Oletko koskaan syöksynyt täydellä sydämellä mihinkään ?

Anonyymi

Niin kuin Pelle Miljoona laulussaan
"Ole juossut läpi kiirastulen/
koska sydän sanoi niin (---)
olen sukeltanut kiehuvaa veteen/
koska sydän sanoi niin.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ole.
      Luonteeni on enemmän looginen kun tolkuton.
      En katsellut Linnan-juhliakaan.

      H.

    • Anonyymi

      Syöksyn jatkuvasti elämäni tapahtumista toisiin. Systeri sanoi, ettei kukaan usko, jos kertoisin.

    • Anonyymi

      Nuorena ja hurjana sitä tuli tehtyä.
      Sillä tiellä olen vieläkin, kaukana maailmalla!
      Kyllä silloin profeettoja riitti ennustaman että häntä koipien välissä se sieltä takaisin tulee - vaan ei tulllutkaan. 36 vuotta tulee siitä kun karistin Suomen pölyt kengistäni enkä päivääkään kadu.
      Kävin kouluni ja opiskelin ammatin ja lähdin onneani etsimään. Onnesta en tiedä mutta hyvän ja rikkaan elämän olen elänyt ja toivottavasti elän vielä pitkään.
      Kotimaa on nyt täällä, perhe, ystävät, kaikki. Suomessa ei enää kuin yksi sisko jota tapaan kerran pari vuodessa. Hän tulee tänne tai minä sinne.
      Elämme vain kerran. Siitä pitää nauttia ja ottaa irti kaikki.
      -nainen 65 vuotta-

      • Anonyymi

        Amen.
        Kanarialleko vai aurinkorannikolle jämähdit tai Norjaan Turskia perkaamaan?


    • No enpä ole mutta pitäis miettiä et olisko kannattanut kuitenkin :)?

    • Anonyymi

      Täydellä ja harkitsemattomallakin höyryllä kyllä, koska aivot sanoneet niin. Vanhenmiten harkitenkin.
      Sydän edellä huonoa syöksyillä, se voi käydä hengen päälle.

    • Anonyymi

      Kyllä täydellä sydämellä voi syöksyä järkeäkin käyttäen, niin minä olen tehnyt.

    • Anonyymi

      Olen jep ja joo.
      Täydellä sydämellä oon tehnyt oikeastaan kaiken, minkä oon harkinnan jälkeen päättänyt.
      Ilman "täysillä syämillä"-toimintaa en ole suostunut toimimaan.

      Päättömyyksiin en ole rynninyt.
      Onneksi :) aivoni toimivat nopsaan, niin ei siihenkään miettimistouhuun ole turhaan kulunut aikaa.

      Mitään nynnyilyä en ole harrastanut, vaan rohkeasti toiminut:)

      Heikunkeikku

    • Aina ja joka asiassa täysin sydämin,
      puolivaloilla en ole viitsinyt elämääni elää.

      Pelotta ja rohkeasti olen kompuroinut
      ja omat kiirastulet ja kiehuvat vedet on vuosien mittaan koettu.
      Riski on ollut veijari, jonka kuiskauksia sydänkin on joskus kuunnellut
      mutta koskaan ei ole pettänyt vaikka onkin polveilevia polkuja eteen tuonut.

      Elämä on ollut hyvä ja armollinen.
      Sydän on pitänyt tästä taivaanrannan maalarista hyvää huolta ja luvannut pitää loppumatkankin jos vain samoin säännöin jatkan matkaa.

      • Anonyymi

        "maissii"
        Ensteks aloin luulemaan, että heevetti nyt mun sormista katkes liuta verisuonia. Niin oli kova holtiton heiluminen sormis.
        Sitte onneks tulin palstalle ja huomasin, että olitkin lainannut mun sormiani kommenttisi kirjoittamiseen. Tolleen ne mun sormet olis kans kirjottanut, jos itte toisen kommentin olisin alkanut vääntämään.
        Onneksi sormet asettuivat, eikä yhtään enää ole tunnetta katkenneista verisuonista.

        Heikunkeikku


    • Lähellä käynyt, mutta joko järki, pelko tai itsesuojeluvaisto estänyt pahimman palamisen.

    • Anonyymi

      Ehkä ihan lapsena olen voinut luottaa sokeasti johonkin ja rynnännyt menemään. Nuorena ja aikuisena en koskaan. Liikaakin harkinnut, jopa menettänyt jotain liialla harkitsemisella. Mutta parempi niin päin, kyllä suinpäin singahtelu olisi ollut tuhoisampaa.

      • Anonyymi

        Harkiten, mutta sydän mukana.
        Tännekin kirjoitan joskus sydänverellä.
        Jotenkin aitouden perässä syöksyjä.
        Pilailu on erikseen.
        Nytkin yritän parhaani auttaa pahaan jamaan joutunutta ikäihmistä. Mennyt jo pari kuukautta.
        Ja projekti on vaiheessa. Voisi tunnelin pääsdä jo valo välkkyä hänellä.
        Välillä ahistaa niin perkeleesti, jos saa näin suoraan sanoa. Ehkei, mut tos se ny on.

        Beng


    • Anonyymi

      En. Mulla ei toimi mikään muu vaisto niiin hyvin kuin itsesuojelusellainen. Ja silti turpiin on tullut, onneksi aika harvakseltaan. - Nm. Liian varovainen, vai järkevä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe