Veteraanin iltahuuto

Anonyymi

37

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei Dj! Soita seuraavaks se ”Suvakin iltahuuto”!? Eli perkeleenmoista joukkoraiskauskiljuntaa directors cuttina 10 minsaa putkeen! :) :/

• Anonyymi

Häh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häh?

VAIHDA KUULOKOJEESEESI PATTERI!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VAIHDA KUULOKOJEESEESI PATTERI!!!!

Porvaripersu viisastelemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porvaripersu viisastelemassa.

Häh?

• Anonyymi

Kiitos todella kaunis laulu ja video.

• Anonyymi

Mulla menee ihan kylmät väreet pitkin selkäpiitä kun kuuntelen tuota oopperalaulaja Jorma Hynnistä säestävää veteraanikuoroa. Ikimuistoinen esitys muutama vuosi sitten Tampere -talolla. Respect!

• Anonyymi

Pistäkää aloitusta jakoon.

• Anonyymi

Mä oon nyt vähän sitä mieltä, ettei ole oikein sopivaa puhua veteraaneista. Me kaikki tiedätän mitä ne teki. Suomi teki rikoksen hyökätessään, tuomittiinhan täällä monia sotasyyllisiä sotarikoksista. Mannerheimilaisten muisteleminen pilaa itsenäiksyyspäivän. Lenin antoi meille itsenäisyyden, ei mannerheimilaiset.

• Anonyymi

Muutappas sinne Venäjälle! :/
        Toki tos on OSA totuutta tossa Lenin väittämässäs. Mut sen ”unohdit” kyllä mainita kokonaan, et ”Aurinkosetä” taas sit yritti ottaa sen itsenäisyyden pois! :/

• Anonyymi

*uli uli*

Väärä arvaus! Pebanten 24,3 % emulsiovoide auttaa! ;)

• Anonyymi

Kuulin hiljattain, että Pebantenin koostumusta korotetaan peräti 30 - 33 prosenttiseksi. Rupeaa olemaan kovaa kamaa kun ottavat sen oikean nimen PS käyttöön.

• Anonyymi

>>> Me kaikki tiedämme mitä ne teki. <<<
        He puolustivat Suomen itsenäisyyttä. Oli pakko mennä, kun käsky kävi. Koska halvennat veteraanien muiston ja koska halvennat minunkin isäni, joka haavoittui ja kantoi 70 vuotta teräksen sirpaleita kehossaan, niin minä täysillä tuomarin valtuuksilla määrään sinut tämän elämän jälkeen kokemaan kaikki helvetilliset tuskat Siperiassa eli Helvetissä.
        Ja niin se on.

• Anonyymi

Loistavaa! Ymmärsit aivan oikein Pebanten emulsiovoiteen käyttötarkoituksen!
        Pyysitkö äiskää tavaamaan sulle sen käyttöohjeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>> Me kaikki tiedämme mitä ne teki. <<<
        He puolustivat Suomen itsenäisyyttä. Oli pakko mennä, kun käsky kävi. Koska halvennat veteraanien muiston ja koska halvennat minunkin isäni, joka haavoittui ja kantoi 70 vuotta teräksen sirpaleita kehossaan, niin minä täysillä tuomarin valtuuksilla määrään sinut tämän elämän jälkeen kokemaan kaikki helvetilliset tuskat Siperiassa eli Helvetissä.
        Ja niin se on.

Yhä on politiikassa mukana miehiä ja naisia, joiden mielestä sotaveteraanit, suojeluskuntalaiset ja lotat, ovat niitä tuomittavia sotarikollisia. He ovat pitäneet huolen siitä, että sotaveteraanit eivät ole saaneet arvostavaa kohtelua ja tarvitsemiansa palveluita.

Vaikka se voi tuntua hullulta, monet heistä yhä vihaavat Mannerheimia ja hänen sotilaitaan,

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Yksinkertaisesti siksi, että tänään on vasta joulukuun VIIDES.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertaisesti siksi, että tänään on vasta joulukuun VIIDES.

Avioeropäiväsi näköjään.

• Anonyymi

Pitääkö Jorman vilkuilla kaiken aikaa kirjasta sanoja?????

• Anonyymi

Sanat ovat tukena hänen esityksessään jota katsoi ainakin puoli Suomea. Miten itse olisit selviytynyt vastaavassa tilanteessa? Turha viisastella jälkeenpäin jos et itse ole ollut vastaavassa tilanteessa, PYGMI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanat ovat tukena hänen esityksessään jota katsoi ainakin puoli Suomea. Miten itse olisit selviytynyt vastaavassa tilanteessa? Turha viisastella jälkeenpäin jos et itse ole ollut vastaavassa tilanteessa, PYGMI.

No jos nyt ei kokenut laulaja osaa tuon vertaa , ja vielä pitää vilkuilla kaiken aikaa papereihin , niin eihän se ole edes itselle tärkeä?,,,,eri asia olisi puheen pitäminen.

"Miten olisit itse selviytynyt",,,,,,voi vitsi mikä kökkö vertaus!!! Ei kai tässä mikään ammattisolisti ollakaan! :D
        NOLO esitys Hynniltä! Oliko noin hermona.....puoli Suomea todisti noivelouden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos nyt ei kokenut laulaja osaa tuon vertaa , ja vielä pitää vilkuilla kaiken aikaa papereihin , niin eihän se ole edes itselle tärkeä?,,,,eri asia olisi puheen pitäminen.

"Miten olisit itse selviytynyt",,,,,,voi vitsi mikä kökkö vertaus!!! Ei kai tässä mikään ammattisolisti ollakaan! :D
        NOLO esitys Hynniltä! Oliko noin hermona.....puoli Suomea todisti noivelouden.

Kamoissaan olevan porvaripersun tilitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamoissaan olevan porvaripersun tilitystä.

Osui ja uppos.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Upea aloitus ansaitsee taas noston.

• Anonyymi

Nosto.

• Anonyymi

Nosto.

• Anonyymi

NÄILLÄ MENNÄÄN kohti Suomen Itsenäisyyspäivää HUOMENNA.

• Anonyymi

Nosto.

• Anonyymi

Persuna pidän paljon iltahuudosta, vaikuttava kappale

• Anonyymi

Kiitos mielipiteestäsi aloitukseen.

• Anonyymi

Oulun yliopiston sosiologian laitoksella ei lauleta 'veteraanin iltahuutoa'.

Siitä pitää huolen edistyksellinen Vasemmistoliiton kaupunginvaltuutettu ja prof. Puuronen, edistyksen airut karussa Pohjolassa pakkasen paukkuessa talvisessa yössä räiskyvien revontulien alla ja suloisessa suvessa yöttömien öiden yössä hyttysten vienosti suristessa.
      Siellä vapaudet torvet soi.
      Taantumus lähtee kuin kuppa Töölöstä.

Verenimijä Mannerheim ei killistele kiltahuoneiston seinältä.
      Kohottakaamme kolminkertainen uraa-huuto Oulun yliopiston sosiologian laitokselle.

• Anonyymi

Ei ole kommunismi hävinnyt naapuristakaan, vaikka ei nyt suuremmin muodissa siellä ole. Suomessakin on vielä ihmisiä, jotka tahtovat tehdä Suomesta sosialistisen valtion, jotka eivät anna arvoa niille ihmisille, jotka puolustivat tätä maata ase kädessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kommunismi hävinnyt naapuristakaan, vaikka ei nyt suuremmin muodissa siellä ole. Suomessakin on vielä ihmisiä, jotka tahtovat tehdä Suomesta sosialistisen valtion, jotka eivät anna arvoa niille ihmisille, jotka puolustivat tätä maata ase kädessä.

Tuleva pääministeri Marin käyttää puheessaan toistuvasti ystävä toveri sanontaa. "Toverit ovat sanoneet , toverit ovat kiittäneet, toverit ovat jne."
        Kauas täytyy mennä ajassa, jolloin demarit ovat julkisesti toistelleet toveri sanaa puhuessaan tavallisille suomalaisille. Taitaa täytyä mennä ihan aikaan ennen puolueen hajoamista 1918.

Nyt on kumpujen yöstä tulossa meille toveri pääministeri , 13,2 %:n kannatuksella, mutta 100 %:n sosialistisella ideologialla puheenparsia myöten.

Kovasti muistuttaa niitä pistinkivääri kädessä poseeraavia housupukuisia lippalakkipäisiä 'punanarttuja' vuoden 1918 vanhoissa valokuvissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleva pääministeri Marin käyttää puheessaan toistuvasti ystävä toveri sanontaa. "Toverit ovat sanoneet , toverit ovat kiittäneet, toverit ovat jne."
        Kauas täytyy mennä ajassa, jolloin demarit ovat julkisesti toistelleet toveri sanaa puhuessaan tavallisille suomalaisille. Taitaa täytyä mennä ihan aikaan ennen puolueen hajoamista 1918.

Nyt on kumpujen yöstä tulossa meille toveri pääministeri , 13,2 %:n kannatuksella, mutta 100 %:n sosialistisella ideologialla puheenparsia myöten.

Kovasti muistuttaa niitä pistinkivääri kädessä poseeraavia housupukuisia lippalakkipäisiä 'punanarttuja' vuoden 1918 vanhoissa valokuvissa.

Noooh!
        Punanartut pääsee taaskin sit tutustumaan sinne muistorikkaseen Hennalaan! :)
        Valitettavasti tällä kertaa vähän lepposammissa merkeissä kun viimeks, koska siellä on se mokkamunien varastointi-yksikkö :/

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen