Antti menetti luottamuksen, sdp antaa uuden yrityksen!

Anonyymi

Rinteeltä vietiin luottamus, nyt SDP palkitsee luottamustehtävillä, ensin hallitustunnustelijaksi (turha homma, kannattaa samaa) ja sitten ministerisalkku ja mustan auton penkki! Nyt SDP ja Kepu, goodbye! Röyhkeetä, aivan trumppimaisia puuhia.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Demokratian irvikuva. Rinne jatkaa vaikka luottamus on mennyt.

    • Anonyymi

      Mutta asiat puhuttiin selviksi , pöytä on puhdas.
      Eiköhän puhuta asiat vastarintaliikkeen kanssa selviksi.
      Siitä vankilan porteille , axel tule takaisin kotiin , me puhutaan sun kaa....ja sillanpää myös...eiköhän joulun kunniaksi jutella aarnion kanssa.

    • Anonyymi

      Jospa tekeekin oharit Lindtman kaimalleen ja Sanna Marisijalle ja ryhtyykin itse taas pääministeriksi. : )))

      • Anonyymi

        Ja Kepu: ....öööh, olemme saaneet uskomme Anttiin takaisin..


    • Näin voi menetellä valtiossa joka toimii oikeusvaltion esikuvana Eu:ssa ja vaati sitä muiltakin jäsenvaltioilta esim. Unkarilta ja Puolalta. Sdp:ssä tärkeintä, on omata oikeanlainen arvopohja.Myös ulkoministeriössä toiminta perustuu arvopohjalle eli jos ministeri sanoo virkamiehelle,että kyykkyyn, niin silloin mennään eikä meinata.

      • Anonyymi

        Nauravat sekoilevalle Suomen hallitukselle. Hallitus on menettänyt uskottavuutensa. Sdp:n Marin on vieläkin jyrkempi vasemmistolainen ja Keskusta on menettänyt vakautensa. Heiluu ja hoippuu oikeiston ja vasemmiston välissä.


    • Anonyymi

      Antti Rinne menetti Keskustan luottamuksen ja joutui eroamaan pääministerin paikalta.
      Nyt kuulemma luotto on palautunut, Antti voi toimia hallitustunnustelijana ja myös ministerinä. Jos kerran voi toimia ministerinä, silloin voi toimia myös pääministerinä.
      Antti palaa pääministeriksi, koska muilla on ollut koko ajan luottamus Anttiin ja nyt se luottamus on palannut myös Keskustalle. Puolueen puh. johtajalle kuuluu pääministeriys.
      Yön yli mietittyään Antti hokasi, miten toimia, jotta hänen valtansa vakiintuu ja lisääntyy:
      Keskusta munasi itsensä, vallananastajat eli isäntappajat innostuivat paljastamaan korttinsa, joten puolue on nyt tiukemmin näpeissä ja Kokoomuksen välikysymys jäi unholaan.
      Ainut miinus on kannatus 13,2% , mutta vaaleihin on aikaa.

      • Anonyymi

        Ei niitä hautaan saa mukaan. Kaikki kuolevat.


      • Anonyymi

        Toinen vaihtoehtohan oli hallituksen kaatuminen ja todennäkoisesti uudet vaalit ja sdp olisi ollut kokonaan ulkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä hautaan saa mukaan. Kaikki kuolevat.

        Onhan se totta osaavat pitää puoliaan.


    • Anonyymi

      Härskiä peliä menossa jälleen kerran.

    • Anonyymi

      Sirkus jatkuu,samat pelle "hermannit" siellä häärii !

    • Anonyymi

      Kepun rakkikoirat vastuuseen selkäänpuukotuksesta ja kaverin jättämisestä!!!

    • Anonyymi

      Maan etu vaatii Antin vaivuttamista jo ikikoomaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      241
      3445
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2089
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1524
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1382
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      23
      1269
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1204
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      111
      1197
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1083
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      48
      1079
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1030
    Aihe