Onko S-Pankin korttimaksuissa ollut häiriöitä tänään? Onnetonta pankkien tiedottaminen, jos ei ole rekisteröitynyt Facebookiin tai mihin lie nykyajan hömppään.
S-Pankin korttiongelma?
16
202
Vastaukset
- Anonyymi
Aika usein tuntuu olevan ongelmia ääs-kortti porukalla. Huvittaa kun jengi ramppaa itsetyydokassojen ja oikeiden kassojen väliä. Tarvii olla joku oikean pankin kortti tai sitten cashia.
- Anonyymi
Vaimo on kassalla töissä ja kertoi, että OP:n ja S-pankin korteilla on useimmin ongelmia ja eivät toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on kassalla töissä ja kertoi, että OP:n ja S-pankin korteilla on useimmin ongelmia ja eivät toimi.
Ei mulla ole ollut ainakaan op-kortin kanssa ikinä ongelmia edes s-kaupoissa. Ainakin varmatoimisempi se on mitä ässän oma kortti. Joka on outoa, kun luulisi että heikäläisten kassat keskustelisi sujuvammin oman pankin suuntaan. No joka tapauksessa on hyvä olla mukana repullinen kortteja, niin voi arpoa aina toimivamman. Puhelimeenkin voisi ehkä laittaa nykyajan mobiilimaksun. Ja tietysti lompakossa on aina muutama huntti riihikuivaa.
- Anonyymi
Eikö kukaan rauhoitu edes itsenäisyyspäivänä vaan pitää kiiruhtaa kauppoihin, ostoksille, ravintoloihin jne.
6.12 on kotipäivä joten en tiedä korttiongelmista vaikka olenkin S-pankin asiakas.
Haudoilla kävin mutta kynttilät olin ostanut etukäteen. Veteraanit kautta sabkarivainajat saivat kynttiläni.- Anonyymi
Samanlainen päivä tämä on kuin mikä tahansa muukin päivä.
- Anonyymi
Harvinaista ainakin omalle kohdalle.
- Anonyymi
Käyhän kokeile ja kerro kuinka kävi.
- Anonyymi
Ei ole ennen osunut kohdalle, mutta tänään reilu tunti sitten vaimo joutui maksamaan käteisellä, kun S-kortti ei toiminut. Kassa sanoi, että tänään on ollut häiriöitä.
- Anonyymi
S-kortin kanssa on ollut ongelmia pitkän aikaa jo viime kesästä alkaen.
- Anonyymi
Unohtui OP:n kortti tänään matkasta, mutta onneksi ehdin tehdä ostokset S-kortilla ennen häiriöiden alkamista.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ae65424-fabb-468a-8f01-9c8069c10b3f - Anonyymi
Ongelmia on ollut kesästä saakka enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
- Anonyymi
Itse olen maksanut S-kortilla päivittäin yli kymmen vuoden ajan ilman ainuttakaan ongelmaa.
- Anonyymi
Maitokauppa on maitokauppa eikä pankki. S-Pankin pankkijärjestelmä on Ahvenanmaalaiselta lilliputilta Ålandsbankenilta ostettu eikä nekään hartiat kovin leveät ole.
- Anonyymi
Sen syy kuka käski muuttaa osuuskuntalakia estäämään yli 3000 euron talletukset säästökassoihin.
- Anonyymi
Hartiat kun hartiat kestää pitkään, kun kuorma on sopiva. Äläkä dissaa affenanmaalalisia, saatat joutua tuosta vastuuseen 2030-luvulla...
Aikanaan oli Taloussanomien kommenttipalstalla kirjoittaja, jonka vakiolausahdus oli "Lada on tilava auto, mutta kaikkien pää ei mahdu sinne." S-Pankista voisi sanoa vähän samalla tavalla.
- Anonyymi
Eivät ole varanneet vaan tarpeeksi palvelinkapasiteettia. Ongelma itsessään on mitätön. Osoittaa vaan sen, että ihmisillä on liikaa rahaa ostaa joutavaa krääsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872