Miten tuo Roope Salminen voi olla jokin laulaja?
Miten tuo sama voi olla noin pitkä, kun koko muu suku on niin pienikokoistapätkää?
Linnan jatkot
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kanava kyllä kääntyi oitis kun naama ilmestyi ruutuun .
- Anonyymi
Tuo oululainen Ellinoora osaa laulaa.
- Anonyymi
Olen taas sitä mieltä, että on jonninjoutava kymmeniä kiloja ylipainoinen uikuttaja, jonka lauluissa ei ole sanomaa eikä säveltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen taas sitä mieltä, että on jonninjoutava kymmeniä kiloja ylipainoinen uikuttaja, jonka lauluissa ei ole sanomaa eikä säveltä.
Ei munkaan mieleen. Äänentuottamisessa jotain ongelmaa. Yhden hitin tähti joka jäi väkisin roikkumaan radiokanaville.
- Anonyymi
Mikä siinä Putouksessa on niin hauskaa? Pidän hyvästä huumorista, mutta mielestäni tuo ohjelma on kyllä sellaisen vastakohta.
- Anonyymi
Ei Suomessa osata tehdä enää huumoria. Kaikki yritykset ovat samaa kohellusta samoilla naamoilla.
- Anonyymi
Roope Salmisen naamaa näytetään mainosten välissä, miksi? Maikkari voisi pyhittää yhden kanavan vain Roope Salmisen naamalle ja faneille.
- Anonyymi
Varmaan joku piilevä geeni?
Saihan Michael Jacksonkin pelkkiä valkoihoisia lapsia! :) - Anonyymi
Vuonna 2015 Roope Salminen sijoittui Tähdet, tähdet -laulukilpailussa sijalle 4. Ei lainkaan paha sijoitus.
Linnan jatkoilla kuultiin ja nähtiin myös Ellinooran ja Juha Tapion kollaboraatio "Hiljaisii heeroksii". Mielestäni muuten hyvä kappale, mutta B-osa toi liian selvästi mieleen a-ha:n kappaleen "A Little Bit" (2002). - Anonyymi
Ällötys , menee mihin vaan missä on media ja kameroita paikalla .
- Anonyymi
Minusta Linnan jatkot ovat aivan turhaa ja esitykset myös Ei mitenkään kumpikaan sovi itsenäisyyspäivän viettoon. Roope Salmiselle kuuluu erittäin suuri kiitos Kun tuomitsi tuon rintavarustuksen vilauttamisen
Miten voi naisilta olla noin kauheaa ja alentavaa ja rivoa tuollainen käytös Sakkorangaistus tuosta jo olisi ainakin annettava Jossakin maassa sellin ovi aukenisi Itse en ole Putousta koskaan katsonut jo pelkät mainos pätkät mitä näkyy riittäneet minulla Nykyisin ei kunnon ohjelmia suomalaisia juuri ole Kaikki tuollaista rumaa ja irvokasta vitsien kertomista - Anonyymi
Ei kyllä jatkoilla veteraaneja ja lottia arvostettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867