Gallup jatkuu......
Kamux. Mitä mieltä olette?
12
506
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi autoa olen ostanut Lohjan Kamuxilta ja olen ollut tyytyväinen. Seuraavankin saatan ostaa samasta paikasta, jos sattuu olemaan sopivia autoja valikoimissa.
- Anonyymi
En osta ikinä sieltä autoa:
Autot huonosti myyntikunnostettu.
Huonosti osto tarkastettu.
Muutenkin huonolla historialla olevia tuontiautoja.
Vikakoodeja ei ole luettu ja vaan vain nollattu.
Joissakin autoissa vain yksi avain ja ei kaksia renkaita.
Ei lohkolämmittimiä eikä sisäharoja.
Lisäksi kun autot on mitä on, niin korjaus ja jälkimarkkinointi ei toimi ollenkaan.
Näin on. - Anonyymi
Täällä jos kysyt mitä tahansa niin saa vaan negatiivisiä kommentteja. Positiivisista ei kerro kukaan kuitenkaan. Auto kaupasta saa parhaan kuvan paikan päällä!
- Anonyymi
Olet oikeassa, tämä on suo*i24-palsta, mistäköhän nää "hanut" autonsa ostaa, kun kaikki liikkeet on heidän mielestään huijari/koijari putiikkeja, voisiko joku kertoa mistä kannattaa ostaa, niin sinne menisin minäkin tukka putkella, oi kertokaa, kertokaa, että saan käytetyn hinnalla ihka uuden, jossa on vielä uuden takuu ja tuoksu lisävarusteista tinkimättä karvalakkimallin hinnalla, kertokaa . . . . kuka piilottelee kristallipalloa?
- Anonyymi
Lukekaa asiakkaiden kommentteja ennenkuin menette. Kiitos.
- Anonyymi
Asiakkaan kuuluu tutkia kaupan kohde, ei ne myyjät niistä kaikkea voi tietää, jos myyjä ei esim. suostu, että ostajana viet kaupan kohteen vaikka autotohtori/vastaavaan tutkimukseen ennen allekirjoituksia (maksaa sinulle n. 100€), niin siirry seuraavaan kohteeseen, tämä kannattaa jos et itse osaa tutkia autoa tarpeeksi hyvin, saat paremman kuvan kohteen kunnosta.
- Anonyymi
avensis ja accord tuli ostettua muutama vuosi sitten, eipä ihmeempiä ongelmia ollut paitsi avessa hirtti kerran kaasu pohjaan mutta maahantuojan mielestä näin ei voi tapahtua joten vitut siitä. kärryjen arvo aleni abaut 3-4000 eskoo vuodessa mutta sehän ei oo kamuxin syy. nykyään on jo vara ostella uusi auto joten eipä enää sitten toisten kommunistien vanhoilla tarvi ajella kjäh kjäh.
- Anonyymi
Jyväskylän Kamuxilla olen asioinut, ja Kamuxista minulla on hyviä kokemuksia. Ei voi moittia. On autoliikkeitä, mistä minulla on myös paljon huonompiakin kokemuksia, mutta niistä ei sen enempää tässä, koska nyt on kyseessä vain Kamux. En ole töissä heillä, mutta voisin kyllä auton ostaa.
- Anonyymi
Palvelu pelaa ja hinnat kohdallaan. 5/5
- Anonyymi
Ostetussa autossa oli vikaa, mutta kyllä saatiin vääntämisen jälkeen kuntoon heidän määräämässä nyrkkipajassa joka ei kyllä ollut kovin ammattitaitonen.
Saivat kyllä auton kuntoon erehdysten kautta.
Hintaa korjauksesta tuli kyllä hirveästi josta osan makso Kamux.
Mutta huono maku jäi.
Ja muutenkin mietityttää miten korjaamon laskutus meni?- Anonyymi
Sinä maksoit käytännössä koko korjauksen. Korjauksen väitettiin maksaneen summan X ja Kamuxin osuuden olevan summa Y. Oikeasti korjaussumma oli summan Y verran pienempi.
- Anonyymi
Näin vähän ajattelinkin käyneen. Mutta ei sitä voi todeksi sanoa kun ei ole faktaa.
Kai ne teki korjauksesta kaksi laskua. Yksi minulle ja yksi kamuxille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka953032GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770