Asiantuntijat sanovat että eniten homoja pelkäävät sellaiset ihmiset, jotka eivät ole ihan varmoja omasta suuntautumisestaan. Piilevä homo haluaa tuomita kaikki homot, sillä homous on helpompi tuomita toisessa ihmisessä kuin itsessä.
Siksi homofoobikot hyökkäävät juuri homojen kimppuun, aivan kuten juutalaiset capot hakkasivat keskitysleirillä pahiten muita juutalaisia.
On kuitenkin hyvä että erään nationalistisen puolueemme aktiiveista jotkut ovat jo tulleet ulos kaapista, sillä se edesauttaa muidenkin tämän puolueen ihmisten ulos tuloa.
Unohtakaa jo Suti Aittoniemen pilkalliset puheet Ilmarista ja Jalmarista, ja olkaa rehellisesti homoja.
Missä puolueessa on eniten homoja
15
189
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittaako aloittaja Sebastian Tynkkystä ja tämän rakasta Alan Da Silvaa?
- Anonyymi
Tästä ketjusta voisi rakentaa asiallisen keksustelun aihhesta ilman turhanaikaista muiden haukkumista ja maalittamista.
Sovitaanko että vain ystävällisiä kommentteja tähän ketjuun?- Anonyymi
Oikea muoto on "-fobi" , EI "-foobikko", eikä "-fobisti".
t: Cieli-Natsi
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että homot ovat heterofoobikkoja.
Heterolla ei ole mitään syytä olla homofoobikko.
Jos ei pidä homoista, se ei ole fobiaa.
Monet eivät pidä homoista. He eivät ole fobikkoja. - Anonyymi
En tiedä lukumäärästä, mutta ainakin Persujen Sebastian Tynkkysellä luulen olevan mustin homopuoliso. Linnan juhlissa olivat oikein komea pari.
- Anonyymi
Muistaakseni Tynkkynen tais jossain mainita et se olis bisse, eikä homo. Joten: Ei ihan sama asia.
- Anonyymi
Vaatimus ystävällisistä viesteistä on rasismia. Erään 23% kannatusta nauttivan puolueen kannattajat eivät osaa olla ystävällisiä kommenteissaan.
Johtuneeko sitten siitä, että juuri heissä on huomattavan paljon aloituksessa mainittuja tapauksia.- Anonyymi
Olen 23 - 24 % puolueesta ja olen seurannut tämän palstan avauksia ja vastauksia.
Niin kyllä suurin osa pommituksista ja epäystävällisyydestä tulee (persuja kohtaan) muualta, kuin perussuomalaisten puhdasmielisin siipi lähtisi haukkumaan ketään täällä tai muualla.
Ei minullakaan ole aihetta syyllistää ja haukkua ketään, olkoon hän kuinka ilkeä tahansa.
Mitä tulee avaukseen... Olen hetero joten en ole perehtynyt tilastoimaan kuinka paljon mitäkin lajia on missäkin puolueessa. Hyvin marginaalisesti joka tapauksessa.
- Anonyymi
En usko että kukaan pelkää homoja, ei edes niitä koppalakkisia tomoffinlandeja.
- Anonyymi
Tässä olikin kyse ihmisessä itsessä asuvasta pienestä homosta, joka pelottaa sitä pientä ihmistä.
On paljon helpompaa tuomita homo toisessa ihmisessä kuin itsessä. - Anonyymi
Jaa en tiiä? :/
Jos joku Bull Mentula tulis kaapista ulos, niin kyl minustakin saattais tulla homofoobikko? :D
- Anonyymi
No saako saako kirjoittaa tänne sen puolueen nimen?
- Anonyymi
No jos nyt ihan kansanedustajina olevien julkihomojen perusteella tekee jotain johtopäätöksiä, niin: Eiköhän se toi Vihreet ole?
- Anonyymi
Ihan täyttä sontaa. Minä oon puhdasverinen hetero, eikä koskaan ole tullut mieleenkään homostelun mahdollisuuskaan. Se niitten "asiantuntijoiden" paskan lässytys kertoo vain heistä itsestään, eikä mistään muusta.
- Anonyymi
Kyllä vihreät johtavat kirkkaasti homoisimpana puolueena ! Seuraavaksi homoisimmat puolueet ovat Vasemmisto ja Demarit !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030