Onhan tää niin hauskaa että.....
"Oikeastaan viimeisimpiä pisaroita päätökseni taustalla ovat muun muassa Sebastian Tynkkysen saama tuomio kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja valtakunnansyyttäjän päätös käynnistää esitutkinta Päivi Räsäsen viidentoista vuoden takaisista kirjoituksista. Siitä huolimatta, että itse en tällä hetkellä kuulu edes kirkkoon, olen todella, todella huolissani sananvapauden tilasta. Poliittiset noitavainot ovat alkaneet ja kirjaroviot roihuavat pian, ellei tätä päätöntä kehitystä pysäytetä.
Lisäksi tulen kannattamaan tiukasti hallittua siirtolaisuus- ja maahanmuuttopolitiikkaa sekä taistelemaan köyhyyden poistamiseksi ennen kaikkea kotimaassa."
Kimmo Kautio
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/kimmokautio/miksi-perussuomalaiset/
Luopui Vas.liiton jäsenyydestään - liittyi persuihin!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että järki voitti.
- Anonyymi
Politiikkaan ei ole asiaa, jos ei ole ollut 1 v päivänään turvakodissa tai naisparin kasvattama teini.
- Anonyymi
Olet siis hyvin huolissasi sananvapauden puolesta, mutta oikeuslaitoksen ja valtakunnansyyttäjän toimintavapautta olisit kuitenkin valmis rajoittamaan, koska heidän päätökset menee omaa agendaasi vastaan.
Ainut onnistunut asia tässä on se, että olet kyllä todella oikeassa puolueessa.- Anonyymi
Toweria ottaa päähän....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toweria ottaa päähän....
Toveri on demaareis. Vaikkei toisaalta ullata että persu tässäki asiassa ihan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toveri on demaareis. Vaikkei toisaalta ullata että persu tässäki asiassa ihan pihalla.
Kaikki vasemmistolaiset ovat towereita pässi.
- Anonyymi
Idiootti komu, ei se itse ole tuota avausta tehnyt.
- Anonyymi
Kaikki vassutkaan ei ole suvakkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897