriöitä ja yleistä turvattomuutta. Poliisin, terveydenhuollon (ja lastensuojelun) resurssit kuormittuvat, jolloin muita tehtäviä voi jäädä hoitamatta tai ainakin huonommalle hoidolle. Verovaroja voisi käyttää hyödyllisemmin vaikkapa pyörävarkaiden jahtaamiseen, mutta kännääjät pakottavat kohdistamaan työaikaa toilailuihinsa.

        Itse en harrasta kännäämistä ollenkaan, joten mieliala on keskimäärin korkeammalla. Yksin asuvana saatan kyllä käydä huvikseni oluella milloin vain, mutta en suunnittele sellaista etukäteen, vaan lähden, jos siltä tuntuu ja rahaa on. Yleensä ei tunnu siltä, kun on muuta kiinnostavaa tekemistä, ja rahalle olisi muutakin käyttöä. Uudenvuodenaattona houkutus on suurimmillaan, kun alkoholia nauttineena tulitteiden räjähdykset eivät käy hermoon niin pahasti.

        Joulua en edes vietä, vaikka se perinteinen pakanoiden juhla onkin. Kristittyjen siihen päälleliimaama "Jeesuksen syntymäpäivä" pyrkii saamaan keskitalven juhlapäivän uskonnolliseksi ja häivyttämään oikean joulun. (Oikeastihan eivät tiedä edes kuukautta, jolloin tyyppi olisi syntynyt.) Vakaumuksellista estettä joulunvietolle ei siis ole, mutta kukinhan tekee sitä, mikä sattuu itseä kiinnostamaan.

        Pitkäaikatyötön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin eri kirjoittajana, että kova kännääminen aiheuttaa usein järjestyshäiriöitä ja yleistä turvattomuutta. Poliisin, terveydenhuollon (ja lastensuojelun) resurssit kuormittuvat, jolloin muita tehtäviä voi jäädä hoitamatta tai ainakin huonommalle hoidolle. Verovaroja voisi käyttää hyödyllisemmin vaikkapa pyörävarkaiden jahtaamiseen, mutta kännääjät pakottavat kohdistamaan työaikaa toilailuihinsa.

        Itse en harrasta kännäämistä ollenkaan, joten mieliala on keskimäärin korkeammalla. Yksin asuvana saatan kyllä käydä huvikseni oluella milloin vain, mutta en suunnittele sellaista etukäteen, vaan lähden, jos siltä tuntuu ja rahaa on. Yleensä ei tunnu siltä, kun on muuta kiinnostavaa tekemistä, ja rahalle olisi muutakin käyttöä. Uudenvuodenaattona houkutus on suurimmillaan, kun alkoholia nauttineena tulitteiden räjähdykset eivät käy hermoon niin pahasti.

        Joulua en edes vietä, vaikka se perinteinen pakanoiden juhla onkin. Kristittyjen siihen päälleliimaama "Jeesuksen syntymäpäivä" pyrkii saamaan keskitalven juhlapäivän uskonnolliseksi ja häivyttämään oikean joulun. (Oikeastihan eivät tiedä edes kuukautta, jolloin tyyppi olisi syntynyt.) Vakaumuksellista estettä joulunvietolle ei siis ole, mutta kukinhan tekee sitä, mikä sattuu itseä kiinnostamaan.

        Pitkäaikatyötön

        Taidat olla niitä mielensäpahoittajia. Harmittaa aina kaikki muiden ihmisten tekeminen, milloin juhliminen, milloin joulu milloin raketit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla niitä mielensäpahoittajia. Harmittaa aina kaikki muiden ihmisten tekeminen, milloin juhliminen, milloin joulu milloin raketit...

        Ei minua muuten harmita toisten elämät, mutta toisinaan ne häiritsevät omaani, kuten uutenavuotena. Ja välillä täytyy soitella hätäkeskukseen kadulla ketarat ojossa makaavista & housuunsa virtsanneista, kun ovat ihan avuttomassa tilassa.

        Joulu ei häiritse lainkaan, mistä sellaista sait päähäsi?

        Pitkäaikatyötön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua muuten harmita toisten elämät, mutta toisinaan ne häiritsevät omaani, kuten uutenavuotena. Ja välillä täytyy soitella hätäkeskukseen kadulla ketarat ojossa makaavista & housuunsa virtsanneista, kun ovat ihan avuttomassa tilassa.

        Joulu ei häiritse lainkaan, mistä sellaista sait päähäsi?

        Pitkäaikatyötön

        No mikä tuo naurettava vuodatus oli siitä kuinka Kristitty Joulu on väärä Joulu. Eiköhän kukin päätä ihan itse kuinka Jouluansa viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä tuo naurettava vuodatus oli siitä kuinka Kristitty Joulu on väärä Joulu. Eiköhän kukin päätä ihan itse kuinka Jouluansa viettää.

        Sinulle on varmaankin ikävää, kun uskomuksesi osoitetaan valheiksi. Varsinkin kristityillä on suuri tarve heittäytyä marttyyreiksi kerjäämään sääliä vainoamisen vuoksi. Kristittyjen todistaminen pahantekijöiksi romuttaa tämän marttyyriharhan, mikä tuntuu sitten erityisen ikävältä. Lyhyen kappaleen nimeäminen vuodatukseksi paljasti tämän.

        Kirjoitin samassa yhteydessä myös tämän: "Vakaumuksellista estettä joulunvietolle ei siis ole, mutta kukinhan tekee sitä, mikä sattuu itseä kiinnostamaan." Kristityt saavat siis ihan rauhassa olla viettävinään jotain syntymäpäivää ja levittää sitä koskevia valheitaan. Me muut saamme tuoda esiin myös totuuden.

        Pitkäaikatyötön


    • Anonyymi

      No huh huh, noinko kovasti joku ikivanha joulun syntytarina aloittajaa ahdistaa että pitää hukuttautua päihteisiin?
      Joulunvietto on varmaan ihan terveellinen tapa katkaista talven pimeyttä, syödä itsensä ähkyyn hyvässä seurassa ja nukkua pois elämän piinaviikkojen univelat, ihan vaan itsekseen:)
      Koska en ole mikään itämaan tietäjä, en jakele minkäänlaisia lahjuksia kenellekään joka tulee omillaankin toimeen, mutta köyhille annan leskenroponi käytettäväksi elämää ylläpitäviin hankkeisiin kuten ruokaan.
      Jos satun pyrstötähden näkemään, sitä lähde seuraamaan ja päädyn varmasti Muumimaahan. Ne otukset taitavat olla talviunillaan?
      Mutta joululaulun sanoin: oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen, niin äkkiä päästäisiin väkijuomien suurkuluttajista, maksan soittaessa sitä viimeistä virttä.

    • Anonyymi

      Meillä oli aikoinaan tosi hauskat naapurit, jotka kännäsi jouluna(kin) ja oli tosi hupaisia tapauksia sitten aina joulun jälkeen kerrottavana tai katseltavana. Milloin oli saatu turpaan oikein kunnolla tai kaaduttu kunnon hypnoosissa vasten kaarnaista kaupunkilehmusta raastaen naamarustingilla ne kaarnat.
      Joskus naapureiden riemuksi he lähtivät sukuloimaan Turkuun ja me naapurit saatiin viettää silloin rauhallinen joulu. Turusta kotiutui sitten monenkirjava joukko joulun jälkeen. Oli mustelmia ja melkoisen ruvella naamat. Eivät oppineet mitään, joka joulu sama juttu!

      • Anonyymi

        Todellinen suomalainen tollikko. Mitä hauskaa on ihmisten tyhmyydessä? - Nm. Vahingonilo on vinoa iloa


    • Anonyymi

      Heh vuodessa on 365 päivää niin miks ihmeessä sellaisetkin ihmiset just sillon, prkl mitä riitoja tulee kun tunteet pinnassa.

    • Anonyymi

      Ei ymmärrä ihmisten ajatustenkulkua kun joulu ahdistaa niin paljon että täytyy ryypätä. Kyllähän nyt aaton pystyy ja joulupäivän selvinpäin ni mikäpäs siinä jos tapaninpäivänä hörppii.
      Jukiliste mitkä asetelmat että joulupäivänä krapuloissa.Aloittajan tyyliin että ryyppää 10päivää niin entäs sitten kun ryyppyputki loppuu ei ei kiinnosta päihdeongelmaisen tarinat.

      • Anonyymi

        Olot saattavat olla aika tukalat tammikuun ekalla viikolla?


    • Anonyymi

      En juo ja olen kiitollinen,että aikuiset lapseni eivät käytä mitään päihteitä. Monen poliitikon lapsi on vetänyt huumeita. Kiitän Jumalaa,että vaikka olen köyhä,lapset olen osannut ohjata oikein. Ovat hyväkäytöksisiä ja raittiita. Em ymmärrä mitä hienoa olisi juoda viikkoka putkeen. Maksa ei varmaan kestä aloittajalla tai haima myöskään.

    • Anonyymi

      Teinkin tästä lastensuojeluun ilmoituksen...

      • Anonyymi

        Kyylälle tiedoksi: alkoholinkäyttö ei ole kiellettyä vaikka lapsia olisikin.

        ps. pidä jatkossa huoli vaan omista asioistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyylälle tiedoksi: alkoholinkäyttö ei ole kiellettyä vaikka lapsia olisikin.

        ps. pidä jatkossa huoli vaan omista asioistasi.

        Jos lapsistaan välittää vähääkään, jättää käyttämiset niihin kohtiin, kun voi tehdä sen niin, etteivät he näe. Miksi pilaat heidän joulunsa? Siksikö, että olet se kaikista isoin, kehittymätön kakara. - Nm. Revi siitä - jos osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyylälle tiedoksi: alkoholinkäyttö ei ole kiellettyä vaikka lapsia olisikin.

        ps. pidä jatkossa huoli vaan omista asioistasi.

        Minä pidän lasten puokra,sillä eivät ne itse pysty pitämään puoliaan,edes juoppovanhempiaan kohtaan. Soitan jatkossakin sossuun ja poliisiin,jos tiedän aikuisten juovan lasten ollessa kotona. Että kyylä olen ja sinä et sitä estä! Nimettömänä olen tehnyt paljon ilmoituksua ja en yhtään aiheetonta. Sellainen vanhempi ei rakasta lastaan,jos juo ja pilaa lapsensa ainutlaatuisen lapsuuden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän lasten puokra,sillä eivät ne itse pysty pitämään puoliaan,edes juoppovanhempiaan kohtaan. Soitan jatkossakin sossuun ja poliisiin,jos tiedän aikuisten juovan lasten ollessa kotona. Että kyylä olen ja sinä et sitä estä! Nimettömänä olen tehnyt paljon ilmoituksua ja en yhtään aiheetonta. Sellainen vanhempi ei rakasta lastaan,jos juo ja pilaa lapsensa ainutlaatuisen lapsuuden!

        Tuollaiset toisten perheiden asioihin puuttujat on kyllä pahimpia kyttääjiä joita tiedän! Toisten alkoholinkäyttö ei sinulle kyllä mitenkään kuulu oli lapsia tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset toisten perheiden asioihin puuttujat on kyllä pahimpia kyttääjiä joita tiedän! Toisten alkoholinkäyttö ei sinulle kyllä mitenkään kuulu oli lapsia tai ei.

        Kyllä kuuluu, on kansalaisvelvollisuus huolehtia kaikkien lapsista, jos huomaa, että heillä on hätä eivätkä kotiolot ole lapselle soveliaat. Se on vieraan aikuisen tehtävä, koska lapsi ei siihen vielä kykene ja huoltaja, ns. aikuinen ei halua toimia lapsen parhaaksi. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuuluu, on kansalaisvelvollisuus huolehtia kaikkien lapsista, jos huomaa, että heillä on hätä eivätkä kotiolot ole lapselle soveliaat. Se on vieraan aikuisen tehtävä, koska lapsi ei siihen vielä kykene ja huoltaja, ns. aikuinen ei halua toimia lapsen parhaaksi. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

        Edelleenkään ei kuulu millekkään vieraalle kyylälle toisten perheiden aikuisten asiat kuten alkoholinkäyttö. Ei sitten pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän lasten puokra,sillä eivät ne itse pysty pitämään puoliaan,edes juoppovanhempiaan kohtaan. Soitan jatkossakin sossuun ja poliisiin,jos tiedän aikuisten juovan lasten ollessa kotona. Että kyylä olen ja sinä et sitä estä! Nimettömänä olen tehnyt paljon ilmoituksua ja en yhtään aiheetonta. Sellainen vanhempi ei rakasta lastaan,jos juo ja pilaa lapsensa ainutlaatuisen lapsuuden!

        Jos osataan hienosti ottaa ruoan yhteydessä, ei tuota ongelmaa.
        Periaatteena kuuluu olla, jos yksikin loukkaantuu, ei oteta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään ei kuulu millekkään vieraalle kyylälle toisten perheiden aikuisten asiat kuten alkoholinkäyttö. Ei sitten pätkääkään.

        Olet väärässä ja jotain olennaista elämästä on jäänyt väliin. Kannattaisiko kännätä vähemmän? Aivosuluja säästyisi tärkeämpiin aiheisiin. - Nm. Tutki tarkemmin


    • Anonyymi

      Pahin mahdollinen juttu lapselle on se kun jouluna vanhemmat ovat kännissä. Millä rahoilla aloittaja ylipäätänsä kustantaa 10päivän ryyppyputken. Pahoja tuollaiset putket kropalle.
      Ei aloituksen tarvi välttämättä trolli olla.-idiootteja löytyy.

      • Anonyymi

        Tänä jouluna vois kännit vetää, jos haluaisi kun lapsikin on täysikäinen ja muuttanut tyttöystävån kanssa omaan kotiin. Aiemmin ei olisi sitä tehnyt kpska om aivan pers..stä jos lapset joutuu viettämään joulua humalaisten kanssa. Kuka nyt sellaista omille lapsilleen tahtoisi.

        Ei kyllä ole tarvetta nyttenkään, minusta joulu ei ole juopottelujuhla.


      • Anonyymi

        Älä liioittele! Monessa perheessä aikuiset vanhemmat ottavat kuppia. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ja mistä sinä tiedät juoko vaimo vai pelkästään minä.


      • Anonyymi

        Käyttää perheen talousrahat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä liioittele! Monessa perheessä aikuiset vanhemmat ottavat kuppia. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ja mistä sinä tiedät juoko vaimo vai pelkästään minä.

        Asioilla on eroa. On aivan eri asia käyttää alkoholia sivistyneen ihmisen tavoin eli humaltumatta, kuin vetää pershkännit lastensa nähden ja örveltää heiltä joulu ja muutkin juhlat piloille. - Nm. Traumatisoivaa touhua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä liioittele! Monessa perheessä aikuiset vanhemmat ottavat kuppia. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ja mistä sinä tiedät juoko vaimo vai pelkästään minä.

        Niin ottaa moni kuppia. Suomessa on niin paljon alkoholisoituneita, ettei edes lapsen/lasten takia saa oltua jouluakaan selvinpäin.

        Ruotsista voisi ottaa edes senverran mallia että lapsella tulisi aina olla vähintään yksi aikuinen paikalla, joka on selvinpäin, tai muuten lapset huostaanotetaan.


    • Anonyymi

      Juu ihmiset menee sukuloimaan ja ryypätään ....sitten haulikot paukkuu. Idiootti käyttää alkoholia joulun jonkun prkl 10päivän putki.

    • Suvussa oli tapana. No josterästetty hehkuviiniglökii ni alkaa näkee niitä tonttuja.

    • Anonyymi

      Vajaa kaksi viikkoa h-hetkeen!

    • Anonyymi

      ALKOHOLISTIT EI PYSTY EDES JOULUNA OLLA SELVÄNÄ. INHOTTAA,ETTÄ SELLAISET TEHNEET LAPSIA.

    • Anonyymi

      Mietippä sitä jos jouluna tekee ryypätä perheen piirissä että onkin viimeinen yhteinen joulu...
      ei helvata että ryypätä jouluna.

    • Anonyymi

      Ei ole köyhällä rahaa juopotella. Hyvä jos pari maksalaatikkoa on varaa ostaa.

    • Anonyymi

      Klassinen esimerkki aloitus kuinka joulunvieton solmuun niin juo justiin 10 päivää putkeen etteikö jotain sanomista tule tai teloo itteensä, polttaa perseen kiukaaseen. Turha mitään kieltää kun kyllä poliisilla tilastoja. Juu hörppikää vaan niin voi olla viimeinen joulu perhakokoonpanolla.
      Se ihan eri asia jos joulusauna ja kylmää olutta tai sahtia. Lapset mennyt nukkuun niin pariskunta maistelee viiniä tai terästettyä glögiä.

    • Anonyymi

      Otan kännin myös jouluna, tässä hölmöjen maassa ei selvänä viitsi edes olla.

    • Anonyymi

      Enää viikko!! Täytyy kyllä myöntää että napsaa jo varsin ankarasti suuta!

    • Anonyymi

      Alkoholismi on paha sairaus

    • Anonyymi

      Otan vettä ja pyhälisät...

    • Anonyymi

      Pidän kotisulkeiset kotipiirissä. evp vääpeli.

    • Anonyymi

      Huomenna lähtee!!! Aloitan parilla miedolla ja siirryn suoraan viskiin!

      Ahhh. Tänään olikin tämän vuoden viimeinen selväpäivä ja selvinpäin seuraavaksi vasta ensivuonna!

      Päivittelen tänne sitten Joulun kuulumisia jos muistan!

      • Anonyymi

        Älä vaivaidu, ketään ei kiinnosta. Myös muistillesi voit sanoa hyvästit, tilasta tulee yhtenä ei niin kauniina päivänä pysyvä. - Nm. Harmaa aivosolu


    • Anonyymi

      Kyllä jotakin sitten lapsettaa.. ketä kiinnostaa joku toisen ryypiskely.

    • Anonyymi

      Aloitin jo, suu napsaa, huomenna lisää.

    • Anonyymi

      En ota jouluna känniä! Toki juon olutta jouluaattona saunomisen yhteydessä, mutta en humaltuakseni. Viiniä juon lasillisen tai pari jouluaattona aterioinnin yhteydessä. Osoittaa vaan sivistymättömyyttä juoda itsensä humalaan! Vaan sitähän köyhillä riittää, sivistymättömyyttä.

      • Anonyymi

        Kyllähän saunomisen yhteydessä voi olusia ottaa toki.


    • Anonyymi

      Nyt se on sitten alotettu! Känni päälle, kaikki päälle! Ensimmäinen Sandels sihautettu auki!

      Nyt nautitaan!

      • Anonyymi

        Kallista kaljaa ite haen halvinta pyörällä ajan vaikka kilometrejä. Halvemman kaljan perässä. Nyt 10nes lidlin kalja menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallista kaljaa ite haen halvinta pyörällä ajan vaikka kilometrejä. Halvemman kaljan perässä. Nyt 10nes lidlin kalja menossa

        Lidl olut kotimaista ihan juotavaa.


    • Anonyymi

      Ite jo juonu 1litran kossua nami nami vähän tuli yrjöööö mut lisää lisää.

    • Anonyymi

      36 olutta eilen ja tänään 24pack otan viikon.

    • Anonyymi

      Otan varmana kaljaa. Voitin pitkävedosta melkeen 500 euroa. Laiton 5 kohdetta jossa neljässä oli kaksi merkkiä ja onnistuin 32 euroa maksoi. Onneksi norwich hävisi, siinä oli pelkästään vierasvoitto. Sitten oli everton peli tasuri, neftehimik tasuri, southampton voitto, sheffield u voitto. Neftehimik tasoitti viimeisellä minuutilla. Oli siinä risti ja kakkonen että kävi tuuri.

    • Anonyymi

      Aloitus on tosi hyvin kirjoitettu. Kaikki ainekset kiihdytykseen. "Lapsille kettukarkkia ja vaimolle jotakin"- tyyliin. Loistava juoksutus kirjoitukselle. Joku epäilee provoa, ehkä, mutta hyvä!
      Jouluja!

      • Anonyymi

        Ei tarvi olla provo että jouluna ryypätään.


    • Anonyymi

      Aamun 4.s kahvikuppi menosssa... Eihän tätä kestä selvin päin... Talon ainut le coq tai mikä lie kalja on varattu aaton saunaan. Se napasen ja siirryn ilta TV:n pariin. En kotimaisia katso. Jotain ulkomaista hömppää - tai sitten otan kirjan ja luen sitä. Eipä kukaan pakota mitään tekemään. Voisi vaikka lähteä kylille katsoon josko jollakin "jouluiloa" ... Ilimosta se riippuu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe