Minä olen työssäkäyvä viiskymppinen, vaimon pois potkima. Rahat riittää juuri ja juuri. säästöön ei jää mitään. Kuitenkin minulla on hyvä olo. Suunnittelen kotonakin työssä tarvittavia koodinpätkiä. Kukaan ei kylläkään maksa tästä kotityöstä.
En ole syyskuun lopun jälkeen avannut telkkaria, netflixinkin lopetin. Radiosta kuuntelen enää aamun aluelähetykset, vältän valtakunnan uutisia, sieltä ei kuulu mitään hyvää. Valitettavasti netin kautta kun töitä teen, puskee tuo paska silmille ja korville.
Olen totaalisen pettynyt suomalaisten poliitikkojen moraaliin, käytössääntöihin, oman ryhmän sääntöjen noudattamiseen. Ennen vain persut olivat "norsuja posliinikaupassa" keskisuomen sahurin johdolla, nyt tuntuu että kaikki möläyttävät ihan mitä sattuu, jopa presidentin puoliso möläyttelee omiaan, ei todellakaan ole enää koko kansan rouva.
Toimittajat kirjoittavat aivan mitä sattuu, ainakin netin uutisissa. Surutta hutkitaan yksittäisiä ihmisiä, jotka eivät välttämättä ole edes julkisuuden henkilöitä. Tuomioistuimet antavat aivan kahjoja päätöksiä, romuuttaen kansan yleistä oikeustajua. Demokratia on tuhottu, eikö kansallissosialismikin ole yksi demokratian ilmentymä, siihen vedoten kuitenkin niin "älyköt, vasemmistolaiset kuin poliisikin vaativat sen kieltämistä. En kannata tuota rahvaan paskan kaikkea julkistamista, jolla persut kansaa villitsevät, mutta minä haistan tässä kyllä saksan 1920-30-lukujen junttien nousun valtaan. Ainakin gallupit kertovat siihen suuntaan tosi paljon, vaikka voihan niitäkin vääristellä natsipelossa.
Niin, olenkohan vain masentunut jostain... En näe suomella mitään tulevaisuutta, suomalaiset itse tuhoavat maansa sivistyksen ja vaurauden, ei tarvitse ketään vierasta siihen hommaan, tai onhan tuota rahoitustukea tullut äärioikeistoille ympäri eurooppaa... Onkohan äärioikeiston nousun takana Putin vai kiinalaiset? Jenkitkin ovat niiden talutusnuorassa, Trumppihan on loistava persu...
En aio seurata linnan juhlia, minun suomi on luonto, ihmiset ovat pilanneet maailmani.
Suomen kuolonkorinat
Anonyymi
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902045- 841825
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1431360
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 102986