KR vastaa:MIKSI LAINKIIVAILIJAT EIVÄT NÄÄNNY LAIN TAAKAN ALLE?

Anonyymi

1933/-38 1 Timoteus kirje
1:8 Mutta me tiedämme,
että laki on hyvä,
kun sitä lain mukaisesti käytetään
1:9 ja tiedetään,
että lakia ei ole pantu vanhurskaalle,
vaan laittomille
ja niskoitteleville,
jumalattomille
ja syntisille,
epähurskaille
ja epäpyhille,
isänsä tappajille
ja äitinsä tappajille,
murhamiehille,
1:10 haureellisille,
miehimyksille,
ihmiskauppiaille,
valhettelijoille,
valapattoisille
ja kaikelle muulle,
mikä on tervettä oppia vastaan -
1:11 autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumin mukaisesti,
joka on minulle uskottu.
1:12 Minä kiitän häntä,
joka minulle on voimaa antanut,
Kristusta Jeesusta,
meidän Herraamme,
siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi
ja asetti palvelukseensa
1:13 minut,
entisen pilkkaajan
ja vainoojan
ja väkivallantekijän.
Mutta minä sain laupeuden,
koska olin tehnyt sitä tietämättömänä,
epäuskossa;
1:14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas,
vaikuttaen uskoa
ja rakkautta,
joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
1:15 Varma on se sana
ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen,
että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan,
joista minä olen suurin.
1:16 Mutta sentähden minä sain laupeuden,
että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä,
esikuvaksi niille,
jotka tulevat uskomaan häneen,
itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.

1:17 Mutta iankaikkiselle kuninkaalle,
katoamattomalle,
näkymättömälle,
ainoalle Jumalalle, kunnia
ja kirkkaus aina
ja iankaikkisesti!
Amen.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1:8 Mutta me tiedämme,
      että laki on hyvä,
      kun sitä lain mukaisesti käytetään
      1:9 ja tiedetään,
      että lakia ei ole pantu vanhurskaalle,
      vaan laittomille
      ja niskoitteleville,
      jumalattomille
      ja syntisille,
      epähurskaille
      ja epäpyhille,
      isänsä tappajille
      ja äitinsä tappajille,
      murhamiehille,
      1:10 haureellisille,
      miehimyksille,
      ihmiskauppiaille,
      valhettelijoille,
      valapattoisille
      ja kaikelle muulle,
      mikä on tervettä oppia vastaan -
      1:11 autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumin mukaisesti,
      joka on minulle uskottu.
      1:12 Minä kiitän häntä,
      joka minulle on voimaa antanut,
      Kristusta Jeesusta,
      meidän Herraamme,
      siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi
      ja asetti palvelukseensa
      1:13 minut,
      entisen pilkkaajan
      ja vainoojan
      ja väkivallantekijän.
      Mutta minä sain laupeuden,
      koska olin tehnyt sitä tietämättömänä,
      epäuskossa;
      1:14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas,
      vaikuttaen uskoa
      ja rakkautta,
      joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
      1:15 Varma on se sana
      ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen,
      että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan,
      joista minä olen suurin.
      1:16 Mutta sentähden minä sain laupeuden,
      että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä,
      esikuvaksi niille,
      jotka tulevat uskomaan häneen,
      itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.

1:17 Mutta iankaikkiselle kuninkaalle,
      katoamattomalle,
      näkymättömälle,
      ainoalle Jumalalle, kunnia
      ja kirkkaus aina
      ja iankaikkisesti!
      Amen.

• Anonyymi

Biblia 1776 on kaikista Raamatunkäännöksistä selkokielisin, vain luvut ovat vähän
        siis neljä kuudettakymmenettä on 54, eli jälkimmäisestä miinus yksi ja ensimmäisen eteen.
        se ei ole niin erittäin vanha, että siitä tulisi ylpeäksi sen luvusta, ajatellen, että muilla ei ole kuin puolet minun Jumalan Sanan potentiaalisuudesta, eli mahdollisuudesta, sillä mitä parhain Raamatun käännös on käytössä omalla kohdallaan, niin sitå enemmän Herra Jumala sitä käyttää

Koska Jumala haluaa auttaa ihmisiä parhaalla kirjoituksellaan, mikä LuomaKunnassa on, niin HerraJumala haluaa ylijärjellisesti muuttaa Sanaansa, eli Pyhiä nKirjoituksia joka ikinen aika, kun se on tarpeen. mutta mitä vähemmän suurempi käännös, on kyseessä, niin sitä vähemmän Herra sitä muuttaa, eli käyttää työssään.
        jokainen Jumalan Sanan kohta muuttuu aina, kun tarve niin vaatii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biblia 1776 on kaikista Raamatunkäännöksistä selkokielisin, vain luvut ovat vähän
        siis neljä kuudettakymmenettä on 54, eli jälkimmäisestä miinus yksi ja ensimmäisen eteen.
        se ei ole niin erittäin vanha, että siitä tulisi ylpeäksi sen luvusta, ajatellen, että muilla ei ole kuin puolet minun Jumalan Sanan potentiaalisuudesta, eli mahdollisuudesta, sillä mitä parhain Raamatun käännös on käytössä omalla kohdallaan, niin sitå enemmän Herra Jumala sitä käyttää

Koska Jumala haluaa auttaa ihmisiä parhaalla kirjoituksellaan, mikä LuomaKunnassa on, niin HerraJumala haluaa ylijärjellisesti muuttaa Sanaansa, eli Pyhiä nKirjoituksia joka ikinen aika, kun se on tarpeen. mutta mitä vähemmän suurempi käännös, on kyseessä, niin sitä vähemmän Herra sitä muuttaa, eli käyttää työssään.
        jokainen Jumalan Sanan kohta muuttuu aina, kun tarve niin vaatii.

Raamatun muinaisuus auttaa todellakin uskomaan ja pitämään Herraa muinaisena,
        Raamatun selkokielisyys sekä itselleen, että muille, muut ja itse,
        Nöyryys, kun ei pidä itseään minään käännös-eksperttinä
        Raamatun oikein käännettävyys
        1600 ja 1500 luvun käännöksiä ei voi ostaa
        älkäämme käyttäkö montaa Raamatunkäännöstä rinnakkain, vain yksi on tarpeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun muinaisuus auttaa todellakin uskomaan ja pitämään Herraa muinaisena,
        Raamatun selkokielisyys sekä itselleen, että muille, muut ja itse,
        Nöyryys, kun ei pidä itseään minään käännös-eksperttinä
        Raamatun oikein käännettävyys
        1600 ja 1500 luvun käännöksiä ei voi ostaa
        älkäämme käyttäkö montaa Raamatunkäännöstä rinnakkain, vain yksi on tarpeen

33/38 käännöksestä on poistettu kaikista hyvin tärkeä Raamatun kohta, jossa lukee:

36. Ja kuin he tiellä vaelsivat, tulivat he veden tykö, ja kamaripalvelia sanoi: katso, tässä on vesi: mikä estää minua kastamasta?
        37. Mutta Philippus sanoi: jos sinä kaikesta sydämestä uskot, niin tapahtukoon. Hän vastasi ja sanoi: minä uskon Jesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi.

• Anonyymi

tämä puuttuu 33/38 käännöksestä samoin osa Apt.teot 8-luvusta

43. Jos kätes on sinulle pahennukseksi, niin hakkaa se pois: parempi on sinun käsipuolena elämään mennä, kuin jos sinulla olis kaksi kättä ja menisit helvettiin, sammumattomaan tuleen,
        44. Jossa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
        45. Ja jos jalkas on sinulle pahennukseksi, hakkaa se pois: parempi on sinulle, että ontuvana elämään menet, kuin jos sinulla olis kaksi jalkaa ja heitettäisiin helvettiin, sammumattomaan tuleen,
        46. Jossa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
        47. Ja jos silmäs on sinulle pahennukseksi, niin heitä se pois: parempi on sinun silmäpuolena Jumalan valtakuntaan sisälle mennä, kuin jos sinulla olis kaksi silmää ja heitettäisiin helvetin tuleen,
        48. Jossa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
        49. Sillä kaikki pitää tulella suolattaman, ja jokainen uhri pitää suolalla suolattaman.

49-jae ei ole ollenkaan sidoksissa aikaisempiin kohtiin tuossa.

ja nuo kohdat OVAT evankeliumia.
        ja ne kertovat Helvettin kauhuista. (missään muissa Raamatun kohdissa ei kerrota kerralla sen kauhuista yhtä väkevästi. se antaa Herran pelkoa erittäin helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä puuttuu 33/38 käännöksestä samoin osa Apt.teot 8-luvusta

43. Jos kätes on sinulle pahennukseksi, niin hakkaa se pois: parempi on sinun käsipuolena elämään mennä, kuin jos sinulla olis kaksi kättä ja menisit helvettiin, sammumattomaan tuleen,
        44. Jossa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
        45. Ja jos jalkas on sinulle pahennukseksi, hakkaa se pois: parempi on sinulle, että ontuvana elämään menet, kuin jos sinulla olis kaksi jalkaa ja heitettäisiin helvettiin, sammumattomaan tuleen,
        46. Jossa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
        47. Ja jos silmäs on sinulle pahennukseksi, niin heitä se pois: parempi on sinun silmäpuolena Jumalan valtakuntaan sisälle mennä, kuin jos sinulla olis kaksi silmää ja heitettäisiin helvetin tuleen,
        48. Jossa ei heidän matonsa kuole, eikä tuli sammuteta.
        49. Sillä kaikki pitää tulella suolattaman, ja jokainen uhri pitää suolalla suolattaman.

49-jae ei ole ollenkaan sidoksissa aikaisempiin kohtiin tuossa.

ja nuo kohdat OVAT evankeliumia.
        ja ne kertovat Helvettin kauhuista. (missään muissa Raamatun kohdissa ei kerrota kerralla sen kauhuista yhtä väkevästi. se antaa Herran pelkoa erittäin helposti.

tarkoitin, että 46 ja 48 ei lue siinä raskaasti huonommassa käännöksessä (voit aina ostaa Biblian Ilonpolku.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoitin, että 46 ja 48 ei lue siinä raskaasti huonommassa käännöksessä (voit aina ostaa Biblian Ilonpolku.fi

Kuka on asettanut sinut, antti antikristuksen palvelija, Raamatun opettajaksi???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on asettanut sinut, antti antikristuksen palvelija, Raamatun opettajaksi???

ei kukaan ole profeetta omalla maallaan
        ei ole tuleva profeetta, vielä profeetta, ja on väärin hänen ennen sitä niin ajatella
        on väärin tunnustaa oma tuleva profeetta, tehtävänsä, siis se, että tulee olemaan profeetta
        ei edes Herra Jeesus ollut profeetta ennen tehtäviään, muuten Johannes kastajan työ olisi ollut turha,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe