Islam maista tulevat ovat meidän sairauksien hoitajia , toimimalla öisin varsinkin kallisnumeroisina etäparantajina. välillä rumpua koputtaen ja heilurilla tai sitten korteilla katsotaan tuleeko mahd,ammutuksi astraltv.fi . Eli ilmeisesti kohta nämä timot ovatkin parantajia ?
Voisko olla silleen ? Että meidän päättäjät ON NEROJA !
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa’a!? Kyl mä taidan ainakin ootella rinnakkaisdiagnoosia, tai itseasiassa aika montaakin moista, ennenku mä suostun myöntämään nää nykyset päättäjät neroiks :/
- Anonyymi
Sinulla oikeasti tosi älykäs vastaus aloittajalle . Mitenhän sais järkiinsä suomen äänestäjät. Vanhemmat kuoli 4v sisällä. Äänestivät aina 80 .v ksi asti aina suomen kusetus puoluetta. Eli Kokkareita. Minä ja muut sisareni aikaa sitten persuja. Näiden nyt tulisi hoitaa Rajusti Velkautettu paskaksi muutettu maamme . Esim trv.hoito toimii maahanmuuttajille. Minä kokenut että samakuin menisin valkoihoisena apteekkiin
- Anonyymi
Joo mä sain selkämurtuma diagnoosin 7 kk viiveellä moniosaaja kaksikolta pölvästiltä 4 v.sitten .heti Sipilän maahanmuuttokampanjan alussa. Ei suomen Hus vaadi suomenkieltä. Kuhan esim. Siskoani hirviö sellainen tahtoi häntä kääntämään tulla. Kielsi totaalisesti/ Ilkeään naishoitsumustalta ei palvelua huolinut meilahdessa ! Vaikka kuolemaa teki ,kuitenkin n3.5 kk päästä.
- Anonyymi
Aika kovia myyntimiehiä ja hyviä näyttelijöitä ainakin.
- Anonyymi
Jälkeenjääneitä ovat jos eivät tajua että islamin kulttuuri tuo ainoastaan sosiaalisia ongelmia, rikollisuutta ja taloudellista haittaa.
- Anonyymi
Tässä on jokin Bilderbeg.tai muuten samanmoinen saatana hommaamassa. Erikoista Euroopan touhu . Taikka päätäjien yhteinenen päätös vetää eurooppalaisten omaisuudet itselleen,naurusaarille ?. Saahanhan ne sukunsa mukaan . Pää asia jokapäiväinen että Trumppia syyttä haukutaan ! Suomen valtamediossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on jokin Bilderbeg.tai muuten samanmoinen saatana hommaamassa. Erikoista Euroopan touhu . Taikka päätäjien yhteinenen päätös vetää eurooppalaisten omaisuudet itselleen,naurusaarille ?. Saahanhan ne sukunsa mukaan . Pää asia jokapäiväinen että Trumppia syyttä haukutaan ! Suomen valtamediossa.
YK ja OIC (Islamilainen yhteistyöjärjestö) ovat ne jotka ajavat tätä nykyajan islamilaista maahanmuuttoa Eurooppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YK ja OIC (Islamilainen yhteistyöjärjestö) ovat ne jotka ajavat tätä nykyajan islamilaista maahanmuuttoa Eurooppaan.
Kiitos Tiedosta. Kun eurooppa eikä mun naspuritkaan tiedä mistä kyse !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Tiedosta. Kun eurooppa eikä mun naspuritkaan tiedä mistä kyse !
Saudi Arabia on OIC:n nykyinen puheenjohtajamaa, sen jo pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan. Meidän rakkaat johtajat taitavat saada paljon rahaa ja lupauksia näiltä rikkailta muslimivaltioilta vastalahjana sille että he sallivat Euroopan islamisaation.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saudi Arabia on OIC:n nykyinen puheenjohtajamaa, sen jo pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan. Meidän rakkaat johtajat taitavat saada paljon rahaa ja lupauksia näiltä rikkailta muslimivaltioilta vastalahjana sille että he sallivat Euroopan islamisaation.
Sittenhän Suomen päättäjät eivät ainoita Lahjonnan kohteita. Kun tämä hulluus lähes kaikissa länsimaissa !
- Anonyymi
Tarkoittanet vertauksellasi entistä Rooman keisari Neroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938