Kun ihmiset ympärilläsi sanovat että olet seonnut ja tullut hulluksi. Ha katsovat sinua säikähtäneinä ja kummaksuen. He tarjoavat sinulle hoitoa, mutta kieltäydy siitä, sillä sinussa elää nyt Pyhä Henki.
Mistä tiedät että olet tullut uskoon?
34
<50
Vastaukset
Siitä tietää, että joku on tullut uskoon, kun hän väittää omaavansa gnosiksen, salattua tietoa. Hän on ainoa, joka osaa lukea Raamattua oikein. Noh, ehkä on ihan muutamia, jotka ovat lähes samalla tasolla.
- Anonyymi
Mutta mikä saa aikuisen ihmisen kirjoittamaan tuollaista roskaa, sitä pitäisi enempikin ihmetellä !?
milloin tulit noin pöljäksi, kerro? Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä saa aikuisen ihmisen kirjoittamaan tuollaista roskaa, sitä pitäisi enempikin ihmetellä !?
milloin tulit noin pöljäksi, kerro?Kyllä ne sinun sukusi neljä tohtoria osannevat kertoa, kunhan vain talitinttien hätistelyltä ehtivät.
- Anonyymi
T218O kirjoitti:
Kyllä ne sinun sukusi neljä tohtoria osannevat kertoa, kunhan vain talitinttien hätistelyltä ehtivät.
Tintit ovat kyllä nopeita, niitä havaitaan ihan joka nurkalla täällä foorumillakin eli kiirettä pitää!
onko myrkkytipan sukukuvissa havaittavissa pitkänokkaisuutta miten runsaasti?
vai onko suku hukassa ja hiljaa kuin se kuuluisa ..si sukassa. Anonyymi kirjoitti:
Tintit ovat kyllä nopeita, niitä havaitaan ihan joka nurkalla täällä foorumillakin eli kiirettä pitää!
onko myrkkytipan sukukuvissa havaittavissa pitkänokkaisuutta miten runsaasti?
vai onko suku hukassa ja hiljaa kuin se kuuluisa ..si sukassa.Älä minulta kysy vaan kysy nyt vain niiltä tohtoreiltasi kun olet kerran mainostanut heitä täällä oikein useaan otteeseen. Vai ovatko hekin yhtä seniiliä polvea kuin itse olet, että kaikki te viisi kuorossa mölisisitte ja mongertaisitte kuola suusta valuen kuten itse olet täällä jo esimerkkiä näyttänytkin?
Anonyymi kirjoitti:
milloin tulit noin pöljäksi, kerro?En kerro. Se on salattua tietoa. Kun valaistut, niin käsität.
- Anonyymi
Minä tulin uskoon helluntaiseurakunnassa. Seuraavana päivänä olin mielisairaalassa.
- Anonyymi
Helluntaiseurakunnissa otetaan Jeesusta vastaan, mutta se voikin olla Saatana
- Anonyymi
Eli olit vain lomalla sieltä mielen korjaamolta niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntaiseurakunnissa otetaan Jeesusta vastaan, mutta se voikin olla Saatana
Et ehkä tiennyt kuin oikeassa olet:
historian mukaan kristittyjen todellinen jumala:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
historian mukaan kristittyjen todellinen jeesus:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
EHKÄ viimeinen tuomio on jo annettu...:
Uskomisen kielto:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
laittomuudelle TUOMIO:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olit vain lomalla sieltä mielen korjaamolta niinkö?
Kiihkojen uskoontulossa on vaaransa. Minä tiedän montakin surullista tapausta kun uskoontulon jälkeen ollaankin hullujenhuoneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkojen uskoontulossa on vaaransa. Minä tiedän montakin surullista tapausta kun uskoontulon jälkeen ollaankin hullujenhuoneella.
Uskoontulo voi sekoittaa pään lopullisesti.
- Anonyymi
Kaikkea se evousko sitteen teettää.....
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea se evousko sitteen teettää.....
Niin, evousko on kreationistien keksimä olkinukke, joka on tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden huipentuma.
Anonyymi kirjoitti:
Palstoista päätellen silti läheskään kaikki ne eivät saa hoitoa jotka sitä kipiästi tarvitsisivat.
voi jeesus saatana
Kirjallinen todistus syvästä uskosta. Sen saa kun pistää 90 € Mediasanansaattajien kirstuun. Lähetystyötä Aasiassa ja Israelissakin tehdään valistustyötä.
Teksilainaus FB:sta.
"Osta oma nimikko-ohjelma! Jokaisesta vähintään 90 euron lahjoituksesta saat todistuksen, jonka voit myös antaa lahjaksi ystävälle!"Osastoilla ovat muiden merkkihenkilöiden tapaan seikkailleet raamatullisetkin persoonat.
Maanisessa vaiheessa välit yläkertaan ovat kunnossa ja potilas aivan erityinen Jumalalle mutta demonit astuvat kuvaan sitten kun depressiot iskee.
Osastolla eräs raskaana ollut nainen oli vakuuttunut odottavansa Jeesus-lasta. Toinen kuvitteli olevansa Jeesus.
Psykiatrian erikoisairaanhoitajan kertomaa entiseltä Auroran akuuttisuljetulta.- Anonyymi
Minua uskonto puhutteli aikoja sitten, teologiaa opiskelemalla olen avannut uuden oven.Tietämättömyys erehdyksineen ja eksytyksineen ei ollut kivaa, nk.tuuliajolla olo ei ollut kivaa.
----
Näitä "Aurora" tapauksiakin on olemassa, se on psykologien työtä hoitaa heidöt kuntoon. On tullut tavattuakin näitä harhoissa eläviä. Jumala varjelkoon heitä.
- Anonyymi
Täällä näköjään ateistit kertovat omasta uskoontulostaan. Älä anna heidän valehdella sinulle.
No mutta kaikkihan te olette olleet kiihkeitä ateisteja, ja sitten kerrotte uskoontulostanne.
- Anonyymi
Niin, ratkaisu on tehtävä.
- Anonyymi
Ateisti on valmiiksi hullu jo ennen uskoontuloa, siinä ei mitään vahinkoa tapahdu, vaikka hän tuleekin uskoon.
- Anonyymi
Amen.
- Anonyymi
niinpä
- Anonyymi
Minä olen oppinut että niinsanotut tehdaskorjatut laitteet ovat tulleet todellakin kuntoon.
eli mikä periaatteellinen syy olisi olettaa että se olisi kaikkein huonoin paikka korjauttaa vikaan mennyt laite, onko tietoa? - Anonyymi
Psykiatriaan uskova uskoo kuolemaan, Itse elämän pilkkaajaan. Sekä potilas, että lääkäri.
Psykiatria on sen käärmeen julistusta, joka puree omaa häntäänsä, toisin sanoen vahingoittaa heitä, jotka seuraavat. Hyväksyät itseensä, tulevat osaksi. Käärmeen pää menee edellä, ja häntä tulee jäljessä.
Se käärme on ITSE kuolema. Sillä ei ole elämää anettavana, eikä se hävitä kuolemaa, kärsimystä olemassaolosta; siksi sillä ei ole lupaa olla olemassa. Sille kuuluu tuho.
Ikuinen elämä kuulu toisille.
Itseään pureva käärme on pyramiditekstistä, ja mainittu elämän puun yhteydessä. Saman käärmeen kaula leikataan papyruksessa sycamorepuu taustalla.
Että ihmisillä olisi elämä.
t. pakana ja hieroglyfi - Anonyymi
Ateistit eivät kyllä voi enää hullummaksi tulla, vaikka he kuinka tulisivat uskoon.
- Anonyymi
Ei ollenkaan hullumpia nämä palstan ateistit.
- Anonyymi
No ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei.
Amen Hulluus on suuri!
Aamen.
Hulluus on suuri!
Aamen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen Hulluus on suuri!
Aamen.
Hulluus on suuri!
Aamen.Herran pelko on visauden alku!
Aamen.
- Anonyymi
Ulen uskossa koska minä en tykkää homoista. Jumalakaan ei tykkää homoista. Näin se vaan on.
- Anonyymi
Missä uskossa sinä olet. Jehovalaisessa??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776