Naiset kyllästyvät yhteen ja samaan seksipartneriin miehiä nopeammin

Törmäsin taas tähän samaan uutiseen. Yleensä kuitenkin on väitetty miesten tarvitsevan/haluavan enemmän vaihtelua..

"Naiset väsyvät seksipartnereihinsa nopeammin kuin miehet – asiantuntijalta villi ehdotus: Anna tänä jouluna vaimollesi lupa pettää!"

Ensinnäkään se ei ole pettämistä, jos luvan kanssa käy vieraissa. Miehet tosin ovat muutoinkin anteeksiantavampia pettämisen suhteen kuin naiset.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-vasyvat-seksipartnereihinsa-nopeammin-kuin-miehet-asiantuntijalta-villi-ehdotus-anna-tana-jouluna-vaimollesi-lupa-pettaa/7200156#gs.kzxnoz

82

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh... Meinasit kiusata palstan setiä oikein urakalla. :oD

Vissiin noi tatskajutut mennyt tosi överiks? En oo lukenut kovin tarkkaan...

Oliks mikä leffa eilen ja oliko hyvä häh?

• Tihihii..

Jaa se leffa.. Veitset esiin. Jotenkin väkisin väännetty, ei edes kunnon loppuhuipentumaa, saati yllätystä. Jos olisin ollut kotona, olisin varmaan vaihtanut kanavaa. Annan 2,5 tähteä.

Se on muuten kumma juttu, että leffa kuin leffa, niin siellä on aina yksi (1) höhöttäjä. Siinä Joker-leffassa, meidän vieressä istui joku miesoletettu, jolla oli tosi omituinen nauru ja lisäksi se nauroi ihan oudoissa kohdissa. Ei semmoinen nauru kuin sillä Jokerilla, vaan hyvinkin tarttuva..

• Ja mitä niihin tatskajuttuihin tuli, niin ei niissä mitään uutta ollut.. Ihan samat jutut kuin silloinkin, kun esim mulla ei ollut vielä kuvan kuvaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tihihii..

Jaa se leffa.. Veitset esiin. Jotenkin väkisin väännetty, ei edes kunnon loppuhuipentumaa, saati yllätystä. Jos olisin ollut kotona, olisin varmaan vaihtanut kanavaa. Annan 2,5 tähteä.

Se on muuten kumma juttu, että leffa kuin leffa, niin siellä on aina yksi (1) höhöttäjä. Siinä Joker-leffassa, meidän vieressä istui joku miesoletettu, jolla oli tosi omituinen nauru ja lisäksi se nauroi ihan oudoissa kohdissa. Ei semmoinen nauru kuin sillä Jokerilla, vaan hyvinkin tarttuva..

Myönnät siis, että kiusit meidän konservatiivista mielensäpahoittajaosastoa? :oD

Jaa? Kauhulehva? Mä katsoin eilen mission impossible 2;n. Ihmetyksekseni en ainakaan muista katsoneeni, joten melkein jännitin sitä loppuun asti. :oD

No jos se on tää palstan :D-mies... sehän naureksii ilmeisesti vähän kaikelle....

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja mitä niihin tatskajuttuihin tuli, niin ei niissä mitään uutta ollut.. Ihan samat jutut kuin silloinkin, kun esim mulla ei ollut vielä kuvan kuvaa.

Niin, no hauska toisaalta katsella, kun jollain oikeasti käy ahdistamaan, jos toiset tekee sitä ja tätä... :oD

Just vaikka tämäkin aloituksen juttu... Miten se liittyy minuun ja minun tämänhetkiseen elämään, että naiset keskimäärin haluaa vaihtelua seksielämään.... :oD Oikeastihan sen vaihtelun voi järjestää niinkin, ettei kukaan petä ketään... mutta ei kerrota sitä kellekkään, niin saavat pahastua rauhassa. :oD

• Disse kirjoitti:

Myönnät siis, että kiusit meidän konservatiivista mielensäpahoittajaosastoa? :oD

Jaa? Kauhulehva? Mä katsoin eilen mission impossible 2;n. Ihmetyksekseni en ainakaan muista katsoneeni, joten melkein jännitin sitä loppuun asti. :oD

No jos se on tää palstan :D-mies... sehän naureksii ilmeisesti vähän kaikelle....

Ei kun agatha Christien hengessä tehty "koominen" murhamysteeri. Paitsi että se komiikka perustui henkilökuvauksiin ja murhaajan arvailut uupuivat kokonaan. Tosin en mä murhemysteerien fani muutenkaan ole, joten ei ollut ylläri etten niin pitänyt. Agatha Christien kirjojenkin parissa kyllästyn. Kökkö leffa, kökkö nimi.

https://kulttuuritoimitus.fi/kritiikit/kritiikit-elokuva/nokkela-murhamysteeri-veitset-esiin-kaikki-ovat-epailtyja-luottaa-kovaan-tahtikaartiin/

• Disse kirjoitti:

Niin, no hauska toisaalta katsella, kun jollain oikeasti käy ahdistamaan, jos toiset tekee sitä ja tätä... :oD

Just vaikka tämäkin aloituksen juttu... Miten se liittyy minuun ja minun tämänhetkiseen elämään, että naiset keskimäärin haluaa vaihtelua seksielämään.... :oD Oikeastihan sen vaihtelun voi järjestää niinkin, ettei kukaan petä ketään... mutta ei kerrota sitä kellekkään, niin saavat pahastua rauhassa. :oD

Niin...Ehkä joku jopa oppii avamaan niitä päänsisäisiä solmujaan?

Yksi ero kymmenen vuoden takaiseen on se, että nyt nämä äijänkäntyt hyväksyvät ( naisella) sellaisen pienen ja siron tatuoinnin, kun aiemmin oli ehdoton ei kaikkeen...Ihan kuin nuo siitä saisivat päättää.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei kun agatha Christien hengessä tehty "koominen" murhamysteeri. Paitsi että se komiikka perustui henkilökuvauksiin ja murhaajan arvailut uupuivat kokonaan. Tosin en mä murhemysteerien fani muutenkaan ole, joten ei ollut ylläri etten niin pitänyt. Agatha Christien kirjojenkin parissa kyllästyn. Kökkö leffa, kökkö nimi.

https://kulttuuritoimitus.fi/kritiikit/kritiikit-elokuva/nokkela-murhamysteeri-veitset-esiin-kaikki-ovat-epailtyja-luottaa-kovaan-tahtikaartiin/

No harmi, ettei ollut sukat jalasta lennäyttävä leffapläjäys... :o(

Hiphei....täällä alkoi satelemaan lunta... :o)

• Disse kirjoitti:

No harmi, ettei ollut sukat jalasta lennäyttävä leffapläjäys... :o(

Hiphei....täällä alkoi satelemaan lunta... :o)

Täällä vaan tuulee ja linnut sirkuttaa. Musta maa ja harmaa taivas.

Sanovat aina että Suomessa on kaunis luonto. No ainahan luonto kaunis on, mutta ei mun mielestä Suomessa mitenkään erityisen kaunista ole.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin...Ehkä joku jopa oppii avamaan niitä päänsisäisiä solmujaan?

Yksi ero kymmenen vuoden takaiseen on se, että nyt nämä äijänkäntyt hyväksyvät ( naisella) sellaisen pienen ja siron tatuoinnin, kun aiemmin oli ehdoton ei kaikkeen...Ihan kuin nuo siitä saisivat päättää.

Jotenkin näyttää siltä, että ei kovin monikaan lähde itse mitään itsestään aukomaan....kaikki pitäis tulla valmiina ulkopuolelta....he ovat jo täydellisiä. :oD

No se voi olla, että joko ei oikeesti haittaa, tai sitten on pakko olla haittaamatta. :oD

• Disse kirjoitti:

Jotenkin näyttää siltä, että ei kovin monikaan lähde itse mitään itsestään aukomaan....kaikki pitäis tulla valmiina ulkopuolelta....he ovat jo täydellisiä. :oD

No se voi olla, että joko ei oikeesti haittaa, tai sitten on pakko olla haittaamatta. :oD

Paramountilta (entinen MTV) tulee semmoinen sarja kuin Just tattoo of us.. Ohjelman idea on siinä että kaksi toisensa tuntevaa henkilöä saavat suunnitella toisilleen ihan minkälaisen kuvan haluavat toisen tietämättä.

No, tää kuva vähän hihitytti.. Siinä on sen toisen kaverin naama..

https://pbs.twimg.com/media/DMhOFnGWsAA-yGl.jpg

• Wwuwuw kirjoitti:

Täällä vaan tuulee ja linnut sirkuttaa. Musta maa ja harmaa taivas.

Sanovat aina että Suomessa on kaunis luonto. No ainahan luonto kaunis on, mutta ei mun mielestä Suomessa mitenkään erityisen kaunista ole.

No mä koitan jotenkin päästä johonkin hyvään moodiin tään säänkin kanssa... Ollut jo helkutin monta vuotta sellainen megalomaaninen vitutus tähän keliin.... Mutta ei nää kelit tästä parane.... tällästä se on... Pitää muuttaa jotain muuta....asennetta ja kamppeita tms. :o) Kyllähän sä tiijät... :oD

• Wwuwuw kirjoitti:

Paramountilta (entinen MTV) tulee semmoinen sarja kuin Just tattoo of us.. Ohjelman idea on siinä että kaksi toisensa tuntevaa henkilöä saavat suunnitella toisilleen ihan minkälaisen kuvan haluavat toisen tietämättä.

No, tää kuva vähän hihitytti.. Siinä on sen toisen kaverin naama..

https://pbs.twimg.com/media/DMhOFnGWsAA-yGl.jpg

No joo! Kyllä jos tuollainen ois mun mahassa, koittaisin jotenkin sen poistattaa tai uudelleen tatuoittaa....

Mä kerran pari kertaa treffasin erästä tatuointitaiteilijaa, niin joka kolmas...neljäs on uudelleen tatuoittamassa jotain....että on tullut otettua hätäisesti joku tai sitten joku ei ole ollutkaan hyvä tatskaaja tms... Mutta se vaan nauroi, että sehän on kuin leivällä viskais... :oD

• Disse kirjoitti:

No mä koitan jotenkin päästä johonkin hyvään moodiin tään säänkin kanssa... Ollut jo helkutin monta vuotta sellainen megalomaaninen vitutus tähän keliin.... Mutta ei nää kelit tästä parane.... tällästä se on... Pitää muuttaa jotain muuta....asennetta ja kamppeita tms. :o) Kyllähän sä tiijät... :oD

Juu.. Kyllä mä oon huomannut että nää kolme kk vetää mielen jotenkin maahan.. mutta se on hormonaalista. Kirkasvalolamppu tuntuis auttavan..

https://www.mielipalvelut.fi/artikkelit/kaamosmasennus/

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu.. Kyllä mä oon huomannut että nää kolme kk vetää mielen jotenkin maahan.. mutta se on hormonaalista. Kirkasvalolamppu tuntuis auttavan..

https://www.mielipalvelut.fi/artikkelit/kaamosmasennus/

Ei helekatti! Mä ensin katoin, että kolme kilttiä ja kunnollista vetää mielen maahan....kerkesin jo laskea, että keitä ne vois olla. :oD

No oikeasti pitäisi touhuilla kaikkea piristävää oikein pakkosyötöllä... Panostaa oikein siihen, että tekis kaikkea kivaa. Uimahallissa pitäis piipahdella, leffoissa, kahviloissa ja missä nyt tykkääkään käydä. Mä oon nyt käynyt katsomassa muitten pelejä...säbää, lätkää jne. Ja sit tietty itse käyn pelaamassa aina kun voin. :o)

Nytkin ois peli. :o/ Mutta mä pönötän töissä... :o/

• Disse kirjoitti:

Ei helekatti! Mä ensin katoin, että kolme kilttiä ja kunnollista vetää mielen maahan....kerkesin jo laskea, että keitä ne vois olla. :oD

No oikeasti pitäisi touhuilla kaikkea piristävää oikein pakkosyötöllä... Panostaa oikein siihen, että tekis kaikkea kivaa. Uimahallissa pitäis piipahdella, leffoissa, kahviloissa ja missä nyt tykkääkään käydä. Mä oon nyt käynyt katsomassa muitten pelejä...säbää, lätkää jne. Ja sit tietty itse käyn pelaamassa aina kun voin. :o)

Nytkin ois peli. :o/ Mutta mä pönötän töissä... :o/

Sen tää palsta tekee...😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Pitäis varmaan se kiltti ja kunnollinen lisätä tuonne,.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kk

Varmaan vielä lipsauttelee näitä sanontoja täältä kohta oikeessa elämässä. :oD

• Disse kirjoitti:

Varmaan vielä lipsauttelee näitä sanontoja täältä kohta oikeessa elämässä. :oD

Mä oon jo ottanu tän ☝️ käyttöön..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä oon jo ottanu tän ☝️ käyttöön..

Sormeilet siis jatkuvasti? :oD

• Disse kirjoitti:

Sormeilet siis jatkuvasti? :oD

Jooh..saat sinäkin kepusormen perään.

• Wwuwuw kirjoitti:

Jooh..saat sinäkin kepusormen perään.

Kepusormi.... :oD

• Anonyymi

Myönnät siis, että nainen on huora johon ei voi parisuhteessa luottaa? Toki vain nuori ja kaunis nainen voi toteuttaa käytännössä vaihtelunhaluaan.

YTM taas voi panna useita naisia vanhanakin.

• Naulapää siinä taas huorittelemassa. No, naiset haluavat enemmän vaihtelua, mutta silti miehet pettävät ja valehtelevat naisia enemmän. Siis tietysti keskimäärin. ☝️

• Anonyymi

Kuule ... kyllä vanhempi nainen saa nuorta lihaa ihan sen saman jutun voimalla kuin vanhempi mieskin ... RAHAN. Raha se on, joka puhuu, noissa vanhempien miestenkin suhteissa. Jos muuta luulet, niin huijaat itseäsi.

Yhtälailla loppuu vanhemman miehinkin saaminen jossain kohtaa ... aivan kuin naisenkin saamiset, siltä yhdeltä ja samalta. Jossakin kohtaa pitää sitten vaihtaa taas uuteen ja nuorempaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Naisia ei vaan yleensä jaksa loputtomiin kiinnostaa nuorten kollien perässä juokseminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ... kyllä vanhempi nainen saa nuorta lihaa ihan sen saman jutun voimalla kuin vanhempi mieskin ... RAHAN. Raha se on, joka puhuu, noissa vanhempien miestenkin suhteissa. Jos muuta luulet, niin huijaat itseäsi.

Yhtälailla loppuu vanhemman miehinkin saaminen jossain kohtaa ... aivan kuin naisenkin saamiset, siltä yhdeltä ja samalta. Jossakin kohtaa pitää sitten vaihtaa taas uuteen ja nuorempaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Naisia ei vaan yleensä jaksa loputtomiin kiinnostaa nuorten kollien perässä juokseminen.

Nykyään monet miehet ovat niin epätoivoisia että vanhempia ja kaikenlaisia naisia vongataan tolkuttomasti, ei naisen siitä mitään maksella tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään monet miehet ovat niin epätoivoisia että vanhempia ja kaikenlaisia naisia vongataan tolkuttomasti, ei naisen siitä mitään maksella tarvitse.

No mikä nyt sitten on epätoivoa itse kenekin mielestä. Jos sillä varmistas oman taloutensa, niin ei se kaikille epätoivoa ole. Toisaalta taas ... jos ko. toiminta on epätoivoista nuorelta mieheltä, niin yhtä epätoivoista se silloin on myös nuorelta naiselta. Kun ei rahkeet riitä saamaan oman ikäistä rahamiestä, niin huolitaan vanha ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä nyt sitten on epätoivoa itse kenekin mielestä. Jos sillä varmistas oman taloutensa, niin ei se kaikille epätoivoa ole. Toisaalta taas ... jos ko. toiminta on epätoivoista nuorelta mieheltä, niin yhtä epätoivoista se silloin on myös nuorelta naiselta. Kun ei rahkeet riitä saamaan oman ikäistä rahamiestä, niin huolitaan vanha ukko.

Siis se on säälittävää että nykyään monet nuoremmat ja hoikatkin miehet pokailevat vanhempia ja läskejäkin naisia koska ajattelevat etteivät muuten saa ketään.

Eivät nuoret naiset mitään vanhoja ukkoja yritä ollenkaan koska saavat kyllä ikäisiäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis se on säälittävää että nykyään monet nuoremmat ja hoikatkin miehet pokailevat vanhempia ja läskejäkin naisia koska ajattelevat etteivät muuten saa ketään.

Eivät nuoret naiset mitään vanhoja ukkoja yritä ollenkaan koska saavat kyllä ikäisiäänkin.

"Eivät nuoret naiset mitään vanhoja ukkoja yritä ollenkaan koska saavat kyllä ikäisiäänkin."

Ei niitä varakkaita ja vaikutusvaltaisia riitä kaikille halukkaille. Ylijäämien täytyy tyytyä vanhempaan. Niin se menee, ihan yhtä epätoivoista on pulskaan kupsukkaan tyytyminen nuoren naisenkin puolelta. Myönnä tai älä, ei se totuutta mihinkään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eivät nuoret naiset mitään vanhoja ukkoja yritä ollenkaan koska saavat kyllä ikäisiäänkin."

Ei niitä varakkaita ja vaikutusvaltaisia riitä kaikille halukkaille. Ylijäämien täytyy tyytyä vanhempaan. Niin se menee, ihan yhtä epätoivoista on pulskaan kupsukkaan tyytyminen nuoren naisenkin puolelta. Myönnä tai älä, ei se totuutta mihinkään muuta.

Niille nuorille naisille riittää niitä nuoria miehiä sen verran joka sormelle ettei tarvitse ottaa mitään papparaista. Eivätkä kyllä ottaisi muutenkaan koska eivät ikinä ole niin yksin, jollei sitten ole todellinen ätni.

• Olen valmiina....jos miehesi antaa luvan

• Hähäää! Hyvä puikkari! Kärppänä paikalla! :oD

• Hommomies☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Hommomies☝️

Kerta ei hommoa tee ja kolmannesta kerrasta aina nollataan. :oD

• Anonyymi

tuo on totta ja naiset pettää mutta naiset on tehty ilolinnuiksi kautta aikain on ollut prostituutiota ja bordelleja jja siksi naiset saakin useita orgasmeja koska pystyy sekstaamaan ja nauttimaan minista miehistä päivän aikana

• Anonyymi

Tappi ja reikä. Niitä hierotaan yhteen, tuloksena orkut.

En ymmärrä tuota vaihtelunhalua enkä kyllästymistä tavalliseen panemiseen. Varmaan ihan muut syyt takana.

• Anonyymi

Vain miehelle tuloksena orkut, nainen tarvitsee paljon muutakin kuin tapin hieromista reikään. Sen takia hyvä seksi onkin naiselle harvinaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain miehelle tuloksena orkut, nainen tarvitsee paljon muutakin kuin tapin hieromista reikään. Sen takia hyvä seksi onkin naiselle harvinaisuus.

kuule kyllä omalle uskolliselle ja hyvälle naiselleen antaa orgasmeja

• Anonyymi

"tavallinen paneminen" ... no jos tykkää vaniljaseksistä ni mikäs siinä. monet meistä silti kaipaa muutakin kun perusnylykytystä pimeessä peiton alla. jos akka makais aina vaan lahnana selällään ja oottais orgasmeja ni menis kyllä äkkiä vaihtoon

• Anonyymi

Helpommin sen orkun saa runkkaamalla kuin tylsällä seksillä.

• Anonyymi

Joker-leffa oli kuin minun arkielämääni. Kiitos TE- toimiston karenssit. T. Nainen

• Anonyymi

Tarkkaan alle viiskymppisen kumppanin kanssa eläkkeellä olisi paljon muistoja.

• Anonyymi

Totta kai kyllästytään. Jos mies ei ole uusiutuvaa sorttia jutut alkaa tuntumaan puulta ja ne on pian nähty.

• En tiedä voiko tuota ajatusmailmaa laajentaa muuallekin kuten sisustukseen. Ihan mutuna veikkaisin että jos naisilla on halu vaihtaa verhoja kuten kirkossa liturgisia värejä. Miehillä taas enemmän tyyliin että jos verhot on kestäneet parit kesäolympialaiset niin kyllä ne vielä vuoden menee.

Ihan jäin vain miettimään tuota ajatusta että olisi nainen jonka kanssa oltaisiin sohvalla vierekkäin ja katsottaisiin vaikka telkkaria. Itse toteaisin että en tiedä mitä lahjaksi ostaisi johon nainen toteaisi että yllätä hänet. Siihen vetäisi ässän hiasta ja toteaisi että joulun kunniaksi voit käydä vieraissa.
      Olisikohan nainen iloinen, ihmeissään vai tulisiko jopa epäluuloiseksi jos tuollaista esittäisi joululahjaksi?
      Toki myös aika sinut saisi olla itsensä kanssa jos nainen kovasti tästä innostuu ja kiittää lahjasta. Varmaan olisi pieni riski että oma riittämättömyyden tunne nousisi pintaan.

Nythän tuollaiset parisuhdekuviot moninaistuvat enkä tiedä onko jatkossa enää parisuhteita vaan erilaisten ihmisten löyhä verkosto jossa porukka tolskaa keskenään. Ehkä jatkossa lahja voisi olla viikonloppu yhden ihmisen seurassa.

• Pitää väijyä vaimoa ja tehä sellanen ylläri napsautus kun se tulee suihkusta. :D

Vaimo saa olla varuillaan että millon taas tulee parrua.

• Anonyymi

Niinpä tietysti. Yksiavioisuus oli kaikenaikaa pahan ja toksisen patriarkaatin keksintöä, joka esti naisia toteuttamasta itseään. Pahan patriarkaatin edustajana luovutan ja en ole enää pelissä mukana. Kiellän mieluummin ihmisyyteni ja olen yksin kuin annan lupaa pettämiseen.

• Thymallus

Tähänkin on varmaan joku hyvä biologinen ja evoluutioon perustuva selitys.
      Koskas se joku firdashi? tänne tulee.

Minusta asiat on hyvin niin kauan kuin on jotain johon kyllästyä.

• Sehän on helppoa kun ajattelee vain että kaikki perustuu lisääntymiseen..

Eli kun nainen harrastaa seksiä aina uuden miehen kanssa varmistuu monipuolisempi geeniperimä lapsille ja sitä todennäköisemmin jälkeläisiä säilyy hengissä. Sitten on myös useampi isä huolehtimassa jälkeläisistä, eikä ole huolta vaikka yksi kuolisikin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sehän on helppoa kun ajattelee vain että kaikki perustuu lisääntymiseen..

Eli kun nainen harrastaa seksiä aina uuden miehen kanssa varmistuu monipuolisempi geeniperimä lapsille ja sitä todennäköisemmin jälkeläisiä säilyy hengissä. Sitten on myös useampi isä huolehtimassa jälkeläisistä, eikä ole huolta vaikka yksi kuolisikin.

Tämä meidän yksiavioisuuteen pyrkivä kulttuuri siis hidastaa geenien sekoittumista ja ihmislajin biologista kehitystä. Pitäis palata siihen laumamalliin.

Jossain luontodokkarissa oli pikkulinnuista, kuinka niiden naaraat ovelasti huijaa useamman uroon kuvittelemaan että poikaset olis juuri tämän uroksen jälkeläisiä. Silloin useammat uroot jeesaa haudonta- ja ruokintahommissa. Se kävi silleen, että naaras paritteli useamman uroksen kanssa ja aina kun seuraava uros tuli, niin se nokallaan tökki naaraan kloakkia (vai mikähän se pillu niillä on nimeltään) ja silloin edellisen uroon siemenpaketti pötkähti ulos. Ja ei kun omat siemenet sisään :) Paljon onnellisia uroita ja poikasille ruokaa.

• Thymallus kirjoitti:

Tämä meidän yksiavioisuuteen pyrkivä kulttuuri siis hidastaa geenien sekoittumista ja ihmislajin biologista kehitystä. Pitäis palata siihen laumamalliin.

Jossain luontodokkarissa oli pikkulinnuista, kuinka niiden naaraat ovelasti huijaa useamman uroon kuvittelemaan että poikaset olis juuri tämän uroksen jälkeläisiä. Silloin useammat uroot jeesaa haudonta- ja ruokintahommissa. Se kävi silleen, että naaras paritteli useamman uroksen kanssa ja aina kun seuraava uros tuli, niin se nokallaan tökki naaraan kloakkia (vai mikähän se pillu niillä on nimeltään) ja silloin edellisen uroon siemenpaketti pötkähti ulos. Ja ei kun omat siemenet sisään :) Paljon onnellisia uroita ja poikasille ruokaa.

Kloakki..😬😆😆

• Wwuwuw kirjoitti:

Kloakki..😬😆😆

Ihan uus sana..

"Paritellessaan linnut asettavat kloaakit toisiaan vasten, jolloin siemenneste kulkeutuu kloaakkiin. Käärmeet käyttävät kloaakissa sijaitsevaa hemipenistä paritteluun."

Jaahasjaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihan uus sana..

"Paritellessaan linnut asettavat kloaakit toisiaan vasten, jolloin siemenneste kulkeutuu kloaakkiin. Käärmeet käyttävät kloaakissa sijaitsevaa hemipenistä paritteluun."

Jaahasjaa..

Jostain muistinkoukeroista heitin. Yks a jäi ilmeisesti pois.

• Thymallus kirjoitti:

Tuo olis kyllä ovelan näköinen toimitus, jos se toimis ihmisilläkin. Saattais tulla se nokkatippuri.

• Thymallus kirjoitti:

Tulipa tuosta mieleen tämä juttu..

"Peniksen anatomiaan perehtyneet tiedemiehet uskovat, että falloksen "sienimäisen" pään on tarkoitus puhdistaa naisen emättimestä muiden kilpailijoiden siemennestettä."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-taman-peniksesta-nain-vuosituhansien-saatossa-kehittynyt-tyokalu-eliminoi-kilpailijat/7034058#gs.l259ar

Mistä päästään tähän.."Kun tuore lapsi saattoi olla kenen tahansa, yhteisön miehet pitivät huolta kaikista syntyneistä."

Biologisen isyyden tärkeys onkin tullut kuvioihin vasta ihmisen asetuttua aloilleen, noin 10 000 vuotta sitten kun kerätylle omaisuudelle on haluttu löytää perijä.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tiede-ihminen-harrasti-ennen-hyperseksia/57609b95-58c2-30a1-93d9-09df2f8c1729

• Wwuwuw kirjoitti:

"Peniksen anatomiaan perehtyneet tiedemiehet uskovat, että falloksen "sienimäisen" pään on tarkoitus puhdistaa naisen emättimestä muiden kilpailijoiden siemennestettä."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-taman-peniksesta-nain-vuosituhansien-saatossa-kehittynyt-tyokalu-eliminoi-kilpailijat/7034058#gs.l259ar

Mistä päästään tähän.."Kun tuore lapsi saattoi olla kenen tahansa, yhteisön miehet pitivät huolta kaikista syntyneistä."

Biologisen isyyden tärkeys onkin tullut kuvioihin vasta ihmisen asetuttua aloilleen, noin 10 000 vuotta sitten kun kerätylle omaisuudelle on haluttu löytää perijä.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tiede-ihminen-harrasti-ennen-hyperseksia/57609b95-58c2-30a1-93d9-09df2f8c1729

Juu, jälkiliukkaista ja peniksen mäntätoiminteistahan se firdawsi täällä meitä jo valisti. Saapa nähdä koska tämä keskustelu siivotaan näistä eläimellisyyksistä.

Ja tuo laumamalli oli jo ennestään mulle tuttua tavaraa. Tämä nykyajan ydinperhemalli on ihmiskunnan ihan viimeaikaisia keksintöjä. Ihan pintaraapaisu, kun ihmislajin koko kehityskaarta tarkastellaan. Saapa nähdä mihin se tulee meitä kuljettamaan vai hylätäänkö malli jossain vaiheessa.

Tuo on uutta, että omaisuuden tähden.

• Thymallus kirjoitti:

Juu, jälkiliukkaista ja peniksen mäntätoiminteistahan se firdawsi täällä meitä jo valisti. Saapa nähdä koska tämä keskustelu siivotaan näistä eläimellisyyksistä.

Ja tuo laumamalli oli jo ennestään mulle tuttua tavaraa. Tämä nykyajan ydinperhemalli on ihmiskunnan ihan viimeaikaisia keksintöjä. Ihan pintaraapaisu, kun ihmislajin koko kehityskaarta tarkastellaan. Saapa nähdä mihin se tulee meitä kuljettamaan vai hylätäänkö malli jossain vaiheessa.

Tuo on uutta, että omaisuuden tähden.

Ennen luulin että hallinnon tähden. Meitä on helpompi hallita näinä ydinperheyksikköinä ja se jotenkin takaisi yhteiskuntarauhaa ja yhteiskunnan kehitystä.

Mutta kun syvemmin ajattelee, niin koko hallintotarvekin tulee tuosta omaisuudesta ja verotuksen järjestämisestä.

Paluuta luontoon odotellessa.

• Thymallus kirjoitti:

Ennen luulin että hallinnon tähden. Meitä on helpompi hallita näinä ydinperheyksikköinä ja se jotenkin takaisi yhteiskuntarauhaa ja yhteiskunnan kehitystä.

Mutta kun syvemmin ajattelee, niin koko hallintotarvekin tulee tuosta omaisuudesta ja verotuksen järjestämisestä.

Paluuta luontoon odotellessa.

Juu.. Aika moni tuntuu ajattelevan myös, että tasa-arvo olisi ikäänkuin suora ylöspäin nouseva viiva ja että mitä kauemmaksi ajassa mentäisiin, sen huonommin asiat naisilla tasa-arvon) suhteen olisivat olleet. Euroopasta ja Aasiasta löydetyt tuhannet ns venus-patsaat kielivät pikemminkin naisten suuresta arvostuksesta, luultavasti myös jumalana pitämisenä.

https://image.shutterstock.com/image-illustration/cave-woman-abuse-260nw-119774431.jpg

• Wwuwuw kirjoitti:

Juu.. Aika moni tuntuu ajattelevan myös, että tasa-arvo olisi ikäänkuin suora ylöspäin nouseva viiva ja että mitä kauemmaksi ajassa mentäisiin, sen huonommin asiat naisilla tasa-arvon) suhteen olisivat olleet. Euroopasta ja Aasiasta löydetyt tuhannet ns venus-patsaat kielivät pikemminkin naisten suuresta arvostuksesta, luultavasti myös jumalana pitämisenä.

https://image.shutterstock.com/image-illustration/cave-woman-abuse-260nw-119774431.jpg

Ajat ja tavat muuttuu, mutta mihinkä suuntaan, se on aina arvoitus.

Ei siitä niin kovin kauan ole, kun sen jonkun suuren viikinkisotapäällikön hautalöydökset pystyttiin tunnustamaan naisen jäännöksiksi.

Ja tuohon ei tullut lyöntivirhettä. Tunnistaminen olis ollut mahdollista jo aikaisemmin.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Populaation rappeutuminen sisäsiittoisuuden myötä liittyy tuohon malliin, ettei lasten isistä ole tietoa. Siinähän on suuret mahdollisuudet puolisisarusten paritteluun, mikä ei jälkeläisten terveyden kannalta ole ollenkaan hyvä asia.

On myös huomattu ihmisillä olevan tarve tietää juurensa. Onnettomia sydämiä on paljon niiden joukossa, jotka eivät tiedä kuka heidän isänsä on.

• Anonyymi

Sanosin, että ei kyllästy varmaan monikaan, mutta seksiin taoi seksittömyyteen heijastuu parisuhteen muut ongelmat herkästi. On myös paljon suhteita, joissa henkin yhteys ja läheisyys on palannut toisen pettämisen myötä, kun toinen on tajunnut, että toi oliskin kiva pitää, mutta siinää saattaa olla jo tunteita johonkin muuhun aiinä vaiheessa eikä homma enää toimi.
      Muutoin sanosin, että tässäkin asiassa liika erilaisuus ei oo hyvästä tai oikeammin sanottuna samanmoiset seksin haluajat mielummin yhteen. Jos joku tykkää vuodesta toiseen lauantaina, söngyn jälkeen perinteisellä tyylillä pimeässä niin sellasten pitäis olla yhdessä ja sit sellasten mielikuvitelssellisempien ja kokeilunhaluisten pitäis mennä kimppaan. Toi pitäs selvittää suhteen alussa, mutta eihän se toimi, jos toinen tekee toista miellyttääkseen eri juttuja.

• Anonyymi

Ei ihme kun tinder mätsei tulee kun naiset haluaa seksiä. Eilenkin oli treffit naisen kanssa ja homma meni seksiiin. Naiset alkaneet ehdottelemaan, itse ei tarvii niin paljon yrittää.

• Anonyymi

Sitähän miehet on aina kaivannu! Äärimmäisen positiivinen kehityskäyrä jos naiset omatoimisesti ehdottaa vaakamambaan ryhtymistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän miehet on aina kaivannu! Äärimmäisen positiivinen kehityskäyrä jos naiset omatoimisesti ehdottaa vaakamambaan ryhtymistä!

Naiset on alkaneet aika rohkeiksi. Sanovat etteivät etsi parisuhdetta vaan panoseuraa. Just tiistaina yks nainen laittoi viestiä ja eilen tavattiin. Ehkä se naisten onkin parempi etsii vaan panoseuraa aluksi ettei mies jää roikkumaan.

• Hmm, tuossa ei sanottu miten pian se kyllästyminen tulee. 😃

Nojoo, mä saatan kyllästyä seksiin mutten partneriin. Partneri on mainio, ei siihin pysty kyllästymään mitä tulee tunteisiin ja yhdessä harrastettuun seksiin. Sen paremmaksi seksi ei muutu, luulen et vaihtamalla jäisin kaipaamaan takas.

Mut seksi, eihän se aina kiinnosta... Välillä ei yhtään. 😣

• Sanottiinpa..Siinä on vain kuvia välissä..

"Martin kertoo tutkimuksesta, jonka mukaan miesten seksuaalinen halu parisuhteessa vähentyi hiljalleen seitsemän vuoden aikana, kun taas naisten halut laskivat merkittävästi ensimmäisen ja neljännen vuoden välillä.

– Ennen olisimme voineet todeta, että se johtuu siitä, että naiset pitävät seksistä vähemmän kuin miehet. Uusi tutkimusaineisto auttaa meitä kuitenkin ymmärtämään, etteivät naiset pidä seksistä sen vähempää kuin miehet, vaan että miehet ovat parempia haluamaan sitä, mitä heillä jo on, kun taas naiset kamppailevat sen kanssa, että partneri on aina uudestaan ja uudestaan sama, Martin kertoo sivustolle."

• Wwuwuw kirjoitti:

Sanottiinpa..Siinä on vain kuvia välissä..

"Martin kertoo tutkimuksesta, jonka mukaan miesten seksuaalinen halu parisuhteessa vähentyi hiljalleen seitsemän vuoden aikana, kun taas naisten halut laskivat merkittävästi ensimmäisen ja neljännen vuoden välillä.

– Ennen olisimme voineet todeta, että se johtuu siitä, että naiset pitävät seksistä vähemmän kuin miehet. Uusi tutkimusaineisto auttaa meitä kuitenkin ymmärtämään, etteivät naiset pidä seksistä sen vähempää kuin miehet, vaan että miehet ovat parempia haluamaan sitä, mitä heillä jo on, kun taas naiset kamppailevat sen kanssa, että partneri on aina uudestaan ja uudestaan sama, Martin kertoo sivustolle."

Aa, joo. Hyppäsin yli!!! 😊

No niiin. Halut ehkä laskee joo, etenkin jos on kädet täynnä lapsia ja huushollia. Noin muuten en muistas, että olis pelkkänä pariskuntana laskenut. Neljässä vuodessa, tietty kaikki eripura ja ongelmat suhteessa vaikuttaa laskevasti.

Väsymys yms.

Mut toi kumppaniin kyllästyminen kuulosti oudolle. Tai jos siihin kyllästyy, koko ukko on silloin out of order.. 😜 Ei vaan seksi sen kanssa.

• Helmiina kirjoitti:

Aa, joo. Hyppäsin yli!!! 😊

No niiin. Halut ehkä laskee joo, etenkin jos on kädet täynnä lapsia ja huushollia. Noin muuten en muistas, että olis pelkkänä pariskuntana laskenut. Neljässä vuodessa, tietty kaikki eripura ja ongelmat suhteessa vaikuttaa laskevasti.

Väsymys yms.

Mut toi kumppaniin kyllästyminen kuulosti oudolle. Tai jos siihin kyllästyy, koko ukko on silloin out of order.. 😜 Ei vaan seksi sen kanssa.

Mä en nyt allekirjoita Martinin näkemystä. Ei päde täällä. Halukkuus ehkä hiipuu, kerrat vähenee alku pupumaisen hönkötyksen rauhoituttua, mutta mitä tutumpi partneri sen mukavempaa seksiä. 😃

Tuttuus, tuttujen juttujen myötä tekee seksistä mukavempaa, jopa sillon kun päättää repästä jollain uudella jutulla.

• Anonyymi

ihmiset on kertakäyttösesineitä toisilleen. sitä voi joko mennä samaan kusetuspaskaan mukaan tai sitten elää itekseen. JOS valitset jälkimmäisen niin joudut aina perustelemaan eri tavoin kaikille, mikset halua mitään kenenkään kanssa. Ihmiset on saastaa jonka voisi potkasta johonkin kuiluun ja polttaa siellä pois

• Onhan sitä muitakin ihmmissuhteita kuin parisuhde. Sanoisin että ihminen on luonnostaan sarja-avioituja, ei yksiavioinen. Eikä yhden suhteen loppuminen tarkoita että se suhde olisi epäonnistunut.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Onhan sitä muitakin ihmmissuhteita kuin parisuhde. Sanoisin että ihminen on luonnostaan sarja-avioituja, ei yksiavioinen. Eikä yhden suhteen loppuminen tarkoita että se suhde olisi epäonnistunut.

No, kyllä se on silloin epäonnistuminen. Kyllä siinä on peiliin katsomisen paikka kummallakin, vaikka joskus tosin toisen toiminta sen enemmiltä aiheuttaa. Pitkä suhde ja pitkä epäonnistuminen.

• Anonyymi kirjoitti:

No, kyllä se on silloin epäonnistuminen. Kyllä siinä on peiliin katsomisen paikka kummallakin, vaikka joskus tosin toisen toiminta sen enemmiltä aiheuttaa. Pitkä suhde ja pitkä epäonnistuminen.

Asennekysymys.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli jos on vain lyhyitä suhteita, niin ne on vain lyhyitä epäonnistumia? :)

• Anonyymi

Minun eno ollut saman naisen kanssa 44 vuotta. Minä olen vasta yli 10 vuotta saman naisen päällä ähkinyt. Jos seksi muuten on hyvää ja vaihtelevaa ettei samaa aina niin ei siihen kyllästy samaan naiseen.

• Ei tässä nyt ollutkaan miehen kyllästymisestä kyse, vaan mieheen kyllästymisestä. Tottahan se on että valtaosa eroaloitteista tehdään naisten toimesta. On se syy sitten mikä on.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei tässä nyt ollutkaan miehen kyllästymisestä kyse, vaan mieheen kyllästymisestä. Tottahan se on että valtaosa eroaloitteista tehdään naisten toimesta. On se syy sitten mikä on.

Mä vähän luulen, että asia voi liittyä ihmisen muuttumiseen ajan ja olosuhteiden myötä. Harva huomaa muutosta itsessään, jos siihen ei ole harjaantunut. Toisen muuttuminen on aina helpompaa huomata :)

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei tässä nyt ollutkaan miehen kyllästymisestä kyse, vaan mieheen kyllästymisestä. Tottahan se on että valtaosa eroaloitteista tehdään naisten toimesta. On se syy sitten mikä on.

Eli myönnät siis naisten olevan huoria joihin ei voi luottaa pitkässä parisuhteessa. Ja tottakai nainen on luonnostaan yksiavioinen, miten muuten vanhat pariskunnat ovat olleet naimisissa 60 vuotta ja tuohon aikaan naiset eivät olleet huoria eikä heille olisi tullut mieleenkään"kyllästyminen" ja eroaminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli myönnät siis naisten olevan huoria joihin ei voi luottaa pitkässä parisuhteessa. Ja tottakai nainen on luonnostaan yksiavioinen, miten muuten vanhat pariskunnat ovat olleet naimisissa 60 vuotta ja tuohon aikaan naiset eivät olleet huoria eikä heille olisi tullut mieleenkään"kyllästyminen" ja eroaminen.

Jos huoralla tarkoitat pettämistä, niin miehet huoraavat naisia enemmän.

Oliko idiootilla muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan sen takia että ennen eroaminen ei ollut yhtä helppoa ja hyväksyttävää kuin nykyään. Mutta tasan tarkkaan niitä liittoja piristeltiin ohessa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minäkin miehenä mielelläni panen satoja naisia. Ei siinä tarvitse järkeä olla. Onpahan vaan mukavaa touhua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3945
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2577
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1671
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      106
      1664
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1499
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      50
      1494
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1410
    9. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      14
      1161
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      130
      1158
    Aihe