Olen sairastanut röhää n viikon ja parina yönä olen ottanut pienen määrän mirtazapinia jotta saisin nukuttua. Voiko lääke pitkittää flunssan oireita kun jalat väsyt ja kurkkua karhentaa...
Flunssa ja Mirtazapin
Anonyymi
6748
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Flunssa kestää viikosta kahteen ja tuolla lääkkeellä ei ole keston kanssa mitään tekemistä.
En olisi uskonut, että Mirtazapinia saa vielä myydä, vai onko vanhaa varastoa? Jokainen lekuri, joka tuota määrää joutais pois viralta.
Mitä ongelmia Mirzu on sulle aiheuttanut?
ite huomannut juurikin saman että flunssa päällä kun syön unettomuuteen mirtan murusia, selkeä yhteys.
Mirtsa on kyllä surkea lääke unettomuuteen kun parempiakin nukahtamislääkkeitä olisi tarjolla mutta nykyään lääkärit kirjoittavat vain mirtsaa ja pitävät unettomat tokkurassa vielä seuraavanakin päivänä.
Flunssasta en tiedä mutta eiköhän tuo pitkittäne sitäkin muun apaattisuuden lisäksi.
Mirtazapiini oli vuosia sitten kauppanimellä Remeron.
Käytin sitä, ja muitakin lääkkeitä psykiatrin määräämänä, ja tuon Remeronin aloitettuani sairastelin flunssaa, yskää ym. puolisen vuotta.
Tilanne meni niin pahaksi, että loppujen lopuksi menin aivan punaiseksi ( ihottumaa ), nousi todella korkea kuume ( 40 astetta ), eikä mennyt kauaa, kun olin aivan tajunnan rajamailla.
Sairaalaan ottivat, ja Remeron lopetettiin välittömästi.
Koskaan ei selvinnyt, mikä tuollaisen aiheutti.
Jotkut lääkkeet saattavat laskea valkosolut alas, joka on paha tilanne, koska puolustuskyky menee heikoksi.
Joidenkin lääkkeiden yhteydessä varoitellaan jostain agranulosytoosista, jota itsekin silloin kauan sitten mietin syyksi siihen mitä tapahtui.
Itse en poissulkisi ajatusta, että Mirtaa käyttäessä flunssan on aivan mahdollista pitkittyä.