Mistä tiedät että olet tullut uskoon?

Anonyymi

Kun ihmiset ympärilläsi sanovat että olet seonnut ja tullut hulluksi. Ha katsovat sinua säikähtäneinä ja kummaksuen. He tarjoavat sinulle hoitoa, mutta kieltäydy siitä, sillä sinussa elää nyt Pyhä Henki.

34

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä tietää, että joku on tullut uskoon, kun hän väittää omaavansa gnosiksen, salattua tietoa. Hän on ainoa, joka osaa lukea Raamattua oikein. Noh, ehkä on ihan muutamia, jotka ovat lähes samalla tasolla.

      • Anonyymi

        Mutta mikä saa aikuisen ihmisen kirjoittamaan tuollaista roskaa, sitä pitäisi enempikin ihmetellä !?

        milloin tulit noin pöljäksi, kerro?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä saa aikuisen ihmisen kirjoittamaan tuollaista roskaa, sitä pitäisi enempikin ihmetellä !?

        milloin tulit noin pöljäksi, kerro?

        Kyllä ne sinun sukusi neljä tohtoria osannevat kertoa, kunhan vain talitinttien hätistelyltä ehtivät.


      • Anonyymi
        T218O kirjoitti:

        Kyllä ne sinun sukusi neljä tohtoria osannevat kertoa, kunhan vain talitinttien hätistelyltä ehtivät.

        Tintit ovat kyllä nopeita, niitä havaitaan ihan joka nurkalla täällä foorumillakin eli kiirettä pitää!

        onko myrkkytipan sukukuvissa havaittavissa pitkänokkaisuutta miten runsaasti?

        vai onko suku hukassa ja hiljaa kuin se kuuluisa ..si sukassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tintit ovat kyllä nopeita, niitä havaitaan ihan joka nurkalla täällä foorumillakin eli kiirettä pitää!

        onko myrkkytipan sukukuvissa havaittavissa pitkänokkaisuutta miten runsaasti?

        vai onko suku hukassa ja hiljaa kuin se kuuluisa ..si sukassa.

        Älä minulta kysy vaan kysy nyt vain niiltä tohtoreiltasi kun olet kerran mainostanut heitä täällä oikein useaan otteeseen. Vai ovatko hekin yhtä seniiliä polvea kuin itse olet, että kaikki te viisi kuorossa mölisisitte ja mongertaisitte kuola suusta valuen kuten itse olet täällä jo esimerkkiä näyttänytkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mikä saa aikuisen ihmisen kirjoittamaan tuollaista roskaa, sitä pitäisi enempikin ihmetellä !?

        milloin tulit noin pöljäksi, kerro?

        En kerro. Se on salattua tietoa. Kun valaistut, niin käsität.


    • Anonyymi

      Minä tulin uskoon helluntaiseurakunnassa. Seuraavana päivänä olin mielisairaalassa.

      • Anonyymi

        Helluntaiseurakunnissa otetaan Jeesusta vastaan, mutta se voikin olla Saatana


      • Anonyymi

        Eli olit vain lomalla sieltä mielen korjaamolta niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaiseurakunnissa otetaan Jeesusta vastaan, mutta se voikin olla Saatana

        Et ehkä tiennyt kuin oikeassa olet:
        historian mukaan kristittyjen todellinen jumala:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        historian mukaan kristittyjen todellinen jeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        EHKÄ viimeinen tuomio on jo annettu...:
        Uskomisen kielto:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        laittomuudelle TUOMIO:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olit vain lomalla sieltä mielen korjaamolta niinkö?

        Kiihkojen uskoontulossa on vaaransa. Minä tiedän montakin surullista tapausta kun uskoontulon jälkeen ollaankin hullujenhuoneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihkojen uskoontulossa on vaaransa. Minä tiedän montakin surullista tapausta kun uskoontulon jälkeen ollaankin hullujenhuoneella.

        Uskoontulo voi sekoittaa pään lopullisesti.


      • Anonyymi

        Kaikkea se evousko sitteen teettää.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea se evousko sitteen teettää.....

        Niin, evousko on kreationistien keksimä olkinukke, joka on tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden huipentuma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihkojen uskoontulossa on vaaransa. Minä tiedän montakin surullista tapausta kun uskoontulon jälkeen ollaankin hullujenhuoneella.

        Palstoista päätellen silti läheskään kaikki ne eivät saa hoitoa jotka sitä kipiästi tarvitsisivat.


    • voi jeesus saatana

    • Kirjallinen todistus syvästä uskosta. Sen saa kun pistää 90 € Mediasanansaattajien kirstuun. Lähetystyötä Aasiassa ja Israelissakin tehdään valistustyötä.
      Teksilainaus FB:sta.

      "Osta oma nimikko-ohjelma! Jokaisesta vähintään 90 euron lahjoituksesta saat todistuksen, jonka voit myös antaa lahjaksi ystävälle!"

    • Osastoilla ovat muiden merkkihenkilöiden tapaan seikkailleet raamatullisetkin persoonat.

      Maanisessa vaiheessa välit yläkertaan ovat kunnossa ja potilas aivan erityinen Jumalalle mutta demonit astuvat kuvaan sitten kun depressiot iskee.

      Osastolla eräs raskaana ollut nainen oli vakuuttunut odottavansa Jeesus-lasta. Toinen kuvitteli olevansa Jeesus.

      Psykiatrian erikoisairaanhoitajan kertomaa entiseltä Auroran akuuttisuljetulta.

      • Anonyymi

        Minua uskonto puhutteli aikoja sitten, teologiaa opiskelemalla olen avannut uuden oven.Tietämättömyys erehdyksineen ja eksytyksineen ei ollut kivaa, nk.tuuliajolla olo ei ollut kivaa.

        ----

        Näitä "Aurora" tapauksiakin on olemassa, se on psykologien työtä hoitaa heidöt kuntoon. On tullut tavattuakin näitä harhoissa eläviä. Jumala varjelkoon heitä.


    • Anonyymi

      Täällä näköjään ateistit kertovat omasta uskoontulostaan. Älä anna heidän valehdella sinulle.

      • No mutta kaikkihan te olette olleet kiihkeitä ateisteja, ja sitten kerrotte uskoontulostanne.


    • Anonyymi

      Niin, ratkaisu on tehtävä.

    • Anonyymi

      Ateisti on valmiiksi hullu jo ennen uskoontuloa, siinä ei mitään vahinkoa tapahdu, vaikka hän tuleekin uskoon.

      • Anonyymi

        Amen.


      • Anonyymi

        niinpä


    • Anonyymi

      Minä olen oppinut että niinsanotut tehdaskorjatut laitteet ovat tulleet todellakin kuntoon.

      eli mikä periaatteellinen syy olisi olettaa että se olisi kaikkein huonoin paikka korjauttaa vikaan mennyt laite, onko tietoa?

    • Anonyymi

      Psykiatriaan uskova uskoo kuolemaan, Itse elämän pilkkaajaan. Sekä potilas, että lääkäri.

      Psykiatria on sen käärmeen julistusta, joka puree omaa häntäänsä, toisin sanoen vahingoittaa heitä, jotka seuraavat. Hyväksyät itseensä, tulevat osaksi. Käärmeen pää menee edellä, ja häntä tulee jäljessä.

      Se käärme on ITSE kuolema. Sillä ei ole elämää anettavana, eikä se hävitä kuolemaa, kärsimystä olemassaolosta; siksi sillä ei ole lupaa olla olemassa. Sille kuuluu tuho.

      Ikuinen elämä kuulu toisille.

      Itseään pureva käärme on pyramiditekstistä, ja mainittu elämän puun yhteydessä. Saman käärmeen kaula leikataan papyruksessa sycamorepuu taustalla.

      Että ihmisillä olisi elämä.

      t. pakana ja hieroglyfi

    • Anonyymi

      Ateistit eivät kyllä voi enää hullummaksi tulla, vaikka he kuinka tulisivat uskoon.

    • Anonyymi

      Ei ollenkaan hullumpia nämä palstan ateistit.

      • Anonyymi

        No ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei.

        Amen Hulluus on suuri!

        Aamen.

        Hulluus on suuri!

        Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amen Hulluus on suuri!

        Aamen.

        Hulluus on suuri!

        Aamen.

        Herran pelko on visauden alku!

        Aamen.


    • Anonyymi

      Ulen uskossa koska minä en tykkää homoista. Jumalakaan ei tykkää homoista. Näin se vaan on.

      • Anonyymi

        Missä uskossa sinä olet. Jehovalaisessa??


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe