Kirjoittajien koulutus ja ammatti

Anonyymi

Sopisiko kertoa oma koulutus ja ammatti?

Samalla tulisi kertoa, onko ateisti vai teisti. Olisi myös kiva tietää, miten aktiivinen olet palstalla.

Minä olen professori ja minulla on kaksi tohtorin tutkintoa.

Kirjoitan harvakseltaan, mutta luen palstaa vähintään muutaman kerran joka viikko pois lukien lomamatkat.

104

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Diplomi-insinööri.

      Ateisti.

      Kirjoitan säännöllisesti muutaman kymmenen viestiä joka viikko.

    • Anonyymi

      Evoluutiobiologi.

      Ateisti.

      Kirjoitan säännöllisesti palstalla varmaan satoja viestejä per viikko.

    • Anonyymi

      Yo-merkonomi, lähinnä toiminut kirjanpitäjänä. Myös teksinkäsittelijänä.
      Ehdottomasti ateisti.
      Silloin tällöin kirjoittelen tänne.

    • Ylijumala. Kristuksen ja kolmannen taivaan ilmestyessä 2003 sain lupauksen oppisopimuskoulutuksesta ja niin Herra Sebaot eli taivaan Jumala eli Indra otti minut oppisopimuskoulutukseen, joka tähtäsi ammattiin Ylijumala eli Jumalten tuomari.
      Tietenkin olen enemmän teisti kuin ateisti.

      • Anonyymi

        Olen koko ajan arvellutkin että olet joko uskovaista esittävä trolli tai sitten täydessä psykoosissa. Kiitos että vahvistit arveluni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen koko ajan arvellutkin että olet joko uskovaista esittävä trolli tai sitten täydessä psykoosissa. Kiitos että vahvistit arveluni.

        Psykoanalyytikko.

        Ylempi korkeakoulututkinto.

        Ateisti.

        Paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen koko ajan arvellutkin että olet joko uskovaista esittävä trolli tai sitten täydessä psykoosissa. Kiitos että vahvistit arveluni.

        Jaa uskovainen, hän? Taitaa olla new ageri.


    • Anonyymi

      Fysiikan opettaja ylä-asteella.

      Ateisti.

      Kirjoitan satunnaisesti.

    • Anonyymi

      Ay-liikkeen johtohenkilö ja poliitikko.

      Ammattikoulutus.

      Ateisti.

      Kirjoitan aktiivisesti.

    • Anonyymi

      Työtön siivooja.

      Ei ammattikoulutusta.

      Kristitty.

      Kirjoitan joka päivä.

    • Anonyymi

      Peruskoulua kahdeksan vuotta ja työtön.

      Kristitty.

      Kirjoitan joka päivä.

    • Anonyymi

      Autonasentaja.

      Ateisti.

      Kirjoitan muutaman kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Lammaspaimen.

      Muslimi.

      Kirjoitan nyt.

    • Anonyymi

      Lapiomies (pistomies).

      Ammattikoulutus.

      Kristitty.

      Kirjoitan päivittäin.

    • Anonyymi

      Ydinfyysikko.

      Fysiikan tohtori.

      Ateisti.

      Kirjoitan joka päivä.

    • Anonyymi

      Nekrologi.

      Korkeampi yliopistotutkinto.

      Kristitty evankelista.

      • Anonyymi

        Rey osterrieth testi onnistuu vaikka silmät sidottuina.
        Näetkö kuviossa jeesuksen ja missä se sijaitsee.


    • Anonyymi

      Ateistit ne jaksavat joka päivä julistaa uskoaan maallisen auktoriteetin voimaan.

      Sen lisäksi valehtelevat.

    • Anonyymi

      Hypotenuusa.

      Avaruustieteilijä.

      Makroprofessori astrofysiikan laitokselta.

      Ateisti.

      Nyt ja eilen ja aina kuolemaan asti.

    • Anonyymi

      Lettutieteen maisteri, uskovainen silloin kun siitä on hyötyä.
      Muutoon paskanko väliä.
      Harvemmin kirjoittelen.

    • Anonyymi

      TYötön ,eläkeläine

      apukoulun repuutin

      ristitty

      aina julistan paitsi kun en nukumasa

    • Anonyymi

      Luonnontieteiden maisteri.

      Biologian opettaja lukiossa.

      Kirjoitan silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Maalari.

      Ammattikoulu.

      Kirjoitan usein.

      Kristitty.

      • Anonyymi

        Ihana. Tää oli ihana. Sää sius maalaat sekä uskovaisille että ateisteille. Maalarit saattavat menettää ajanoloin hajuaistinsa kemikaalualtistusten vuoksi. Provojahan nää moni on, mutta tykkään kunnon raksamiehistä. Miehistä joilla oysyy meisseli kädessä. Uskivainen olen ja nainen.


    • Anonyymi

      Maanviljelijä.

      Koneistajan tutkinto ammattikolusta.

      Kirjoitan silloin kun huvittaa.

      Ateisti.

    • Anonyymi

      Ammattiurheilija.

      Kaksoistutkinto (ylioppilas/ammattitutkinto).

      Vähän tulee kirjoiteltua, mutta enemmän luettua.

      Kristitty uskovainen.

      • Anonyymi

        Teetkö ristinmerkin ennen suoritustasi ja heiluuko risti kaulassasi maaliin tullessa.


    • Anonyymi

      Yristysjohtaja.

      Tohtorin tutkinto.

      Ateisti.

      Kirjoitan harvoin.

    • Anonyymi

      Hituvirtainsinööri. Eläkkeellä.
      Ateisti.
      Kirjoittelen harvakseen.

    • Anonyymi

      Pääministeri evp.

      Diplomi-insinööri.

      Kristitty.

      Kirjoitan harvoin.

      • Anonyymi

        1 1=3 sanoi uskova dipo-debiili.


    • Anonyymi

      Juristi.

      Puolueen puheenjohtaja, ministeri evp.

      Ammattijärjestön johtaja evp.

      Ateisti.

      En kirjoita lainkaan tällä palstalla.

    • Anonyymi

      Tulkki.

      Ei ammattikoulutusta.

      Muslimi.

      Kirjoitan paljon.

      • Anonyymi

        Olet järjestänyt itsellesi työpaikan, veronmaksajat kiittää.


    • Anonyymi

      Varhaisjakelija.

      Postin koulutus.

      Muslimi.

      Kirjoitan harvoin.

      • Anonyymi

        En usko 10e tuntipalkkaasi, olisit sanonut olevasi lääkäri.


    • Anonyymi

      Kemisti.

      Ylempi korkeakoulututkinto.

      Ateisti.

      Kirjoitan usein.

      • Anonyymi

        Uskovainen sanoisi, että puistokemisti.


    • Anonyymi

      Poliisi.

      Poliisiopisto.

      Kiristetty.

      Kirjoitan huonosti, mutta luen paljon.

      • Anonyymi

        Taposen serkku poliisi leijona söi suojelupoliisin.


    • Anonyymi

      Puliukko.

      Yleisen historian maisteri.

      Kiva seurata muitten kinasteluja aiheesta, oma kanta on "yks hailee".

    • Anonyymi

      Taloustieteiden ja matematiikan professori.

      Tohtorin tutkinto.

      Kristitty.

      Kirjoitan satunnaisesti muuttuvien tilanteiden mukaan.

      • Anonyymi

        Verorahoja ja muita hyötyjä saa enemmän, kun esittää köyhää kristittyä.
        Velkaa kannattaa ottaa muiden nimissä ja ohjailla rahavirrat omiin taskuihin.


    • Anonyymi

      Sopisi.

      Rakennusinsinööri.
      Työpäällikkö.
      Ateisti.

      Joskus loma-aikoina kirjoitan ja luen.
      Harvemmiten siis.

    • Anonyymi

      He he ;))
      Kuvastaako tämä aloittajan käsitystä uskovaisista ja ateisteista. Uskovaisia insinöörejä ja dippainssejä on olemassa, eivät ole edes harvinaisuuksia. Myös matalan koulutustason ihmisissä on ateisteja.
      Turhaa provoilua tuollainen.

      • Anonyymi

        On jopa lääkäreitä, kuten Rauni Leena Luukanen ja Päivi Räsänen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ylpein oli jeesus.


    • Anonyymi

      Kirjaston informaatikko

      Ateisti

      Aina välillä jotain ihan huvin vuoksi, koska eihän täältä mitään vakavaa tai asiallista keskustelua juuri koskaan löydä. Eivätkä uskovien mutu-perustelut pahemmin kiinnosta sellaista joka etsii (ihan työkseenkin) vain asiallista informaatiota.

      • Anonyymi

        Suojatyöpaikkainen etkö muuta työpaikkaa löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suojatyöpaikkainen etkö muuta työpaikkaa löytänyt.

        Etkö nyt ressukka heikompaa solvausta keksinyt? Yleiset kirjastot ovat yksi kuntalaisten eniten arvostamia julkisia palveluja, jonka laajamittaisesta hyödystä on lukuisia tutkimuksia.

        https://vaikuttavuus.kirjastot.fi/hyotyvaikutukset.html

        Helsingin uudessa keskustakirjastossa Oodissa on jo käynyt yli 2 miljoonaa kävijää ja se on tasavallan presidentinkin mielestä kunnianosoitus maallemme ja sen sivistykselle. Ja sitten joku säälittävä sivistymätön luuseri höpisee muka suojatyöpaikoista.

        https://www.presidentti.fi/uutinen/presidentti-niinisto-keskustakirjasto-oodin-avajaisissa-oodi-on-kunnianosoitus-itsenaiselle-maallemme-ja-sen-sivistykselle/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nyt ressukka heikompaa solvausta keksinyt? Yleiset kirjastot ovat yksi kuntalaisten eniten arvostamia julkisia palveluja, jonka laajamittaisesta hyödystä on lukuisia tutkimuksia.

        https://vaikuttavuus.kirjastot.fi/hyotyvaikutukset.html

        Helsingin uudessa keskustakirjastossa Oodissa on jo käynyt yli 2 miljoonaa kävijää ja se on tasavallan presidentinkin mielestä kunnianosoitus maallemme ja sen sivistykselle. Ja sitten joku säälittävä sivistymätön luuseri höpisee muka suojatyöpaikoista.

        https://www.presidentti.fi/uutinen/presidentti-niinisto-keskustakirjasto-oodin-avajaisissa-oodi-on-kunnianosoitus-itsenaiselle-maallemme-ja-sen-sivistykselle/

        Ei kirjoja kukaan lue, olet menneisyyttä. Silloin joskus kirjastot olivat arvokkaita. TOTTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjoja kukaan lue, olet menneisyyttä. Silloin joskus kirjastot olivat arvokkaita. TOTTA

        Sinä olet sivistymätön tollo joka ei näköjään tiedä mitään mistään:

        https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Helsingin_kirjastoissa_on_kavija_ja_lain(198141)

        "Sekä kirjastokäynnit että lainaukset ovat lisääntyneet Helsingin kaupunginkirjastossa viime vuodesta. Lainausten määrä on noussut kuusi prosenttia viime vuoteen verrattuna. Kävijät ovat tehneet yhteensä 3,9 miljoonaa lainausta."

        Kyllä kirjoja luetaan edelleenkin ja niitä luetaan todella paljon. Näenhän minä sen kirjastossa joka päivä, kun ihmiset palauttavat ja lainaavat kasapäin kirjoja. Minkä myös tuo lähes neljän miljoonan lainan tilasto vääjäämättä osoittaa. Varaushylly pursuaa satoja satoja kirjoja jotka odottavat lainaajiaan ja kysytyimpien uutuksien varausjonot ovat yli 2000 varausta.

        Mutta tietenkään sivistymättömät tollot eivät lue kirjoja ja siksi luulevat, ettei kukaan muukaan muka lukisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet sivistymätön tollo joka ei näköjään tiedä mitään mistään:

        https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Helsingin_kirjastoissa_on_kavija_ja_lain(198141)

        "Sekä kirjastokäynnit että lainaukset ovat lisääntyneet Helsingin kaupunginkirjastossa viime vuodesta. Lainausten määrä on noussut kuusi prosenttia viime vuoteen verrattuna. Kävijät ovat tehneet yhteensä 3,9 miljoonaa lainausta."

        Kyllä kirjoja luetaan edelleenkin ja niitä luetaan todella paljon. Näenhän minä sen kirjastossa joka päivä, kun ihmiset palauttavat ja lainaavat kasapäin kirjoja. Minkä myös tuo lähes neljän miljoonan lainan tilasto vääjäämättä osoittaa. Varaushylly pursuaa satoja satoja kirjoja jotka odottavat lainaajiaan ja kysytyimpien uutuksien varausjonot ovat yli 2000 varausta.

        Mutta tietenkään sivistymättömät tollot eivät lue kirjoja ja siksi luulevat, ettei kukaan muukaan muka lukisi.

        Mitäs se per/asukas olikaan kirjaston kustannukset.
        Moniosaajat pitävät iltapäivä kerhoinaan kirjastoja, onko kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjoja kukaan lue, olet menneisyyttä. Silloin joskus kirjastot olivat arvokkaita. TOTTA

        Luin juuri äsken uudesta Tähdet ja avaruus lehdestä Esko valtaojan haastattelun. Hänelle kirja on arvo sinänsä. Esko ei kuulemma lähde edes ulos pidemmäksi aikaa ilman, että hänellä on kirja mukana. Ihan kuin olisin peiliin katsonut.

        Olen Eskoa pari vuotta nuorempi ja hänen kanssaan kirjojen arvokkuudesta aivan samaa mieltä. Kun lähden vaikka terveyskeskukseen tai johonkin muualle, jossa joudun odottamaan, varaan aina kirjan mukaan. Minulla ei ole pariatuhatta kirjaa, kuten Eskolla, mutta yli viisisataa kuitenkin.
        Ainakin parikymmentä viimeistä vuotta minulla on ollut aina kaksi kirjaa luvun alla. Toinen kevyempi ja toinen sellainen, joka rassaa ajukuuppaa vähän enemmän. En muista varhaislapsuuden jälkeen aikaa, jolloin en olisi lukenut kirjoja.
        Monet lukevat kirjoja ja nauttivat niiden välittämästä "hitaasta tiedosta". Google sukupolvi omaa usein sirpaletietoa ymmärtämättä kontekstia ja se näkyy myös mielipiteissä.

        Kävin juuri kirjamessuilla, mutta haaviin jäi vain kolme kirjaa. Kaksi tuoretta suomalaista scifiä ja kolmas vähän vanhempi sci ilman fi:ä eli Darwinin "Ihmisen polveutuminen". Pienkustantamo Terra Gognitan kirja ja siten ruokottoman kallis. Pitkä ja antoisa keskustelu Kimmo Pietiläisen kanssa ehkä korvasi osan opuksen kalleudesta.

        Puheet kirjan kuolemasta ovat suuresti liioiteltuja. Lapsistani kaikki lukevat säännöllisesti. Vanhempi lapsenlapseni 11 v. omistaa jo kolmisenkymmentä oikeaa kirjaa (pappa betalar) , kun lapsuuden kuvakirjoja ei lasketa ja tuorein "soturikissat" on tilauksessa.

        Agno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin juuri äsken uudesta Tähdet ja avaruus lehdestä Esko valtaojan haastattelun. Hänelle kirja on arvo sinänsä. Esko ei kuulemma lähde edes ulos pidemmäksi aikaa ilman, että hänellä on kirja mukana. Ihan kuin olisin peiliin katsonut.

        Olen Eskoa pari vuotta nuorempi ja hänen kanssaan kirjojen arvokkuudesta aivan samaa mieltä. Kun lähden vaikka terveyskeskukseen tai johonkin muualle, jossa joudun odottamaan, varaan aina kirjan mukaan. Minulla ei ole pariatuhatta kirjaa, kuten Eskolla, mutta yli viisisataa kuitenkin.
        Ainakin parikymmentä viimeistä vuotta minulla on ollut aina kaksi kirjaa luvun alla. Toinen kevyempi ja toinen sellainen, joka rassaa ajukuuppaa vähän enemmän. En muista varhaislapsuuden jälkeen aikaa, jolloin en olisi lukenut kirjoja.
        Monet lukevat kirjoja ja nauttivat niiden välittämästä "hitaasta tiedosta". Google sukupolvi omaa usein sirpaletietoa ymmärtämättä kontekstia ja se näkyy myös mielipiteissä.

        Kävin juuri kirjamessuilla, mutta haaviin jäi vain kolme kirjaa. Kaksi tuoretta suomalaista scifiä ja kolmas vähän vanhempi sci ilman fi:ä eli Darwinin "Ihmisen polveutuminen". Pienkustantamo Terra Gognitan kirja ja siten ruokottoman kallis. Pitkä ja antoisa keskustelu Kimmo Pietiläisen kanssa ehkä korvasi osan opuksen kalleudesta.

        Puheet kirjan kuolemasta ovat suuresti liioiteltuja. Lapsistani kaikki lukevat säännöllisesti. Vanhempi lapsenlapseni 11 v. omistaa jo kolmisenkymmentä oikeaa kirjaa (pappa betalar) , kun lapsuuden kuvakirjoja ei lasketa ja tuorein "soturikissat" on tilauksessa.

        Agno

        En minä kirjoja ole kieltämässä vaan kirjastot. Se syöpä on liian kallista verorahoilla kustannettavaksi. Ostaa kirjoja kaupasta ja lainaa kavereilta ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet sivistymätön tollo joka ei näköjään tiedä mitään mistään:

        https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Helsingin_kirjastoissa_on_kavija_ja_lain(198141)

        "Sekä kirjastokäynnit että lainaukset ovat lisääntyneet Helsingin kaupunginkirjastossa viime vuodesta. Lainausten määrä on noussut kuusi prosenttia viime vuoteen verrattuna. Kävijät ovat tehneet yhteensä 3,9 miljoonaa lainausta."

        Kyllä kirjoja luetaan edelleenkin ja niitä luetaan todella paljon. Näenhän minä sen kirjastossa joka päivä, kun ihmiset palauttavat ja lainaavat kasapäin kirjoja. Minkä myös tuo lähes neljän miljoonan lainan tilasto vääjäämättä osoittaa. Varaushylly pursuaa satoja satoja kirjoja jotka odottavat lainaajiaan ja kysytyimpien uutuksien varausjonot ovat yli 2000 varausta.

        Mutta tietenkään sivistymättömät tollot eivät lue kirjoja ja siksi luulevat, ettei kukaan muukaan muka lukisi.

        Helsingin hienossa kirjastossa romanit pesee pyykkiä, että vitun jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin juuri äsken uudesta Tähdet ja avaruus lehdestä Esko valtaojan haastattelun. Hänelle kirja on arvo sinänsä. Esko ei kuulemma lähde edes ulos pidemmäksi aikaa ilman, että hänellä on kirja mukana. Ihan kuin olisin peiliin katsonut.

        Olen Eskoa pari vuotta nuorempi ja hänen kanssaan kirjojen arvokkuudesta aivan samaa mieltä. Kun lähden vaikka terveyskeskukseen tai johonkin muualle, jossa joudun odottamaan, varaan aina kirjan mukaan. Minulla ei ole pariatuhatta kirjaa, kuten Eskolla, mutta yli viisisataa kuitenkin.
        Ainakin parikymmentä viimeistä vuotta minulla on ollut aina kaksi kirjaa luvun alla. Toinen kevyempi ja toinen sellainen, joka rassaa ajukuuppaa vähän enemmän. En muista varhaislapsuuden jälkeen aikaa, jolloin en olisi lukenut kirjoja.
        Monet lukevat kirjoja ja nauttivat niiden välittämästä "hitaasta tiedosta". Google sukupolvi omaa usein sirpaletietoa ymmärtämättä kontekstia ja se näkyy myös mielipiteissä.

        Kävin juuri kirjamessuilla, mutta haaviin jäi vain kolme kirjaa. Kaksi tuoretta suomalaista scifiä ja kolmas vähän vanhempi sci ilman fi:ä eli Darwinin "Ihmisen polveutuminen". Pienkustantamo Terra Gognitan kirja ja siten ruokottoman kallis. Pitkä ja antoisa keskustelu Kimmo Pietiläisen kanssa ehkä korvasi osan opuksen kalleudesta.

        Puheet kirjan kuolemasta ovat suuresti liioiteltuja. Lapsistani kaikki lukevat säännöllisesti. Vanhempi lapsenlapseni 11 v. omistaa jo kolmisenkymmentä oikeaa kirjaa (pappa betalar) , kun lapsuuden kuvakirjoja ei lasketa ja tuorein "soturikissat" on tilauksessa.

        Agno

        Linnan juhlien teemana on tieto ja yhteiskunnallinen keskustelu. Espoon kirjasto valittiin tänä vuonna Lontoon kirjamessuilla maailman parhaaksi kirjastoksi.

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006333592.html

        "Kirjaston yhteiskunnallinen merkitys korostuu Tyrnin mukaan aikana, jolloin valtaosa asioinnista on siirtynyt verkkoon. Espoonkin kirjastoissa on tarjolla monenlaista neuvontaa ja tukea esimerkiksi viranomaisasiointiin. Digituki on nimenomaan sitä, mikä tukee aktiivisena kansalaisena toimimista.”

        Ja miksi jotkut sitten niin kiivaasti vastustavat kirjastoja? Yksi selitys löytyy tästä:

        "iso asia on tiedon luotettavuus. Tyrni näkee kirjastot paikkoina, joissa opetetaan lähdekriittisyyttä ja autetaan luotettavan, oikean tiedon lähteille."

        Ihmiset jotka eivät edes tiedä mitä sana lähdekritiikki tarkoittaa, ovat aina vihanneet sitä että ihmisille tarjotaan oikeaa ja luotettavaa tietoa kaiken maailman hölynpölyn ja taikauskoisen hörhöilyn ja pseudotieteellisen roskan sijaan.


    • Anonyymi

      Kovin monta sivupersoonaa tuolla yhdellä.

      Minulla on vanhanaikainen kandidaatin tutkinto, toimin koulutukseni mukaisella alalla ja päivystän epäsäännöllisen säännöllisesti. Olen pikemminkin agnostikko kuin ateisti.

      - Päivystävä ilkimys

      • Anonyymi

        Ollaanpas sitä nyt rehellinen :-D Suvussasi on kyllä havaittavissa vahvaa taipumusta siihen.

        Itse toimin hoitoalalla yo-pohjaisella koulutuksella, puolisollani marsunkiillottajalla on tekninen koulutus ja hän mm. kiillottaa 82-tonnisia jättiläismarsuja, vääntää muttereita ja muuta sellaista ja ylipäätään pitää pyörät pyörimässä.

        Näin oli ainakin viime vuonna ja taitaa olla ensikin.

        - Knark5


    • Anonyymi

      Olen analyytikko.

      Tekniikan tohtori.

      Ateisti.

      Kirjoitan joskus.

    • Anonyymi

      Hum.kand.

      Kirjailija.

      Polyteisti.

      Kirjoitan välillä.

      • Anonyymi

        Matikka ei pelitä vaan hummailet humanoidien kanssa, kaikkea se yliopisto synnyttääkin nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matikka ei pelitä vaan hummailet humanoidien kanssa, kaikkea se yliopisto synnyttääkin nykyään.

        Lumet suli järveltä. Jos rapsahtaa vähän pakkaselle, ja jää on vielä tarpeeksi ohutta, voisi käydä kokeilemassa nuijamatikkaa. Turhapurolla oli jodlaava tirolilainen matikkakoira, mutta sellaisia taitaa olla vaikea löytää, joten pitänee tyytyä nuijamatikkaan.

        En kyllä ymmärrä, miten matikka pelittää ja mitä matikan pelittämisellä yleensäkään on tekemistä humanoidien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumet suli järveltä. Jos rapsahtaa vähän pakkaselle, ja jää on vielä tarpeeksi ohutta, voisi käydä kokeilemassa nuijamatikkaa. Turhapurolla oli jodlaava tirolilainen matikkakoira, mutta sellaisia taitaa olla vaikea löytää, joten pitänee tyytyä nuijamatikkaan.

        En kyllä ymmärrä, miten matikka pelittää ja mitä matikan pelittämisellä yleensäkään on tekemistä humanoidien kanssa.

        Humanistit ovat vallanneet yliopistot ei siellä enää tieteitä opeteta.


    • Anonyymi

      joka päivä.

    • Anonyymi

      Putkiasentaja.

      Ammattikoulutus.

      Ateisti.

      En kirjoita koskaan täällä.

    • Anonyymi

      Postin jakaja.

      Alempi korkeakoulututkinto.

      Kristitty.

      Harvoin kirjoitan.

      • Anonyymi

        Postman Pat ja alkoholi maistuu.


    • Anonyymi

      Tasavallan presidentti.
      Puoluekanta Kansallinen Kokoomus.
      Ateisti (uskovaisille valehtelen muuta).
      Kirjoitan palstalle kymmeniä viestejä päivässä.

    • Anonyymi

      Homopekkako se on tehnyt palstan aloituksen, ainakin tutkintojen perusteella voisi olla hyvinkin mahdollista?

      • Anonyymi

        Homo Pekka kusetti jo Afrikassa, Wikileaks sen jo paljasti.


    • Anonyymi

      Uhvomies (tarkkailija planeetallanne).
      Afableisti.
      Kirjoitan tätä tulevaisuudesta.

    • Anonyymi

      yo-merkonomi ja fil maisteri varttuneena hulluna, musiikkitieteet. töissä tuotantoyhtiössä, joka oli suomalainen alunperin, mutta ostettiin usahan. Täydellinen usko ja tieto Jeesukseen Kristukseen ja sitä kautta Jumalaan. Samalla tieteellinen ominaisuus tutkivana. Elämä on Lahja ja sitä kannattaa kunnioittaa, aivan kuten lähimmäistä ihmistä. Hyvää toivotan kaikille ihmisille. wind.

      • Anonyymi

        Teetkö kusetuksellasi hyvin rahaa.


    • Anonyymi

      Kirjoitan kausittain. Saatan kirjoittaa välillä useampana päivänä putkeen ja sitten pitää kuukauden tai kaksi taukoa. Kyllästyn nopeasti palstan ristiriitaiseen ilmapiiriin.

      Hoitoalalla olen työskennellyt ja koulutukseni on sen mukainen.
      Uskovainen.

      • Anonyymi

        Ei maailmasta autettavat lopu, joten sopii kuvaan.


    • Anonyymi

      Rock-muusikko.

      Ammattikoulutus.

      Ateisti.

      En kirjoita ikinä tälle palstalle.

    • Anonyymi

      Haudankaivaja.
      Gay.
      Uskossa.
      En kirjoittele.

      • Anonyymi

        Taiteilijanimeni on Eveliina.


    • Anonyymi

      Olen akateeminen ateisti. Matematiikkaa ja tietojenkäsittelyä Helsingin yliopistossa.

      En tee mitään, vaan olen jättäytynyt pois työelämästä ja elän säästöillä ja sijoitusten tuotoilla. Työelämässä oli sen verran onnea, että pääsin ns. hyväpalkkaisiin töihin ja kun elämäntapani ei ole järin törsäilevä säästöjä kertyi. Eläkeikään on vielä jonkin verran matkaa.

    • Anonyymi

      Ylempi korkeakoulututkinto.

      Pörssiyhtiön hallituksen jäsen.

      Ateisti.

      En kirjoita.

    • Anonyymi

      Metkaa, että lähes kaikki hyvissä ammateissa työskentelevät ja korkeasti koulutetut ovat ateisteja, mutta työttömät ja matalapalkka-aloilla työskentelevät ammattikoulupudokkaat ovat uskovaisia kristittyjä.

      Ettei vain olisi vedätystä?

      • Anonyymi

        Pikaisen arvion mukaan 80 % on yhden ja saman trollin käsialaa. Luultavasti aloittajan joka on varmasti kaikkea muuta kuin professori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikaisen arvion mukaan 80 % on yhden ja saman trollin käsialaa. Luultavasti aloittajan joka on varmasti kaikkea muuta kuin professori.

        Sitähän minäkin. Vedätystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minäkin. Vedätystä.

        Mikä mahtaa olla moisen trollin motiivi?

        Kun ateistit kuvataan keskivertoa paremmin koulutettuina ja älykkäämpinä kuin teistit, niin mihin sillä pyritään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla moisen trollin motiivi?

        Kun ateistit kuvataan keskivertoa paremmin koulutettuina ja älykkäämpinä kuin teistit, niin mihin sillä pyritään?

        Tilasto faktaa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla moisen trollin motiivi?

        Kun ateistit kuvataan keskivertoa paremmin koulutettuina ja älykkäämpinä kuin teistit, niin mihin sillä pyritään?

        Ei ole ensimmäinen kerta, kun se jauhaa ammattikoulu ateisteista.


    • Anonyymi

      Itse oppinut onanisti. Uskon Jeesukseen Kristukseen, minun vapahtajaani.
      Keräilen pulloja ja jonottelen leipäjonossa.

    • Anonyymi

      Kirjailija/runoilija.Yo.Ekonomi.Taiteilija.Työura monipuolinen tähän asti.Poliittista suuntautumista ei ole.Ei uskossa.Mutta kasvatettu koti,uskonto,isänmaa tärkeimmät.1980 luvun nuori.Tunnustettu Kansalliskirj/runoilija esipolvissa.Myös muita julkis hlöitä löytyy.Meriittejä en kerää, elän

    • Anonyymi

      Kosmologi.

      Tähtitieteen emeritusprofessori.

      Ateisti.

      Kirjoitan paljon.

      • Anonyymi

        Kirijota palijo ja kerro mitä oli ennenkuin ei ollu mittää. Näi uskivaisena naisena tuo kiinnostaa minua ja iha tieteen näkökulumasta.
        Eikai emeriittus ehtis täällä olla? Eiköhä hällä oo iha muut intressit kuin Suoli 24 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirijota palijo ja kerro mitä oli ennenkuin ei ollu mittää. Näi uskivaisena naisena tuo kiinnostaa minua ja iha tieteen näkökulumasta.
        Eikai emeriittus ehtis täällä olla? Eiköhä hällä oo iha muut intressit kuin Suoli 24 😂

        Ei ole mielekästä kysyä, mitä oli ennen universumin syntyä, koska universumi on kaikki, mitä on olemassa. Aika, avaruus ja materia saivat alkunsa universumin synnyssä, joten sitä ennen ei ollut mitään eikä ole järkevää kysyä sitä, mitä oli ennen universumin syntyä.

        Me emme tiedä sitä edelsikö alkuräjähdystä singulariteetti vai ei ja kuinka kauaksi aikakoordinaatisto ulottuu ennen sitä (kvanttifluktuaatio täydellisessä tyhjiössä) ja ennen kosmista inflaatiota, joka edelsi alkuräjähdystä ja kesti sekunnin triljoonasosien verran. Jumalaa näihin tiedon aukkoihin ei tarvitse sijoittaa.

        Emeritusprofessori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mielekästä kysyä, mitä oli ennen universumin syntyä, koska universumi on kaikki, mitä on olemassa. Aika, avaruus ja materia saivat alkunsa universumin synnyssä, joten sitä ennen ei ollut mitään eikä ole järkevää kysyä sitä, mitä oli ennen universumin syntyä.

        Me emme tiedä sitä edelsikö alkuräjähdystä singulariteetti vai ei ja kuinka kauaksi aikakoordinaatisto ulottuu ennen sitä (kvanttifluktuaatio täydellisessä tyhjiössä) ja ennen kosmista inflaatiota, joka edelsi alkuräjähdystä ja kesti sekunnin triljoonasosien verran. Jumalaa näihin tiedon aukkoihin ei tarvitse sijoittaa.

        Emeritusprofessori

        Juu, niinhän se on: luominen ex nihilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mielekästä kysyä, mitä oli ennen universumin syntyä, koska universumi on kaikki, mitä on olemassa. Aika, avaruus ja materia saivat alkunsa universumin synnyssä, joten sitä ennen ei ollut mitään eikä ole järkevää kysyä sitä, mitä oli ennen universumin syntyä.

        Me emme tiedä sitä edelsikö alkuräjähdystä singulariteetti vai ei ja kuinka kauaksi aikakoordinaatisto ulottuu ennen sitä (kvanttifluktuaatio täydellisessä tyhjiössä) ja ennen kosmista inflaatiota, joka edelsi alkuräjähdystä ja kesti sekunnin triljoonasosien verran. Jumalaa näihin tiedon aukkoihin ei tarvitse sijoittaa.

        Emeritusprofessori

        "Ei ole mielekästä kysyä, mitä oli ennen universumin syntyä"
        "(kvanttifluktuaatio täydellisessä tyhjiössä) "

        Et sinä ole mikään utelias tutkija ainakaan!
        En tiedä miten se sana tarkkaan menee, mutta viimeisestä laukauksesta tulee mieleen oxymoron.
        T
        Itsensä kieltävä lause.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mielekästä kysyä, mitä oli ennen universumin syntyä, koska universumi on kaikki, mitä on olemassa. Aika, avaruus ja materia saivat alkunsa universumin synnyssä, joten sitä ennen ei ollut mitään eikä ole järkevää kysyä sitä, mitä oli ennen universumin syntyä.

        Me emme tiedä sitä edelsikö alkuräjähdystä singulariteetti vai ei ja kuinka kauaksi aikakoordinaatisto ulottuu ennen sitä (kvanttifluktuaatio täydellisessä tyhjiössä) ja ennen kosmista inflaatiota, joka edelsi alkuräjähdystä ja kesti sekunnin triljoonasosien verran. Jumalaa näihin tiedon aukkoihin ei tarvitse sijoittaa.

        Emeritusprofessori

        " (kvanttifluktuaatio täydellisessä tyhjiössä) "

        Oksymoron!


    • Anonyymi

      Ookko nää muute koskaa miettiny, että jokkaista tarvittaa?
      Ja paappas ajatelle semmosta maalaisviisautta päähäs, jotta ku hätä on suurin, on paskat housussa ja sillo ei kukkaa kysy : ookko nää ateisti vai uskivainen?
      Näi itsenäisyyspäivänä sen sanon ja naisena kaiken lisäks.
      Jotta jos se pommi jysähtäs porukan viereen niin kukkaa ei ennää kysys adevelijeltään, jotta ookko ateisti vaa yhtä kimppaa oltas paitti ne vellihousut, jotka pelekää ja jättää kaverisa.

      • Anonyymi

        Jokkaista ei tarvita. Se on harhaluulo, että jokkaista tarvittaisiin. Mitä vähemmän pöljiä ihmisiä on olemassa, sitä parempi. Jokkaista ei tarvita. Pentti Linkola on oikeassa.

        emeritusproffa


    • Anonyymi

      Koulutus: Faktonomian dosetti.

      Vakaumus: no comments

      Kirjoittaa: joskus

    • Anonyymi

      Mikä niissä lomissa on haittana sitten.

    • Anonyymi

      Ihmeparantaja

      Kiertokoulu väärinpäin

      Himohihu

    • Anonyymi

      Biokemian professori.

      Ylempi korkeakoulututkinto.

      Ateisti.

      Kirjoitan muutaman viestin joka kuukausi. Lähinnä huvikseni.

    • Anonyymi

      Minäkin olen viiden alan tohtori, lisäksi löytyy pari professuuria ja dosentuuri. Olen sivistynyt mies ja ihailen itseäni yli kaiken. ÅO on 175, joten olen tietenkin Ateisti.

      Seuraavaksi voisimme vertailla älykkyysosamäärät, ja jokainen voisi kertoa onko kunnon mies vai vajaaälyinen hihhuli. Tilastot tosin senkin jo kertovat.

      Ehdotan myös tulojen ja omaisuuden vertailua. Siinäkin minä voitan!

      Rakastan olla ateisti. Ateismi on parasta maailmassa. Vain todellinen fyysinen reaalimaailma on olemassa ja siitä minä tiedän kaiken. Mitään henkiä ei ole. Tiedän tämän siitä että en tiedä. Tämä on aukoton todistukseni, QED. Te saatte uskoa minuun.

    • Anonyymi

      minä olen entinen sotilas ammatiltani ja olen uskovainen. Pääsin eläkkeelle aika varhain ja jatkoin elämää kaupallisessa maailmassa. Olen koulutukseltani ylioppilas ja jonkun verran yliopistossa, mutta ei lopputyötä. Kirjoitan harvoin

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe