Keskustan nimesi syylliseksi vain 25% vastaajista. Ehkä he lukevat pelkästään Demari-lehteä, jossa ruokitaan punalippuvalheita. Kun demari kirjoittaa demarille ja demari lukee vaan sitä demarin kirjoitusta, niin viisaus ei ainakaan kasva!
Gallupin ylivoimaisen enemmistön mielestä Rinne oli itse syyllinen eroonsa. Suomen kansa tietää.
Tällä hetkellä persujen kannatus on suurempi kuin koko vasemmiston yhteeensä!
Rinne itse syyllinen eroonsa
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demareille tulevat kaikki vastustajien lehdet ja ne luetaan aina ensimmäisenä.
- Anonyymi
Onko noissa jotain asiaakin.
Persujen tai kenenkään muun puolueen kannatusta ei ainakaan minulta ole kysytty kertaakaan.
Se näistä callupeista. Höpö höpöä ovat- Anonyymi
Olisihan se kiva, kun tämä hallitus kaatuisi ja persut tulisi valtaan. Halla- aho pääministeriksi, Hakkarainen Eu: a valtovarainministeriksi ja vaikka Elomaa työministeriksi. Suomessa varmaan työllisyysaste nousisi 100 %: n parissa kuukaudessa ja Suomi olisi velaton samassa ajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862