Katsot yhden voimailuaiheisen videon, niin on heti kaikenlaisten roinarikakaroiden videoblogeja ehdotuksessa koko etusivu täynnä. Eikö vuosien tunnollinen työ kiinnosta enää ketään, vaan on trendi nykyään käyttää oikoteitä?
Mulletännekaikkihetinyt-sukupolvi.
Koko youtube täynnä kaikenlaisten harrastelijaroinareiden videoita
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se menee... hirveet myrkyt koneeseen ja oma YouTube kanava, sitten selitellään kuinka kovaa on treenattu ja kuinka kova jätkä mä oon... rakennetaan oma pikku henkilökultti(-kupla) siihen oman hormonien pöhöttämän kropan ympärille ja pikku hiljaa, vaan lisätään ja kasvatetaan kuureja ja sitten lopuksi kun terveys menee, niin veronmaksajien piikkiin korvaushoidon, yms... todellisia sankareita ja roolimalleja🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976